Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 15 september 2015 om 19:28
quote:Amaqanda schreef op 15 september 2015 @ 19:26:
Zo grappig, zie ik allemaal forummers in dat klithoodpiercing topic reageren dat ze zo een ding hebben en dat zijn eigenlijk allemaal forummers waar ik het totaal niet van verwacht Blabla met haar baby in kinderwagenava spant de kroon Affijn, ik dus meteen op zoek naar dat topic, zie ik tot mijn grote schrik dat TAM daar ook gereageerd heeft
Zo grappig, zie ik allemaal forummers in dat klithoodpiercing topic reageren dat ze zo een ding hebben en dat zijn eigenlijk allemaal forummers waar ik het totaal niet van verwacht Blabla met haar baby in kinderwagenava spant de kroon Affijn, ik dus meteen op zoek naar dat topic, zie ik tot mijn grote schrik dat TAM daar ook gereageerd heeft
dinsdag 15 september 2015 om 19:41
quote:Amaqanda schreef op 15 september 2015 @ 19:26:
Zo grappig, zie ik allemaal forummers in dat klithoodpiercing topic reageren dat ze zo een ding hebben en dat zijn eigenlijk allemaal forummers waar ik het totaal niet van verwacht Blabla met haar baby in kinderwagenava spant de kroon Ik heb een paar weken geleden in 1 week 2 genitale pierings verwijderd bij patienten, best intiem
Zo grappig, zie ik allemaal forummers in dat klithoodpiercing topic reageren dat ze zo een ding hebben en dat zijn eigenlijk allemaal forummers waar ik het totaal niet van verwacht Blabla met haar baby in kinderwagenava spant de kroon Ik heb een paar weken geleden in 1 week 2 genitale pierings verwijderd bij patienten, best intiem
anoniem_96879 wijzigde dit bericht op 15-09-2015 19:51
Reden: Essentiele toevoeging
Reden: Essentiele toevoeging
% gewijzigd
Je bent zelf een theepot