Goede concealer
maandag 21 september 2015 om 10:52
Ik zoek een goede concealer voor mijn wallen (alleen voor de kleur).
Met name belangrijk vind ik dat jet de fijne lijntjes niet accentueert. Ik vind dat veel concealers ervoor zorgen dat als je lacht je meer rimpels lijkt te hebben.
Des te beter de kwaliteit prijs verhouding des te beter!
Die van de etos heb ik nu soms, maar die vind ik erg slecht.
Met name belangrijk vind ik dat jet de fijne lijntjes niet accentueert. Ik vind dat veel concealers ervoor zorgen dat als je lacht je meer rimpels lijkt te hebben.
Des te beter de kwaliteit prijs verhouding des te beter!
Die van de etos heb ik nu soms, maar die vind ik erg slecht.
maandag 21 september 2015 om 11:16
maandag 21 september 2015 om 11:39
Ik had er een van Estee Lauder, niet de double wear, maar de 'gewone' highlighter. Werkt echt super goed! Helemaal weg krijg je de kleur van de kringen niet, tenzij je bereid bent om echt veel concealer op te doen. Maar ik gebruikte de highlighter over m'n foundation, en omdat het het licht weerkaatst, vielen de donkere kringen minder op. En benadrukte ook niet mijn vele lachrimpels Kostte ook geloof ik rond de 30 euro, maar ik heb er zo'n 2! jaar mee gedaan. Helaas vorige week afscheid moeten nemen, dus snel maar weer een nieuwe halen
maandag 21 september 2015 om 11:47
Ik heb deze van Dior:
https://www.douglas.nl/do ... ductbrand_3000033444.html
Hij is prijzig t.o.v. degene die je in de 'normale' drogisterij vindt, maar ik doe er iets meer dan een jaar mee. Je hebt heel weinig nodig en hij dekt echt enorm goed.
Ik heb overigens ook de foundation van de Nude lijn van Dior en deze bevalt ook heeeel goed!.
https://www.douglas.nl/do ... ductbrand_3000033444.html
Hij is prijzig t.o.v. degene die je in de 'normale' drogisterij vindt, maar ik doe er iets meer dan een jaar mee. Je hebt heel weinig nodig en hij dekt echt enorm goed.
Ik heb overigens ook de foundation van de Nude lijn van Dior en deze bevalt ook heeeel goed!.
maandag 21 september 2015 om 11:54
maandag 21 september 2015 om 11:57
Ik ken het probleem met de lijntjes die ontstaan. Echt heel irritant, concealer die je ouder laat lijken. Ik gebruik nu voor de blauwe wallen een dekkende poeder van Mac. Ben er zeer tevreden over. Ik poeder mijn wallen met een klein kwastje mooi weg, de rest van mijn gezicht met een grotere kwast en klaar.
maandag 21 september 2015 om 12:22
quote:kersopdetaart schreef op 21 september 2015 @ 11:57:
Bedankt voor de tips alvast. Make up studio ken ik niet Kimberley, waar koop je dat merk? Dit is professionele make-up voor visagisten. Je kan het online bestellen maar ze hebben ook een aantal winkels dacht ik sowieso in Amsterdam.
http://make-upstudio.nl/make-up/gezicht/camouflage
Bedankt voor de tips alvast. Make up studio ken ik niet Kimberley, waar koop je dat merk? Dit is professionele make-up voor visagisten. Je kan het online bestellen maar ze hebben ook een aantal winkels dacht ik sowieso in Amsterdam.
http://make-upstudio.nl/make-up/gezicht/camouflage
If you can dream it you can do it
maandag 21 september 2015 om 13:36
quote:jennie77 schreef op 21 september 2015 @ 11:54:
Ik heb de dermablend van vichy.Het is eigenlijk een foundation maar ik gebruik hem eigenlijk alleen onder mijn ogen.Werkt echt dekkend en ik krijg er geen extra rimpels door als ik lach.Deze gebruik ik ook als concealer! Vaak met aardig wat korting bij online apotheken te koop.
Ik heb de dermablend van vichy.Het is eigenlijk een foundation maar ik gebruik hem eigenlijk alleen onder mijn ogen.Werkt echt dekkend en ik krijg er geen extra rimpels door als ik lach.Deze gebruik ik ook als concealer! Vaak met aardig wat korting bij online apotheken te koop.
maandag 21 september 2015 om 13:49
Ellis Faas. Echt prachtig en 'volle' kleur. Snap wat je bedoelt van de 'rimpeltjes' en met die van Ellis Faas geen probleem. Een vriendin van mij gebruikt Touche Eclat, waar ze zelf van zegt dat ze er daarmee jonger uit ziet, maar dat is dus niet zo. Rimpels a go go. Misschien toch eens tegen haar zeggen....
In elk geval, succes!
In elk geval, succes!