Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 16 september 2015 om 20:11
woensdag 16 september 2015 om 20:13
quote:Tas28 schreef op 16 september 2015 @ 19:41:
Even gal spuwen.
Wat een nare sfeer hangt hier op het forum. Het valt mij de laatste tijd erg op en vooral het kudde gedrag en intens gemene forummers.
zo gemeen al die zure gleuven die het niet met je eens zijn.
Die nare sfeer is al jaren hetzelfde. Maar ja ik ben dan ook een zure trut, dus voel me hier wel thuis tussen de andere zure gleuven.
Even gal spuwen.
Wat een nare sfeer hangt hier op het forum. Het valt mij de laatste tijd erg op en vooral het kudde gedrag en intens gemene forummers.
zo gemeen al die zure gleuven die het niet met je eens zijn.
Die nare sfeer is al jaren hetzelfde. Maar ja ik ben dan ook een zure trut, dus voel me hier wel thuis tussen de andere zure gleuven.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
woensdag 16 september 2015 om 20:13
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 16 september 2015 @ 20:06:
[...]
Receptje please?
Niet van je toetje hoor, die snap ik zo wel.
Broccoli in plakken snijden. In een kom mikken. Olijfolie en zeezout erover en ff husselen.
Verspreiden over bakplaat met bakpapier. Roomkaas ertussen en cashewnoten erover. 25 min op 200 graden.
[...]
Receptje please?
Niet van je toetje hoor, die snap ik zo wel.
Broccoli in plakken snijden. In een kom mikken. Olijfolie en zeezout erover en ff husselen.
Verspreiden over bakplaat met bakpapier. Roomkaas ertussen en cashewnoten erover. 25 min op 200 graden.
woensdag 16 september 2015 om 20:14
woensdag 16 september 2015 om 20:15
woensdag 16 september 2015 om 20:16
quote:vivapimpelmees schreef op 16 september 2015 @ 20:13:
[...]
Verspreiden over bakplaat met bakpapier. Roomkaas ertussen en cashewnoten erover. 25 min op 200 graden.Broccoli moet je in de kliko mikken. Intens smerig.
[...]
Verspreiden over bakplaat met bakpapier. Roomkaas ertussen en cashewnoten erover. 25 min op 200 graden.Broccoli moet je in de kliko mikken. Intens smerig.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 16 september 2015 om 20:16