Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Ola!

Ik ga morgen leuke dingen doen als het weer meewerkt: in een luchtballon.

Hm. Dat staat er dubieus. Ik ga dus een ballonvaart (waarom niet ballonvlucht?) maken morgen. Er zijn allerlei mensen bij dus van 'leuke dingen' in de ballon geen sprake.

Pim, wijffie naar mijn hart die dochter van jou!

Vanmorgen had ik weer een spannend sollicitatiegesprek. Ben benieuwd of het wat wordt, ik heb er een beetje een hard hoofd in. De functie lijkt me wel heel leuk. Zwaar en veel uur, maar wel heel leuk en leerzaam. We zullen zien. De man die me op de functie gewezen heeft, heeft gezegd dat hij me aanneemt als dit niks wordt. We zullen zien.

Dit klinkt dus ook al dubieus. De man die me aanneemt. Niet voor rare dingen hoor. Gewoon als eh... medewerker op zijn communicatiebureau.
Alle reacties Link kopieren
goh meave, wat ben je dubbelzinnig
stom van dat plaatje, dan maar niet dus. Indien erg nieuwsgierig google maar even naar afbeeldingen bij masseur.

Pffff, schreef ik gisteren dat het wel goed ging met GG en dat het evenwicht wat wankel leek? Vandaag is dat zeker bewezen. Mèn wat kan dat kind emmeren zeg. werkelijk over alles in discussie gaan, alles op zijn manier willen en overal om janken. En boos?! Dacht toch dat hij die leeftijd een beetje gehad had. Nu is hij boos dat ik denk dat hij moe is, ik word hier zelf moe van!
en ik ga dan nìet janken
althans, nòg niet
Leukigheidje (testje) www.goozze.nl Doen, is echt grappig en kost amper tijd.
zo'n engelenkast, is dat dan een door Xoplief gepimpt omakastje?

Ik zag het al, elders.. heb de hele discussie verder gemist.

Gaat het weer Bentetje, met GG.. moeilijk toch he.. kinderen. pfff

Maar dan, als ik ze 's avonds nog even een knuffel geef, zoals zonet, dan vraag ik me af hoe het toch kan, dat er ouders en kinderen zijn, die niet meer met elkaar omgaan. Daar kan en wil ik me echt niets bij voorstellen.. ik houd zóveel van ze.. dat kan toch niet misgaan?

Nouja.. eerst alleen maar aan nu denken dan
Later is nu
jawel hoor, ik trok het eigenlijk best, alleen was het ontzettend irritant. En waaròm vraag ik me dan wel eens af, het gaat vaak om niets....

Maar goed, zo`n avondtoiletronde is ook altijd goed voor vertederende momenten.
quote:[Op het schoolplein, ik ben op zoek naar Lientje: er rent een heel angstig kijkend jongetje keihard langs me heen, daar achteraan een krijsend viswijffie: "KOM HIER! IK GA JE KUSSEN! KOM DAN LEKKER DING, IK WIL JE KUSSEN"

Myyy daughter ladies and gentlemen...!! Whahahaha, een Soetoe in de dop, ik zeg het je \\:-)//
Soetrie men!
Kan iemand tijdens slempweekend dat soetoegedoe eens uitleggen?

Ik heb weer bijna twaalf uur geslapen. Dat is wel fijn. Gaat ietsie beter. Heb me beter gemeld, wil weer aan het werk. Da's gek!

Oh Bentetje, erg is dat he, als de kinderen zo megairri doen/zijn. Je weet dat ze er ws zelf ook niks aan kunnen doen (kan me tenminste niet voorstellen dat het voor ze zelf wel leuk is), maar ik kan er erg slecht tegen. Jakkes. Goed dat je rustig bent gebleven hoor!

Als ze slapen, of lekker in bed liggen te kroelen zijn ze wel weer op hun liefst ja. Zucht.
gelukkig zijn ze dan zo lief, dat strijkt de boel weer glad

Wauw meave, een ballonvaart, dat zou ik ook zo graag eens doen! Het is hier nu wel bewolkt, maar vanmiddag schijnt het beter te worden.
O Bentetje, dat heeft Zoon dus ook zo en die eindeloze discussies om niks en dan zo boos en huilerig zijn om álles en alles negatief opvatten; ik word er soms zo moe (en tikke wanhopig) van. Vroegah was het zo'n lekker blij ventje, en dat lijkt alweer lang geleden. Het is een gevoelig menneke (jouw GG ook volgens mij, Bentetje?) en ik zou hem zo graag beter wilen helpen maar momenteel ben ik vooral veel boos en humeurig en dan baal ik zo van mezelf.

Goed, zucht, dit wilde ik dus allemaal nader toelichten in AK maar tijd tekort en nu paar dagen alleen ouderend vanwege mijn GG op reis en iedereen snotterig en humeurig en ik nijnabijna ongesteld en het schiet allemaal niet zo op. Dús. Gisteravond wel een uur met mijn geemigreerde vriendin aan de telefoon gehangen (o help o help de rekening, ik moet echt dringend aan de skype), dat was zo ontzettend leuk. Alsof ze naast me zat.

Ja, ik zie Pimpel morgen! (Oe, ook wel spannend, vind ik opeens). Gezelligheid. En wat een lekkere griet die dochter van jou : meders: houdt uw zonen thuis!

Toet, gaat ie weer een beetje?
weet je lil, ik denk dat veel moeders van zonen van 6 of 7 hier zich wel in zullen herkennen. Dat is althans wat ik me heen hoor. schijnt een fase te zijn? Wonderlijk hè, nooit eerder iets meegemaakt wat een fase was!

In elk geval kan ik me je frustratie levendig voorstellen, ik vind het ook ontzettend ondankbaar en negatief van GG als hij zo doet en dat vreet energie. als je dat effe niet hebt dan komt het dubbel aan!
Wat, een fáse?! Wil je beweren dat Mijn Situatie minder dan Geheel Uniek is??!! Grmbl. Zucht. Misschien ook wel. Ik heb het gevoel dat het voor een deel ook iets is dat echt in Zoon zit, als onderdeel van zijn persoonlijkheid zeg maar, maar dat heeft misschien meer te maken met de herinneringen die het bij mij oproept aan de vaderfiguur.

En nu moet ik echtecht meer werken anders moet ik die meiden alweer zowat gaan halen.
Fijn he, fases.. ben ik dus met mijn zoon weer doorheen en hij is z'n lieve zelf weer Nouja.. eigenlijk had z'n oudere zus altijd veel ergere buien, waardoor die van hem minder erg leken. Hij had ze ook anders.. meer stiekem en enorm recalcitrant..

Tijd voor koffie en thee dan maar

Heb ik trouwens weer; 1x in de zoveel tijd breng ik m'n dekbed naar de wasserij en dus vandaag, hebben ze geen water daar.. hopelijk krijgen ze dat nog wel, anders moet ik volgende week wéér. Wel lastig voor zo'n bedrijf, er wordt gewerkt aan de waterleiding.. ze hadden wel een tank voor de deur, maar die was om kwart voor 10 dus al leeg..

Goh.. soms dan tik ik bepaalde combinaties van toetsen in en dan krijg ik zo ineens een teken staan... zou wel handig zijn, als gewoon wist waar die dingen van zichzelf staan.. nu zit ik dan weer te zoeken van "wat deed ik nou??" afijn.. ø heb ik nu gevonden (ook zo enorm belangrijk, dat)

*duimt voor mooi weer voor Meave*

Toedels

Later is nu
Je zal trouwens voor de klas staan met zo'n groep jongens in diezelfde fase
Later is nu
pfff, had je maar geen leerkracht moeten worden! GG is ook zo`n denker en niet gauw af te schepen met "daarom". Wie weet verergert dat het ook wel. Moet wel zeggen dat ik nu steeds vaker gewoon zeg "die discussie ga ik niet met jou aan"en dat lijkt beter te werken dan uitleggen en veranwoorden.
anoniem_28895 wijzigde dit bericht op 24-09-2008 19:23
Reden: kleine aanvulling
% gewijzigd
Luchtballon gaat vandaag niet door wegens teveel wind op grote hoogtes. Nah ja zeg. Ander keertje dan maar. Wel erg jammer.... had er zin in namelijk.
Tip voor Lilian: www.hallobuitenland.nl, goedkoop naar het buitenland bellen.
wat jammer zeg meave! Wanneer ga je nu?

even checken: krijgen jullie kinderen zakgeld? zo ja, vanaf hoe oud, hoeveel en wat moeten ze ervan betalen?
Hee, dank je wel!
Jammer van ballonvaart Meave, maar leuk dat je mee mag!

Hier nog geen zakgeld. Wel een meisje dat denkt dat ze later niet hoeft te werken omdat ze een spaarvarken heeft

Het gaat weer wat beter. Normale toiletgang. Wel moe. Vanochtend gewerkt, vanmiddag kinderfeestje Meis en plan om vanavond ook nog te werken. Maar dat was iets te positief gedacht. Dus wordt het nu een uurtje bank en dan door naar bed. Trusten vast!

Nog even een hug voor Lil

Mis Mims en Bam een beetje; dubbele hug voor die twee:
Ohhhh het is maar een fáse! (forget it; die fase duurt volgens mij zo'n 15 jaar. Per kind....)

Pim, haha, van wie heeft ze het!?

Ik heb de sleutels van de Slemphuisjes! Zinnnnn innnnn!

Nu nog ergens tijd vinden om boodschappen te gaan doen.

Toetje, rustig aan pop. Iets met rustig aan dan breekt het lijntje niet ofzo. Maar nu te duf want beetje heftige werkweek weer. Gisteren om 22u thuis van werkdag (die leuk en leerzaam was en eindigde met wijn ) en toen nog even presentatie van vandaag voorbereiden. Vanmorgen een aanvaring met beide Bloesjes, gelukkig niet tegelijk maar ik snapte ineens waarom sommige ouders hun kinderen slaan. :( Gossie zeg, wat kunnen die kinderen toch soms loedertjes zijn! Snel in de auto gestapt en afgezakt naar Zuiderlijker-kan-haast-nie. En een presentatie gegeven die ik ingedeeld had (nog even snel van te voren) naar wat ik gisteren geleerd had. En dat werkte! Goed!

MM was vanmorgen naar de acupuncturist geweest (die had nog een gaatje Lil ) en werd na de behandeling hondsmoe. Is onderweg naar kantoor omgedraaid en in bed gaan liggen tot ik hem, onderweg naar huis, wakker kwam kussen. Nu gaat het weer beter met hem, kennelijk hakt zo'n behandeling erin. Hij gaat daarheen omdat zijn handen soms heel erg trillen en hij werd doorverwezen naar een neuroloog. Dat vond hij wat drastisch en wilde eerst dit proberen. En heel gaaf; het werkte onmiddellijk! Maar dit is kennelijk een side-effect.

Nu zit hij op de bank op mij te wachten Helemaal gezellig. Ik geloof dat ik van hem hou.

Meave, hopelijk kun je snel wel ballonvaren! gaaf joh!

~geeft een rondje en kruipt in de armen van MM~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven