Date afzeggen omdat hij nog thuis woont?
zaterdag 19 september 2015 om 09:04
Ik heb een man leren kennen van 27jaar. Hij heeft 3lange relaties gehad van rond de 3 a 4 jaar. Hij woont nog thuis en werkt gewoon fulltime. De reden volgens hem waarom hij nog thuis woont is dat anderhalf jaar geleden zijn circuit auto (dure hobby) is kapot gegaan..
Ik wil niet zo kortzichtig zijn om hierop af te knappen maar ik kan het niet van me afzetten...
Ik wil niet zo kortzichtig zijn om hierop af te knappen maar ik kan het niet van me afzetten...

zaterdag 19 september 2015 om 09:08
Woont hij nog thuis of woont hij daar tijdelijk omdat hij na de laatste relatie zonder huis zat? En is hij flink aan het sparen en zoeken naar een eigen woning?
Dat zou wel verschil maken voor mij.
Maar je kan toch op date gaan en met hem over zulke dingen hebben? En dan beslissen of er nog een date komt?
Ow ik had net niet goed gelezen.. ik zou de date afzeggen.
Dat zou wel verschil maken voor mij.
Maar je kan toch op date gaan en met hem over zulke dingen hebben? En dan beslissen of er nog een date komt?
Ow ik had net niet goed gelezen.. ik zou de date afzeggen.

zaterdag 19 september 2015 om 09:18
Ik ben zelf 27jaar en woon bijna 3jaar op mezelf. Heb geleerd om zuinig met geld om te gaan en heb dus ook wat gespaard. Als ik hem zo hoor heeft hij dat volgensmij niet. Dat zet me ook wel aan het denken.
Ik doe productie werk en hij benoemde een aantal keren of ik dat geen saai werk vond.
Ja eigelijk wel ik heb hbo gestudeert maar woon tenminste wel op mezelf denk ik dan..
Ik doe productie werk en hij benoemde een aantal keren of ik dat geen saai werk vond.
Ja eigelijk wel ik heb hbo gestudeert maar woon tenminste wel op mezelf denk ik dan..

zaterdag 19 september 2015 om 09:23
zaterdag 19 september 2015 om 09:24
En!...daarbij zul je dit soort dingen steeds meer gaan zin, crissis tijd, he?
Mensen moeten zich linksom of rechtsom geld besparen...hij dus op deze manier.
Je iet het veel onder de jeugd vandaag de dag...alles schuift op...denk maar aan banen, pensioen ect ect..uit huis gaan..
.
Nee hoor, gewoon het beste er van maken!...en net als ik zeg, jullie. Kunnen er samen voor gaan.
.
Veel pleZier!
Mensen moeten zich linksom of rechtsom geld besparen...hij dus op deze manier.
Je iet het veel onder de jeugd vandaag de dag...alles schuift op...denk maar aan banen, pensioen ect ect..uit huis gaan..
.
Nee hoor, gewoon het beste er van maken!...en net als ik zeg, jullie. Kunnen er samen voor gaan.
.
Veel pleZier!
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
zaterdag 19 september 2015 om 09:25
quote:choco159 schreef op 19 september 2015 @ 09:18:
..
Misschien is hij al op jou afgeknapt vanwege gebrek aan ambitie, of iets dergelijks.
Je mag afknappen op wat je wilt, hoor. Op witte sokken, op rare hobby's, op de manier waarop iemand zijn neus ophaalt,....
..
Misschien is hij al op jou afgeknapt vanwege gebrek aan ambitie, of iets dergelijks.
Je mag afknappen op wat je wilt, hoor. Op witte sokken, op rare hobby's, op de manier waarop iemand zijn neus ophaalt,....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

zaterdag 19 september 2015 om 09:32
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 september 2015 @ 09:25:
[...]
Je mag afknappen op wat je wilt, hoor. Op witte sokken, op rare hobby's, op de manier waarop iemand zijn neus ophaalt,....Ja dat zou kunnen maar dan is het gewoon een sukkel. En dan moet hij de date maar afzeggen.
[...]
Je mag afknappen op wat je wilt, hoor. Op witte sokken, op rare hobby's, op de manier waarop iemand zijn neus ophaalt,....Ja dat zou kunnen maar dan is het gewoon een sukkel. En dan moet hij de date maar afzeggen.
zaterdag 19 september 2015 om 09:36