Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 22 september 2015 om 11:50
quote:Morrigan- schreef op 22 september 2015 @ 11:31:
[...]
nou is het wel zo dat mijn eerste vriendje na onze verkering vreselijk uit de hand gelopen echt hysterisch aan bodybuilding is gaan doen
hij was al niet zo uitbundig geschapen maar op de foto's die ik zag was er blijkbaar inderdaad nog minder van overgebleven.
het zal wel met verhoudingen te maken hebben.
of niet
Nu vraag ik mij natuurlijk wel meteen af waarom jij nog naaktfoto's van hem ziet nadat jullie relatie is beëindigd.
[...]
nou is het wel zo dat mijn eerste vriendje na onze verkering vreselijk uit de hand gelopen echt hysterisch aan bodybuilding is gaan doen
hij was al niet zo uitbundig geschapen maar op de foto's die ik zag was er blijkbaar inderdaad nog minder van overgebleven.
het zal wel met verhoudingen te maken hebben.
of niet
Nu vraag ik mij natuurlijk wel meteen af waarom jij nog naaktfoto's van hem ziet nadat jullie relatie is beëindigd.
dinsdag 22 september 2015 om 11:52
quote:Goede-Fee schreef op 22 september 2015 @ 11:34:
[...]
Nee zeg, die sport/traint niet.
Al heeft ie wel stevige kuiten van het lopen en klimmen en spierballen van z'n werk.
Ik hou niet van dat soort mannen in het echt. brrr.Ah, gelukkig maar. Ik hou wel van gespierd, maar wel wel graag tegen een zacht lichaam aan kruipen.
Mijn exemplaar heeft precies de juiste verhouding.
[...]
Nee zeg, die sport/traint niet.
Al heeft ie wel stevige kuiten van het lopen en klimmen en spierballen van z'n werk.
Ik hou niet van dat soort mannen in het echt. brrr.Ah, gelukkig maar. Ik hou wel van gespierd, maar wel wel graag tegen een zacht lichaam aan kruipen.
Mijn exemplaar heeft precies de juiste verhouding.
dinsdag 22 september 2015 om 11:53
quote:MrsEinstein schreef op 22 september 2015 @ 11:50:
[...]
nee, niet naakt, haha!
met een miniscuul broekje, want hij doet mee aan nationale en internationale bodybuilding kampioenschappen
[...]
nee, niet naakt, haha!
met een miniscuul broekje, want hij doet mee aan nationale en internationale bodybuilding kampioenschappen
dinsdag 22 september 2015 om 11:54
quote:MrsEinstein schreef op 22 september 2015 @ 11:50:
[...]
nee, niet naakt, haha!
het is allemaal gekomen door conan trouwens, arnold schwarzenegger was zijn grote voorbeeld en ideaal
(nou, dat is aardig gelukt als je hem nu ziet)
[...]
nee, niet naakt, haha!
het is allemaal gekomen door conan trouwens, arnold schwarzenegger was zijn grote voorbeeld en ideaal
(nou, dat is aardig gelukt als je hem nu ziet)
dinsdag 22 september 2015 om 12:16
Brrr, mijn man had een collega die excessief aan bodybuilden deed. Hij at alleen maar witte rijst, rauwe vis en een stuk of 10 hardgekookte eieren per dag en een bende van die poedertjes. Als hij naar het toilet was geweest kon je je er uren niet vertonen want je ging tegen de vlakte. Zo oranje als een wortel van de spraytan. Hij had een gelijkgestemde vriendin, alleen aan de bikini kon ik zien dat ze een mevrouw was. Hoe het met zijn piemel gesteld was weet ik gelukkig niet.
dinsdag 22 september 2015 om 12:19
quote:LaFleurNoire schreef op 22 september 2015 @ 12:16:
Brrr, mijn man had een collega die excessief aan bodybuilden deed. Hij at alleen maar witte rijst, rauwe vis en een stuk of 10 hardgekookte eieren per dag en een bende van die poedertjes. Als hij naar het toilet was geweest kon je je er uren niet vertonen want je ging tegen de vlakte. Zo oranje als een wortel van de spraytan. Hij had een gelijkgestemde vriendin, alleen aan de bikini kon ik zien dat ze een mevrouw was. Hoe het met zijn piemel gesteld was weet ik gelukkig niet.
dinsdag 22 september 2015 om 12:37
dinsdag 22 september 2015 om 12:43
dinsdag 22 september 2015 om 12:48
quote:LaFleurNoire schreef op 22 september 2015 @ 12:16:
Brrr, mijn man had een collega die excessief aan bodybuilden deed. Hij at alleen maar witte rijst, rauwe vis en een stuk of 10 hardgekookte eieren per dag en een bende van die poedertjes. Als hij naar het toilet was geweest kon je je er uren niet vertonen want je ging tegen de vlakte. Zo oranje als een wortel van de spraytan. Hij had een gelijkgestemde vriendin, alleen aan de bikini kon ik zien dat ze een mevrouw was. Hoe het met zijn piemel gesteld was weet ik gelukkig niet.het zou zomaar mijn ex-vriendje kunnen zijn
Brrr, mijn man had een collega die excessief aan bodybuilden deed. Hij at alleen maar witte rijst, rauwe vis en een stuk of 10 hardgekookte eieren per dag en een bende van die poedertjes. Als hij naar het toilet was geweest kon je je er uren niet vertonen want je ging tegen de vlakte. Zo oranje als een wortel van de spraytan. Hij had een gelijkgestemde vriendin, alleen aan de bikini kon ik zien dat ze een mevrouw was. Hoe het met zijn piemel gesteld was weet ik gelukkig niet.het zou zomaar mijn ex-vriendje kunnen zijn