Date afzeggen omdat hij nog thuis woont?

19-09-2015 09:04 190 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een man leren kennen van 27jaar. Hij heeft 3lange relaties gehad van rond de 3 a 4 jaar. Hij woont nog thuis en werkt gewoon fulltime. De reden volgens hem waarom hij nog thuis woont is dat anderhalf jaar geleden zijn circuit auto (dure hobby) is kapot gegaan..

Ik wil niet zo kortzichtig zijn om hierop af te knappen maar ik kan het niet van me afzetten...
Ik zou er niet op zitten te wachten om steeds bij de ouders van je vriend op de bank te moeten zitten.

Daarnaast heb ik graag een man die zelfstandig en volwassen is.
Ik zou m een kans geven. Als aan de hand van de date blijkt dat het een nerd is die bouwt op zn moeder kan je m altijd nog vriendelijk mededelen dat dit hem niet gaat worden.
Woont hij nog thuis of woont hij daar tijdelijk omdat hij na de laatste relatie zonder huis zat? En is hij flink aan het sparen en zoeken naar een eigen woning?

Dat zou wel verschil maken voor mij.

Maar je kan toch op date gaan en met hem over zulke dingen hebben? En dan beslissen of er nog een date komt?

Ow ik had net niet goed gelezen.. ik zou de date afzeggen.
Voor mij was ouder dan 19 en thuis wonen al een afknapper toen ik die leeftijd had. Voor mij zou het een reden zijn om het af te zeggen. Wat een excuus ook van hem 'auto kapot'. Geef gewoon toe dat je lui en verwend bent, denk ik dan.
Ik heb eigelijk ook geen idee of hij heeft samengewoont of niet. De kans is natuurlijk aanwezig. Dan vind ik het ook nog wat anders..
Het thuis wonen opzich zou voor mij nog niet perse een dealbreaker zijn. De reden die hij daarvoor heeft echter.....
Hij heeft een dure hobby waardoor hij dus "gedwongen" bij zijn ouders woont ?
Gisteren stond ik aan de rand van de afgrond. Vandaag ben ik een stapje verder.
Ik zou eerder afknappen op zo'n dure hobby. Stel dat de relatie serieus zou worden dan zal er altijd zo'n geldverslindende hobby tussen jullie in staan.
Ik zou het een afknapper vinden. Zou inderdaad iemand willen die zelfstandiger is en zijn leven op de rit heeft. Hoe oud ben je zelf, choco?
Ik ben zelf 27jaar en woon bijna 3jaar op mezelf. Heb geleerd om zuinig met geld om te gaan en heb dus ook wat gespaard. Als ik hem zo hoor heeft hij dat volgensmij niet. Dat zet me ook wel aan het denken.

Ik doe productie werk en hij benoemde een aantal keren of ik dat geen saai werk vond.

Ja eigelijk wel ik heb hbo gestudeert maar woon tenminste wel op mezelf denk ik dan..
Geeft toch niks?..kan hij zich mooi wat geld besparen..heel goed dus!

Mischien kunnen jullie samen iets maken in de toekomst, of opbouwen?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Hij woont nog thuis omdat zijn speelgoed stuk is?

Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Vind je de jongeman in kwestie überhaupt wel leuk genoeg dat je hier over nadenkt?
Thuis wonen en zo'n hobby die je eigenlijk niet kunt betalen, zou voor mij een dikke nee zijn.
quote:elle5460 schreef op 19 september 2015 @ 09:19:

Geeft toch niks?..kan hij zich mooi wat geld besparen..heel goed dus!

Mischien kunnen jullie samen iets maken in de toekomst, of opbouwen?Een mooie circuitauto.. TO, als autoracen je hobby is zou ik er zeker voor gaan!
Ik weet niet of ik hem leuk genoeg vind. Ken hem via tinder. Hij komt wel heel geintresseerd over
En!...daarbij zul je dit soort dingen steeds meer gaan zin, crissis tijd, he?

Mensen moeten zich linksom of rechtsom geld besparen...hij dus op deze manier.

Je iet het veel onder de jeugd vandaag de dag...alles schuift op...denk maar aan banen, pensioen ect ect..uit huis gaan..

.

Nee hoor, gewoon het beste er van maken!...en net als ik zeg, jullie. Kunnen er samen voor gaan.

.

Veel pleZier!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:choco159 schreef op 19 september 2015 @ 09:18:

Ik doe productie werk en hij benoemde een aantal keren of ik dat geen saai werk vond.

..

Misschien is hij al op jou afgeknapt vanwege gebrek aan ambitie, of iets dergelijks.

Je mag afknappen op wat je wilt, hoor. Op witte sokken, op rare hobby's, op de manier waarop iemand zijn neus ophaalt,....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Geef het een kans, je zit er toch niet gelijk aan vast? Het is maar een date.
Ik zou het een afknapper vinden.
Te dure hobby wat mij betref. Ik zou daar op afknappen.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 september 2015 @ 09:25:

[...]

Misschien is hij al op jou afgeknapt vanwege gebrek aan ambitie, of iets dergelijks.

Je mag afknappen op wat je wilt, hoor. Op witte sokken, op rare hobby's, op de manier waarop iemand zijn neus ophaalt,....Ja dat zou kunnen maar dan is het gewoon een sukkel. En dan moet hij de date maar afzeggen.
ik zou zeggen ga lekker bij hem wonen lekker goedkoop
Geniet en leef
quote:Goede-Fee schreef op 19 september 2015 @ 09:32:

[...]

Ja dat zou kunnen maar dan is het gewoon een sukkel. En dan moet hij de date maar afzeggen.Waarom is het dan een sukkel?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven