Uitgerekend Mei 2009

15-09-2008 13:53 10741 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje Uitger. datum Afspraken Bijzonderheden Kaatje_82 26 2e 30 april 24 mrt VK Jongen Candy15 24 1e en 2e 1 mei Jongen + Meisje Snok 37 1e 2 mei 3 apr gyn Jongen Elza35 39 1e 3 mei 18 maart VK Meisje Chicaa 32 2e 3 mei Verrassing Sanne069 39 1e 4 mei 24 mrt VK Meisje Helemi 32 1e 6 mei 24 mrt VK Jongen Verwachtingsvol 27 1e 6 mei 18 mrt VK Verrassing Visje1 31 2e 7 mei 27 mrt gyn Meisje Doggie 33 1e 9 mei 3 apr VK Jongen Luna2006 25 1e 9 mei 18 mrt VK Jongen Foxymama 2e 10 mei 31 mrt VK Jongen Jackie30 30 1e 10 mei Jongen Guusje 35 3e 10 mei Jongen Janets 33 4e 11 mei 25 maart VK Verrassing Suzzel 26 1e 12 mei 18 mrt VK Jongen Fien1 35 1e 12 mei 24 mrt prof Verrassing NetjeNetje 30 1e 12 mei Jongen Midejo 40 4e 16 mei 26 mrt VK Jongen Watertje 33 1e 24/11 geboren LIV Potsiedikkie 31 3e 19 mei 30 mrt VK Meisje Twinkel 33 2e 20 mei Verrassing Schabolleke 34 1e 22 mei Meisje Julia1979 30 1e 23 mei 2 apr VK Meisje Mimidepimi 29 3e 24/1 geboren MAAS HippiechickNYC 38 3e 23 mei 23 mrt VK Meisje
Snok wat een geweldige site!!!!!

Helemaal leuk, ik wil heel graag de satin bow dress... nice nice.. shop and ship maar :-)

Ik heb de rest van de dag vrijgenomen, mijn lieverd is thuis maar heeft een conference call.. dus ik val jullie even lastig hoor...
Elza, gefeliciteerd! Wat een opluchting he.

Ik ga volgende week voor een afspraak naar de huisarts, die me door zal sturen naar de verloskundige als het goed is. Dan drie weken later als het goed is echo. Is 12 weken dan he, als alles goed blijft gaan. Vind het ook allemaal erg eng. Had me ook iets anders voorgesteld van zwanger zijn, zo van zwanger is zwanger. Ik ben ook erg bang dat het mis gaat, ook met het idee dat het al een wonder is omdat mijn vriend een hersteloperatie heeft gehad, omdat hij gesteriliseerd was en de uitslagen niet super goed waren. De kans zou klein zijn dat er een zwangerschap uit zou ontstaan. Je gelooft het niet, maar eigenlijk de eerste echte ronde was het dus raak! Toch wel eng, de kans is niet groot dat het nog een keer zo gaat.....................
Elza!!!!!!!! Wat gaaf...hartje ga ik er zo in zetten...enne dus 6/10 weer echo?

Maar je bent al aardig ver dan toch? Wanneer had jij je laatste menstruactie en hoeveel dagen cyclus heb jij? Ik ben ook zo benieuwd hoe ver ik donderdag zal zijn.....volgens berekening 8 weken en 1 dag (30 juli 1e dag laatste menstruatie en 24 dagen cyclus)

En dan rond half 5 twinkel he?
Thanx Pep!

elza, dat advies over alcohol van je VK vind ik vreemd. Er is uit onderzoek de laatste jaren heel duidelijk gebleken dat er géén duidelijke ondergrens kan worden vastgesteld wanneer alcohol geen kwaad kan. Er zijn aan wijzingen dat 1 glaasje al schadelijk kan zijn, en met name in de 1e 3 maanden. (ik heb daar tijdens mijn studie een literatuuronderzoek naar gedaan)

De gezondheidsraad adviseert dan ook géén alcohol te gebruiken tijdens de zwangerschap, en adviseert ook dat artsen en vks dat meenemen in hun voorlichting.

Ik weet dat er nog steeds verschillende vk's zijn die (heel achterhaald) zeggen dat een glaasje af en toe geen kwaad kan. Maar ik blijf t schokkend vinden...
Snok, volgens mij klopt je berekening hoor, mijn laatste menstruatie was 5 augstustus, ongeveer een weekje later dus en ik ben deze week 7 weken.

Elza, erg he dat draad zijn. Ik ben zo helemaal niet, maar was het zaterdag wel. God, ik schrok van mezelf. Er gewoon nog maar aan denken doet me buikpijn krijgen, dus heb ik besloten om 'schoonbroer' links te laten liggen en me er niet meer aan te ergeren. Heb mn vriend ook gevraagd om me er niks meer over te vertellen, kan ik me er niet druk om maken ook
Ok dan....maar omdat Elza 3 mei is uitgerekend vroeg ik me af of ik dat niet goed had gedaan OF dat zij gewoon wat eerder ongesteld was, langere cyclus...haahhah nou ja whatever....;-)

Fien hormonen kunnen rare dingen doen...merk aan mezelf som ook wel dat ik wat korter door bocht ben...maar ook dat ik wel eens opstandig wordt zo van het zit in mijn liijf...ik moet er alles voor gaan doen bla bla bla
Elza gefeliciteerd met de goede echo!
Snok, mijn laaste menstruatie begon op 27 juli en ik had volgens mij een cyclus van 26 dagen, dus vandaag 8 weken en een dag. Dan moet jij donderdag toch wat verder zijn dan 8.1? Ben geen rekenwonder hoor, dus kan er helemaal naast zitten!

Pjeeew Jackie, hadden jullie een gelukstreffer :-) heeft je vriend al kindjes uit een vorige relatie? leuk dat jullie er ook voor gaan! Goede moed hebben meis.. kans dat het goed gaat is groter dan dat het misgaat :-)

Twinkel, ik was ook wat verbaast en ga er lekker niet aan beginnen, heb ook geen trek 'an' drank. Voel me er zo wel lekker bij..

Fien, ligt aan de hormonen, probeer het naast je neer te leggen. Vriendje is toch niet boos?? Heel verstandig om niks meer te willen horen over de 'schoonbroer'.. wat niet weet, dat niet deert!
oh, er vertelde net een collega dat ze zwanger is van haar 2e en n maand vóór mij uitgerekend.

ik had al zon vermoeden, ze is al behoorlijk aangekomen. ben bang dat t bij mij ook snel zal gaan deze keer. broeken gan sochtens nog wel aan maar tegen de middag moet er een knoopje open. (even voor de duidelijkheid, ik ben 5w5d!!)
oh ik ben ook heel vervelend tegen vriend... had me erg verheugd op zijn thuiskomst uit china, maar we maken erg veel ruzie.....

nou ja, helaas pindakaas, is tijdelijk, en Kluun had m gewaarschuwd...
Jackie kan me die spanning goed voorstellen!!! Hang in there....

Ja Elza zit net te kijken en door korte cyclus zou ik inderdaad donderdag 8 weken en 5 dagen zijn? ipv via kalender te tellen en 8 weken en 1 dag...nou ja we zullen wel zien...Als het hartje maar nog steeds klopt! Enne bizar zeg dat ze zag dat het miskraam had kunnen worden???

Whahaha Twinkel hoort erbij joh...Wij hebben ook dat boekje van Kluun overigens. Echt super he?
Oh Twinkel das wel snel...ik pas eigenlijk al mijn broeken nog prima....Maar goed is ook eerste enne als ik nu al zou aankomen zou ik denk ik depressief worden ...(hoezo hang up met gewicht en lichaam hahahah)
ja ik was blijkbaar al chagerijnis n week ná mijn ovulatie, dus week vóór de positieve test. Mijjn vriend, die nog diplomatiek probeerde te zin, zei: volgensmij ben je zwanger, je bent 'anders'. Ik zei, neeee, dat zou echt nog te vroeg zijn om nu al te kunnen merken. waarop hij antwoorde, nou, volgens Kluun kan t wel... :-))
Owwww Twinkel!! heb je nu niet enorm de neiging om het ook te vertellen? Had je toch nog niet gedaan?....

Ik heb het alleen bij 1 spijkerbroek, die is altijd al wat strak en vind ik nu 's avonds vooral bij mijn liezen strak zitten. Ik heb 's avond al een behoorlijk buikje hoor ('s morgen nog steeds een beetje )

Ja Snok, die paar dagen zijn niet zo belangrijk, hartje moet kloppen en alles moet in orde zijn, daar gaat t om!

Je ziet op de echo een soort uitstulping in het baarmoederslijmvlies, dat is de bloeding en daar kan ze het aan zien. Over 2 weken gaat ze het vergelijken.

Dat Kluun boekje moet ik ook hebben!!!!
Ooooooooooooooooooooooooooh er staat al een mooi bij mijn naam.... dank je wel lieve Snok!
Ja joh Elza...daarom...gelukkig heb ik dat al gezien en nu donderdag hopen dat het nog zo is....

Ja Kluun is echt aanrader.....doen!
Vriend is inderdaad gelukkig niet boos, wist alleen niet goed hoe te reageren op mijn uitbarsting. Zijn antwoord: 'het is niet omdat je nu zwanger bent en je hormonen opspelen dat je tegenover mij moet uitvliegen', bleek niet direct de goede reactie te zijn... Ik reageer echt een pak heftiger dan anders, en hij weet niet goed wat hij moet doen om me kalmer te krijgen. Nu antwoordt hij alleen nog met: 'ach ja, komt allemaal wel goed. Zolang je je maar niet teveel opwindt.' Lijkt wel te werken want dan besef ik dat ik echt hevig bezig ben...
Ja Snok, elke echo -vooral voor de 12 weken- is super spannend denk ik (weet ik wel zeker)..

Bij de verloskundige zaten me toch een paar enorme BUIKEN!

woooooooowwwwww word ik ook zo?? Kan ik me bijna niet voorstellen..
Gefeliciteerd Elza!! Wat fijn om te horen dat alles er goed uit ziet. Die echo kwam ook wel lekker getimed na die krampen van vorige week

Het boekje van Kluun is inderdaad helemaal geweldig. Ik heb hem in 1 adem uit gelezen (nu mijn man nog hihi).

Succes vanmiddag Twinkel!

Ik ga zo met mijn paard naar de kliniek, Ze is al 1,5 jaar aan het kwakkelen en pakt alle virusjes mee. Wil het nu wel eens weten. Tot nu toe zijn mijn paardjes als mijn kindjes

Mijn borsten heb ik vandaag nog geen last van gehad, maar de vermoeidheid is net als die reclame van die man die af en toe een tegenligger met een kussen tegen komt (volgens mij over een hypotheek/lening). Het komt net zo onverwacht en komt net zo hard aan
Whaahah verwachtingsvol...zie het voor me.....

Succes met je paard...kan me voorstellen dat je nu wel eens wil weten wat er aan de hand is..

Pfff die borsten..soms steken echt niet normaal....bij mij zijn ze echt voller geworden niet zozeer echt in cup gegroeid..nog niet iig

En ja zon buik....raar idee he> Zeker voor dames die eerste krijgen waaronder ik ......
Thanks Verwachtingsvol, dat was zeker een prima timing! en ook na die kleine bloeding van vanmorgen.

Ik ga Kluun regelen dames :-)

Hmm dat is inderdaad logisch dat je het wilt weten, en ja dat zijn je kindjes he, je beestjes ;) ik heb ook paarden gehad in het verleden en ooit wil ik dat graag weer! En ook honden... Moet ik wel wat meer tijd hebben, dus voorlopig hou ik het bij mijn kat, de schat!

Voor mij is het ook de eerste keer en ik kan me er nog niet veel bij voorstellen nee, letten jullie ook op vrouwen met kleine babies, ik bedoel... hoe ze er uit zien?..
Elza! Gefeliciteerd met het hartje! Wat fijn voor je! Wat een mooi moment moet dat toch zijn!

Nu twinkel nog vanmiddag! Ook spannend, succes alvast! Jammer dat jullie nu zoveel ruzie maken!

Haha dat boekje van Kluun hebben wij ook (ik heb hem al uit en lief moet nog beginnen)....

Ik heb de VK gebeld zojuist en ik heb volgende week dinsdag (30 sept) de vervroegde termijnecho. Op zich moet het mogelijk zijn om hartactiviteit te zien dan. Dus nog 8 dagen wachten....

gelukkig heb ik een meelevende VK (hoewel ik haar alleen nog aan de telefoon heb gesproken vind ik haar nu al liefff).

Die buiken he? Ik zag zaterdag in maastricht ook enorm veel grote buiken rondlopen...raar dan om te beseffen dat je zelf ook zo wordt... :O
Ja opeens zie je overal buiken he? Moet zeggen dat ik het sowieso al tijdje opvvallend vind hoeveel vrouwen er zwanger zijn...

En ja baby's ...wat een verschil kan daar in zitten zeg....Als ik heel eerlijk ben zie ik neit zo vaak mooie baby's whahahahah....moet ik wel mee gaan opletten met die opmerkingen Enne moet ook eerlijk bekennen dat je soms wel eens kids zie die net ff wat minder leuk zijn om te zien ik dan toch neiging heb die kinderen minder leuk te vinden....erg he?
Luaska je echo staat erin...goed dat je actie hebt ondernomen en fijn dat je aardige assistente trof!! Nog ff volhouden.....
Luaska, veel succes in ieder geval.

En welkom ..., ben je naam even kwijt, sorry daarvoor

Jackie, jullie hebben blijkbaar ook veel geluk gehad. Die hersteloperatie blijkt trouwens heel pijnlijk te zijn, ik weet niet of dat klopt? Mijn ex was ook gesteriliseerd, maar die hebben ze zoveel schrik doen krijgen, dat hij geen hersteloperatie meer wou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven