VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Pebbles schreef op 22 september 2008 @ 10:18:

Zit mezelf te vaak een beetje in de weg en voel me toch een soort van overspannen ofzo?Is het een idee om ook echt een ontspanningsmoment per dag in te bouwen? Dat de emoties op dat moment eruit kunnen ofzo? Gelukkig dat je juist ook kan genieten, anders zou het heel zwaar worden. Kan me wel voorstellen dat juist na een verjaardag waar je moeder ook echt thuishoort het extra zwaar is. Ik denk (maar who am i?) dat het goed zou zijn elke dag bewust een kwartiertje in te bouwen om echt stil te staan bij hoe je je voelt en dan heel bewust wat ontspanningsoefeningen doen. En huisarts kan trouwens ook nooit kwaad.
Waar stinkt ie naar Lien?

Mijn vader vindt het geweldig als hij iets voor ons kan doen. Ik doe hem er een groter plezier mee als ik hem vraag even mijn auto naar de dealer te rijden dan mezelf . Zit ook met Schorrie die ik weer op moet halen van school om 12 uur. En vanmiddag heb ik bezoek dus kan het ook niet. En vanavond moet ik in het donker rijden.

Pebbles, ik zou idd even naar de huisarts gaan. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Een vriendin van mij heeft haar vader verloren jaren geleden en die had trouwens precies hetzelfde als wat jij had. Die zat dan op de fiets en moest dan ineens huilen en werd ook een soort van kortademig. Die is toen bij een fysiotherapeut geweest dacht ik (nu lijkt het me onlogisch) die haar heeft geholpen haar ademhaling te controleren. En ze is bij een psycholoog geweest. Het heeft haar wel geholpen.
Wel leuk dat Pebbles naar de bruiloft van Evy gaat .
Ja, in haar hardloop outfit .
In sommige culturen zijn ze er vroeg bij, maar dit spant helemaal de kroon!

toch maar wat aanpassen misschien?
Ik ga Evy eens even downloaden nu trouwens!
Denk dat huisarts idd geen slecht idee is, Pebbles, al was het alleen al om even bij iemand die geen familie of vriend is, je hart uit te kunnen storten. Is toch anders dan bij familie of bekenden.

Wiske was vannacht ziek, klaagde over maagpijn, in bed geplast, overgegeven. Om 5u bij ons in bed genomen (doen we niet snel) en klemde zich als een aapje aan me vast. Na 5 minuten lag ze in mijn oor te snurken. Toen besloot ik dat Wiske vandaag maar thuis zou blijven - en ik ook, heb denk ik een uur of 2 geslapen vannacht.
Stinkende schilders niet leuk, dat blijft lang hangen.

En Pebbles, volgens mij heb jij last van hyperventilatie, als ik lees wat je beschrijft.
quote:dropje schreef op 22 september 2008 @ 10:34:

In sommige culturen zijn ze er vroeg bij, maar dit spant helemaal de kroon!

toch maar wat aanpassen misschien?Wa-bedoel-u? Sterkte met zieke Wiske.
Gets Pebbles wat naar voor je. Ik zou ook zeggen proberen te ontspannen. En misschien kun je daar wel wat hulp bij gebruiken want uit het niks "moeten" ontspannen is makkelijker gezegd dan gedaan.

Beterschap met Wiske, Drop! Is ze nu al wat aan de beterende hand?

Ik heb vorige week nieuwe kleding gekocht voor de open huis dus moet even zuinig zijn. Misschien heb ik nog wel wat leuks in de kast hangen die met mijn nieuwe laarzen wel bruiloftmateriaal wordt.

Stinkende mensen zijn vervelend. Vooral een lucht zo blijft hangen: je zou er zo misselijk van worden.

Gek verhaal trouwens dat Mille en ik allebei maag/darmklachten hadden en de rest (gelukkig voor jullie) niet.
quote:lien schreef op 22 september 2008 @ 10:48:

[...]

Wa-bedoel-u? Sterkte met zieke Wiske.Ik denk de bruiloft van Evy?
Haha, ik naar de bruyiloft van Evy... Ik snap Drop nu ook. Maar ik was in verspreking met onze hardloopgoeroe Evy.

Het is gek hoor. Zaterdagavond enorm gezellig gehad met jullie. En dan kom ik thuis met barstende koppijn en voel me helemaal sip. Pebblo dacht dus dat etentje niet leuk was. Maar ik was ook gewoon te druk geweest ofzo. Ben de laatste tijd in gezelschap ook erg druk en aanwezig vind ik. Maar dat realiseer ik me dan achteraf pas, als ik moe ben van mezelf.
quote:dropje schreef op 22 september 2008 @ 10:37:

En Pebbles, volgens mij heb jij last van hyperventilatie, als ik lees wat je beschrijft.Ja, alleen dan volgens mij nog net niet omdat ik direct het onder controle krijg als ik voel dat mijn ademhaling hoog zit.
Inderdaad hyperventilatie, maar gelukkig bijtijds onder controle.

Ik begrijp Drop nu ineens, ik dacht aan onze Belgische dame die zo fier op ons is .

Nathje, heb je gehotmaild.
O ja en Nathje, kunnen we als gezin naar het open huis komen? Of verwacht je dat het zo druk wordt dat kinderen echt in de weg lopen (eerlijk zeggen hoor!) Wij kunnen niet die avond, want dan zitten we in Normandie, anders had ik dat nl. liever gedaan, dan kan je tenminste rustig jezelf zijn. Ik ga nog wel even verzinnen of we anders (een deel van de) koters bij mijn ouders kunnen droppen.
Pebbles, ik vond je helemaal niet druk en aanwezig! Maar ik herken dat wel, denk ook vaak achteraf dat ik de hele avond heb lopen kakelen. Als ik dan in bed lig en stil ben, dan hoor ik nog mijn eigen stem.

Misschien zijn het ook juist de uitersten waardoor je van slag raakt? De leuke dingen doen je extra beseffen dat je je moeder heel erg mist en dat je naast dat je geniet van dit soort dingen ook vaak verdrietig bent?
Wat een gezellige drukte trouwens ineens zomaar op de maandagmorgen.
De was leidt hier wel onder. Die heb ik nog niet uitgezocht en dat moet wel.

Maar ik ga nu eerst even boodschapjes doen en dan Schorrie ophalen. Dan krijg ik visite van twee van mijn nichtjes en daarna ga ik Schorrie weer ophalen. Dus dit was mijn bijdrage voor vandaag wel denk ik.

Alhoewel ik wel een etentje dat voor vanavond gepland stond afgezegd heb. Twee etentjes in 1 week is iets te gortig voor mij en voor Harrie schat ik zo in.
Maandagavond is ook geen avond voor etentjes. En je bent ook nog kraamvrouw (vind dat eigenlijk een idioot woord), dus heel goed dat je wat afzegt (en gelukkig niet onze date van zaterdag, dat is dan ook weer fijn ).
Lien, ik heb je teruggemaild!

Over je Open Huis vraag. We hebben nu nog niet echt een idee of het (te) druk wordt voor kinderen. Ze zijn in ieder geval van harte welkom. Wij nemen zelf natuurlijk onze kroost ook mee. Het zal ook niet zo zijn dat iedereen tegelijk komt?
Hier wel wat speelgoed in de kamer, Nano heeft nog niet de leeftijd om op zijn eigen kamer te spelen. Maar van Mini ligt het allergrootste deel boven op haar kamer. Beneden wel boekjes/knutselspullen/spelletjes enz.

Efteling stellen we idd. nog maar even uit om de reden die jij noemt Dropje. Een heleboel dingen kunnen ze nog niet in, en ik denk dat idd. Fata Morgana en aanverwanten vooor Nano nog te heftig zijn. Mini zou het zo langzamerhand wel trekken denk ik.

Pebbles, kan me voorstellen dat het een emotionele verjaardag was, maar wel fijn dat je vader er was zeg!

Waarom ben je nerveus vanwege Schorrie wegbrengen Morrie? Vanwege gedoe en gehaast 's morgens? Schorrie had het wel naar zijn zin toch?

Ik ga nog maar eens wat nuttigs doen nu Nano slaapt en Mini naar school is. Ik heb het sinds zijn geboorte niet meer zo rustig gehad geloof ik! Verbazingwekkend ook hoeveel meer en makkelijker je dingen in huis doet als er geen twee rondlopen, maar er maar eentje wil 'helpen'.

Kan niet wachten tot ze allebei naar school gaan
anoniem_41673 wijzigde dit bericht op 22-09-2008 13:17
Reden: Nananananaampje
% gewijzigd
Oh, ik had de laatste bladzij even gemist. Dacht ik dat ik bij was..

Evy's bruiloft

Beterschap voor Wiske Dropje!

Ik vond je ook niet bijzonder druk hoor Pebbles. Niemand eigenlijk. Er is de hele avond druk gekletst, dat wel, maar dat was door idereen. Ik had niet het gevoel dat 1 of 2 mensen nou erg de boventoon voerden ofzo!
Sorry, breek even in;

Mille, ik zie een naam
anoniem_27760 wijzigde dit bericht op 22-09-2008 13:09
Reden: en deed ik het zelf ook haha
% gewijzigd
Dank je Pepsel, ouwe meelezert die je bent
MeelezerT ook hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven