Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 20 september 2008 om 20:42
Mozza ik sluit mij aan bij Noa..
Ik werk al om het weekend en als ik ook nog eens bv in mijn vrije weekend op zondag een sport/hobbie ga doen dan blijft er weinig over van mijn vrije weekendje. En ik geniet juist zo erg van mijn vrije weekendje. Helemaal als het een sport is waarbij je je ook nog eens vrijblijven verplicht voelt om op te komen dagen. Bv een teamsport.. ik voel mij nl dan verplicht om te komen omdat ik anders t gevoel heb dat ik mijn team in de steek laat.
Ik werk al om het weekend en als ik ook nog eens bv in mijn vrije weekend op zondag een sport/hobbie ga doen dan blijft er weinig over van mijn vrije weekendje. En ik geniet juist zo erg van mijn vrije weekendje. Helemaal als het een sport is waarbij je je ook nog eens vrijblijven verplicht voelt om op te komen dagen. Bv een teamsport.. ik voel mij nl dan verplicht om te komen omdat ik anders t gevoel heb dat ik mijn team in de steek laat.
zaterdag 20 september 2008 om 21:18
zaterdag 20 september 2008 om 21:24
zaterdag 20 september 2008 om 21:31
zaterdag 20 september 2008 om 21:33
zaterdag 20 september 2008 om 21:37
Heeft ook liever een hond maar tja opa moet naar het verpleeghuis waar oma al zit en tja katten moeten ergens heen.. Heb mij dus beschikbaar gesteld om de katten in huis te nemen. Ach zoveel werk zal ik er wel niet mee hebben die beestjes zijn veel buiten.
Ga a.s maandag ff benches kopen voor ze en kijken of ik ze al mag mee nemen naar mijn flatje..
Ergens ook wel gezellig denk ik die katten in huis
Ga a.s maandag ff benches kopen voor ze en kijken of ik ze al mag mee nemen naar mijn flatje..
Ergens ook wel gezellig denk ik die katten in huis
zaterdag 20 september 2008 om 21:43
Katten zijn wel gezellig.. mijn hond ligt nu ook gezellig (geheel tegen de regels in trouwens) op de bank..
Maar is ook wel weer onhandig, je bent altijd gebonden... anders kon ik nu wel gaan stappen bij vrienden buiten de plaats... daar gewoon bij blijven slapen enz... maar dat gaat niet met de hond.. katten kun je gerust alleen laten een langere tijd...
Maar is ook wel weer onhandig, je bent altijd gebonden... anders kon ik nu wel gaan stappen bij vrienden buiten de plaats... daar gewoon bij blijven slapen enz... maar dat gaat niet met de hond.. katten kun je gerust alleen laten een langere tijd...
zaterdag 20 september 2008 om 21:45
Zit net een filmpje te kijken op YouTube
Traantjes biggelen over mijn wangen .. Muts dak ben .. Erg ontroerend filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY
Traantjes biggelen over mijn wangen .. Muts dak ben .. Erg ontroerend filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=VJMbk9dtpdY
zaterdag 20 september 2008 om 22:18
Vind de muziek ook een beetje TE, maar het filmpje is wel ontroerend zeg... en wij maar zeuren hier over hoe moeilijk we het hebben...
Zit nou mailtje te typen aan degene die me nu al wou ontmoeten... zet er toch maar in dat we eerst maar es moeten bellen. Maar als ik nou m'n telnr erin zet, straks belt ie meteen! Word ik een beetje zenuwachtig van eigenlijk...
Ik ben echt niet goed hierin zeg... pffff
Zit nou mailtje te typen aan degene die me nu al wou ontmoeten... zet er toch maar in dat we eerst maar es moeten bellen. Maar als ik nou m'n telnr erin zet, straks belt ie meteen! Word ik een beetje zenuwachtig van eigenlijk...
Ik ben echt niet goed hierin zeg... pffff