Entertainment alle pijlers

dance dance dance

03-09-2015 22:04 1725 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen topic??

dus bij deze

never a failure, always a lesson
Tot trash!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
het is echt een leuk programma

tot trash
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
IK ga Doctor Who-en!

Tot trash!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik neem het altijd op, dus kijk op dit moment en mijn god, wat een vrouw toch die Jef.

Net een arts die naar de dokter moet en de diagnose van een andere arts niet aanneemt.

Nah ja, ze gaat naar huis.

Fijn voor de choreograaf. Of allebei.

En ach, de opnamen waren al een paar maanden terug, dus ze zijn er hopelijk al overheen.

Hoop dat Jef nog lekker lang les blijft geven maar wat mij betreft hoeft ze niet meer in jury's te gaan zitten.
Geen hond die haar nog serieus neemt mag ik hopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vond het een bizarre situatie, dat er daadwerkelijk twijfel was of Jef en die enge vent van haar door zouden gaan, of Achmed en Fockeline. Euvgenia kan nog niet in de schaduw staan van Fockeline. Zowel op dansgebied als qua persoonlijkheid.

Wat ik het liefst zou willen, is alle momenten dat Dan Karaty aan het woord is achter elkaar gemonteerd op DVD. En dat dan de hele zondag kijken, steeds maar weer
Bedoel ik.

Ze zal echt geweldig zijn in haar vak en een prima docente nu maar iemand die zo vreselijk onsportief is de hele tijd, die twee dansdocenten zo onaardig behandeld en mensen tegen zich het harnas in jaagt met die defensieve houding de hele tijd, die moet anderen niet gaan zitten beoordelen in tv programma's.

Leuk dat Taja choreografeert voor dit programma.

Ik ken haar uit een serie 'All the right moves' waarin een groep choreografen en dansers gevolgd worden in hun carrière.

Uitgezonden bij OUT-TV.

Echt leuk om te zien dat Taja nu bijvoorbeeld Pip staat te coachen.
Mij eerste 'bedoel ik' was een reactie op Nous.
Fock is fantastisch en Achmed ook maar ok, ben bevooroordeeld misschien omdat ik beiden ken.

Trouwens heerlijk om Umberto zo los te zien gaan.

Hahahaha geweldig die discoroutine!
Pip en Pim vind ik zulke leuke mensen, super leuk en verliefd stelletje ook. En wat een talent het is al heel duidelijk vanaf aflevering 1 dat zij gaan winnen. Vind die Fockeline ook een leuke vrouw, maar ze is pas 34 vind haar er zo oud uit zien, of ligt dat aan mij? En die Achmed vind ik een uitslover, Humberto en zijn dochter kunnen ook goed dansen, maar hij valt me ergens heel erg tegen ( persoonlijkheid) iets arrogantst heeft hij over zich heen.. En die vrouw Eugenia ofzo, wat een rare opmerking gaf zij over die twee choreografen... ''zit je met 2 homo's'' EXCUUS ME?! Het is een hele emotionele en temperamentvolle vrouw maar kom op
Valt het jullie btw ook niet op dat Humberto en zn dochter steeds dezelfde soort choreos krijgen, zie eigenlijk alleen bij Pim en Pip veel variatie en groei ( kwa moeilijkheid)
Dit programma laat vooral weer eens zien dat dansen een heus vak is.

Dat je zelfs met een paar maanden intensieve training maar een paar routines goed onder de knie kunt hebben. En dat de achtergrond dansers dat sowieso beter en veel sneller kunnen, terwijl zij veel meer dansen moeten leren, zoals Fockeline ook zei.

Pet af voor mensen als Justin Timberlake die, net als andere performers hoor, daar tijdens live shows ook nog eens bij moet zingen.
Volgens mij was iedereen zich daar la van bewust hoor dat dansen echt een vak is en je daar echt talent en aanleg voor moet hebben

Ik erger me btw zo erg aan die Ighone ze slis ofzo, of praat heel raar
quote:mwa schreef op 27 september 2015 @ 10:52:

zie eigenlijk alleen bij Pim en Pip veel variatie en groei ( kwa moeilijkheid)Ik denk ook dat zij de enigen zijn die dat aankunnen.
Ik hoop dat de dochter van Umberto doorgaat met dansen.

Hartstikke goed, die meid.

Pip en Pim zijn aanbiddelijk.

Als stel, als deelnemers en ook nog supergoed inderdaad.
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2015 @ 11:44:

[...]

Ik denk ook dat zij de enigen zijn die dat aankunnen.Dat klopt maar dan is het eigenlijk al niet heel eerlijk toch? Ik vind het wel een heel mooi concept btw dansen voor een goed doel..
quote:mwa schreef op 27 september 2015 @ 11:50:

Dat klopt maar dan is het eigenlijk al niet heel eerlijk toch?

Nee, het is denk ik ook onmogelijk om dit eerlijk te beoordelen.

Daarvoor zijn de niveauverschillen te groot.

Die puntentelling slaat dan ook eigenlijk nergens op.

Die dans van Humberto gisteren was leuk en gezellig, maar als hij daar een 9 voor kreeg (ik weet het niet precies meer), hadden Pip en Pim voor hun duodans een 18 moeten krijgen. Of iets in die richting
Precies Lotte.

Die puntentelling vind ik ook nonsens.

Jammer dat het een wedstrijd moet zijn maar goed, dat is nu eenmaal het format.

Jef kreeg duidelijk hogere punten nu omdat ze vorige keer zo kwaad werd.
quote:Lotte35 schreef op 27 september 2015 @ 12:01:

[...]

Nee, het is denk ik ook onmogelijk om dit eerlijk te beoordelen.

Daarvoor zijn de niveauverschillen te groot.

Die puntentelling slaat dan ook eigenlijk nergens op.

Die dans van Humberto gisteren was leuk en gezellig, maar als hij daar een 9 voor kreeg (ik weet het niet precies meer), hadden Pip en Pim voor hun duodans een 18 moeten krijgen. Of iets in die richting Haha ja, maar juist omdat ze zo goed zijn, moeilijke choreo krijgen beoordelen ze dus ook veel strenger in dat opzich is het dan wel weer eerlijk... Maar vind de choreos die Humberto krijgt niet mega ingewikkeld overigens
Ach t maakt mij echt niks uit wie er wint, het gaat naar een goed doel en dat vind ik al een ontzettende mooie gedachte, 100.000 euro wauw! en elk afvallende couple mag 25.000 doneren.. super
quote:frida_suarez schreef op 27 september 2015 @ 12:07:

Jef kreeg duidelijk hogere punten nu omdat ze vorige keer zo kwaad werd.

Inderdaad.

Als IK in de jury had gezeten, had ik haar juist een laag cijfer gegeven.

Sowieso omdat ik haar dans geen 8 waard vond, maar ook om haar lekker te stangen en een relletje uit te lokken.

Ja, ik snap wel dat ik niet ben gevraagd voor in de jury
Ik had ook haar toorn weerstaan.

Het idee dat ze een vijf zou krijgen.

Alleen de voorpret al....

Was nou trouwens bij die solodans van Euvgenia ook het tempo van het nummer omlaag geschroefd? Ik dacht dat het nummer origineel sneller is en ze het omlaag hebben gehaald omdat Euv de routine er toch al niet helemaal in kreeg, al helemaal niet in het originele tempo maar ik twijfel een beetje of dit klopt.
"After all this time?" "Always."
we mogen weer
never a failure, always a lesson
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven