Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Beste mods, willen jullie mij anonimiseren?
Topic Nuvaring goed erin? is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.
Het topic 'Rijpe hangende borsten + vliegenmepper' is verwijderd ivm een trollende TO.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic 'Waarom vinden vrouwen Bitcoin niet interessant?' is verwijderd ivm een onderzoek

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Beste Mods, zouden jullie onderstaande in overweging willen nemen?

Mede ook naar aanleiding van het zojuist gewiste bitcointopic, Op zich vond ik de vraagstelling / het onderzoek namelijk best interessant.

quote:Rooss4.0 schreef op 01 oktober 2015 @ 16:51:

Mag ik hier een suggestie doen over de onderzoekjes of liever per mail?

Ik gooi 'm er gewoon in, ik zie vanzelf wel of het verwijdert wordt.

Zou het niet een plan zijn om een kopje "onderzoeken en oproepjes" te maken (net als het kopje "contact"), dan wordt het forum niet meer vervuild, hoeven jullie die topics niet steeds te sluiten en worden de onderzoekers toch geholpen.

Ik wil sommige onderzoekers best helpen en als ik een minuutje over heb kan ik er zelf voor kiezen om onder dat kopje een leuk onderzoek te zoeken.

Het is maar een ideetje.
Topic Weird gedrag van jurist die mijn zaak behandeld is verplaatst naar de pijler Geld & Recht.

mvg,

Junior.
quote:Fraulein_Maria schreef op 02 oktober 2015 @ 12:09:

Beste Mods, zouden jullie onderstaande in overweging willen nemen?

Mede ook naar aanleiding van het zojuist gewiste bitcointopic, Op zich vond ik de vraagstelling / het onderzoek namelijk best interessant.

[...]

Wij zullen het in overweging nemen. Bedankt voor de input.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

quote:ModeratorViva schreef op 02 oktober 2015 @ 12:01:

Het topic 'Waarom vinden vrouwen Bitcoin niet interessant?' is verwijderd ivm een onderzoek

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Het topic is opnieuw beoordeeld en teruggeplaatst.

Onze excuses!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

Dank voor de snelle beantwoording! En fijn dat de bitcoin weer terug is.
Hoi Mods,

Zouden jullie topic Kaarsje branden voor ..................................... willen sluiten, ik heb een nieuw deel geopend.

Alvast bedankt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 oktober 2015 @ 20:14:

Hoi Mods,

Zouden jullie topic Kaarsje branden voor ..................................... willen sluiten, ik heb een nieuw deel geopend.

Alvast bedankt.

Topic is gesloten.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Zouden jullie mijn ene kefir topic willen sluiten?in op staat... ging iets mis.

Mijn internet happerde dus dacht dat mijn topic niet geplaatst was dus heb daarom een 2e topic gemaakt.

Alvast bedankt
quote:Anoniem01102015010101/Kia schreef op 01 oktober 2015 @ 01:04:

[...]

Waarom is mijn hele bericht weggehaald? Ik had de tweede zin van de quote zelf al verwijderd voordat ik hem plaatste. En jullie hebben mijn opmerking ook gelijk maar weggehaald, waarom?

Er stond niets vreemds in, er stond alleen maar dat ze de reden voor het anonimiseren er beter even uit kon halen.Lieve Mods, willen jullie hier nog even op antwoorden? Ik zou graag willen weten wat er fout was aan dat bericht.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:jac-79 schreef op 03 oktober 2015 @ 07:46:

Zouden jullie mijn ene kefir topic willen sluiten?in op staat... ging iets mis.

Mijn internet happerde dus dacht dat mijn topic niet geplaatst was dus heb daarom een 2e topic gemaakt.

Alvast bedankt

Bedankt voor het melden. We hebben het deel waar het minste op is gereageerd verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

quote:Kia-Ora schreef op 03 oktober 2015 @ 07:58:

[...]

Lieve Mods, willen jullie hier nog even op antwoorden? Ik zou graag willen weten wat er fout was aan dat bericht.

Zou je ons de situatie nogmaals kunnen uitleggen. We begrijpen niet helemaal wat je nu precies van ons vraagt.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Beste forummers,

Naar aanleiding van de vele losse topics over het vluchtelingenvraagstuk hebben we nu een algemeen topic geopend waarin jullie kunnen discussiëren over dit onderwerp. Het topic kunnen jullie hier vinden.

met vriendelijke groet,

Ik zou graag de motivatie willen weten van het samenvoegen van de vluchtelingentopics, lieve mods.
Oh mosterd. Ik bond het idee van een topic met een positieve insteek zelf wel fijn maar het is niet goed uitgepakt. Mag zo'n topic dus niet meer geopend worden?
quote:vruchtgebruik schreef op 03 oktober 2015 @ 12:34:

Oh mosterd. Ik bond het idee van een topic met een positieve insteek zelf wel fijn maar het is niet goed uitgepakt. Mag zo'n topic dus niet meer geopend worden?

Verdere topics over dit onderwerp mogen inderdaad voorlopig niet meer geopend worden. We sluiten niet uit dat we na een tijdje dit besluit weer terugdraaien, maar op dit moment is de discussie zo dat we hem liever op een vaste plek zien waar we alles beter in de gaten kunnen houden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het zou wel fijn zijn als jullie dat topic dan inderdaad actief gaan monitoren en sneller optreden bij racistische of haatzaaiende poststukken. Dus niet alleen stafjes afwachten, maar proactief ingrijpen.
quote:prik schreef op 03 oktober 2015 @ 12:54:

Het zou wel fijn zijn als jullie dat topic dan inderdaad actief gaan monitoren en sneller optreden bij racistische of haatzaaiende poststukken. Dus niet alleen stafjes afwachten, maar proactief ingrijpen.

Dat zijn wij inderdaad van plan te gaan doen. Stafjes zorgen er echter wel voor dat we sneller in actie kunnen komen dus we willen iedereen vooral blijven verzoeken om dit te blijven doen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Het werkt hoor Mod
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ModeratorViva schreef op 03 oktober 2015 @ 12:44:

[...]

Verdere topics over dit onderwerp mogen inderdaad voorlopig niet meer geopend worden. We sluiten niet uit dat we na een tijdje dit besluit weer terugdraaien, maar op dit moment is de discussie zo dat we hem liever op een vaste plek zien waar we alles beter in de gaten kunnen houden.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumBeste moderator,

Ik heb weken geleden besloten om niet meer te reageren op "wees-welkom-topic's" omdat ik het idee had dat het helemaal niet bedoeld was om te discussiëren maar om reactie's uit te lokken, woorden in de mond te leggen en met beschuldigingen te gooien terwijl je iets helemaal niet zo bedoeld hebt zoals het er van gemaakt word.

Het topic "Rusland verwoest centra Islamitische Staat" had ik geopend omdat ik me afvroeg "is dit goed nieuws?" en vooral "hoe gaat het verder?" en 'word er eindelijk echt werk gemaakt om IS te verslaan'. Het topic is niet geopend als een specifiek "vluchtelingenvraagstuk" of een verlengde van de andere welkomtopic's.

Weet u zeker dat het topic "Rusland verwoest centra Islamitische Staat" op slot moet?
LOEP ME MAAR aub.
quote:missie_m schreef op 03 oktober 2015 @ 14:50:

[...]

Beste moderator,

Ik heb weken geleden besloten om niet meer te reageren op "wees-welkom-topic's" omdat ik het idee had dat het helemaal niet bedoeld was om te discussiëren maar om reactie's uit te lokken, woorden in de mond te leggen en met beschuldigingen te gooien terwijl je iets helemaal niet zo bedoeld hebt zoals het er van gemaakt word.

Het topic "Rusland verwoest centra Islamitische Staat" had ik geopend omdat ik me afvroeg "is dit goed nieuws?" en vooral "hoe gaat het verder?" en 'word er eindelijk echt werk gemaakt om IS te verslaan'. Het topic is niet geopend als een specifiek "vluchtelingenvraagstuk" of een verlengde van de andere welkomtopic's.

Weet u zeker dat het topic "Rusland verwoest centra Islamitische Staat" op slot moet?

Bedankt voor het melden. We gaan dit in overweging nemen, maar we willen voorkomen dat dezelfde discussie op meerdere plekken wordt gevoerd waardoor het moeilijker wordt om het allemaal bij te houden. We komen hier later dus nog op terug.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-10-2015 15:27
Reden: verwijderd ivm op de man/offtopic
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven