Halloween en Kerstmis!

02-10-2015 18:39 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eindelijk, het is weer najaar

Gisteren alvast kerstspullen gekocht bij de Action. Heb echt hele mooie dingen. Nu alleen nog witte slingers voor in de boom, even wachten totdat ze die weer hebben. Ook zijn de foto's voor onze home made kerstkaarten alvast gemaakt! Lekker fout maar daar is het mij ook om te doen. Geen Action-kerstkaarten dus dit jaar maar zelfgemaakt. Nu alleen nog laten afdrukken, schrijven, adresseren en sturen. Nog maar ruim twee maanden wachten Heb ook Merry Christmas, Happy New Year en kerstbal-stickers om erop te plakken.

Oh ik heb er zo'n zin in! Heb vriendinnen natuurlijk alvast themakaartjes per post gestuurd om ze een fijne herfst te wensen en dat doe ik ook met Halloween en winter

Met Halloween trek ik mijn gothic-jurk weer eens een dagje aan en natuurlijk versier ik het huis en kijken we enge films. Kerstmis wordt traditioneel gevierd in joggingbroek.

Ik kijk er ZO naar uit: en nu is mijn vraag: wie kan er ook echt niet meer wachten????
Wat leuk geordie, uitgebreid Halloween vieren met een hele groep! Veel plezier met de voorbereidingen en natuurlijk het feest zelf!
Hou je niet van verplichtingen?

Dan zeg je tegen je (schoon)familie dat je tijdens de decembermaand bezet bent (quality-time met je partner/gezin).
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:blue_lagoon schreef op 02 oktober 2015 @ 20:32:

[...]

Kerstlampjes zijn gewoon tha bomb. Toen ik nog op kamers woonde had ik ze langs de muren tegen het plafond aan, echt super leuk.dat vind ik dus ook. en ik hou ook van groteske kerstverlichting in de vorm van rendieren en andere onzin op de daken.(van anderen, niet bij mezelf) het is heel erg eigenlijk.
quote:Jaja007 schreef op 02 oktober 2015 @ 20:36:

Hou je niet van verplichtingen?

Dan zeg je tegen je (schoon)familie dat je tijdens de decembermaand bezet bent (quality-time met je partner/gezin).Ja behalve dat mijn partner wél van kerst houdt.
quote:KingImmortal schreef op 02 oktober 2015 @ 20:38:

[...]

dat vind ik dus ook. en ik hou ook van groteske kerstverlichting in de vorm van rendieren en andere onzin op de daken.(van anderen, niet bij mezelf) het is heel erg eigenlijk. Dan moet je eens in de zijstraten van mijn buurt (en andere buurten hier) komen kijken in december, dan kun je je hart ophalen
Ik heb zin om een (nep)schapenvachtje te kopen oid. En dekentjes met elanden erop.

NYC, wat een heerlijke plaatjes! Dat deken is echt megacool!
quote:blue_lagoon schreef op 02 oktober 2015 @ 20:39:

[...]

Dan moet je eens in de zijstraten van mijn buurt (en andere buurten hier) komen kijken in december, dan kun je je hart ophalen haha bij jou ook? hier is het ook een grote lichttentoonstelling en ook gewoon de hele nacht he sommigen.
quote:KingImmortal schreef op 02 oktober 2015 @ 20:42:

[...]

haha bij jou ook? hier is het ook een grote lichttentoonstelling en ook gewoon de hele nacht he sommigen.

Yup

Toen ik nog thuis woonde gingen mijn moeder en ik als we ergens waren geweest wel eens een extra rondje rijden, puur om al die lichtshows te kunnen bewonderen
quote:lux. schreef op 02 oktober 2015 @ 20:39:

[...]

Ja behalve dat mijn partner wél van kerst houdt.

Dan boek je een overnachting/kerstarrangement.

Als je een drukke maand op het werk heb, dan zeg je dat je dit nodig hebt om bij te tanken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:blue_lagoon schreef op 02 oktober 2015 @ 20:42:

NYC, wat een heerlijke plaatjes! Dat deken is echt megacool!Leuk hè, voor mijn oudste zoontje heb ik zo'n deken in het blauw met schaapjes. De jongste moet er dus eigenlijk ook een.
quote:blue_lagoon schreef op 02 oktober 2015 @ 20:45:

[...]

Yup

Toen ik nog thuis woonde gingen mijn moeder en ik als we ergens waren geweest wel eens een extra rondje rijden, puur om al die lichtshows te kunnen bewonderen heheh
quote:NYC schreef op 02 oktober 2015 @ 20:54:

[...]

Leuk hè, voor mijn oudste zoontje heb ik zo'n deken in het blauw met schaapjes. De jongste moet er dus eigenlijk ook een. Wat leuk! En helemaal met je eens
quote:Jaja007 schreef op 02 oktober 2015 @ 20:45:

[...]

Dan boek je een overnachting/kerstarrangement.

Als je een drukke maand op het werk heb, dan zeg je dat je dit nodig hebt om bij te tanken.Nee ik bedoel dat hij van de familiekerst houdt met een groot diner enzo. Dat vindt hij gezellig. Kerst met z'n tweetjes niet. Daarom doen we dit jaar 1 dag wel, 1 dag niet.
quote:NYC schreef op 02 oktober 2015 @ 20:54:

[...]

Leuk hè, voor mijn oudste zoontje heb ik zo'n deken in het blauw met schaapjes. De jongste moet er dus eigenlijk ook een. Die jongste, die is nog niet geboren toch?
Halloween en kerst??? Zijn we al zo diep gezonken dat Sinterklaas al helemaal niet meer meetelt? Halloween-hapjes, give me a break...ik weet dat jouw topic gezellig is bedoeld TO, maar dit moest ik eventjes kwijt...
't Is al met al een heel gedoe
zo diep zijn we nou gezonken, pingu.

haha jezus (om in de kerstsfeer te blijven) iedereen viert toch wat ie zelf leuk vindt?
quote:reisa1978 schreef op 02 oktober 2015 @ 20:58:

[...]

Die jongste, die is nog niet geboren toch? Nee, januari/februari pas. Maar dat schaapjesdekentje wordt stiekem ook door de mama's gebruikt.
Ja, maar ik word er oprecht verdrietig van dat ons prachtige sinterklaasfeest op gelijke hoogte komt of ooit misschien wel wordt verdrongen door een importfeest waarvan weinigen de betekenis snappen.
Pingu, ik heb geen kinderen dus Sinterklaas had ik een beetje over het hoofd gezien maar vind ik nog steeds super leuk eigenlijk! Vooral de voorpret ook al.
ik denk er over om dit jaar tijdens sinterklaas walpurgisnacht te gaan vieren.

samen met een flinke groep zombie geschminkte vikingen, ipv zwarte pieten dan zeg maar.
maar ik kijk nog even hoor
Gelukkig maar bluelagoon! Geniet van de voorpret!
quote:KingImmortal schreef op 02 oktober 2015 @ 21:30:

ik denk er over om dit jaar tijdens sinterklaas walpurgisnacht te gaan vieren.

samen met een flinke groep zombie geschminkte vikingen, ipv zwarte pieten dan zeg maar.

Dat is toch in de nacht van 30 april op 1 mei?

Maar 5 december is wel een veel vettere datum natuurlijk. En zombie-vikingen klinkt helemaal apart
quote:Pingu schreef op 02 oktober 2015 @ 21:35:

Gelukkig maar bluelagoon! Geniet van de voorpret!

Dank je wel Pingu, leuk!

Heb super herinneringen aan de Sint. Heb zelfs foto's van mij als twee-jarige op mijn vaders arm bij de intocht via het kanaal. En dan Schoen zetten... en de zondag voor 5 december Sint vieren met familie bij opa en oma en dan op 5 december kwamen opa en oma naar ons voor Pakjesavond. De Sint-aflevering van Sesamstraat kijken en natuurlijk in de dagen voor Sint de Vlaamse serie Dag Sinterklaas, die vond ik nog het allerleukste.

Dit jaar wil ik op 5 december samen met vriend gourmetten en cadeautjes doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven