Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:KiaOraHoi schreef op 24 september 2015 @ 22:51:

[...]

Dankjewel, mijn engelengeduld begint wel op te raken inmiddels. Ik heb geen idee wat ze is en of alles waar is wat zij post maar hoe dan ook hoop ik dat ze ooit dat stemmetje van één van ons hoort en haar behoed voor foute keuzes. Ik vind het iig sneu dat ze op deze manier om aandacht moet schreeuwen. Ik denk dat ze een best leuk persoon kan zijn als ze gezellig als zichzelf komt posten. Ik hoop dat ze hier meeleest en dat gaat beseffen dat het forum veel leuker ís als je luistert en adviezen van anderen aanneemt. Geldt trouwens wel voor meerdere forummers.

Btw. Hoe gaat het met je collega?

Lees haar topic maar even, ze post nu. Niet dat het feitelijk duidelijk wordt, wel dat ze iets begint in te zien.

Mijn collega, aha

Ja, goed. Volledig ander werk in de zorg maar via mijn 2de functie spreek ik haar nog geregeld.

Ze is best gehandicapt geraakt maar daar gaat ze goed mee om vind ik.
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 24 september 2015 @ 23:29:

[...]

Lees haar topic maar even, ze post nu. Niet dat het feitelijk duidelijk wordt, wel dat ze iets begint in te zien.

Mijn collega, aha

Ja, goed. Volledig ander werk in de zorg maar via mijn 2de functie spreek ik haar nog geregeld.

Ze is best gehandicapt geraakt maar daar gaat ze goed mee om vind ik.

Ik zal eens gaan lezen .

Fijn dat ze voldoende hersteld is om weer aan het werk te kunnen, wel vervelend voor haar dat ze er een behoorlijke handicap aan over heeft gehouden. Prettig dat je haar af en toe nog ziet en spreekt.
quote:feow schreef op 24 september 2015 @ 23:21:

Joepie.

Ik weet waarover ik zo wil dromen.

En taxi-chauffeur die mijn koffers aanneemt. Ze hop-hop-hop drie keer lift.

Die deur deur opendoet voor me. En dicht, en open, en dicht, en open, en dicht.

En die niet achter het stuur gaat zitten maar blijmoedig een groot touw om haar middel knoopt en zoals 'de sterkste man' uit de jaren tachtig de auto over de weg gaat trekken.

Echt, lijkt me geweldig.

Slaap lekker allemaal.Ja doei, je goout die koffers maar leker zelf in de kofferbak.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zo.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alu hoedjes avond hier?

Ik lig volgevreten in mijn hotelbedje.

Ja verkleinwoordje want klein bedje en klein kamertje

Maar Zuid-Limburg en daar was en tomatensoep en linguini met roomkaas en groente.
quote:Enn schreef op 25 september 2015 @ 00:10:

Wat gezellig Enn.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 25 september 2015 @ 00:16:

Alu hoedjes avond hier?

Maar Zuid-Limburg en daar was en tomatensoep en linguini met roomkaas en groente.

Klinkt goed Poes.

Gelukkig ben je zelf niet zo groot en pas je wel in een bedje.
Zal ik nu in mijn eentje even zorgen dat dit topic vol raakt? Dan kom ik misschien niet ergens bij pagina 80 binnenvallen in een nieuw topic.

Nee, toch maar niet, ik laat het wel aan de andere nakletsers over.
Goedemorgen.

Ik zal sowieso laat zijn in het nieuwe topic, want ben een groot deel van de dag weg.

In weerwil van wat ik gisteren zei, dat ik over het algemeen tevreden ben met de hulpverlening en hulpverleners, heb ik zo meteen een gesprek met de leidinggevende van onze hulpverlener, omdat ik klachten heb.

Lastig gesprek, want verder een fijne hulpverlener, maar de fouten die ze de laatste tijd maakte zitten nog steeds dwars.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 25 september 2015 @ 08:06:

Goedemorgen.

Ik zal sowieso laat zijn in het nieuwe topic, want ben een groot deel van de dag weg.

In weerwil van wat ik gisteren zei, dat ik over het algemeen tevreden ben met de hulpverlening en hulpverleners, heb ik zo meteen een gesprek met de leidinggevende van onze hulpverlener, omdat ik klachten heb.

Lastig gesprek, want verder een fijne hulpverlener, maar de fouten die ze de laatste tijd maakte zitten nog steeds dwars.Succes dan maar met je gesprek! Hoe laat moet je weg, want misschien kunnen we het hier nog vol kletsen voor die tijd.
Goedemorgen.

Ontbijt met bruin brood, kopje thee en een zonnetje dat een poging doet om door te breken.
quote:fietsie schreef op 25 september 2015 @ 08:13:

[...]

Succes dan maar met je gesprek! Hoe laat moet je weg, want misschien kunnen we het hier nog vol kletsen voor die tijd.Ik ga over een kwartier de deur uit.
Succes met de hulpverlening !
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik ben best tevreden over hulpverleners. Vind het alleen nogal lastig om de juiste organisatie voor het juiste probleem te vinden.

De enige waardeloze hulpverleenster die ik ooit heb gehad, was een kraamhulp. Ze meende dat ze me geen moment alleen mocht laten en me moest vermaken met dom gezwets over haar 'boys' Delano en Mitchel. Ook als ik bezoek had, bleef ze erbij zitten kleppen. Ik was haar na een uur al zat, heb achteraf geen idee waarom ik haar pas na twee dagen weg heb gestuurd.

Alu hoedjes avond hier?

Maar Zuid-Limburg en daar was en tomatensoep en linguini met roomkaas en groente.Ooo, als ik in het land was, hadden we kunnen meeten!
Life is short. Eat dessert first.
Goedemorgen trouwens.

Warm, zon en enorm ontbijtbuffet.
Succes solo.
Paniek voor niks natuurlijk, want dankzij mobiel internet kan ik gewoon op tijd in het nieuwe topic vetschijnen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Alu hoedjes avond hier?

Maar Zuid-Limburg en daar was en tomatensoep en linguini met roomkaas en groente.Dat klinkt goed Puss, veel plezier daar!
I like being a mess. It's who I am.
quote:Solomio schreef op 25 september 2015 @ 08:06:

Goedemorgen.

Lastig gesprek, want verder een fijne hulpverlener, maar de fouten die ze de laatste tijd maakte zitten nog steeds dwars.Oh dat is vervelend. Succes dan maar.
quote:Solomio schreef op 25 september 2015 @ 09:12:

Paniek voor niks natuurlijk, want dankzij mobiel internet kan ik gewoon op tijd in het nieuwe topic vetschijnen.Moet je wel even door posten anders mis je het alsnog. Dan is de trein aangekomen voordat het nieuwe topic er is.
Ja, nog 3 posts. Die spanning!
Ik moet nog 9 minuten wachten tot de toko open is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven