Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 september 2015 om 18:07
maandag 21 september 2015 om 18:10
maandag 21 september 2015 om 18:15
maandag 21 september 2015 om 18:17
quote:Morrigan- schreef op 21 september 2015 @ 18:13:
[...]
ik ben bijna nieuwsgierig wat voor een werk jij doet
Daar is een heel topic over Heb het trouwens in het napraattopic ook wel eens genoemd.
Ik woon en werk al een tijdje in het buitenland, maar kon dit jaar daarnaast een leuke klus doen in Nederland.
[...]
ik ben bijna nieuwsgierig wat voor een werk jij doet
Daar is een heel topic over Heb het trouwens in het napraattopic ook wel eens genoemd.
Ik woon en werk al een tijdje in het buitenland, maar kon dit jaar daarnaast een leuke klus doen in Nederland.
IMHO
maandag 21 september 2015 om 18:17
maandag 21 september 2015 om 18:18
quote:GrimbleGrumble schreef op 21 september 2015 @ 18:17:
[...]
ow
ach ja, ik mis hier zoveel.
nou, dan ga ik maar even zoeken, die nieuwsgierigheid moet toch bevredigd worden he
[...]
ow
ach ja, ik mis hier zoveel.
nou, dan ga ik maar even zoeken, die nieuwsgierigheid moet toch bevredigd worden he
maandag 21 september 2015 om 18:19
quote:rosemetijs schreef op 21 september 2015 @ 18:15:
[...]
Schijnen ook uit dezelfde fabriek te komen heb ik wel eens gelezen maar geen idee of het klopt.dat kan ik me niet voorstellen, ze smaken anders, en dat velletje van de unox worst is ook eetbaar, in tegenstelling tot die hema worst, vind ik.
[...]
Schijnen ook uit dezelfde fabriek te komen heb ik wel eens gelezen maar geen idee of het klopt.dat kan ik me niet voorstellen, ze smaken anders, en dat velletje van de unox worst is ook eetbaar, in tegenstelling tot die hema worst, vind ik.
maandag 21 september 2015 om 18:22
quote:Morrigan- schreef op 21 september 2015 @ 18:19:
[...]
dat kan ik me niet voorstellen, ze smaken anders, en dat velletje van de unox worst is ook eetbaar, in tegenstelling tot die hema worst, vind ik.http://www.omroepbrabant.nl/?news/18462 ... n+Oss.aspx
Vier oud-werknemers bevestigen nu dat de worst toch uit Oss komt. Dit blijkt ook uit een interne presentatie [.pptx, 3,34 MB], die in handen is van website De Osse Groei. Daarin staat vermeld dat Unox in opdracht van Hema werkt.
[...]
dat kan ik me niet voorstellen, ze smaken anders, en dat velletje van de unox worst is ook eetbaar, in tegenstelling tot die hema worst, vind ik.http://www.omroepbrabant.nl/?news/18462 ... n+Oss.aspx
Vier oud-werknemers bevestigen nu dat de worst toch uit Oss komt. Dit blijkt ook uit een interne presentatie [.pptx, 3,34 MB], die in handen is van website De Osse Groei. Daarin staat vermeld dat Unox in opdracht van Hema werkt.
maandag 21 september 2015 om 18:24