Entertainment alle pijlers

Masterchef Australië

07-09-2015 22:06 2871 berichten
Vanaf 7 september weer een nieuwe aflevering van dit kookprogramma.

met Gerry, George en Matt
Alle reacties Link kopieren
Roosje is ineens heel stil, die is een half uur eerder gaan vergaderen denk ik
Tjezus, wat vals
Heb de biografie van Gordon Ramsay gelezen en die heeft ook mot met hem, hij schijnt enorm te schelden en met keukengerei te gooien . ( in vergelijking met hem is Gordon een lieve puppie ;))
quote:MevrouwJack schreef op 24 september 2015 @ 19:29:

[...]

Een week, maar dit is al dag 3 dus we gaan het redden!Dag 4 zelfs al, dus we zijn er bijna
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:MevrouwJack schreef op 24 september 2015 @ 19:31:

Roosje is ineens heel stil, die is een half uur eerder gaan vergaderen denk ikZit in vergadering met Yasmijn en MV zeker??
quote:Pretzel66 schreef op 24 september 2015 @ 19:31:

Heb de biografie van Gordon Ramsay gelezen en die heeft ook mot met hem, hij schijnt enorm te schelden en met keukengerei te gooien . ( in vergelijking met hem is Gordon een lieve puppie ;))En hier issie zo lief.
quote:friezinnetje2014 schreef op 24 september 2015 @ 19:33:

[...]

Zit in vergadering met Yasmijn en MV zeker??Dat zal het zijn, uithuilen
Tjezus, wat vals
quote:Pretzel66 schreef op 24 september 2015 @ 19:31:

Heb de biografie van Gordon Ramsay gelezen en die heeft ook mot met hem, hij schijnt enorm te schelden en met keukengerei te gooien . ( in vergelijking met hem is Gordon een lieve puppie ;))Is die biografie een aanrader?
Tjezus, wat vals
Ik vond van wel ja maar goed ik ben ook fan
quote:friezinnetje2014 schreef op 24 september 2015 @ 19:30:

[...]

Waar heb je ze vandaan getrokken??Zijn hier echt mensen die die man wél trekken? Ongelofelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Pretzel66 schreef op 24 september 2015 @ 19:38:

Ik vond van wel ja maar goed ik ben ook fan Via via ken ik iemand die bij hem is opgeleid. Die vond hem een ontzettend sympathieke man, ook in de keuken.
Tjezus, wat vals
quote:Nouschi schreef op 24 september 2015 @ 19:44:

[...]

Zijn hier echt mensen die die man wél trekken? Ongelofelijk.No worries, we hebben ze afgeschrikt geloof ik
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 24 september 2015 @ 19:45:

[...]

No worries, we hebben ze afgeschrikt geloof ik

Nog 1 aflevering, dan zijn we eerst weer van hem af
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Marco is dus wel leuk!

ZO!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 25 september 2015 @ 10:07:

Marco is dus wel leuk!

ZO! Maar wat dan? Ik kan echt niets leuks ontdekken aan die man. Zijn voorkomen, zijn manier van praten/fluisteren, zijn commentaar etc etc. Allemaal even erg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
de passie van die man, zijn vermogen om de mens achter de kandidaten te zien en zijn stem

En ja, het is irritant dat hij 3 x achter elkaar zijn dingen herhaalt, maar als je gelijk yes Marco zegt, houdt ie zijn kop

quote:rosanna08 schreef op 25 september 2015 @ 10:36:

de passie van die man, zijn vermogen om de mens achter de kandidaten te zien en zijn stem

En ja, het is irritant dat hij 3 x achter elkaar zijn dingen herhaalt, maar als je gelijk yes Marco zegt, houdt ie zijn kop

Dat laatste is niet waar, want die tijd heb je niet.
quote:Nouschi schreef op 25 september 2015 @ 10:18:

[...]

Maar wat dan? Ik kan echt niets leuks ontdekken aan die man. Zijn voorkomen, zijn manier van praten/fluisteren, zijn commentaar etc etc. Allemaal even erg!Dit vind ik er van: Maar wat vinden jullie dan zo leuk aan hem? Dat ie alles 3 keer zegt? Dat ie narcistische trekjes heeft? Dat ie lange stiltes laat vallen? Dat ie rondloopt alsof hij alles weet en de rest helemaal niets?
een ding is duidelijk, of je houdt van die man of je vind hem vreselijk en ik denk dat we het daar gewoon bij moeten laten. Let's agree to disagree
quote:Nouschi schreef op 25 september 2015 @ 10:18:

[...]

Maar wat dan? Ik kan echt niets leuks ontdekken aan die man. Zijn voorkomen, zijn manier van praten/fluisteren, zijn commentaar etc etc. Allemaal even erg!

Ik heb een dingetje met autoritaire mannen die graag hun zin willen hebben

Ik smelt ook voor Gordon in de keuken, daarvan heb ik ooit eens geroepen, ik wou dat ik het potloodje achter zijn oor was

quote:friezinnetje2014 schreef op 25 september 2015 @ 10:41:

[...]

Dit vind ik er van: Maar wat vinden jullie dan zo leuk aan hem? Dat ie alles 3 keer zegt? Dat ie narcistische trekjes heeft? Dat ie lange stiltes laat vallen? Dat ie rondloopt alsof hij alles weet en de rest helemaal niets?

Nah precies dat geloof ik

Ik hoef ook niet met hem te trouwen en zijn kinderen te werpen en zo

Maar op een een of andere verknipte manier vind ik dat aantrekkelijk.

En daarnaast zijn passie voor koken natuurlijk.

Ik krijg dan weer jeuk van het zijige geleuter van Jamie

Wat een zachtgekookt/gepocheerd ei is dat zeg!
quote:Summerdance schreef op 25 september 2015 @ 11:04:

[...]

Ik heb een dingetje met autoritaire mannen die graag hun zin willen hebben

Ik smelt ook voor Gordon in de keuken, daarvan heb ik ooit eens geroepen, ik wou dat ik het potloodje achter zijn oor was

Ik zou ook best wel afgeblaft willen worden (en daarna goedmaken natuurlijk ) door Gordon, maar die Marco vind ik gewoon een arrogant bal en die trek ik niet. Letterlijk en figuurlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik vond het trouwens wel raar gisteren. Die blonde maakte dat gerecht met rauwe scallops en prawns. Die zouden 'gekookt' worden door de bouillon of sausje in dat vaasje. Maar George pakte kat vaasje (niet eens bij de hals) vast en vertelde er wat over. Dat vaasje moet toch loeiheet zijn om de boel te koken/garen?

Of ben ik te kritisch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 25 september 2015 @ 18:26:

Ik vond het trouwens wel raar gisteren. Die blonde maakte dat gerecht met rauwe scallops en prawns. Die zouden 'gekookt' worden door de bouillon of sausje in dat vaasje. Maar George pakte kat vaasje (niet eens bij de hals) vast en vertelde er wat over. Dat vaasje moet toch loeiheet zijn om de boel te koken/garen?

Of ben ik te kritisch? Zeg ga eens ergens anders lopen azijnpissen ja

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven