Hier Kitleren we verder :D
zaterdag 12 september 2015 om 14:33
Welkom iedereen bij deel 6 van de Kitlers
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
Uitgebreide welkomspost komt nog
Euhm, tja......
...............................
We proberen het maar nog een keer
Hier Kitleren we verder
Welkom iedereen, in deel 7 alweer, die gezellig hier wilt komen kletsen en plaatjes plakken (please do! ) Een introductietje.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Voor wie geen leven heeft:
Kitlers (deel 1)
Kitlers the sequel
Kitleren! (deel 3)
Kitler and friends part 4
Kitlers & Co. The greatest gift is the love of a cat (deel 5)
To-kitler-or-not-to-kitler-thats-the-question (deel 6)
Happy new topic!
zaterdag 3 oktober 2015 om 10:41
Moggel lekker weertje he! Wij zitten in de auto naar Noordwijk om daar mijn moeders 60e verjaardag te vieren. Vet raar joh. Paar weken terug papa dood en nu het beste van een verjaardag proberen te maken. Heel dubbel. Het weer zit wel mee joh gister nog lekker kunnen wielrennen ook. Wat zijn jullie weekend plannen?
zaterdag 3 oktober 2015 om 12:08
Gefeliciteerd! Wij gaan zo wandelen in het bos. Daarna nog ff sporten waarschijnlijk. Morgen kleren bij elkaar rapen voor vakantie.
Ff zeiken. Ik zit met een pestsituatie op mijn werk. Dit heb ik aangegeven bij vertrouwenspersoon en leidinggevenden. Vertrouwenspersoon gaat met leiding van een andere ploeg praten of ik naar zijn ploeg mag. Nou heeft een leidinggevende wel mail terug gestuurd, maar zonder inhoud.
En vandaag weer. Titel van mail was eigen overplaatsing, weer geen inhoud.
Dit stoort me echt mateloos! Grrrr, check je fucking mail voor je op zenden drukt, zo moeilijk is het niet en ik zit maar in onzekerheid hoe en of het opgepakt wordt.
Ff zeiken. Ik zit met een pestsituatie op mijn werk. Dit heb ik aangegeven bij vertrouwenspersoon en leidinggevenden. Vertrouwenspersoon gaat met leiding van een andere ploeg praten of ik naar zijn ploeg mag. Nou heeft een leidinggevende wel mail terug gestuurd, maar zonder inhoud.
Dit stoort me echt mateloos! Grrrr, check je fucking mail voor je op zenden drukt, zo moeilijk is het niet en ik zit maar in onzekerheid hoe en of het opgepakt wordt.
zaterdag 3 oktober 2015 om 17:02
quote:charlottew88 schreef op 01 oktober 2015 @ 07:55:
Nou Kittlers dinsdag aanstaande mag ik voor de colonscopie naar het ziekenhuis. Vanaf maandagmiddag mag ik niet meer eten en moet ik 3 liter per dag van dit spul drinken en daarnaast ook nog andere vloeistoffen.
[afbeelding]
Ik forum mobiel en ben wat luier Dus een hallo post en reactie op Charly
Maar wat spannend! Een controle dingetje?
(misschien ben ik mosterd ......)
Nou Kittlers dinsdag aanstaande mag ik voor de colonscopie naar het ziekenhuis. Vanaf maandagmiddag mag ik niet meer eten en moet ik 3 liter per dag van dit spul drinken en daarnaast ook nog andere vloeistoffen.
[afbeelding]
Ik forum mobiel en ben wat luier Dus een hallo post en reactie op Charly
Maar wat spannend! Een controle dingetje?
(misschien ben ik mosterd ......)
zaterdag 3 oktober 2015 om 17:06
quote:Proffeltje schreef op 01 oktober 2015 @ 10:27:
Ahoy Kitlers!
Wat een heerlijk topic dit! Helaas (nog) geen plaatjesplakrechten, maar mijn computer staat VOL met dit soort ongein, so be prepared.
Voorlopig lees lach ik stiekem even mee en ik beloof plechtig dat ik het tempo niet bijhoud. Maar dat terzijde.
Welkom!
Ben zooooooooooo benieuwd naar je plaatjes! Kom vooral plakken,af en toe binnen vallen en plakken is helemaal vrij en up to you
Ahoy Kitlers!
Wat een heerlijk topic dit! Helaas (nog) geen plaatjesplakrechten, maar mijn computer staat VOL met dit soort ongein, so be prepared.
Voorlopig lees lach ik stiekem even mee en ik beloof plechtig dat ik het tempo niet bijhoud. Maar dat terzijde.
Welkom!
Ben zooooooooooo benieuwd naar je plaatjes! Kom vooral plakken,af en toe binnen vallen en plakken is helemaal vrij en up to you
zaterdag 3 oktober 2015 om 17:22
quote:melbrw schreef op 02 oktober 2015 @ 15:42:
ik zit me echt dood te vervelen hier (achter een receptie vandaag)
er belt bijna niemand, er is geen spreekuur, driekwart van het personeel dat überhaupt op komt dagen op vrijdag ( ja we zijn hier ambtenaren) is al een uur of 2 pleite. ik moet tot vijf, er moet in ieder geval iemand de telefoon opnemen om bellers te vertellen dat er heulemaal niemand aanwezig is die hun vraag kan beantwoorden.
dus ik zit al de hele middag tuin ideeën te googlen, en plaatjes van Thaise eilanden op te zoeken.
volgende week vrijdag vliegen we naar Bangkok, drie weekjes eiland hoppen
[afbeelding]Ziet er moohooi uit!!!!! Fijne vakantie
ik zit me echt dood te vervelen hier (achter een receptie vandaag)
er belt bijna niemand, er is geen spreekuur, driekwart van het personeel dat überhaupt op komt dagen op vrijdag ( ja we zijn hier ambtenaren) is al een uur of 2 pleite. ik moet tot vijf, er moet in ieder geval iemand de telefoon opnemen om bellers te vertellen dat er heulemaal niemand aanwezig is die hun vraag kan beantwoorden.
dus ik zit al de hele middag tuin ideeën te googlen, en plaatjes van Thaise eilanden op te zoeken.
volgende week vrijdag vliegen we naar Bangkok, drie weekjes eiland hoppen
[afbeelding]Ziet er moohooi uit!!!!! Fijne vakantie
zaterdag 3 oktober 2015 om 17:23
quote:Kensi schreef op 02 oktober 2015 @ 15:42:
Hier ook een ziekenhuisklant. Nou ja, eenmalig. Maandagmiddag naar de oogarts. Dan worden er fundusfoto's gemaakt. Gewoon foto's van je ogen, dit omdat ik diabetespatiënt ben. En jaarlijks worden er foto's van je ogen gemaakt, om te kijken of er evt schade aan de ogen is door de diabetes.
Fijn weekend iedereen en beterschap voor de zieken
Is ook niet leuk Kensi
Diabetes helemaal niet.....
Hier ook een ziekenhuisklant. Nou ja, eenmalig. Maandagmiddag naar de oogarts. Dan worden er fundusfoto's gemaakt. Gewoon foto's van je ogen, dit omdat ik diabetespatiënt ben. En jaarlijks worden er foto's van je ogen gemaakt, om te kijken of er evt schade aan de ogen is door de diabetes.
Fijn weekend iedereen en beterschap voor de zieken
Is ook niet leuk Kensi
Diabetes helemaal niet.....
zaterdag 3 oktober 2015 om 18:38
quote:melbrw schreef op 03 oktober 2015 @ 12:08:
Gefeliciteerd! Wij gaan zo wandelen in het bos. Daarna nog ff sporten waarschijnlijk. Morgen kleren bij elkaar rapen voor vakantie.
Pfff,wat stom van je leidinggevende......Mag er wel iets handiger mee omgaan.
En want de reden van overplaatsing is klote
Pfff,wat stom van je leidinggevende......Mag er wel iets handiger mee omgaan.
En want de reden van overplaatsing is klote
zaterdag 3 oktober 2015 om 19:07
Het zit zo. Op de terugweg vanuit Frankrijk hebben we met zijn allen tussen de vrachtwagens op een parking hamburgers staan bakken dus soort Inside joke was dit. Camper versieren met ballonen en daar stonden we net dus ook op een parkeer plaats haha. Met van die houten picknick banken echt we trokken heel wat bekijks. Maar lekker gegeten joh!!!
zondag 4 oktober 2015 om 08:08
quote:Corona67 schreef op 04 oktober 2015 @ 07:21:
[img]http://itsfunny.org/wp-content/uploads/ ... Minion.jpg[/img]
[img]http://itsfunny.org/wp-content/uploads/ ... Minion.jpg[/img]
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow