Raad de engel

22-09-2008 11:44 1201 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen kunnen de Angels die dat willen hun nick bekend maken .

Hier kun je vast een gokje wagen

Ik trap zelf niet af want ik heb werkelijk geen flauw idee.

* voor wat het waard is ; ik ben er zelf geen *
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Viva Angel3 schreef op 24 september 2008 @ 19:58:

[...]

Ik zag je mail net, heb vandaag ook écht gewerkt .

Heb toevallig ook net van 2 een lollige 'offerte' ontvangen!Psstttt... het was 1
Wat ik me afvraag, kun je, als je in dezelfde hopeloze database zit wel vriendjes worden? Zin in een test? Eenzaamheid verbroedert!
Ik heb je uitgenodigd! Ben wel benieuwd idd of dat dan wél werkt
Ann Liv, ik heb je uitgenodigd.
Spannend!
Hmm. Bij angel5 kreeg ik de mededeling: "vriendschap kon niet bevestigd worden" bij Livre: "je bent vrienden geworden met Livre, have fun!"

Zou ik dan toch niet tot in den eeuwigheid vriendloos blijven? Op hoop van zegen ga ik je huggen Livre!
O heerlijk, ik ben gek op huggen.
Ojee....straks ligt het gewoon aan mij! Boehoeeeee
quote:Viva Angel5 schreef op 24 september 2008 @ 20:04:

Josephine:

Angel 1: Vinyl

Angel 2: Int

Angel 3: blijft anoniem

Angel 4: Meave

Angel 5: Sarah Scott

Ann Liv: Super dank je wel!!
Ik snap wel waarom jij de sekspijler doet, Five.

(Mijn billen zijn history. Vergeet mijn billen maar. Five's ass rules! )
Nou dan houden we het maar op deze want ik vrees met grote vreze dat ook dit experiment is mislukt. Ik zie jullie allebei nergens in mijn profiel terug en er staat "Ann Liv heeft geen vrienden." Hoe Kafkiaans.

Toch bedankt. Iemand een troost-muffin?

quote:qwertu schreef op 24 september 2008 @ 20:22:

Ik snap wel waarom jij de sekspijler doet, Five.

(Mijn billen zijn history. Vergeet mijn billen maar. Five's ass rules! )Nu moet je me niet jaloers gaan maken.
Hahaha Q
Stel je mijn billen voor, maar dan in vrouwen-variant en met "zedige" witte string.
*Slik*

Klinkt erg aantrekkelijk. Kan Vinylleke daar geen spannende ava van maken? Gelukkig kan ik nu wel onbeperkt wegzwijmelen bij Q's billen. Mjam.
quote:Viva Angel3 schreef op 24 september 2008 @ 19:28:

Ja, je kent me. Ik had toen alleen een andere Angel-id.Ah, dat verklaart het. In dat gevoel heb ik wel een vermoeden. Jij houdt het ook al zo lang vol, net als #5!
Qwertu, over je billen gesproken - dat is toch de David van Michelangelo? Heel appetijtelijk, overigens!
Dit is geloof ik het derde forum wat 3 en ik meemaken (softwarematig gezien). Ik vind het nog steeds erg leuk, tis ook wel explosief gegroeid, die groei heb ik meegemaakt, dat is ook leuk. Prive heb ik tijden veel minder geforumd, maar dat is toch anders vind ik. Als mod zie je een hele andere kant eigenlijk. Als forummer heb ik alles wel zo'n beetje langs zien komen inmiddels, maar als mod zijn de "problemen" die je toegeschoven krijgt wel afwisselend

En bovendien is dit huidige forum veel meer een community en ik vind het super om dat mede mogelijk te mogen maken
Five / Sarah Scott. Geheel geïnspireerd door de nieuwe avatar van One / Vinyl heb ik ook voor jou een nieuwe avatar geshopt (effe snel, dus verwacht geen super kwaliteit). Geen idee alleen hoe ik m kan laten zien...

p.s. géén asskissing hier
Ow leuk Stuur maar door naar vivaangel5@gmail.com!
quote:Viva Angel5 schreef op 24 september 2008 @ 20:43:

Dit is geloof ik het derde forum wat 3 en ik meemaken (softwarematig gezien). Ik vind het nog steeds erg leuk, tis ook wel explosief gegroeid, die groei heb ik meegemaakt, dat is ook leuk. Prive heb ik tijden veel minder geforumd, maar dat is toch anders vind ik. Als mod zie je een hele andere kant eigenlijk. Als forummer heb ik alles wel zo'n beetje langs zien komen inmiddels, maar als mod zijn de "problemen" die je toegeschoven krijgt wel afwisselend

En bovendien is dit huidige forum veel meer een community en ik vind het super om dat mede mogelijk te mogen maken

Kan ik me goed voorstellen! Het modden kost alleen wel heel veel tijd en was wat lastig te combineren met fulltime baan . En de nieuwe software is vast beter dan die van way back, die op een gegeven moment zo vaak crashte dat de technici een programma hebben geschreven dat er dan automatisch een backup teruggezet werd . Het handmatig aanmaken van archiefkasten kostte ook gruwelijk veel tijd.

Zucht.... die goeie ouwe tijd
quote:Viva Angel5 schreef op 24 september 2008 @ 20:49:

Ow leuk Stuur maar door naar vivaangel5@gmail.com!done
Jonna, dank en mail terug!

Magica: ja, da's idd niet te vergelijken met hoe we nu modden En het kost in "zware tijden" idd best wel eens veel tijd, maar dat heeft momenteel meer te maken met hoeveel users er zijn Gelukkig hoeven we in principe vrij weinig écht handmatig te doen. Alleen als er nu weer een nieuwe pijler komt, dan moeten we handmatig overzetten (net als toen we naar Lijf&Lijn en Mode&Beauty gingen )
Int wat vinden je vrienden er trouwens van dat je engel op een vrouwenforum bent?
quote:MissMara schreef op 24 september 2008 @ 20:41:

Qwertu, over je billen gesproken - dat is toch de David van Michelangelo? Heel appetijtelijk, overigens!

De bewering dat het mijn eigen exemplaren zijn houdt toch geen stand, dus ik kan maar beter eerlijk zeggen zeker?

David it is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven