Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Eva_Anne

Ga naar huis ipv op je werk je tranen te verbijten?

Ik vind zo erg voor je....kan me je pijn en woede zo goed voorstellen!
EA, wat verschrikkelijk naar voor je, om alsnog achter zoiets te komen. Echt een klap moet dat zijn.

Kun je inderdaad niet naar huis gaan? Lijkt me zo dat het toch niet lukt vandaag, om je te laten afleiden door werk.

Dus misschien juist gewoon even thuis echt gaan zwelgen in je verdriet? Of juist keihard een eind gaan fietsen? Janken, schreeuwen, heel hard meezingen met agressieve liedjes, die pijn in je lijf moet eruit! Het voelt nu niet zo, maar je komt er echt weer bovenop. Je bent sterk!

Dikke knuffel!
Eva_Anne, au au au wat doet zoiets pijn hè. Dikke van Puck (dat rijmt), ook al ken je me niet. Even de werkdag zien door te komen en dan maar onder een dekentje gaan liggen of zo, of wat je ook maar troost.
quote:[Ben ook benieuwd hoe het met Puck is......

Meestal als ik het vraag duikt ze weer ff op, hopelijk nu ook

Ik werd geroepen door een honkballer! Nou, dan kom ik natuurlijk opdraven. Honkbal is de enige sport waar ik echt met plezier naar kijk, al was het alleen maar om die stoere mannen in hun fijne pakkies.

Puck is nog steeds in luv met haar toekomstige huisgenoot (ik ga met een bevriend stel en hem dus in een grote boerderij wonen). Gisteren waren we met z'n vieren op pad en ik werd er gewoon niet goed van, kan niet met m'n gevoel overweg. Het is dat de plek waar we heen gaan zo de moeite waard is, anders had ik het plan misschien wel afgeblazen. Ik moet toch een manier vinden om ermee om te gaan. Lastig is dat er van die dubbele signalen van hem komen, toespelingen over 'aantrekken en afstoten' en zo. Nou ja lastig. Ik zou er liever gewoon genieten van mijn gevoel, bedoel, hoe vaak in je leven ben je nou echt verliefd op iemand? Maar ben te bang dat ik enorm de deksel op m'n neus ga krijgen dan. Wat ook weer zonde is, dat bang zijn.

Miranda, jij bent op werkreis nu natuurlijk! Have fun. Verders zwaai ik even naar Vleer en zeg ik hoi tegen iedereen die hier nieuw is. Ik ben een zeer ontrouwe af-en-toe-postster-maar-wel-trouw-meeleesster, al hou ik het niet altijd helemaal bij.

EA......Hele dikke knuffel !!!!
EvaAnne, meid, wat erg! Wat zou je nu het liefste willen?

Ik heb geleerd dat als je je niet lekker voelt, dat je dan heel lief voor jezelf mag zijn. Dus, dan mag je van jezelf doen wat je het liefste wilt (ook al is dat 4 tompoucen opeten, de hele dag in je bed liggen, je lekker ziek melden op je werk).

Dikke knuffel!!

Wat een ass!! En ik vond het al erg dat mijn ex na drie weken een nieuw meisje had. En dan heeft jouw ex ook nog eens gekozen voor een uitzichtloos verhaal!!! Ik ben gewoon met je mee kwaad!

Puck, leuk dat je er weer bent. Lijkt me wel moeilijk, je verhaal, maar als ik het mij goed herinner had je hem toch wel verteld van je gevoel en wilde hij alleen vriendschap?
EA wat een kutstreek van je ex.. Erg lullig om daar nu pas achter te komen. Kan veel dingen zeggen van die cliche dingen maar daar heb je nu weinig aan.

Ga ff lekker t bos in ofzo , ff lekker keihard janken en gillen. En wees daarna alleen nog maar NOG blijer dat je van die loserrrr af bent

Puck : Haaaai alles goed met je ?

Ik sluit mij aan bij Pop , dat was toch idd die jongen die alleen maar vriendschap wilde ? Of is mijn geheugen mij beetje in de steek aan het laten ?

Is net wakker , kreeg berichtje van dinnetje dat ze pas na 15uur wordt geopeereerd aan haar knie , waarschijnlijk moet ze dan een nachtje blijven slapen.

Ben nu 3 dagen vrij naja 2,5 dag , maar heb mijn dagen al weer zo gevuld dat ik nu weer moet zien wanneer ik boodschappen enzo kan halen. Wil nog naar Ikea (of op zoek naar andere witte kast) Maar morgen een crematie van een bewoner , savonds werkoverleg. Woensdag ochtend komt een nicht van mij koffie drinken.. Dan blijft alleen woensdagmiddag en avond nog over.

Zodadelijk komt MM ff bakkie doen, gezellig.

Heb alleen nog niet gedouched en zit nog heerlijk in mijn oude kloffie.. Jammer dan ..
Nouuu daar ben ik dan weer!

Het was weer een weekend met een vreemde ontknoping...weer es des appeltjes

Voordat ik naar die date ging had ik besloten een hotelletje te nemen vlakbij de stad waar we afgesproken hadden. Dan hoefde ik als het laat zou worden dat hele eind niet meer terug en ik moest de volgende dag voor mijn werk toch in de buurt zijn.

Zondagavond dus afgesproken met P (ik noem m maar even P en ik weet waarom hihi). Duurde even voordat we elkaar vonden, want het was uitgerekend op die plek hartstikke druk met van alles en nog wat. Ik zie m op een afstandje staan uiteindelijk en de eerste indruk viel niet tegen. Elkaar voorgesteld en de stad ingelopen. Maar toen we al pratend daar liepen kreeg ik alweer het gevoel van...tis-m-niet. Wil niet de lulligste zijn en ik had razende honger...dus even hapje eten.

Was op zich wel gezellig, maar misschien ben ik een zeikerd...P heeft volgens mij een niet zo goed gebit...ik rook wat . Hij at razendsnel z'n bord leeg en ik -muts als ik ben- ook niet zoveel gegeten. Vind dan dat ik zo'n vreetschuur lijk vergeleken met de ander.

Koppie thee\koffie daarna en de rekening gevraagd. Ik had niet kleiner dan 50 euro op zak (de rekening was 49 euro) dus ik leg dat neer, met als bedoeling om sam-sam te doen. Wat mij normaal lijkt. P hoeft van mij niet alles te betalen op zo'n date. Zegt ie gelijk (voordat ik wat kon zeggen)..."O maar ik wou ook wel betalen hoor" en trekt gelijk z'n jas aan...ik stond nog even met open mond... Ik heb er verder geen probleem van gemaakt en m'n mond gehouden, want het gaat mij niet om die 50 euro, maar ik vond het toch niet erg positief van hem (zachtjes uitgedrukt...).

We hebben ergens nog gedronken en dat heb ik hem laten betalen en toen vond ik het wel welletjes. Wilde weg! Lekker in bad en slapen op m'n hotelkamertje.

Ik rij al bijna op de snelweg...belt een vriend op..."waar zit je?" "Ik rij nu de A* op". Hij woont in de stad waar ik dus die date had, maar dacht dat hij nog een weekendje weg was. Hij was dus op weg naar huis en of ik nog wat met hem in de stad wilde drinken. Rechtsomkeerd dus! Die vriend is zo'n lieve schat. Ik heb er verder niks geen relatie mee, maar we weten alles van elkaar en kunnen ook alles tegen elkaar zeggen. We hebben lekker op het terras een paar biertjes op en lekker geroddeld en daarna nog ergens patatjes gegeten! Ben nog even bij vriend thuis geweest, een kopje thee op en m daarna ingestopt (hij was versleten) en welterusten gewenst!

Rij dus daarna naar m'n hotel..krijg ik een sms van een jongen die ik al een tijdje af en toe via msn spreek. Of ik volgende week af wil spreken met m. En mijn gevoel (en foto) zegt dat ie heel leuk is Ondertussen over en weer ge-smst (ondeugende smsjes dus ). Ik lig ondertussen alweer op m'n bedje...smst ie "zal ik je bellen?" Waaaah, wat ben ik dan een schijterd...dat vind ik dan zo eng altijd. Dan wordt zo iemand al gelijk meer een echt persoon. Msn is natuurlijk redelijk anoniem en je kan over je antwoorden nadenken. Maar ja hij belde dus...

Afijn tot 3 uur (!) aan de telefoon gehangen en zondag dus weer een date

en nu ben ik ook versleten!
Appeltje .. wat een sukkel dat hij jou laat betalen. Ik ben dan een kreng op zon 1e date ik vind dat een man gewoon hoort te betalen en wacht gewoon een tijdje met mijn geld te pakken.

(best ego he ?)

Leuk dat je zondag weer een date hebt is deze ook van RP of zit je op een andere datingsite ?
Ze zijn allebei niet van RP, maar van een gewone chatsite. Ik verveel me weleens en dan ga ik soms chatten met alle gevolgen vandien. Ik sta nu op geen enkele datingsite. Als het allemaal niks wordt dan ga ik daar na m'n vakantie wel neuzen.

Zal je net zien...ga ik een poos weg en vlak daarvoor...kom je iemand tegen. Zo zal het met mij wel weer gaan
Aaaah, wat een heerlijk verhaal om te lezen appeltje, wat een vermoeiend dagje moet jij hebben gehad

Stom dat 'ie jou liet betalen zeg... pff. En slecht gebit is wel afknapper ook. Heb je 'm al meteen gezegd dat het niks gaat worden?

Eng is dat he, de overstap naar bellen, inderdaad dat iemand ineens een echt persoon wordt.

Nu dus weer aan het mailen met een paar mannen, maar ben nu al bang dat ze willen bellen/afspreken... ik durf niet! Haha!

Leuk dat je blijkbaar zo lang met hem kon kletsen, en een deet dus! En tja... die dingen komen nou eenmaal nooit op het moment dat het handig uitkomt in de planning.
@EA

we kennen elkaar dan wel niet, maar ik kan me voorstellen hoe je je voelt...en dat is waarschijnlijk verraden...

Als ik jou was zou ik (als het kan) lekker naar huis gaan of als je niet alleen wilt zijn naar iemand toe waarbij je je hart kan luchten.

voor nu..

M'n paps (de schat) zegt altijd..."al geloof je het nu niet, maar eens schijnt de zon weer!"
@mozzarella

ja..daar ben ik dus ook zo'n muts in...durf dan eigenlijk niet recht in z'n gezicht te zeggen dat het niks gaat worden, maar dat ik het even moet laten bezinken...

Zal het wel eerlijk tegen hem moeten zeggen zeer binnenkort. Niet via sms of email da's ook zo lullig en dat zou ik zelf ook niet leuk vinden

Ik date juist soms vrij snel. Dan heb je ook minder de kans dat je het gaat lopen romantiseren. Maar ja, moet me er dan ook echt toe zetten, want het is natuurlijk allemaal DOODENG!!
oww zie dat nieuwe deet alweer online is (had ie vannacht gevraagd), maar ik laat m nog ffies wachten

Van vriend kreeg ik laatst het advies om niet als een gevangen prooi voor het hol te gaan liggen...dat mannen een beetje moeite voor je moeten doen. Hihi ik zie dat dan weer voor me.
Haha, jij hebt ook al zo'n goed inbeeldingsvermogen

Laat 'm maar lekker ff wachten!

En P... zou het zowieso even laten bezinken. Maar ja, je moet het toch een keer gaan zeggen... moeilijk.
Heb trouwens vannacht over MRPD gedroomd. Droomde dat 'ie enorme spijt had en heel lief deed en dat ik best onaardig tegen hem was maar 'm wel flink moeite liet doen. En dat ik daar stiekem best van genoot. Stom hoe zo iemand ineens weer in je hoofd op'plopt'.
Mozza.. ja herkenbaar.. Erg lastig is dat soms..

Ik ben vooral een muts met RPO, als hij in mijn hoofd op komt dan kan ik mij gelijk weer zo klote en kut voelen.. En vraag ik mij af hoe t zou zijn geweest ALS.... Onnozel die romantische beelden, ergens blijf ik gewoon denken dat t best goed tussen ons had kunnen gaan. T is niet eens over omdat we elkaar niet leuk en lekker vonden.. Maar gewoonweg omdat we elkaar niet begrepen ipv over dingen te praten botsen we aldoor.

Blijf het gewoon ergens erg jammer vinden.. denk dat dat gevoel ook pas verdwijnt wanneer er een nieuwe leuke vent zich aandient..

En tja die kom ik steeds maar niet tegen ..

Krijg zo MM op visite , een late lunch maar ik heb volgens mij niets te eten meer..

Boodschappen doen moet morgen maar of vanavond , eigenlijk zit ik gewoon heel hard te wachten op mijn salaris.

Wel fijn dat ik even heb gebeld met mijn VVE, zij hadden dubbele bedrag van mijn rekening afgeschreven. Nu hoef ik in oktober niet te betalen..
Ja, die stomme ALS gedachten he... echt erg. ALS ik nou dit en dit niet had gezegd, of ALS ik nou maar wel meer mezelf had durven zijn (ben zo'n verlegen miepje soms, en had daar bij hem dus ongelofelijk last van).

Zonde dat jullie zo botsten, ergens zit er dan natuurlijk blijkbaar iets gewoon niet goed, maar toch he... denk inderdaad dat het pas écht wegebt als je iemand anders tegenkomt... zucht...

Wie is MM ook alweer?
MM is millitair man de man die ik ooit gedate heb en Pop heeft hem ook ooit eens gedate..

Hele leuke lieve jongen (nadat we eens flink ruzie hadden gemaakt haha ) maar kunnen nu goed met elkaar opschieten.. Hij probeert t altijd weer als ie langskomt.. Ik wijs hem steeds weer af. Hij wil geen relatie , hij wil vrij zijn en vrij blijven..
Ah, doe je wel de groetjes aan MM? Ik weet nog dat hij me zou bellen (voor de date), maar dat ie niks van zich liet horen.Dus ik was best pissig. Had ie geholpen bij een ongeluk, maar zichzelf daarbij verwond. Kijk maar eens naar de muis van zijn hand.

Ik ben aan de opruim/schoonmaak. Mijn bovenverdieping was helemaal verslonsd. Ik ga weer even verder.

Appeltje, klinkt goed, zo'n avond. Rare P hoor, dat hij je laat betalen.

EA, hoe is het nu met je?
Heeft geen littekens ontdekt bij MM zijn handen haha

Ga ik volgende keer nog beter op letten
Vleer, wie is RPO?

Ja, ik lees maar weer even met jullie mee, is toch gezelliger.

Appeltje, nouja zeg een man die jou laat betalen en de manier waarop, wegwezen, dat is al een teken dat het niks is hoor.

EvaAnne, ga je nu niet extra verdrietig voelen om iemand die het duidelijk niet waard is. Wees blij dat je van zon eikel af bent.
Cum non tum age
Appeltje, dat is niet echt netjes van je date....... Ik betaal ik zo'n geval altijd alles. Misschien ook wel een beetje ouderwets maar ja.

Ik heb er hier al wel wat over gelezen.... Maar wat vinden jullie te snel om af te spreken met iemand die je bijv. op RP hebt ontmoet. Ik bedoel je kan een aantal weken met elkaar mailen en msn'en maar toch een ontmoeting zegt toch veel meer dan weken msn'en vind ik. Ben zelf ook wel zo iemand die dan op de eerste date het liefst gewoon wat gaat drinken ipv uit eten te gaan ofzo. Heb ook wel verhalen gehoord over zo'n date dat ze bij het voorgerecht elkaar al aan zaten te kijken van wat een waardeloze date..........

Maar vind het zelf altijd moeilijk in te schatten hoe lang je moet/kan wachten om iemand dan echt uit te vragen.
Halllo allemaal!

EA: wat een kutgevoel is dat, huil t verdriet er maar goed uit en daarna idd beseffen dat hij jou niet waard is (geweest).

Haha, appeltje, wat een verhaal zeg. Ik zou wel balen van dat geld, ook omdat je m niet meer wilt zien. Wat een hork zeg! Heb zo'n idee dat je volgende date anders uitpakt, spannend! \\:-)//

Ik ga nooit uit eten op een 1e date, dus heb dan ook geen last van dit soort dingen. Ging wel es met iemand naar de film, we waren al wat laat, maar hij bleef dralen bij de bar ipv bij de kassa. Heb ik dus maar kaartjes gekocht. Vond ik niet zo rampzalig, maar toch ook niet netjes.

BE: ik denk dat er geen standaardtijd voor het 'voorspel' bij het daten staat. Ga gewoon op je gevoel af, soms is dat na 2 chats/mails en soms duurt t wat langer om iemand te leren kennen.

ik ben dus gisteravond naar Brideshead Revisited geweest. Hele mooie film, maar ik vind met 7 mensen (lees: ik met 6 homo's) naar de bios toch wat veel. Was al moe en moest mezelf al behoorlijk oppeppen en dan ben ik gewoon niet in staat om heel erg sociaal te zijn in zon groep. En dan ook nog 2 van die valse nichten erbij, die altijd in t middelpunt willen staan..pff. Anyway, ben lekker met mn beste vriendje al knuffelend naar huis gelopen en die dacht er hetzelfde over als ik. Gaan dus lekker met zn 2tjes volgende x.

Verder had ik ook ff last van een dipje vandaag. Moest vroeg naar huis vanmiddag vanwege reparatie aan mn geiser en heb nog 2 uurtjes geslapen daarna (jaja weet t, oud wijf) en heel raar gedroomd over mn ex-schoonmoeder (die in 2003 overleden is), werd huilend wakker en dat zet nu nog ff door. Rare was, dat gi. mn moeder op visite kwam en wederom puur chocolade meenam. Heel lief, ware het niet dat ik nooit van mn leven pure chocola gelust heb. Dat zijn kleine dingen die me erg doen herinneren aan mn schoonmoeder, die me zo veel beter kende als mn eigen moeder...

Lijkt wel een virus he, de dipjes hier!

Noa: welkom (terug)!
Uhm, BE, dat kan aan je tijdschema liggen :-), maar ik klets meestal een aantal maal op msn, en als dat bevalt ga ik redelijk snel over op de date. Te lang kletsen schets een beeld in je eigen hoofd, wat later enorm kan tegenvallen en dan vind ik het zonde van mijn tijd dat ik zo lang heb gekletst met zo iemand.

En uit eten, nee, dat doe ik ook niet. Wat drinken vind ik leuker, en dan ben je niet zo verplicht om het etentje uit te zitten als het niet leuk is. Je gaat per slot van rekening niet weg na het voorgerecht.

Maar, hoe doen jullie dat als je een date hebt, waarbij je na twee drankjes al weet dat het niks wordt? Wat zeg je dan? Want ik durf het dan meestal niet zo goed af te kappen. Meestal heb ik wel een back-up in de stad lopen, die ik dan 'toevallig' tegen kom, maar das ook niet netjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven