En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Feliciaatje schreef op 23 september 2008 @ 10:17:

Alsof je voor je lol jezelf zit op te vreten en dat wanneer iemand tegen je zegt: moet je niet doen hoor, je denkt: je hebt gelijk, ik stop er nu direct mee!

Veranderd
quote:Feliciaatje schreef op 23 september 2008 @ 10:17:

Alsof je voor je lol jezelf zit op te vreten en dat wanneer iemand tegen je zegt: moet je niet doen hoor, je denkt: je hebt gelijk, ik stop er nu direct mee!Nou. Hoe herkenbaar! Hier ook in huize Elmer.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Veranderd
Maar misschien vindt ie de wereldpolitiek en de kredietcrisis wel het toppunt van romantiek
Veranderd
Hier ook EV. Dan krijgt hij een blik die kan doden als ik niet oppas. "Feel my thirst" (met dank aan White men can't jump ).

En Kaat, ik ben net zoals hij daarin. Ik kan ook oeverloze filosofische beschouwingen op mijn man loslaten als we in bed liggen. Maar dat geeft aan hoe comfortabel ik me voel, als ik me echt prettig voel spreek ik alles uit (en dat is nogal veel met dat ADD hoofd van me). En dat lijkt dan niets over mijn man te zeggen maar het zegt enorm veel over welk gevoel hij mij geeft.

Ik zeg verder ook lieve dingen specifiek voor hem. Maar ik moest even grinniken toen ik je post las want gisteren lagen we te vozen en ik ondertussen maar doorratelen over een gedachtegang. Totdat hij me wat vermoeid aankeek met zo'n blik van: ok kunnen we nu even concentreren op hier en nu en elkaar? En tegelijkertijd vindt hij het gelukkig ook weer leuk aan me. Maar ook vermoeiend.

Veranderd
Veranderd
Dat is zo'n goed teken dat jullie je zo comfortabel bij elkaar voelen. Echt.

En altijd spannend is vermoeiend. Er moet ook ontspanning zijn . Als je dat bij elkaar kunt vinden, door elkaars aanwezigheid, door plezier samen te hebben, door vanzelfsprekend van elkaar te genieten of dat nu met elkaar is of door gewoon samen in dezelfde ruimte te zijn, dat is veel waard.
Misschien dat je daardoor juist gaat stressen. Dat het zo rustig en vertrouwd voelt. Dat je het idee krijgt dat je een wortel voorgehouden krijgt die zegt: deze blijft. Want het voelt zo stabiel en prettig. En dat je die conclusie nog niet van jezelf mag trekken want je kent elkaar net en dat soort dingen zijn nog niet uitgesproken. Alsof je voorbarige conclusies trekt.

Maar ik ben ervan overtuigd dat als je gevoel zo goed zit en duidelijk wederzijds, dat je daar een beetje op moet vertrouwen. Het zegt het niet voor niks .
Hahaha Kaat. De tweede keer dat ik bij Leuke Man bleef logeren kwam op zaterdagochtend met de thee ook de krant mee naar boven. Hebben we met z'n tweeen de krant liggen lezen in bed. Leunt ie opeens tegen me aan en zegt: "Fijn he..... "

Idd niks spannends aan. Maar heerlijk huiselijk, knus, ontspannen etc. Op dat moment realiseerde ik me dat dat nu juist is wat ik wel erg fijn vind aan relaties; dat knusse.

(Later op de middag heeft hij dat knus nog wel even ingeruild door spannend en woestaantrekkelijk, in de lift van de parkeergarage... Wel zo fijn als het beide kan )
quote:Poezewoes schreef op 22 september 2008 @ 00:23:

Soms moet je ook gewoon 35+ zijn om bepaalde kwaliteiten te hebben, maar aan de andere kant ook om die kwaliteiten te herkennen en op waarde te schatten.

Ik denk dat als ik nu 25 zou zijn geweest, dan zou ik hem wel lief hebben gevonden, want dat is hij gewoon, maar ook saai. Nu ik zelf 37 ben en eindelijk helemaal mezelf mag en kan zijn (druk, emotioneel en passioneel) kan ik pas zien dat ik zo'n rustige, relaxte man, juist heerlijk vind. Zijn stabiele kant, geeft mij rust, een veilige basis. Daar mag ik mijn drukke koppie even bij neerleggen, hij aait er over en geeft er een zoentje op. Weg zorgen. Mijn zorgen en gedachten, doen hem niet wankelen. En daar voel ik me geweldig bij.....

Godallemachtig, wat sluit ik me híer bij aan.....
Veranderd
Veranderd
quote:eleonora schreef op 23 september 2008 @ 11:02:

[...]

Godallemachtig, wat sluit ik me híer bij aan..... Ik kan alleen maar hopen dat het voor mij net zo goed uitpakt als voor jou, Leolief.....
Veranderd
Gelukkig maar Kaat, ging me al zorgen maken...

lekker hier van je af blijven schrijven meid. Volgens mij ben jij nog lang niet klaar met deze man......
Veranderd
Goed zo Kaat!

Weet je wat je jezelf voor ogen kan houden: Als je dit afkapt omdat je bang bent, wanneer pak je het dan wel aan? Of wilde je relaties dan helemaal maar achter je laten? Als dat niet je bedoeling is, dan moet je toch een keer door de zure appel heen. Of de brandende tunnel. Is het niet nu, dan is het volgende keer.

En deze man klinkt eigenlijk alsof hij het wel heel erg waard is, om over de hete kolen heen te gaan.....

Ik ben intussen aan het puzzelen of ik het hele weekend naar Leuke Man kan. Leuke Man probeert hier donderdag te komen, ik ga vrijdag die kant op en misschien pas zondag terug. Als Leuke Man dat goed vindt, want hij heeft plannen voor de zaterdagavond. Maar dan kunnen we de zondagochtend in ieder geval lekker samen uitslapen..... Neem gewoon mijn laptop mee, spit zijn filmkast door en vermaak me wel zaterdagaaf.
quote:Kaat64 schreef op 23 september 2008 @ 10:28:

Nog zoiets mannelijks: we lagen in bed en hij lag maar te kletsen, de hele wereldpolitiek kwam voorbij. Op een gegeven moment zei ik: hou eens op, zeg liever iets leuks tegen mij. Keek ie me aan en zegt: 'Ik zeg de hele tijd leuke dingen tegen je.' Nou, echt niet, misschien dat ie ze de hele tijd dacht, maar ik heb ze beslist niet gehoord. Typische man dus.

Haha, neemt'ie je serieus, is het weer niet goed

Fijn om je weer zo opgeklaard te horen in ieder geval

Ik ben net als Feliciaatje, oeverloos lullen als ik me op mijn gemak & prettig voel. Zwaar vermoeiend vond mijn ex destijds. Dit weekend was hij hier, nieuwe verkering aan gort, mede omdat die nieuwe dame hem niet voldoende verbaal aftuigt. Het heeft dus toch zo zijn charme .

Ellendig hè, die zucht naar Groots en Meeslepend. Terwijl als ik naar mijn ouders kijk die bijna 40 jaar getrouwd zijn, dan is dàt natuurlijk pas Groots. Maakt die mannen die hun telefoon niet opnemen,niet kunnen blijven slapen en na honderd jaar pas terug sms-en alsof dat de normaalste zaak van de wereld is, eigenlijk opeens enorme stumpers.
quote:sprankelend schreef op 23 september 2008 @ 12:09:

[...]

Ellendig hè, die zucht naar Groots en Meeslepend. Terwijl als ik naar mijn ouders kijk die bijna 40 jaar getrouwd zijn, dan is dàt natuurlijk pas Groots. Maakt die mannen die hun telefoon niet opnemen,niet kunnen blijven slapen en na honderd jaar pas terug sms-en alsof dat de normaalste zaak van de wereld is, eigenlijk opeens enorme stumpers.
He fijn dat je je weer beter voelt Kaat. Knal het weer neer wanneer het je aanvliegt, er zitten genoeg dames (met koekjes en thee) om je gezelschap te houden in de tunnel .

En Sprankelend, het heeft idd zijn charme, het schijnt iets heel onvergetelijks te zijn. Een van de dingen die mijn exen altijd aanhalen en wat ze daarna vaak misten: dat er altijd wel over iets te praten valt. Alles is boeiend, leuk, spannend genoeg om over te ouwehoeren.

Totdat je zelf in zo'n hoofd zit, dat zeiden ze dan ook wel weer. Dat ze blij waren dat ze mij niet waren.

Ach. Je went eraan he?

quote:Feliciaatje schreef op 23 september 2008 @ 12:28:

Je went eraan he?

Oh ja joh?

Ik kijk er naar uit!

quote:sprankelend schreef op 23 september 2008 @ 12:32:

[...]

Oh ja joh?

Ik kijk er naar uit!

Positief denken! Tjakkaaaaaa!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven