Cheers!
maandag 22 september 2008 om 15:44
maandag 22 september 2008 om 16:21
Arme Xop! Arme Toet!
Klaagde ik vorige week niet over dat alle kinderen altijd hier willen spelen? Nou, het is ineens omgeslagen... Loentje weg, Lotje weg (alweer) ik geloof dat ik het toch liever andersom heb...
Ik had wol en stokers gekocht om spinnenwebben te maken van kastantjes en dat soort ongein en nu heb ik geen kinderen om het mee te doen!
Ik zal nooit meer klagen over futiliteiten!
Klaagde ik vorige week niet over dat alle kinderen altijd hier willen spelen? Nou, het is ineens omgeslagen... Loentje weg, Lotje weg (alweer) ik geloof dat ik het toch liever andersom heb...
Ik had wol en stokers gekocht om spinnenwebben te maken van kastantjes en dat soort ongein en nu heb ik geen kinderen om het mee te doen!
Ik zal nooit meer klagen over futiliteiten!
maandag 22 september 2008 om 16:29
Pim. Leuk idee, trouwens, om spinnewebben te maken op die manier. Ik was nog niet verder gekomen dan eikeltjes zoeken....
Thanx, Bloes! Had in mijn frustie-bui je berichtje niet gezien .
Ik zal eea in praktijk brengen. Handjes wassen doen ze hier gelukkig echt na ieder WC bezoek en voor eten, maar ja.... tijdens zandbakspelen doet Sophie werkelijk ALLES in haar mond. Daar zijn haar vingers ws nog maagdelijk bij....
Ik ben benieuwd wanneer ze jeuk krijgt, hahaha.
Thanx, Bloes! Had in mijn frustie-bui je berichtje niet gezien .
Ik zal eea in praktijk brengen. Handjes wassen doen ze hier gelukkig echt na ieder WC bezoek en voor eten, maar ja.... tijdens zandbakspelen doet Sophie werkelijk ALLES in haar mond. Daar zijn haar vingers ws nog maagdelijk bij....
Ik ben benieuwd wanneer ze jeuk krijgt, hahaha.
maandag 22 september 2008 om 21:00
Lekkere wormenbende hier zeg
Hai, ik ben er weer!
Ge-wel-dig weekend gehad. Veeel te veel pluche gezien, maar kinderen genoten dus ik ook.
Disneyhotel was super overdreven luxe, maar ach, daar houd ik wel van \\:-)//
Vandaag helemaal afgedraaid, maar supervoldaan gevoel.
Schoonmoeder heeft genoten en daar ging het tenslotte om
Wilde nog wel even zeggen dat ik MM een wereldvent vindt!! Vastbinden die man en nooit meer loslaten.
En iedereen sterkte wensen met de wormenbende.
Lil,zou graag wat horen over je 'worstelen' met je zoon. Hier namelijk ook heeeeeeeeeel erg op het moment.
Heb dus met je te doen.
Bentetje hoe gaat het met jouw oudste nu?
En Meave, hoe is het bij jou?
Bambi??
Hai, ik ben er weer!
Ge-wel-dig weekend gehad. Veeel te veel pluche gezien, maar kinderen genoten dus ik ook.
Disneyhotel was super overdreven luxe, maar ach, daar houd ik wel van \\:-)//
Vandaag helemaal afgedraaid, maar supervoldaan gevoel.
Schoonmoeder heeft genoten en daar ging het tenslotte om
Wilde nog wel even zeggen dat ik MM een wereldvent vindt!! Vastbinden die man en nooit meer loslaten.
En iedereen sterkte wensen met de wormenbende.
Lil,zou graag wat horen over je 'worstelen' met je zoon. Hier namelijk ook heeeeeeeeeel erg op het moment.
Heb dus met je te doen.
Bentetje hoe gaat het met jouw oudste nu?
En Meave, hoe is het bij jou?
Bambi??
dinsdag 23 september 2008 om 06:14
Ik zou Lil's verhaal hebben kunnen horen, maar ik neem toch maar niet de trein van kwart over zes richting werkdag vandaag. Wel jammer, nu zie ik Lil, Bloes en Mims (en Baas) dus niet.... Maar mijn eigen toilet en eigen bed wel. Iets meer behoefte aan denk ik...
Ely, jullie weekend klinkt goed!
En zie je wel, Pimpel is supermoeder. kwistutwel!
Ely, jullie weekend klinkt goed!
En zie je wel, Pimpel is supermoeder. kwistutwel!
dinsdag 23 september 2008 om 10:54
dinsdag 23 september 2008 om 11:06
Jaaa.. doe de massagevent hier maar heen!
Ik denk dat het laatste gevoel een beetje is wat Mims ook bedoelt? Is in elk geval waar ik ineens in extreme mate last van heb "HELP het is herfst"-gevoel. En steeds als men het heeft over oktober, denk ik dat het nog vér weg is.. in m'n hoofd leven we in mei en hebben we de zomer nog voor de boeg. Vieze tegenvaller dus.. heb zin en behoefte aan winterslaap nu. Moet mezelf even weer aan 't positief denken en voelen zetten, want zo komt het niet goed ben ik bang.
En dat terwijl verder met mij, m'n gezin en m'n leven zo goed gaat. Ik verdien een schop onder m'n kont!
Vervelend Toet, zo'n innige relatie met de wcpot.. niet echt een relatie waar je vroeger als tiener van droomde, denk ik zo
tot laterz weer!
Ik denk dat het laatste gevoel een beetje is wat Mims ook bedoelt? Is in elk geval waar ik ineens in extreme mate last van heb "HELP het is herfst"-gevoel. En steeds als men het heeft over oktober, denk ik dat het nog vér weg is.. in m'n hoofd leven we in mei en hebben we de zomer nog voor de boeg. Vieze tegenvaller dus.. heb zin en behoefte aan winterslaap nu. Moet mezelf even weer aan 't positief denken en voelen zetten, want zo komt het niet goed ben ik bang.
En dat terwijl verder met mij, m'n gezin en m'n leven zo goed gaat. Ik verdien een schop onder m'n kont!
Vervelend Toet, zo'n innige relatie met de wcpot.. niet echt een relatie waar je vroeger als tiener van droomde, denk ik zo
tot laterz weer!
Later is nu
dinsdag 23 september 2008 om 11:37
Als ik jou een schop geef, schop jij mij dan?
Gisteren ontdekte Sophie 2 egeltjes in de tuin, die een plekje onder het konijnenhok uitgezocht hadden en aldaar bedjes voor zichzelf creeerden om in winterslaap te kunnen duiken. Echt erg lief en grappig om te zien. Terwijl ik Lieke uitlegde wat winterslapp was, begon ik bijna te verlangen dat ik ook een egel zou zijn. Manman, gewoon de hele lange koude winter in bed liggen, pitten, mijn vet verbranden en in de lentezon wakker worden met een strak lijf en zin in sex. Wie wil dat niet?!?!
Gisteren ontdekte Sophie 2 egeltjes in de tuin, die een plekje onder het konijnenhok uitgezocht hadden en aldaar bedjes voor zichzelf creeerden om in winterslaap te kunnen duiken. Echt erg lief en grappig om te zien. Terwijl ik Lieke uitlegde wat winterslapp was, begon ik bijna te verlangen dat ik ook een egel zou zijn. Manman, gewoon de hele lange koude winter in bed liggen, pitten, mijn vet verbranden en in de lentezon wakker worden met een strak lijf en zin in sex. Wie wil dat niet?!?!
dinsdag 23 september 2008 om 12:45
Nou, thuiszijnde ben ik weer een paar keer langs het teleshoppen geflippert en wat denkje? Er is iets NIEUWS en het heet "7 days jumpstart" wat het precies is, weet ik niet (zolang blijf ik niet kijken) maar ik begreep dat je volgens een bepaald menu met name een week lang sapjes drinkt en dan val je niet alleen 10 kg af, je komt er ook nog gespierd onder weg, onder je 10 kg vet! En je voelt je beter, fitter enzovoorts enzovoorts.. een winterslaap effect in 7 dagen dus!
Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit soort reclames mag.. je ziet iemand met een énorme bierbuik, die die buik in 7 dagen kwijt is.. en dat is dan die 8 of 10 kg.. Yeah, right..
Ja Bent, 2e plaatje.. please
(ehmm.. smeek ik nou om die schop onder m'n kont )
Ik snap eerlijk gezegd niet dat dit soort reclames mag.. je ziet iemand met een énorme bierbuik, die die buik in 7 dagen kwijt is.. en dat is dan die 8 of 10 kg.. Yeah, right..
Ja Bent, 2e plaatje.. please
(ehmm.. smeek ik nou om die schop onder m'n kont )
Later is nu
dinsdag 23 september 2008 om 13:34
Dat klinkt behoorlijk ongeloofwaardig Dream, maar als het kon zou het toch wel super zijn! (Al moet ik geen 10 kilo afvallen)
Wat gaaf Xop, egeltjes in de tuin!
Ik ben ook moe, maar heb geen last van de herfst, ik vind de herft eigenlijk een heerlijk seizoen!
Vandaag werk ik thuis (dinsdagochtend) maar om de een of andere reden ga ik dan alsmaar andere dingen doen... nu moet ik dus vanmiddag óf vanavond... pffff.. Nou ja, ik ben wél erg blij met de mogelijkheid! Donderdag mag ik met tante Lil op pad voor de Baas (meekijken) dus deze week werk ik 5 dagen. Tjonge.
Ik zou om 12.00 uur door de kinderarts gebeld worden, maar dat is niet gebeurd, heel irritant!
Toet, wat ellendig dat je nog steeds zo ziek bent!
Meave, hoe voelt het om uit de kast te zijn?
Op het schoolplein, ik ben op zoek naar Lientje: er rent een heel angstig kijkend jongetje keihard langs me heen, daar achteraan een krijsend viswijffie: "KOM HIER! IK GA JE KUSSEN! KOM DAN LEKKER DING, IK WIL JE KUSSEN"
Myyy daughter ladies and gentlemen...!!
Wat gaaf Xop, egeltjes in de tuin!
Ik ben ook moe, maar heb geen last van de herfst, ik vind de herft eigenlijk een heerlijk seizoen!
Vandaag werk ik thuis (dinsdagochtend) maar om de een of andere reden ga ik dan alsmaar andere dingen doen... nu moet ik dus vanmiddag óf vanavond... pffff.. Nou ja, ik ben wél erg blij met de mogelijkheid! Donderdag mag ik met tante Lil op pad voor de Baas (meekijken) dus deze week werk ik 5 dagen. Tjonge.
Ik zou om 12.00 uur door de kinderarts gebeld worden, maar dat is niet gebeurd, heel irritant!
Toet, wat ellendig dat je nog steeds zo ziek bent!
Meave, hoe voelt het om uit de kast te zijn?
Op het schoolplein, ik ben op zoek naar Lientje: er rent een heel angstig kijkend jongetje keihard langs me heen, daar achteraan een krijsend viswijffie: "KOM HIER! IK GA JE KUSSEN! KOM DAN LEKKER DING, IK WIL JE KUSSEN"
Myyy daughter ladies and gentlemen...!!
dinsdag 23 september 2008 om 14:53
wat een wijffie!
Leuk zeg, dat egeltjesverhaal...winterslaap zou leuk zijn, maar last van herfstdips heb ik niet. Xop, wanneer krijgen jullie eigenlijk de sleutel van het neiuwe huis en wanneer moet jullie huis leeg zijn?
Hmmm, waarom doet dat plaatje het nou niet? Ga het nog eens een keer proberen:
Leuk zeg, dat egeltjesverhaal...winterslaap zou leuk zijn, maar last van herfstdips heb ik niet. Xop, wanneer krijgen jullie eigenlijk de sleutel van het neiuwe huis en wanneer moet jullie huis leeg zijn?
Hmmm, waarom doet dat plaatje het nou niet? Ga het nog eens een keer proberen:
dinsdag 23 september 2008 om 14:54
dinsdag 23 september 2008 om 15:35
Hahahaha, thank you all for making my day .
Gniffelgniffel, Pim, da's een dochter van jou, he?!
Maarreh...Bent... geen plaatje te zien, hoor. Sorry.
En sleutel nieuwe huis krijgen we 2 maart '09. Oude huis moet 3 april '09 leeg zijn. Best relaxed, toch?! We zijn helemaal happydepappy met in- en verkoop, daardoor ietwat hyper, en dus staat Xoplief iedere avond de houten meubeltjes van kids te schuren, satijnwit te schilderen met zilveren details erop. Wordt echt supermooi. De beide ladies krijgen natuurlijk elk een prinsessenkamer...dat had je vast al wel bedacht .
(Hoe dan ook; ik sta ervan te kijken hoe je lelijke oma-kastjes met een likje verf om kunt toveren in juweeltjes! Ik zie dat altijd wel in zo'n woonblad enzo gebeuren, maar had er zelf nog geen ervaring mee. Maar 't wordt Echt mooi.)
Gniffelgniffel, Pim, da's een dochter van jou, he?!
Maarreh...Bent... geen plaatje te zien, hoor. Sorry.
En sleutel nieuwe huis krijgen we 2 maart '09. Oude huis moet 3 april '09 leeg zijn. Best relaxed, toch?! We zijn helemaal happydepappy met in- en verkoop, daardoor ietwat hyper, en dus staat Xoplief iedere avond de houten meubeltjes van kids te schuren, satijnwit te schilderen met zilveren details erop. Wordt echt supermooi. De beide ladies krijgen natuurlijk elk een prinsessenkamer...dat had je vast al wel bedacht .
(Hoe dan ook; ik sta ervan te kijken hoe je lelijke oma-kastjes met een likje verf om kunt toveren in juweeltjes! Ik zie dat altijd wel in zo'n woonblad enzo gebeuren, maar had er zelf nog geen ervaring mee. Maar 't wordt Echt mooi.)
dinsdag 23 september 2008 om 15:39
dinsdag 23 september 2008 om 15:51
Ik zal het eens vragen, Toet. Lijkt MIJ een prima plan; kom ik gezellig jouw kussen opschudden, je wat thee brengen, wat tijdschriftjes erbij, vitaminebommetjes in je gieten enz enz. Zou ik geeeen bezwaar tegen hebben .
Maar ik geloof dat ik 'm gisteren hoorde zeggen dat ie toch wel blij was dat ie nog maar 2 kasten hoefde Hij was erg zat van 't schuren, zei ie!
Maar ik geloof dat ik 'm gisteren hoorde zeggen dat ie toch wel blij was dat ie nog maar 2 kasten hoefde Hij was erg zat van 't schuren, zei ie!