Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 21 september 2015 om 22:08
quote:Amaqanda schreef op 21 september 2015 @ 22:02:
Van wat ik heb gehoord, zijnzuivelproducten een tijdelijke oplossing. Directe verlichting, maar zuivel stimuleert de aanmaak van maagzuur daarna weer, dus snel weer last. Hielp bij mij ook geen zier, vla/melk enz.
Klopte bij mij inderdaad. Ik ben bij mijn tweede zwangerschap nauwelijks aangekomen door maagzuur. Zuivel heb ik lang voor de bevalling helemaal van mijn dieet geschrapt. Gaf inderdaad verlichting, even, en daarna kwam het dubbel terug.
Ik zou voor de havermout gaan.
Van wat ik heb gehoord, zijnzuivelproducten een tijdelijke oplossing. Directe verlichting, maar zuivel stimuleert de aanmaak van maagzuur daarna weer, dus snel weer last. Hielp bij mij ook geen zier, vla/melk enz.
Klopte bij mij inderdaad. Ik ben bij mijn tweede zwangerschap nauwelijks aangekomen door maagzuur. Zuivel heb ik lang voor de bevalling helemaal van mijn dieet geschrapt. Gaf inderdaad verlichting, even, en daarna kwam het dubbel terug.
Ik zou voor de havermout gaan.
maandag 21 september 2015 om 22:28
Ik heb eigenlijk nooit last van brandend maagzuur tot voor een poosje terug, midden in de nacht.
Toen heb ik een theelepel baking soda opgelost in water en doorgeslikt, en dat werkte super goed ! In no-time was ik er van af. Het is wel heel vies. Die tip kwam van deze website trouwens. ( https://gezondetips.nl/he ... aking-soda-zuiveringszout )
Toen heb ik een theelepel baking soda opgelost in water en doorgeslikt, en dat werkte super goed ! In no-time was ik er van af. Het is wel heel vies. Die tip kwam van deze website trouwens. ( https://gezondetips.nl/he ... aking-soda-zuiveringszout )
dinsdag 22 september 2015 om 01:05
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 22 september 2015 @ 01:02:
Oh. Ik heb mijn dag niet.
Na 35 delen napraat snap ik het nog niet.Ik heb het nooit begrepen, maar doe wel mee
Oh. Ik heb mijn dag niet.
Na 35 delen napraat snap ik het nog niet.Ik heb het nooit begrepen, maar doe wel mee
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé