Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 20 september 2008 om 19:27
Heeft LLM terug gestuurd : Had je eerder moeten bedenken..
Maarre RPD nog gesproken vandaag , klinkt leuk aan de telefoon begin denk ik steeds meer te wennen aan zijn aparte homo achtige stem.
Nadeel: hij rookt jointjes.. Had vannacht een erg blije RPD aan de telefoon kan ik mij herinneren in eens.
Wil meer fotootjes van hem zien maar dat kan niet ben geen full member meer op RP.
Wie is wel full member en wil ff checken ? haha
Maarre RPD nog gesproken vandaag , klinkt leuk aan de telefoon begin denk ik steeds meer te wennen aan zijn aparte homo achtige stem.
Nadeel: hij rookt jointjes.. Had vannacht een erg blije RPD aan de telefoon kan ik mij herinneren in eens.
Wil meer fotootjes van hem zien maar dat kan niet ben geen full member meer op RP.
Wie is wel full member en wil ff checken ? haha
zaterdag 20 september 2008 om 19:32
Miran, nog niet weg? Alvast veel plezier op je werkvakantie. Leuk! Tot over een weekje.
Tsja, het hele RP/internetdate gebeuren heb ik ook veel gedaan. Oh mensen als ik terug denk aan bepaalde dates en situaties waarin ik met mijn naïve hoofdje in beland ben
Ik vond in ieder geval ook wel dat het een erg kunstmatig gebeuren was, maar toch dacht ik ook: als het dé man is voor mij dan weet ik dat snel genoeg als het niet kunstmatig voelt. Toch bleek dat helemaal niet zo zwart wit. Je maakt inderdaad van te voren soms al een compleet plaatje van iemand, ookal bel je met die persoon etc. Zoals de meesten wel weten heb ik mijn lief wel leren kennen via RP. In het begin was het wel onwennig maar omdat we elkaar toch leuk vonden zijn wel elkaar blijven zien. Hij maakte mij echt 'het hof', ik kan er geen andere benaming voor vinden. Aan de ene kant vond ik dat wel wat overdreven en eng maar tegelijk was het ook wel heel fijn al die aandacht. Ik denk dat ik pas na een maand of 2/3 ineens dacht: hee maar die wil ik niet meer kwijt, dit is serieus. Eerst dacht ik dat niet zo, maar ik gaf het toch een kans. Misschien was ik ook wel date-moe. Ik weet niet...En nu, tsja, wonen we samen en is alles gewoon perfect. Het KAN dus wel
Tsja, het hele RP/internetdate gebeuren heb ik ook veel gedaan. Oh mensen als ik terug denk aan bepaalde dates en situaties waarin ik met mijn naïve hoofdje in beland ben
Ik vond in ieder geval ook wel dat het een erg kunstmatig gebeuren was, maar toch dacht ik ook: als het dé man is voor mij dan weet ik dat snel genoeg als het niet kunstmatig voelt. Toch bleek dat helemaal niet zo zwart wit. Je maakt inderdaad van te voren soms al een compleet plaatje van iemand, ookal bel je met die persoon etc. Zoals de meesten wel weten heb ik mijn lief wel leren kennen via RP. In het begin was het wel onwennig maar omdat we elkaar toch leuk vonden zijn wel elkaar blijven zien. Hij maakte mij echt 'het hof', ik kan er geen andere benaming voor vinden. Aan de ene kant vond ik dat wel wat overdreven en eng maar tegelijk was het ook wel heel fijn al die aandacht. Ik denk dat ik pas na een maand of 2/3 ineens dacht: hee maar die wil ik niet meer kwijt, dit is serieus. Eerst dacht ik dat niet zo, maar ik gaf het toch een kans. Misschien was ik ook wel date-moe. Ik weet niet...En nu, tsja, wonen we samen en is alles gewoon perfect. Het KAN dus wel
zaterdag 20 september 2008 om 19:36
zaterdag 20 september 2008 om 19:56
Marktplaats is idd veel leuker dan IKEA! Heb je niet ook een veilinghuis in de buurt daar? Hier hebben ze soms echt supermooie antieke kasten, en als toevallig niemand die wil kun je ze voor een prikkie meenemen! (Zag toevallig vandaag een witte staan daar, wel groot, met glazen deuren ervoor...)
Ben ook geen full member, dus kan helaas niet voor je checken. Kun je 'm niet gewoon vragen of 'ie wat meer foto's mailt?
Leuk om te lezen Nemo, dat jij je lief hebt via RP!
Het blijft gewoon een zoektocht he... net zolang tot je ineens 'beet' hebt! Of dat nou online of offline is...
Venray? Hmm... had ik nou maar een ootootje... Wie weet tegen die tijd wel. Maken we er een singles-topic meeting van
Ben ook geen full member, dus kan helaas niet voor je checken. Kun je 'm niet gewoon vragen of 'ie wat meer foto's mailt?
Leuk om te lezen Nemo, dat jij je lief hebt via RP!
Het blijft gewoon een zoektocht he... net zolang tot je ineens 'beet' hebt! Of dat nou online of offline is...
Venray? Hmm... had ik nou maar een ootootje... Wie weet tegen die tijd wel. Maken we er een singles-topic meeting van
zaterdag 20 september 2008 om 20:03
Even heel andere vraag trouwens... hoeveel vaste dingen à la sporten/cursus/hobby doen jullie in de week?
Ik heb al twee avonden in de week iets, maar moet eigenlijk vandaag beslissen of ik ergens aan mee ga doen, waardoor ik nóg een avond in de week extra op pad ben... (en ook nog extra zondagen)
3 avonden in de week dus... is dat veel (als single, jaa... zeer on-topic )
Ik heb al twee avonden in de week iets, maar moet eigenlijk vandaag beslissen of ik ergens aan mee ga doen, waardoor ik nóg een avond in de week extra op pad ben... (en ook nog extra zondagen)
3 avonden in de week dus... is dat veel (als single, jaa... zeer on-topic )
zaterdag 20 september 2008 om 20:11
Liep 3x in de week hard , mar dat staat nu op laag pitje. Wil ik wel weer gaan oppakken.
Per 1 okt begin ik met spaanse les 1x per week op de volksuni. En zodra ik t geld heb overgemaakt ga ik 1x per week skieen op de indoor skibaan . Dan kan ik al vast een beetje skieen als ik in Januari op wintersport ga haha (zal ze krijgen die vrienden van me )
@noa : haaaai leuk dat je er weer bent.. Hoest met je ?
laatst is Summerdance al naar een RP feest geweest scheen wel oke te zijn,mits je met paar vrienden heen gaat
Per 1 okt begin ik met spaanse les 1x per week op de volksuni. En zodra ik t geld heb overgemaakt ga ik 1x per week skieen op de indoor skibaan . Dan kan ik al vast een beetje skieen als ik in Januari op wintersport ga haha (zal ze krijgen die vrienden van me )
@noa : haaaai leuk dat je er weer bent.. Hoest met je ?
laatst is Summerdance al naar een RP feest geweest scheen wel oke te zijn,mits je met paar vrienden heen gaat
zaterdag 20 september 2008 om 20:28
Nee ik stuur ook maar niets meer terug.. Hij weet zelf niet wat hij wil .. En wanneer ik dus aangeef dat ik er t nut er niet van in zie om contact te houden .. Gaat ie zo reageren ..
Ach vind t wel grappig eigenlijk de manier waar op hij reageert.
Moet moeite doen om niet in slaap te vallen , ik mag nog de hele nacht..
Ach vind t wel grappig eigenlijk de manier waar op hij reageert.
Moet moeite doen om niet in slaap te vallen , ik mag nog de hele nacht..
zaterdag 20 september 2008 om 20:31
Jee, vleer wat heb je het druk, wel leuk druk.
En laat die LLM lekker, heb je niks aan dat soort mannen.
Mozarella, om even je vraag te beantwoorden, ligt eraan of het iets is dat je echt leuk vindt, maar ik kan me voorstellen dat 3 avonden in de week best veel is (plus de zondagen). Ik hou zelf niet van verplichtingen, dus ik zou er niet aan beginnen.
En laat die LLM lekker, heb je niks aan dat soort mannen.
Mozarella, om even je vraag te beantwoorden, ligt eraan of het iets is dat je echt leuk vindt, maar ik kan me voorstellen dat 3 avonden in de week best veel is (plus de zondagen). Ik hou zelf niet van verplichtingen, dus ik zou er niet aan beginnen.
Cum non tum age