Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ohh wat erg, ik moet wat kortere berichtjes leren maken! Haha, typical me!
Pop, ik zou je graag willen adviseren, maar ik heb dat nog nooit bij de hand gehad. Tot nu toe (haha afkloppen) waren al mn dates wel geslaagd. Het is niets geworden vanwege geen relatie willen (kwam pas uit een intensieve therapie), geen relatie kunnen (bindingsangst, werd kwestie van aantrekken-afstoten en toen heb ik t - uit zelfbescherming - compleet afgesloten) en laatste was vergeten te melden dat ie in een relatie zat. Oh ja, de 1e date dit jaar was ook leuk, stuurde ook mail dat hij t voor herhaling vatbaar vond, en daarna niets meer gehoord op mijn mails en smsjes. Stuurt ie paar maanden later mail dat hij problemen had met zn internet en telefoon...duhhh

Ik denk dat ik t niet op avond zelf zou zeggen, maar later zou bellen. Of het moet zo rampzalig zijn dat je dat belletje toch niet meer gaat opbrengen, dan de back-up inschakelen.
Noa RPO is een date uit Amsterdam .. Vaag een paar weekjes iets mee gehad...

Ik was vanavond f bij dinnetje in het ziekenhuis , kut voor der zeg misschien mag ze nooit meer sporten (handbal / voetbal) ze hebben 50% van haar voorste kruisbanden weggehaald. Dokter denkt wel dat ze evt andere sporten kan gaan doen maar voetbal kan ze zeer waarschijnlijk vergeten.

Ze had gehoopt vanavond naar huis te mogen maar helaas haar drain gaf nog teveel bloed. Dus ze blijft een nachtje de rest op de 4p kamer mochten wel naar huis dus nu heeft ze een hele grote kamer voor der alleen. Toen ik aankwam lag ze nog aan t infuus, maar ja wij zijn zusters en vonden dat t infuus niet snel genoeg in liep , dus wij t ding maar ff sneller gezet. T liep als een trein erin, zakje was zo leeg .. Dusssss hupsa zelf de naald er maar uit gehaald *tja heej we zijn beide zustertjes dat kunnen we best heeeeel goed zelf*

Toen de afd zuster aankwam was ze dan ook zeer verbaasd dat we dat zelf allemaal al hadden geregeld..

ZE moest en zou nog ff roken dusse goed excuus om de boel er uit te trekken. Toen hupsa kind der kleren aangetrokken der in een rolstoel gepleurd en hupsa naar buiten om te roken.

Een andere vriendin die op de afd werkt waar zij nu ligtr moet morgen werken dus zijn nog ff snel online gegaan op de pc daaro om de ontbijtwensen via hyves te krabbelen. Hilarisch.. Bezoek uur was tot half 8 , ik was er om half 9 nog. Lachen gieren brullen daaro met der. Dacht iets over half 9 laat ik maar weggaan anders komt er straks nog een broeder of zuster om te vragen of we ons gedeisd houden.

T was ook zo gezellig in dat ziekenhuis had er best nog wat uurtjes door kunnen brengen. Vriendin had op t alarmknopje geduwd en ff gevraagd of ik niet in een bed naast haar kon gaan slapen Leek ons wel gezellig maar helaas mocht niet
Mijn bovenverdieping is helemaal mooi en netjes!!

Nu heb ik het verdiend om met een kopje thee op de bank te gaan zitten!
Gaan jullie met een date dus meestal iets drinken? Of zelfs eten? Ik heb dus maar 1 ervaring... en daarmee ben ik door de Hortus gaan lopen (en daarna de hele stad door, in het park hangen etc..). Maar dan heb je wat te zien ook, zit je niet zo tegen over elkaar, vond ik wel een voordeel. Maar ja, was dus ook niet nodig om dat af te kappen...

Lekker keten in het ziekenhuis he Vleer, haha. Gezellig!

En pop dus helemaal aan het cleanen geweest? Hmz.. zou ik ook weer eens moeten doen.. grmbl...
Ik ga op de 1e date alleen maar wat drinken .. naja soms ook niet haha

Maar gewoon wat drinken is wel t veiligst.. je kan weg wanneer je wil en tis allemaal lekker vrij blijvend
Good Evening Everybody...

Door al die RP verhalen krijg ik bijna zin om mezelf er weer op te zetten

Appeltje....wat een eikel zeg die vent! Had hij op zijn minst kunnen vragen of jullie de rekening wilde delen! Echt onbeschoft, heb er geen andere woorden voor. Maar ja...je hebt meteen algehele duidelijkheid

Vleer....behalve dat het niet leuk is dat je vriendin in het ziekenhuis ligt...hebben jullie wel het beste ervan gemaakt daar! Voelt je vriendin zich vast stukken fijner door!

Xenia...voor jouw een knuffel Voel je je al wat beter?

Ik heb net weer met een andere vriendin bij een vriendin gegeten..was erg gezellig. Nu heb ik een stinkjaloerse kater om mij heen hangen die het maar niets vind dat ik aan forummen bent
Normaal doe ik dat dus ook niet...gelijk eten. Ik had alleen nu gierende honger, omdat ik al de hele middag nog niks gegeten had.

Volgende keer gewoon eten voor een date dus!
Hey WM; ja dank je, gaat wel weer hoor. Gewoon combi van oververmoeidheid en dan bij t minste of geringste onderuit gaan.....

Hoe is met jouw kneuzingen? Leuk dat je t toch nog gezellig hebt gehad dit weekend (en vanavond dus alweer).

Hoe is het met Erykah en no-nick?
Ik heb nu contact met 2 dames die ik via RP heb ontmoet. Maar ben er eigenlijk nog niet helemaal uit wie ik eigenlijk wil ontmoeten. Lastig keuzes maken!

Wil er ook niet te lang mee wachten tot ik er 1 uitvraag op een date, op een gegeven moment wordt het msn'en routine vind ik en gaat de lol eraf. Althans dat is mijn mening.

WM Nog pijn van je valpartij?
Moet je een keuze maken, BE? Kun je ze niet allebei daten? (Niet dat ik daar zo'n held in ben, ben niet zon datehopper, maar als je ze allebei leuk vindt....) Spannend hoor!
Xenia dat is een optie maar denk niet dat me dat vrij goed zal afgaan. 1 date tegelijk is meer dan genoeg voor me.

Lastig want allebei lijken ze me erg leuk maar krijg ook weer mixed signals door of ik beoordeel ze verkeerd dat kan natuurlijk ook.
bedoel ook niet geen triootje hoor , maar date eerst de meest leuke en dan week-2 weken later nr. 2 (mocht dat nog nodig zijn).

Wat voor mixed signals dan?
Be....zo zo flink aan de contact

Xenia....fijn dat het nu wat beter gaat!

Met mij kneuzingen gaat het al wat beter...ziet er alleen verre van charmant uit
Ja wat voor een mixed signals...??
Jah wat voor mixed signals misschien kunnen wij dames ze verklaren :P
WM aan de contact wel aan de dates nog niet echt hoor. Komt vaak genoeg niet voorbij de contact fase.

Xenia, zo had ik het ook niet opgevat hoor! Moeilijk uit te leggen die mixed signals, is natuurlijk ook een nadeel van msn. Tekst is hard en gevoelloos iets kan aardig bedoeld zijn maar hard overkomen op die manier. En IRL kan je aan een toon of gezichtsuitdrukking toch beter de boodschap doorkrijgen.
Vleer heeft nieuwe meneer opgeduikeld .. maar tis een oude nieuwe meneer.. Had hem ooit al eens in mijn msn , maar verder dan hallo en doei kwamen we niet geloof ik.. Toen heb ik hem verwijderd uit msn.. En nu in eens vanavond stuurde hij mij berichtje.. Leuk hij komt uit Grunn das nog es een stuk dichterbij dan amersfoort enzow

Heb het erg koud , dikke trui aangetrokken .. Ik vertik het om mijn verwarming al aan te zetten.. Ga dat zo lang mogelijk uitstellen. Vriendin verklaart mij voor gek die heeft de thermostaat al op 20 graden staan.. Bij mij staat ie nog mooi op 0

BE.. is en blijft lastig dat msn , sms en zo..

Telefoon en in rea llife word al beter dan hoor of zie je iemand ..
Blijft verwarrend he, dat soort gesprekken als je iemand niet in IRL kent.

Zijn jullie al in de belfase beland?
Om een voorbeeld te geven. Had DV (ga ook met de afkortingen beginnen. ) gevraagd of ze wat mee ging drinken en dat vond ze een goed idee maar toen ik iets conreet wou maken kwam er niet echt een reactie meer. Toen dacht ik van ja laat maar dan maar vandaag sprak ze me toch weer aan, heb het er niet meer over gehad maar toch.

Off-topic: Leuk katten! Heb nu 3 mooie krassen in mijn gezicht van 5cm lang..............................
quote:Xenia66 schreef op 22 september 2008 @ 22:41:

Blijft verwarrend he, dat soort gesprekken als je iemand niet in IRL kent.

Zijn jullie al in de belfase beland?Nee, is ook niet mijn sterkste punt vind ik. Doe ik op mijn werk ook aan de telefoon kort en zakelijk ben geen telefoonliefhebber.
Met Vleer had je toch wel leuk gebabbeld? :-)

Nee joh, dan gewoon afspreken als t goed voelt. Niet eten, gewoon drinken en sex en klaar \\:-)//
mmm BE das wel raar...dat als je iets concreets wilt maken je dan ineens niets hoort! Zal ik ook van in de twijfel raken. Waarom vraag je het niet gewoon op de vrouw af?
Xenia, haha..... Ja maar dan kan je beter aan haar vragen of het leuk was...

Oh is dat wat de vrouwen tegenwoordig willen, even iets drinken dan de koffer in duiken en thats it. Ben te lang uit het dating circuit geweest, vroegah was alles anders...

WM ja had ik eigenlijk moeten doen maar dacht kijk wel hoe het gesprek verder loopt en zal anders maar eens afwachten ipv er gelijk op te reageren.
Oops sorry BE, had over je ene berichtje heengelezen. Idd vaag, dus ik zou het ook nog rechtstreeks 1x vragen. Misschien heeft zij wat meer tijd nodig dan jij. Zo niet, dan hop naar de volgende!

Pff, leuke katten heb jij, doen die van mij nooit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven