Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Bloem: Hartelijk gefeliciteerd meis! En nu genieten.

Harley: Logisch dat je nerveus bent meid.

Er gebeurt nogal wat.

Maar we zijn er voor je en schrijf maar lekker van je af.

We blijven duimen dat jouw tijd eraan komt!!

xxxxxxx
He meiden,

Genieten jullie van een heerlijk weekend?

Bloem: Geweldig! Echt heel goed nieuws! Hoe zit de wolk?

Sweety: Het gaat inderdaad ongelooflijk snel met Guido, hij is allang niet meer die kleine baby die we meenamen uit het ziekenhuis!

Nadine: Wat een prachtig fimlpje van Nick! En hoe is de canvasfoto geworden? Willen wij ook nog doen, maar ik twijfel over welke foto ik moet nemen!

Blink: Ik vind het ook zo sneu, het doorkomen van die tandjes!

Harley: Dikke knuffel! Ik duim voor jullie woensdag!

Vanochtend was Guido om 7 uur wakker. Na even in het grote bed gespeeld te hebben heeft vriendlief hem meegenomen en heb ik tot half 12 geslapen! Even de nachtelijke sessies ingehaald dus! Guido heeft toen ook nog 2 uur geslapen en hij ligt er nu weer in!

We merken dat nu zijn eerste tandje is doorgebroken (ontdekt door de gastouder...), we ook weer een heel ander kind hebben. Hij is weer relax, lacht nog meer, dus een en al heerlijkheid.
ongeduld: de wolk zit heerlijk! Alleen een beetje jammer dat ik al 2 dagen enorme hoofdpijn heb en koorts. Heb me dan ook maar ziekgemeld vandaag. Gelukkig mag ik wel paracetamol, maar wil er niet teveel van innemen.

sweet: hoe is het met je navelpijn?

voor allemaal, ik duik mijn bed weer in.
Harley, ik wilde je even heel veel succes wensen morgen! We denken aan je!!

Bloem, beterschap meid! Heel erg vervelend, maar het gaat ontzettend rond op het moment.

Ongeduld, wat leuk het eerste tandje! Fijn dat hij er niet veel last van heeft.

Vincent is helemaal uit zn ritme. Hij slaapt nu op tijden dat je normaal even de deur uitgaat. Dus bv van 9uur tot 11.30uur en s;middags wil meneer tegen 14.00uur nog even liggen. Niet zo handig dus ik hoop dat het snel weer anders wordt!
@ Blink: hoe sliep Vincent voorheen dan? Klinkt vrij normaal allemaal hoor... Nick slaapt van 10.00-12.00 (kan soms half uurtje later worden) en van 14.30 tot 16.30 uur.

@ Ongeduld: kun je je die foto van 9 fotootjes (op onze hyves) nog herinneren? Nou de middelste hebben we in sephia op canvas af laten drukken (40 x 60). Ook het geboortekaartje hangt en het resultaat staat op de internetsite van Nick!

Wat een verschil kan het doorkomen van een tandje maken hè; Nick heeft er ook zo'n last van telkens. Hij heeft er 6 nu.

@ Harley: veel succes morgen meid. Zet 'm op! En voel je je om wat voor reden dan ook rot, kom hier dan maar lekker je verhaal doen! Wij zijn er voor je....

@ Bloem: proficiat met de mooie echo! Nu lekker genieten!

Ik ga nog ff snel wat werk doen, 't zijn nu echt de laatste loodjes!

liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Harley: Ja meid ik wil ook succes wensen en weet dat we aan je denken!! Toi toi..... xxxxx

Bloemetje: Gauw beter worden hoor! xxxxxx

Fijn dat je wolkje zo lekker zit

Navelpijn gaat alweer wat beter.Zo af en toe vindt Beppie het leuk om er ff tegenaan te trappelen denk ik maar ach....het mag hoor.

Maar het gaat goed hier thx..

Ik besef meer en meer hoe makkelijk ik het eigenlijk heb, daar ik toch wel veel dames over bekkenklachten etc...hoor/lees.

Lijkt me zo naar..
Harley: ik heb aan je gedacht vandaag, hoop dat je snel laat weten hoe het is gegaan.

Tink: hoe is het met jou? Je loopt precies een maand voorop mij dus ben dubbel zo benieuwd hoe je je voelt en of je buik al groeit?

Nadine: leuk die site! Ga ik als de kleine er is (wat klinkt dit raar ) zeker gebruik van maken. Wanneer is je laatste werkdag? Is er een afscheid voor je geregeld?

Ongeduld: en Blink: zielig hoor die tandjes...kunnen ze aardig ziek van zijn toch?

Sweety: fijn om te lezen dat je zo lekker geniet. Inderdaad heel fijn dat je zonder bekkenklachten of iets door je zwangerschap gaat! Hoop dat het zo blijft. Met nog een superfijne bevalling er achter aan Na al die tijd heb je dit wel verdiend.

Zaza: geniet je van het kersverse moederschap?

Met mij gaat het een stuk beter, geen koorts meer, alleen verhoging en die rot hoofdpijn. Moet morgen wel weer naar mijn werk, kan echt niet nog een dag wegblijven. Gelukkig ben ik vrijdag vrij. O ja vraagje: ik heb af en toe van die steken onderin mijn buik en lies. Is dit al bandenpijn? Had nl gelezen dat je dat pas bij week 18 ofzo krijgt?

fijne avond!
Harley: Hoe is het gegaan meis?

Hoop van harte dat het meeviel xxx

Bloemetje:Dank je wel voor je lieve woorden!

Die pijn die je beschrijft heb ik ook gehad hoor en kan al eerder dan 18 weken.

Je baarmoeder rekt flink op en die pijn is echt gewoon kreeg ik te horen.

Hoe voel je je verder??

xxx
Oef domme vraag...je schreef al hoe je je voelde

Wel kalm aan hoor.

Ongeduld: Ja dat weet ik nog van de kinderopvang...

Soms is het doorkomen van die tandjes echt zielig.. (vaak zelfs )

Fijn dat hij weer vrolijk is je lieve mannetje.

Blink: Hoe is het nu met Vinnie

Lukt het ritme alweer een beetje?

Vind het maar knap hoor hoe jullie dat allemaal doen........

Hoop maar dat ik ook een goede mama word....

Zaza: hoe gaat het meis?

Allemaal wel vol te houden?

Pas goed op jezelf en knuffel voor Lynn
Harley: Hoe is het gegaan vandaag?

Bloem: Fijn dat je je een stuk beter voelt! En die steken gooide ik voor mezelf altijd maar op het oprekken. Zowel banden, als baarmoeder, andere organen die in de knel komen. Iedere vrouw voelt het op een andere manier en ander tijdstip. Dus volgens mij niets om je zorgen om te maken!

Nadine: Is het niet raar, nu afronden op je werk?

Blink & Sweety: Zwaai!

Het gaat nu weer hartstikke goed met Guido's eten. Hij drinkt nog 2 keer bij mij en vaak met moeite nog 1 afgekolfde voeding bij oma / gastouder (een dikke maand geleden nog 3 voedingen). Hij drinkt er nog voldoende naast, maar toch heb ik even met het cb gebeld. Gaf die Truus aan dat ik dan maar opvolgmelk moet gaan geven. Lijkt me heel raar, want waarom zou ie dat wel drinken? En daarbij, ik geef niet voor niets zo lang borstvoeding, vind het gevoelsmatig heel raar om dan ineens opvolgmelk te gaan geven. Snapte ze maar niet....
crosspost
haha cross met Sweety

Tuurlijk wordt jij een hele goede mama! Sterker nog, je bent nu al een hele goede mama!
weer!
hey sweety, dank voor je reactie. Zal dan inderdaad wel bandenpijn zijn he? Ondanks dat ik gerustgesteld ben over die cyste, vind ik het toch eng dat ik zo vaak pijn rechts heb. Maar maak me ook wel te druk denk ik

Verder voel ik me qua zwanger zijn heel goed. Geen last van misselijkheid ofzo, itt eigenlijk want ik krijg alleen maar meer honger En na de middeltjes van de dokter tegen verstopping (dank voor jullie tips!!) voel ik me ook een stuk lekkerder en platter haha Ga het deze week op mijn werk vertellen, zie daar wel een beetje tegenop verwacht niet alleen maar leuke reacties (zeker omdat ik nu ziek thuis ben, ook al staat dat los van mijn zwangerschap) en moet me daar nog even op voorbereiden..

Maar misschien valt het mee!
gezellig hier

ongeduld hoe oud is Guido nu? Echt goed dat je zo lang borstvoeding blijft geven!!
Lief Bloemetje: Gooi de mindere reakties over je schouder meis.

Jij hebt dit ook verdient en zit niet te wachten op zakelijke onaardige reakties.

Je mag lekker genieten en aan jezelf denken !!!

Luister maar naar tante Sweet

Ongeduld: Ja dat vind ik ook knap. Ik hoor vaak mensen die de borstvoeding snel opgeven.

Maar ik kan ook niet oordelen..het lijkt me ook best ingewikkeld maar ik wil er ook voor gaan.

Dank voor je lieve woorden.

Ik ga gewoon mijn best doen en zorgen dat het ons meissie aan niks ontbreekt en meer kan ik niet toch?
quote:bloemetje78 schreef op 23 september 2008 @ 19:39:

gezellig hier

ongeduld hoe oud is Guido nu? Echt goed dat je zo lang borstvoeding blijft geven!!

Grinz...hormonen he?

Zie tabel voor de geboortedata van "onze" topicbaby's

xxxxxxx
Bloem: Die mindere reacties zijn afgunst! Gooi ze zoals sweety zegt, over je schouder.

Kom je binnenkort weer op onze hyves?

Oja, Guido is nu 8 maanden, 9 dagen, 2 uur en 50 minuten!
quote:sweety32 schreef op 23 september 2008 @ 19:45:

[...]

Grinz...hormonen he?

Zie tabel voor de geboortedata van "onze" topicbaby's

xxxxxxxAch, ik wil het nog wel een keertje exact vertellen hoor
quote:ongeduld2 schreef op 23 september 2008 @ 19:50:

[...]

Ach, ik wil het nog wel een keertje exact vertellen hoor

vergat ook dat er een handrem op mijn auto zit...zie 'm nog net zo tegen aan andere auto aanbotsen...volgende dag vergeet ik dat er ook een slot op zit, niet erg handig in mijn stadje

en als dit pas het begin is....

ja die reacties...jullie hebben ook gelijk hoor, maar ik maak me op de een of andere manier wat drukker dan normaal...

ik laat wel weten hoe het is gegaan.

ga nu lekker bankhangen
Ja Bloem, sorry dat is echt pas het begin..

Sweet is zo warrig als wat....

Maar meiden ik ga ook bankhangen.

Dikke kus en welterusten voor straks.

Ongeduld: Kan me voorstellen dat je de geboortedatum wel wil noemen hoor

Het is ook zo mooi!

Doegie allemaal...xxxxxxx
Bloem, o ik weet het nog zo goed toen ik het ging vertellen op mn werk! Had er ook buikpijn van hoor! Maar ik moest het ook wel met 8 weken vertellen. Hing de halve dag boven de wc van de misselijkheid! Dus was al 2 dagen ziek thuis geweest, maar zo ging het natuurlijk niet. Dus ik heen en zei dat ik leuk nieuws had. Ik ben zwanger! Hahahaha mijn baas viel bijna van zn stoel! Ik had een filmpje moeten maken. Hij had het nog lang niet verwacht, want tja ik was nog maar 23. hahaha Ik zag hem al aan vervanging denken! Maar na een paar min kon hij me toch feliciteren en was blij voor me! hahaha

Het komt vast wel goed. Het viel me ook 100% mee. Het is iets fantastisch dus dat straal je straks ook gewoon uit! Laten ze anders maar kletsen is idd jaloezie!

Nadine, Vincent sliep eerst bijna meteen weer na zn fles (is nu brood) dus ongeveer tegen half 8 weer op bed tot uur of 10.

Dan smiddags broodje om 12uur en half 1 tot ongeveer 14.00uur. Dus dat was echt ideaal voor mij. Maar het is nu even niet anders dus is ook prima.

Ik zit nu een beetje met een probleem met melk. Ik heb nu het laatste pak opvolgmelk en Vincent mag nu gewone melk. Maar meneer lust dat niet! Hoe pak ik dit aan, want hij zal toch wel melk moeten blijven drinken, maar moet toch ook eens van de opvolgmelk af. Is duur zat! Nadine, hoe ging dat bij jou met Nick dan? Lust hij het wel meteen?

Sweet, idd Vinnie! haha dat zeggen wij hier ook al hoor. Koosnaampje!

Ongeduld, fijn dat het zo goed gaat met de voedingen van Guido. Wat gaat het snel he met dat afbouwen!

Harley:
Nadine, heb even gegluurd op de site. Is idd erg leuk geworden die van zn geboortekaartje! Op de glijbaan is ook schattig zeg!

Wat knap dat Nick al met een rietje kan drinken uit zo'n beker!
ff snel een berichtje, morgen reageer ik op de vragen en de rest...

Donderdag 25/09 t/m zondag 28/09 zijn het weer de mama mazzel dagen bij Prénatal. 20% korting op het gehele assortiment (muv enkele merken). Altijd leuk voor grote (en kleine) aankopen!

check de site voor info!

(nee, ik heb geen aandelen maar wil jullie het voordeel niet onthouden...)

Liefs Nadine
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Goedemorgen meiden, even een up date van gisteren. Ik word over max 6 weken geopereerd. (kijk operatie) Ze gaan dan kijken of ik verklevingen heb en of de eileiders doorgankelijk zijn. De cyste zat er nog maar daar hoefde ik me geen zorgen over te maken.

Het zaad van manlief was een heel stuk beter dan de vorige keer ook al had ie koorts gehad. 88 miljoen en beweeglijkheid was 26%.

Nu is het afwachten tot eind oktober wat ze bij mij zien en vinden. Effe een maandje rust. Waarschijnlijk kom ik hier ook even niet zo veel.

Iedereen succes met alles en over een maandje ben ik er weer. Even mijn hoofd leeg maken en er niet zoveel mee bezig zijn.

liefs en knuffels xxxxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven