Entertainment alle pijlers

Het Verstopic

13-06-2008 19:48 4701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames en heren,

Wat begonnen is als een topic voor iedereen die wilde vluchten van het voetbal is nu een gezellig verstopic. We hebben wel een paar regeltjes:

- Iedereen is welkom, dus kom erbij! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

- De uitsmijter mag je niet zo uitputten dat de rest er niks meer aan heeft (zo gaan we wel erg hard met die mannen )

- Je moet je voeten vegen voordat je de tent binnenkomt!

- Geen brandende fakkels in de tent.

- Als je in bed gaat liggen, hou dan ruimte vrij er zijn nog meer mensen die er gebruik van willen maken.

Onze trots:

Haha . Ik ga eens even googlen of er specifieke supplementen zijn waar meer kalium in zit.
Peas on earth!
Die hond! Ik hou niet zo van honden (stinken zo en ze willen altijd ruiken op genante plekken) maar die van jou ziet er op de foto wel überschattig uit!

Fijn dat de prins redelijk heeft geslapen (beter dan ik hoop ik voor 'm, ben brak) en dat hij toch wel door heeft dat hij maandag beter thuis kan blijve. Als hij nú nog niet door heeft dat het tijd is om gas terug te nemen, kun je er weinig aan doen vrees ik. Waar is het ongeluk eigenlijk door ontstaan?

Van Supradyn word ik altijd zo misselijk! Een paar jaar geleden dronk ik regelmatig zo'n bruistabletje, maar sinds ze de samenstelling veranderden krijg ik er braakneigingen van. Onafhankelijk van mij (ik dacht dat ik me aanstelde) wil vriend ze ook niet meer omdat hij er ziek van wordt.
Op de andere rijbaan was een ongeluk gebeurd. Twee auto's verderop remde ineens iemand (Waarschijnlijk om naar dat ongeluk te kijken, of omdat er allemaal politie op die andere rijbaan was), auto vóór Prins kon nog net op tijd remmen, maar Prins kon niet meer op tijd remmen (auto vóór hem had wel ABS, zijn auto niet, dus langere remweg, hij schoot door) en reed dus tegen de auto voor hem.

Voordeel: politie was er snel bij, want was al op de andere rijbaan

Ik heb ook niet zoveel met honden, maar deze is wel schattig.
Peas on earth!
He ja, dat kan gebeuren, niet echt iemands schuld. Behalve van de baas die hem geen auto met ABS heeft gegeven. Kan 'ie wel forummen of ligt hij echt voor pampus?
*is blij met 007 tent : ) *

Zow benk ook weer... larfje is niet in haar doen en heeft volgens mij koorts...zielug!

Fijn dat het met Prins mee valt! En gelukkig dat t de bedrijfsauto betrof. Heeft prins straks wel een goeie fysio??? (*heeft een eigen fysio thuis rondlopen... heeeel practisch!*)

Kipp!!! wat een leukerd jouw hond... doet me denken aan die van de freggels... is dat de zelfde??

Die Fregglehond is ook leuk!

Er is nog niet gesproken over fysio, Prins gaat maandag even de huisarts bellen (heeft ziekenhuisbrief), dus dan maar weer even kijken.

Arme Larf!
Peas on earth!
Gewoon in slaap gevallen op de bank! Pff, ben helemaal gaar. Nu nog koken enzo!

Arme larfje, doe haar maar kusjes uit de tent, misschien helpt het.
ligt nu compleet gevloerd op de borstkas van pas die ook compleet gevloerd is.... doen wedstrijdje snurken.
hij heeft wel een goed-de-lij-ke chocoladetaart gemaakt vanmorgen... hebben met elkaar afgesproken om een "wedstrijdje" afvallen te gaan doen. zijn beiden minimaal 10 kilo te zwaar en dat gaat zo in de papieren lopen (de h&m vaart er wel bij zullen we maar zeggen! ). We doen wie 1 december het dichtste bij -10 kilo is krijgt van de ander een etentje (ben ooit 15 kilo afgevallen met als deal dat als ik mijn streefgewicht bereikt had hij (bijtjeman dus) met me uit zou gaan en we weten allemaal hoe dat is afgelopen he.... )

Voor mij werkt een stok achter de deur prima,vandaar dat ik t heb voorgesteld. Dus vanaf maandag geen snaai meer door de week en vanaf 1 okt ga ik weer sporten (eerder mag niet helaas)
Oeh gevaarlijk! Nóóit afvalwedstrijdjes doen met een vent, die gaan altijd sneller!

Ik ken die fregglehond niet, maar de mijne is de allerliefste!
Gaan we een wedstrijd afvallen doen? Brrrr... ik moet ook meedoen, maar ik wil niet... maar MOET. Voel me redelijk rot qua vorm dus... aan de arbeid!

PodE: fijn dat het allemaal meevalt met jouw Prins. Heb je niet met terugwerkende kracht de bibbers gekregen? Kan ik me namelijk wel wat bij voorstellen!

MissC: heb de rel gemist, maar begrijp dat er een paar mensen met afgeknelde (want zwaar op gezeten) vingertjes zijn? Ik ben ook niet echt een hondenfan (stinkies!) maar die van jou ziet er wél leuk uit! Succes bij de show!

Vinyl:

Zo maar even de sportschoenen aantrekken en kijken of het weer een beetje wil lukken. Vrijdagavond kwam mijn buurman-vriendje langs vandaar dat ik even niet op het forum geweest ben - hij is namelijk niet op zijn achterhoofd gevallen en ik vind het nog een tikkie te vroeg om hem nu al te confronteren met mijn oh-hij-is-zo-leuk en ben-ik-wel-leuk-genoeg verhalen....

Gisteren lekker rustig aan gedaan, saampjes die stad in geweest - meneer wilde nieuwe kleren. Nou, dan offer ik me wel op hoor Hij heeft een paar mooie dingen gekocht, hij is erg makkelijk te sturen en in de basis heeft 'ie best een goede smaak, daar wordt Tien waarlijk blij van!

Wat ook wel leuk was, de winkelmevrouw had het steeds over zijn vrouw (even voor de duidelijkheid: ze had het dus over mij) en hij heeft d'r niet gecorrigeerd en ik ging er zo schaapachtig van grijnzen hahahaha, erg he?

Daarna zijn we met vrienden van mij gaan eten en daarna bij hun thuis nog even wat gedronken. Was ook erg gezellig, maar toen de jongens de Wii gingen 'uitproberen', zijn wij maar even de honden uit gaan laten...

Eigenlijk zou hij gisteravond al weggaan omdat 'ie vandaag even naar Schiphol wilde gaan om een vriendin uit Curacao gedag te zeggen die vandaag aankomt en een paar weekjes in NL blijft. Ik houd niet zo van dat soort (single!) vriendinnetjes, moet ik tot mijn schande bekennen... Vooral niet omdat hij vertelde dat zijn eerdere relaties haar ook niet zo zagen zitten, evenals zijn tante - de buurvrouw van bedoeld meisje. Omdat ik best wel vertrouw op het instinct van mijn mede-vrouwen, gingen bij mij ook de nekharen overeind staan. Had 'ie wel in de gaten en hij heeft me verzekerd dat ik écht zijn vriendinnetje ben en zij 'een' vriendinnetje, maar toch... Ben ik nou zo'n onzekere muts of wát? Waar ik wel blij van werd is dat ze helemaal geen tijd voor haar 'goede vriend' heeft in haar schema van een paar weekjes NL. Kennelijk is zij niet zó vreselijk gehecht aan hem.. maar ben wel tikkie bang dat het zo'n krengetje is dat nooit naar een kerel omkijkt, behalve als 'ie bezet is - puur voor de heb... Nah ja, ik houd er maar even over op, ik word er niet blij van en dat is zonde!

Overigens is lief gewoon blijven slapen vannacht, maar gewoon heel vroeg vertrokken - dat is dan wel weer heel fijn!

Zo maar even hardlopen en zonnehemelen en daarna komen twee vriendinnetjes langs, gaan we samen naar de film: Mama Mia - heeft iemand 'em al gezien?
Tien: ik ken de bewuste vriendin niet, alleen van horen zeggen. Maar maak je niet druk. Ten eerste is zij inderdaad een 'gewoon' vriendinnetje. Ten tweede is buurman echt de trouwste man op aarde. (ok samen met deze man die ik nu heb ontmoet, haha)

Dus... zit helemaal goed!

Enne.. ik zie je inderdaad zou schaapachtig lachen. Beetje ongemakkelijk maar heerlijk gevoel, of niet?
Tien, ik zou me niet druk maken hoor, hij klinkt echt alsof hij hartstikke gek op je is. Anders had hij op z'n minst die winkeldame wel een keer verbeterd. Geniet maar heerlijk van je vlinders!

Ik heb mama mia gezien, heel erg leuk film, ook perfect om met vriendinnen naar toe te gaan. Is eigenlijk wel een heel erg goed idee trouwens, naar de film gaan vanmiddag. Vriendin komt me om 1 uur oppikken, maar verder dan lunchen waren we nog niet gekomen. En ik heb nog van die kaartjes, 2 voor 1.

Bijtje, gaat het al wat beter met je larfje?
Tientje, gewoon vertrouwen op wat hij zegt én op wat de KikkerBuurvrouw zegt

Mama Mia is Ge-Wel-Dig!

Het is lang geleden dat de tranen me over de wangen liepen (van het lachen) bij een film! Vooral als Pierce Brosnan gaat zingen (en dan zoetsappig in de camera kijkt). Je kon me echt opvegen. Ik vind hem echt fantastisch en zou zó nog een keer gaan
Peas on earth!
Ik heb de musical gezien en die was ook al zooooo grappig.

Film staat op mijn lijstje!
Film staat ook op mijn lijstje.

Whahaha Tiehien is jaloehoersssss Teken dat je hem wel heel erg leuk vind! Maak je niet gek hoor, buurman heeft alleen oog voor jou zo te horen!
Oh en het hondje is goedgekeurd

Het was geen show, maar een soort keuring van 2-jarigen, dan kijken ze hoe het staat met de ras-standaard. Nou is de onze een maandagochtendmodelletje, want heeft maar 1 bal en heeft HD, maar hij kwam toch keurig door de keuring.

Was leuk om te doen, maar erg eenmalig. Ik vind dat helemaal niks in zo'n showring.

Had ik al verteld dat we er hopelijk eind van het jaar een pup bij krijgen? Zelfde merk, zelfde kleur.
Oh leuk Misschicken!! Een pup! Dan wil ik wel een hoop foto's zien hoor!

We zouden naar de film gaan vanmiddag maar er was blijkbaar een wedstrijd feyenoord-ajax in de Kuip, dus Pathe de Kuip was onbereikbaar. Overal ME'ers, alles afgesloten, omgeleid, helikopters etc. Toen we er eenmaal uit waren, waren we t zo zat dat we maar door zijn gereden naar huis Nu lekker koken. Maak kip uit de oven, dus dat duurt ook altijd wel even.

Dit was onze Jack als pup *smelt*
quote:misschicken schreef op 21 september 2008 @ 17:19:

[afbeelding]

Dit was onze Jack als pup *smelt* Oooh wat een schatje zeg. Ik hou wel echt van honden. Nu ik poezen heb moet ik zeggen dat ik minder snel voor een hond zou gaan. Maar als ik het zo zie, dan ben ik ook wel makkelijk over te halen
Wij hebben vroeger 5 katten gehad, maar sinds we een hond kregen komt er hier geen kat meer in
Huh? Hoe kan die grijsachtige pluizebal nou als pup een donkerbruine kop gehad hebben? Het is wel een schat op die foto, maar ik zie eerlijk gezegd geen overeenkomsten met de grote Jack. Weet je al wanneer de nieuwe pup erbij komt, is 'ie al in de maak?

Tientje, ik snap helemaal dat je een beetje jaloersig bent ivm de bezoekende vriendin, vooral in het begin, als je je verse lover nog niet helemaal kent en je dus niet weet hoe hij reageert op verschillende dingen (of op ex-en) maar als ik het zo lees wil hij niemand anders dan jij. Hij zou wel gek zijn zeg. Hoe krengerig het kind ook is, het maakt eigenlijk niet uit, het gaat erom hoe man in kwestie ermee om gaat. En volgens mij handelt hij uit vriendschap. Op zich vind ik het wel sympathiek en (vriendschappelijk) trouw dat hij haar even gedag wil zeggen nu ze in Nederland is. En stiekem is het wel een goed teken (met bindingsangst-post in achterhoofd) dat je je zo voelt.

Ow Vinyl, ik ben zo benieuwd hoe het dinsdagavond gaat zijn! Súperspannend zeg, leef helemaal met je mee. Een stap-voor-stap beschrijving willen we hè?

Ik heb het niet zo op musicals, is die mama-mia film echt zo leuk? Lijkt me meer iets om over een tijdje toevallig op tv tegen te komen en dan van te genieten. Maar ik ben lastig te pleasen als het aan komt op films de laatste jaren geloof ik.

Ik blijf een beetje kwakkelig, getver. Soms is het wel fijn als je eens echt ziek bent, ben je verplicht in je bed te blijven liggen. Zo half-half zijn is maar irritant.
@vinyl tisbijadinsdag tisbijadinsdag tisbijadinsdag tisbijadinsdag !!!!

@kippie; echt een lieve hond.... ik heb helaas een (a)takkie en dus geen hond totdat zij er niet meer is... Tegenover ons woont ene hele grote newfoundlander met uitermate relaxt (lees sloom en traaaaaag) karakter geweldig om naar te kijken!

@tien; als je jalours kunt zijn geef je dus ook om hem... Of is dit nu te logisch???

hier dagje familie op bezoek... wat is dat altijd vermoeiend zeg... gesprekken gaande houden en verzorgen... morgen naar de starbucks... youpie!!!
Ann, beardies zijn net toverballen als ze opgroeien, Jack is ook nog helemaal wit geweest hahahaha

(en kaal, maar dat is een ander verhaal)

Moet je maar eens kijken op de slideshow op mijn hyves.
Hej wat goed zeg, -10 kg! Respect kip! Het is inderdaad een schattig toverballetje die Jack. Ik heb vroeger een knuffel gehad die heel erg op hem leek, wat een stofnest werd dat.

Familiebezoekjes kunnen inderdaad érg vermoeiend zijn Bijtje. Was het schoonfamilie of eigen familie? Zit wel een verschilletje in bij mij. Ik kan me in elk geval steeds meer indenken bij een kraamfeest. Ga je morgen enkelenalleen naar de starbucks voor de koffie als een echte addict? Of is er in de buurt ook nog iets te doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven