Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 18 september 2015 om 21:55
quote:frida_suarez schreef op 18 september 2015 @ 21:52:
[...]
Zelf maken anders?
Ik heb als argumenten om wél sushi buiten de deur te eten dat ik bij heel veel van wat ik eet niet weet of het wel met schone handjes is gemaakt.Ik betrap me erop dat ik ook steeds vaker thuis eet sinds ik al die kookprogramma's kijk. Brrrrr wat wordt er weinig handen gewassen.
[...]
Zelf maken anders?
Ik heb als argumenten om wél sushi buiten de deur te eten dat ik bij heel veel van wat ik eet niet weet of het wel met schone handjes is gemaakt.Ik betrap me erop dat ik ook steeds vaker thuis eet sinds ik al die kookprogramma's kijk. Brrrrr wat wordt er weinig handen gewassen.
quote:Solomio schreef op 18 september 2015 @ 21:51:
[...]
https://nl.wikipedia.org/wiki/PreoccupatieDank! Leerzaam hier.
[...]
https://nl.wikipedia.org/wiki/PreoccupatieDank! Leerzaam hier.
quote:inkie1 schreef op 18 september 2015 @ 21:48:
Ik heb zin om morgen sushi te eten maar ik heb de consumentengids gelezen over alle bacteriën die erin zitten en nu is de lol er een beetje af. Zo jammer of hebben jullie nog goede tegenargumenten zodat ik het wel kan eten?Omdat je het tot nu toe altijd probleemloos gegeten hebt en de huidige hygieneregels soms wat hysterisch zijn?
Ik heb zin om morgen sushi te eten maar ik heb de consumentengids gelezen over alle bacteriën die erin zitten en nu is de lol er een beetje af. Zo jammer of hebben jullie nog goede tegenargumenten zodat ik het wel kan eten?Omdat je het tot nu toe altijd probleemloos gegeten hebt en de huidige hygieneregels soms wat hysterisch zijn?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 september 2015 @ 21:49:
[...]
Fiep?
Foei, nou maak je het me lastig hoor. Een fiep is een term die nogal eens wordt gebruikt om dingen mee aan te duiden waar autisten door geobsedeerd zijn. En Peecee gebruikte voorheen geen verkeerd geplaatste komma,s, maar puntjes......
En toen voelde ik me dus geroepen om haar nieuwe kommahobby te bestempelen als een fiep. Maar dat is dus een behoorlijke belediging voor de autisten onder ons, want Peecee is natuurlijk geen autist maar gewoon een vervelend stuk vreten.
Heb ik mezelf al vastgeluld?
[...]
Fiep?
Foei, nou maak je het me lastig hoor. Een fiep is een term die nogal eens wordt gebruikt om dingen mee aan te duiden waar autisten door geobsedeerd zijn. En Peecee gebruikte voorheen geen verkeerd geplaatste komma,s, maar puntjes......
En toen voelde ik me dus geroepen om haar nieuwe kommahobby te bestempelen als een fiep. Maar dat is dus een behoorlijke belediging voor de autisten onder ons, want Peecee is natuurlijk geen autist maar gewoon een vervelend stuk vreten.
Heb ik mezelf al vastgeluld?
vrijdag 18 september 2015 om 21:56
quote:inkie1 schreef op 18 september 2015 @ 21:48:
Ik heb zin om morgen sushi te eten maar ik heb de consumentengids gelezen over alle bacteriën die erin zitten en nu is de lol er een beetje af. Zo jammer of hebben jullie nog goede tegenargumenten zodat ik het wel kan eten?
Ik heb nog wel een extra argument om het niet te eten: sushi is niet lekker.
Maar dat vroeg je niet.
Ik heb zin om morgen sushi te eten maar ik heb de consumentengids gelezen over alle bacteriën die erin zitten en nu is de lol er een beetje af. Zo jammer of hebben jullie nog goede tegenargumenten zodat ik het wel kan eten?
Ik heb nog wel een extra argument om het niet te eten: sushi is niet lekker.
Maar dat vroeg je niet.
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 18 september 2015 om 21:57
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 september 2015 @ 21:53:
[...]
Yep. Gewoon negeren en naar die ene lekkere gaan bij jou in de plaats.
Die maken a la minute.
En als je nou morgen gaat heb je als bonus: mij
Ik ga heerlijk sushi en bimi bop daar eten.Nou ik wilde wat halen, manlief is de hele middag weg dus die push ik om ook daar lekker een hapje te eten
[...]
Yep. Gewoon negeren en naar die ene lekkere gaan bij jou in de plaats.
Die maken a la minute.
En als je nou morgen gaat heb je als bonus: mij
Ik ga heerlijk sushi en bimi bop daar eten.Nou ik wilde wat halen, manlief is de hele middag weg dus die push ik om ook daar lekker een hapje te eten
vrijdag 18 september 2015 om 21:57
vrijdag 18 september 2015 om 21:59
vrijdag 18 september 2015 om 22:00
quote:Amaqanda schreef op 18 september 2015 @ 21:58:
Ik heb brood als avondeten gegeten.
De mallerds op mijn werk waren even vergeten dat ik vegetariër ben en hadden zo de spek door de zuurkool gegooid Echt tranen hier
Ik heb brood als avondeten gegeten.
De mallerds op mijn werk waren even vergeten dat ik vegetariër ben en hadden zo de spek door de zuurkool gegooid Echt tranen hier
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 18 september 2015 om 22:00