3000+ deel 95
donderdag 1 oktober 2015 om 23:01
donderdag 1 oktober 2015 om 23:02
zaterdag 3 oktober 2015 om 11:43
zaterdag 3 oktober 2015 om 17:26
Pffft ik heb ook weer een enerverende dag,....
Naast door het lint gaand buurkind, blaffende buurhonden, heb ik nu de kaart "mij uitscheldende buurtvrouw" blijkbaar getrokken. Pffffffffft
Nu vind ik dat schelden allemaal wel best, maar als ze door de buurt schreeuwt over de tumor in mijn hoofd waar de kinderen nog niet van op de hoogte zijn dan gaat ze te ver. Nu worden we verplicht het de kinderen het te vertellen hoe ziek ik daadwerkelijk ben. (ze weten dat ik wat heb maar de details waren nergens voor nodig vonden wij. zeker omdat artsen me nog geen enkele informatie kunnen geven over wat het nu is en wat het gaat doen ook nog een groot raadsel is)
Naast door het lint gaand buurkind, blaffende buurhonden, heb ik nu de kaart "mij uitscheldende buurtvrouw" blijkbaar getrokken. Pffffffffft
Nu vind ik dat schelden allemaal wel best, maar als ze door de buurt schreeuwt over de tumor in mijn hoofd waar de kinderen nog niet van op de hoogte zijn dan gaat ze te ver. Nu worden we verplicht het de kinderen het te vertellen hoe ziek ik daadwerkelijk ben. (ze weten dat ik wat heb maar de details waren nergens voor nodig vonden wij. zeker omdat artsen me nog geen enkele informatie kunnen geven over wat het nu is en wat het gaat doen ook nog een groot raadsel is)
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening
zaterdag 3 oktober 2015 om 18:58
zaterdag 3 oktober 2015 om 19:47
quote:BAMmetjebamie schreef op 03 oktober 2015 @ 19:43:
[...]
Zeker wel.
Ik was al onderweg maar op de brug bedacht ik me dat ik nog niet weet op wie ik ze los moet laten.....
Jullie zijn lief
Het lijkt weer een beetje gekalmeerd. Pilletjes vergeten.
Mochten de woeste beesten nodig zijn dan meld ik me:)
[...]
Zeker wel.
Ik was al onderweg maar op de brug bedacht ik me dat ik nog niet weet op wie ik ze los moet laten.....
Jullie zijn lief
Het lijkt weer een beetje gekalmeerd. Pilletjes vergeten.
Mochten de woeste beesten nodig zijn dan meld ik me:)
Je denkt mijn vaccinatiestatus te weten herleiden uit mijn mening