Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
WM; bedankt voor mn avatar! Echt lief dat je even gezocht hebt!

Ben er blij mee! (weet je toevallig ook of dit koraal in griekenland voorkomt?)
quote:Miranda01 schreef op 21 september 2008 @ 10:06:

[...]

jullie moeten vast een zeer geordend huis hebben

Hoe zit het met de kledingkast, CD's...

Nee, dat hoeft juist niet! Van die chaos weten we immers hoe die in elkaar zit en kunnen dus alles vinden.
Geen idee of er een bos in het midden ligt... krijg wel enorm de neiging even te gaan kijken... Nee, ik moet echt die klus afmaken. Want morgen moet ik beginnen aan een nieuwe! Heb mezelf echt in de nesten gewerkt afgelopen weken, met dat suffe uitstelgedrag.

Oe, een mooie griek, ik ga al kwijlen bij het idee... (mag ik 'm niet even van je lenen? )

Woont 'ie ook daar? Of heb ik daar overheen gelezen?

Xenia dus ook aan de nuttige dingen vandaag. Ik ook maar eens. Inderdaad nog even een kop koffie zetten, dan neem ik die mee achter mijn buro, met koekjes... beetje fijn voor mezelf maken he, dat werken...

Brideshead nog niet gezien, dus laat maar weten hoe 'ie was!
quote:Joeysmiles schreef op 21 september 2008 @ 12:15:

Nee, dat hoeft juist niet! Van die chaos weten we immers hoe die in elkaar zit en kunnen dus alles vinden. Precies! En als ik het dan opruim, ben ik ineens alles kwijt!
Ja, wij gaan die AH kaartjes dus ook opmaken vanavond :-)

Mijn mr. X (zo noem ik m altijd, omdat hij ook afgeschermd nummer heeft als ie mij belt) is workahlic, heeft een eigen zaak met 40 man personeel en moet ook veel op zakenreis. Hij heeft wel wat vriendinnetjes hier en daar, maar geen tijd voor een vaste relatie. Heb tijdje meer met hem gewild, maar dat zat en zit er gewoon niet in, nu helemaal niet meer omdat ik terug ben gegaan naar Nederland. Op 1 of andere manier blijft hij rol spelen in mn leven, soms hebben we maandnen geen contact, maar dan weer dagelijks. Toen ik onverwacht in t ziekenhuis lag in april, belde hij (terwijl hij nooit belt, maar smst of emailt).

Ik sta er nu veel nuchterder in, verwacht niets van hem qua relatie, en geniet van korte tijd dat we samen zijn. Met name in het laatste jaar is ons contact veel vriendschappelijker geworden en vinden we elkaar echt heel leuk, ook zonder sex. Dat is voor een Griekse man - neem van mij aan - heel bijzonder!
Zo, koffie op! Moet echt wat doen nu....

Meiden (en de mannen natuurlijk ook), allemaal succes en plezier vandaag. Tcoh fijn om te weten dat we veel dingen gemeen hebben, maakt je toch minder alleen soms.

Appeltje: wel daten hoor! Hou ook zo van die verhalen!

Fijn dat je er zo van kunt genieten, Xen. Dat het voor jullie allebei goed is zo, en dan zo soms weinig contact en dan weer veel.

Weet niet of ik dat ook zou kunnen, maar ook nog nooit meegemaakt. Klinkt wel of je er (inmiddels) heel nuchter mee omgaat en gewoon geniet van de mooie dingen.

Oeioei! Heb errug leuk mailtje gekregen van NJO (negen jaar ouder).

Word er zowaar een beetje zenuwachtig van! Vind het namelijk toch stiekem beetje 'eng' dattie zoveel ouder is...
Xenia....(met je mooie avater ) Hele fijne dag! en Avond!

Moz....wat vind je er precies eng aan? En heb je NJO via Rp ontmoet of?
NJO via e-matching... Pas paar mailtjes uitgewisseld nu hoor...

Weet niet waarom ik het soort van eng vind. Lijkt dan zo'n volwassen meneer ineens, zo tegen de 40... Hoewel 'ie dus helemaal niet zo overkomt...

Wel gek, mail dus ook met die ander... even afkorting bedenken hoor... BD (beetje naam en woonplaats). Maar BD is een jaar jonger dan ik, maar die komt juist een beetje te volwassen (als in serieus en wellicht zelfs ietsie te saai?) over...

dus tja...
Ben ik weer!

Ow Mozzarella moeilijk hè? Keuzes ...keuzes. Ben je ook zelfstandige? Ben benieuwd waarin, maar kan me voorstellen dat je dat hier niet zegt ivm. herkenning. Woon ook in Zuid-Holland.

Als ik in januari terugkom van vakantie (wat klinkt dat toch leuk! ) ga ik denk ik ook weer eens kijken of ik me laat inschrijven bij een datingsite...tenminste, mocht dat nog nodig zijn. Wie weet sla ik wel en aussie aan de haak!

Afijn nog een paar uurtjes dan heb ik m'n date..heb dus niet afgebeld.
Ja, ben zelfstandige... in iets creatiefs zullen we maar zeggen...

Leuk dat je date doorgaat! Hopelijk issie leuk! (of heb je in ieder geval een leuke middag/avond)

Wel vertellen hoe het was he!
@ Xenia66

Mijn laatste relatie was 8 jaar, maar die relatie is op het laatst zo heftig geweest voor mij...ben zo blij dat ik toen voor mezelf heb gekozen en dat ik mezelf zo goed herpakt heb (denk ik) dat ik bang ben dat ik weer moet inleveren in een nieuwe relatie. Ik wil het nog niet echt toelaten denk ik. Met de losse 'relaties' heb ik totaal geen problemen, vooral omdat ik dan makkelijk terug kan in m'n eigen coconnetje en hoef ik ook niet alles van mezelf te geven. Heb ik even geen zin in contact of wat dan ook, dan is dat ook geen enkel probleem. Wil ik dat wel is het ook geen probleem.
Mozzarella...grote kans dat we hetzelfde beroep doen denk ik! Haha wel toevallig zou dat zijn.
Nou lieve forum mensjes....WM is off forum!

Vriendin belde net op en ga met haar naar het bos en een stuk skaten...mag daar ook gelijk blijven eten! Fijn zo'n lieve vriendin! Had ik echt even nodig, uitgenodigd te worden......

Ik ga nu lekker douchen en genieten van het mooie weer, het huishouden komt later wel weer een keer.....
Veel plezier en geniet van het mooie weer WM! Het huishouden kan altijd nog als het slecht weer is
Heerlijk WM, fijn zo'n vriendin!

Veel plezier!

Appeltje dus ook creatieve freelancer? Zou inderdaad toevallig zijn zeg!
Moz; 9 jaar ouder lijkt misschien oud maar je hoeft in de praktijk helemaal niet merken. Mijn ex was ook negen jaar ouder en ondanks dat het vreemd klonk dat hij 30 was en ik 21, merkte we in onze relatie amper iets van het leeftijdsverschil. In de praktijk denk ik zelfs dat ik ouder overkwam dan hij (qua hoe verstandig ik en kinderlijk hij was )
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Goeiemorgen allemaal. Pfoe, ik ben echt dood, 2 nachten gewerkt en toen gister nog weer uit geweest.. beetje veel! Maar het was vooral gister erg leuk, wat een lekkere mannen liepen er rond, mjam! Nog een poosje op afstand staan flirten met een hele leuke, maar ik heb dan het lef weer niet om er meer mee te doen. Wel jammer, ik had hem graag mee naar huis genomen

Appeltje: wel daten ja! Ik wil ook een leuk verhaal om te lezen!!

WM: het klinkt als een dipje inderdaad, niet te druk over maken, gaat vanzelf weer over!

Eh, ik weet niet of ik verder nog op iets wilde reageren, ben nog een beetje duffig. Eens kijken of mijn paiq-bijna-date online is Sinds woensdag nauwelijks meer contact trouwens! Dus ben benieuwd of er ooit een date gaat komen of dat ie zich toch heeft bedacht..
Goedemorgen eh middag..

Ben weer wakker .. lekkere relaxte nachtdienst gehad was leuk en gezellig..

Wel heb ik iets stoms gedaan me weer full member gemaakt op RP .. Stupid want nu kan ik de rest van de fotos ook zien en die vallen dan weer tegen. Grrrr

Naja kan tot december weer wat in de rondte daten haha

Eh ga maar es ff terug lezen
Volgens mij zijn wij hier echt allemaal te verlegen op feestjes/uitgaan enzo... haha! Goh, zou het toevallig zijn dat wij daarom allemaal op het singles topic rondhangen?

En aspoes, was/is 'ie online? Al een deet geregeld?

Jammer dat de foto's tegenvielen Vleer... kan zo verschillen soms he... dat iemand op de ene foto echt leuk uitziet, en op een andere... brrrr.... Da's wel weer voordeel van e-matching... kun je ook als niet-full-member alle foto's zien. Maar dan weer helemaaaal geen berichtjes sturen. Schiet ook niet op.

Maar wil je nu toch maar geen date meer met hem?
Ooh ga wel daten met RPD hoor , puur uit nieuwsgierigheid..

Hij klinkt verder wel heel gezellig dusse een bakkie koffie drinken lijkt mij wel gezellig met hem.

RPO heb ik geblokt op RP , zo zie ik ook niets meer van hem..

Vriendinnetje is hier , zal eens kijken of ik iets te eten kan maken voor ons 2tjes .. spaghetti ofzo heb ik wel zin in ..
Das mooi Vleer! Als mijn account afgelopen is dan kan jij voor mij foto's opzoeken op RP.....
Zo ik ben er ook weer na het bijwonen van Feyenoord - Ajax

Alles naar wens met iedereen?
BE goed plan haha

Badmeester ja alles gaat naar wens.. Gegeten met dinnetje , vervolgens wilde ZIJ dvdtje kijken.. Dus hupsa dvd erin , op de bank neer gestreken met bakkie koffie ..

Daarna ging dinnetje zich lekker in mijn bank nestelen met fleecedekentje en ligt nu overheerlijk te slapen haha

Leuk vriendinnen
Hahaha spannende film zo te merken!

Maar moet niks zeggen want komt regelmatig voor dat ik ook alleen maar het begin van de film zie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven