dance dance dance
zaterdag 19 september 2015 om 22:25
Sorry, maar ik vind die 9,5 waardering echt niet eerlijk ten opzichte van Pip en Pim in de afgelopen weken.
Neem hun optredens van vorige week en die week daarvoor.
Optreden van Sylvana was goed, maar als de optredens van Pip en Pim in de afgelopen weken geen 9,5 waren dan waren de optredens van Sylvana en Fockeline dat nu ook niet.
Neem hun optredens van vorige week en die week daarvoor.
Optreden van Sylvana was goed, maar als de optredens van Pip en Pim in de afgelopen weken geen 9,5 waren dan waren de optredens van Sylvana en Fockeline dat nu ook niet.
zaterdag 19 september 2015 om 22:59
Aangezien ik nog steeds niet kan kijken en trashen tegelijk, hier puntsgewijs nog wat aantekeningen van mij.
- Wat was het gaaf geweest als Pip Rhythm Nation had gedaan, in plaats van die onsympathieke Sylvana.
- Jeroen vind ik een engnek.
- Pip vind ik een schatje, terwijl ik haar als Wiet inderdaad een draak vind.
En de belangrijkste conclusie die ik vanavond heb getrokken:
Dan Karaty moet zo snel mogelijk op de bus gezet worden richting mijn woonplaats.
- Wat was het gaaf geweest als Pip Rhythm Nation had gedaan, in plaats van die onsympathieke Sylvana.
- Jeroen vind ik een engnek.
- Pip vind ik een schatje, terwijl ik haar als Wiet inderdaad een draak vind.
En de belangrijkste conclusie die ik vanavond heb getrokken:
Dan Karaty moet zo snel mogelijk op de bus gezet worden richting mijn woonplaats.
maandag 21 september 2015 om 01:58
quote:Mylene_Valerie schreef op 19 september 2015 @ 22:19:
Ze heeft een mooi figuur maar zonde van het kapsel alsof er een grasmachine overheen is gegaan.Snap wel dat ze gebruik maakt van pruiken. Ze heeft chemo gehad ivm borstkanker dus misschien is haar natuurlijke haar niet zo sterk meer en groeit het niet mooi terug als het langer wordt.
Ze heeft een mooi figuur maar zonde van het kapsel alsof er een grasmachine overheen is gegaan.Snap wel dat ze gebruik maakt van pruiken. Ze heeft chemo gehad ivm borstkanker dus misschien is haar natuurlijke haar niet zo sterk meer en groeit het niet mooi terug als het langer wordt.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
maandag 21 september 2015 om 08:13
quote:goddess23 schreef op 21 september 2015 @ 01:58:
Snap wel dat ze gebruik maakt van pruiken. Ze heeft chemo gehad ivm borstkanker dus misschien is haar natuurlijke haar niet zo sterk meer en groeit het niet mooi terug als het langer wordt.
Weet je dat zeker?
Ik kan daar echt helemaal niets over terugvinden op internet.
Snap wel dat ze gebruik maakt van pruiken. Ze heeft chemo gehad ivm borstkanker dus misschien is haar natuurlijke haar niet zo sterk meer en groeit het niet mooi terug als het langer wordt.
Weet je dat zeker?
maandag 21 september 2015 om 09:37
quote:Lotte35 schreef op 21 september 2015 @ 08:13:
[...]
Weet je dat zeker?
Ik meen nog een interview te hebben gelezen met Sylvana voor Pink Ribbon waarin ze aangaf dat haar borsten waren geamputeerd.
Hier is ook nog een interview waar je kan doorklikken naar 1:47 en zij daar een en ander uitlegt. Er is denk ik weinig over te vinden omdat in de hoogtijdagen van Sylvana het internet nog wat meer up and coming was.
[...]
Weet je dat zeker?
Ik meen nog een interview te hebben gelezen met Sylvana voor Pink Ribbon waarin ze aangaf dat haar borsten waren geamputeerd.
Hier is ook nog een interview waar je kan doorklikken naar 1:47 en zij daar een en ander uitlegt. Er is denk ik weinig over te vinden omdat in de hoogtijdagen van Sylvana het internet nog wat meer up and coming was.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
maandag 21 september 2015 om 09:51
Oké goddess, bedankt voor de link.
Op zich kan ik daar ook niet uithalen dat ze zelf kanker heeft gehad (want ze zegt: 'Ik heb ook zelf te maken met het taboe, iedereen kent wel iemand die kanker heeft of heeft gehad'.
Maar goed, als het echt zo is, is dat natuurlijk heel erg.
Maar ook heel fijn dat ze dus genezen is.
Op zich kan ik daar ook niet uithalen dat ze zelf kanker heeft gehad (want ze zegt: 'Ik heb ook zelf te maken met het taboe, iedereen kent wel iemand die kanker heeft of heeft gehad'.
Maar goed, als het echt zo is, is dat natuurlijk heel erg.
Maar ook heel fijn dat ze dus genezen is.
maandag 21 september 2015 om 10:39
quote:goddess23 schreef op 21 september 2015 @ 01:58:
[...]
Dat is wel erg idd als dat de reden is. Ik was in de veronderstelling dat het een zelfgekozen kapsel was. Maar goed, ik vind het niet een heel sympathiek persoon, of iig hoe ze bij mij overkomt.
Wel gelukkig dat ze de borstkanker heeft overleeft en ze kan toch trots zijn op haar prestatie!
[...]
Dat is wel erg idd als dat de reden is. Ik was in de veronderstelling dat het een zelfgekozen kapsel was. Maar goed, ik vind het niet een heel sympathiek persoon, of iig hoe ze bij mij overkomt.
Wel gelukkig dat ze de borstkanker heeft overleeft en ze kan toch trots zijn op haar prestatie!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 26 september 2015 om 14:00
zaterdag 26 september 2015 om 20:08
quote:fireandice schreef op 26 september 2015 @ 20:05:
jaaaaa ik kan weer eens live meekijken
tenminste... totdat dr Who begint
Die neem ik op!
Kijk ik gelijk hierna
Wat ik trouwens van de week zag...op BBC first wordt het herhaald met ondertitels
Nou is mijn Engels best goed, maar ik haalde verrassend meer info uit de aflevering met ondertitels
Enne...
jaaaaa ik kan weer eens live meekijken
tenminste... totdat dr Who begint
Die neem ik op!
Kijk ik gelijk hierna
Wat ik trouwens van de week zag...op BBC first wordt het herhaald met ondertitels
Nou is mijn Engels best goed, maar ik haalde verrassend meer info uit de aflevering met ondertitels
Enne...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 26 september 2015 om 20:10
quote:Summerdance schreef op 26 september 2015 @ 20:08:
[...]
Die neem ik op!
Kijk ik gelijk hierna
je kunt op bbc one de ondertitels aanzetten via teletekst ( voor dr who )
[...]
Die neem ik op!
Kijk ik gelijk hierna
je kunt op bbc one de ondertitels aanzetten via teletekst ( voor dr who )
never a failure, always a lesson
zaterdag 26 september 2015 om 20:11