Vrouw poept midden in Albert Heijn

04-10-2015 13:44 151 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vrouw heeft vrijdagavond midden in een Albert Heijn in Hoofddorp een 'grote boodschap' gedaan.

Op bewakingsbeelden is te zien hoe de vrouw, die blijkbaar erg hoge nood had, achter een schap met brood kruipt. Nadat ze haar broek heeft opgetrokken, laat ze het eindresultaat nog even zien aan een andere vrouw. Vervolgens lopen de twee weg.

Iemand zette de beelden zaterdag op Dumpert. "Het was niet de bedoeling dat dit ook op internet zou komen", zegt een medewerker van de Albert Heijn tegen RTV Noord-Holland. "Maar we hebben er wel om kunnen lachen. Ik had medelijden met de collega die dit moest opruimen."

http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/opvalle ... lsignoutmd
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
If you gotta go, you gotta go.

Misschien een mooie aanleiding om de beperkte openbare toiletten ter sprake te brengen.
quote:minnimouse schreef op 04 oktober 2015 @ 16:16:

[...]

Bah. Heb je er iets van gezegd?Nee eigenlijk niet, ik was stom verbaasd. En eerlijk gezegd leek het me ook een vrouw die niet echt van kritiek gedient is. Heb het er wel even met de caissière over gehad. Zij vertelde ook dat het er een wc is in de appie voor dit soort noodgevallen, dat moet je dan alleen wel even vragen.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
En ja Grobbekuiken, ze ging er ook echt even voor hurken dus zal het vast niet een ongelukje zijn geweest.
quote:calvijn1 schreef op 04 oktober 2015 @ 16:22:

Is het zeker dat ze aan het poepen was?

Kan ook plassen geweest zijn toch?

Poepen kan niemand zo snelIk wel hoor. Op de wc dan, even voor de duidelijkheid .
quote:estrellas2 schreef op 04 oktober 2015 @ 16:24:

[...]

Nee eigenlijk niet, ik was stom verbaasd. En eerlijk gezegd leek het me ook een vrouw die niet echt van kritiek gedient is. Heb het er wel even met de caissière over gehad. Zij vertelde ook dat het er een wc is in de appie voor dit soort noodgevallen, dat moet je dan alleen wel even vragen.

Ja inderdaad! Bah, wat bestaan er vieze mensen op de wereld zeg. Ik las hier ook dat er mensen zijn die in een bus poepen? Werkelijk waar?

Ik was zelf een paar jaar geleden in de Emté supermarkt en was toen net geopereerd. Ik kreeg toen vaak ineens buikpijn en dan moest ik heel nodig. Ik kan me de 'paniek' dus wel voorstellen, maar ik mocht altijd gewoon naar de personeels wc.

In de AH waar ik vaker kom is trouwens een klantentoilet, kun je zo inlopen zonder te vragen, net als de Jumbo hier.
Dit Is de nieuwste hype openbaar poepen.

Schijnen die mensen een kick van te krijgen net zoals sommige dat van luiers dragen krijgen etc.

Gek en raar maar wel erg waar.
Ik zou het wel goed vinden dat er een openbaar klanten toilet komt in dat soort grote winkels.

Veel moeders met kinderen die net zindelijk aan het worden zijn, moeten het ook altijd naar een toilet vragen. Je kan soms best lang in een supermarkt lopen als je je wekelijkse boodschappen moet doen.
quote:estrellas2 schreef op 04 oktober 2015 @ 16:26:

En ja Grobbekuiken, ze ging er ook echt even voor hurken dus zal het vast niet een ongelukje zijn geweest.Hhmmm....nee, lijkt me ook niet. Jakkes! Kan me voorstellen dat je flabbergasted was op dat moment.
Dit moet toch een grap zijn? Als je nodig moet poepen zoek je een bosje op. Als je in het centrum bent vraag je bij een kroeg of restaurant of je daar mag.
quote:estrellas2 schreef op 04 oktober 2015 @ 16:41:

Ik zou het wel goed vinden dat er een openbaar klanten toilet komt in dat soort grote winkels.

Veel moeders met kinderen die net zindelijk aan het worden zijn, moeten het ook altijd naar een toilet vragen. Je kan soms best lang in een supermarkt lopen als je je wekelijkse boodschappen moet doen.

Vind ik ook. Als je hier bij de Appie per ongeluk hoge nood hebt mag je wel even plassen, maar dan moet je eerst wachten op een soort plasgeitenbreier en die loopt dan met je mee naar een zompig personeelstoilet dat ergens achter de lege flessen verstopt zit en dan mag je je ding doen terwijl de plasgeitenbreier netjes wacht tot je uitgeklaterd bent om je vervolgens weer naar de winkel te begeleiden. Nogal omslachtig allemaal, en genant ook dat er zoveel overhoop moet worden gehaald voor een lullig plasje.

Maar in het geval van de OP was er natuurlijk geen sprake van hoge nood, dat was gewoon vandalisme.
quote:Doreia schreef op 04 oktober 2015 @ 13:53:

En even iemand vragen of ze naar de personeels wc mogen, dat is te lastig? Gatver!

Dat kan je wel vragen maar mag gewoon niet.

Ik had laatst een probleem en vroeg aan mijn buurman, die daar werkt, of ik even de personeelstoilet mocht gebruiken maar het mag gewoon echt niet. Uiteraard even de situatie uitgelegd.

Ik heb door ziekte een probleem en het is echt niet de eerste keer dat ik 100 meter voor ik thuis ben moet stoppen omdat ik het echt niet meer kan houden. Op een autorit van 100 km is het ook zeker niet de eerste keer dat ik 3x moet stoppen.

Ik denk dat winkeliers door deze starre houding dit soort problemen ook over zich afroepen.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Fenrir-Greyback schreef op 04 oktober 2015 @ 16:50:

[...]

Vind ik ook. Als je hier bij de Appie per ongeluk hoge nood hebt mag je wel even plassen, maar dan moet je eerst wachten op een soort plasgeitenbreier en die loopt dan met je mee naar een zompig personeelstoilet dat ergens achter de lege flessen verstopt zit en dan mag je je ding doen terwijl de plasgeitenbreier netjes wacht tot je uitgeklaterd bent om je vervolgens weer naar de winkel te begeleiden. Nogal omslachtig allemaal, en genant ook dat er zoveel overhoop moet worden gehaald voor een lullig plasje.

Maar in het geval van de OP was er natuurlijk geen sprake van hoge nood, dat was gewoon vandalisme.

Plasgeitenbreier

Maar zo is het inderdaad. Je zou spontaan niet meer hoeven omdat er iemand voor de deur van groezelig toilet staat te wachten.
In de supermarkten waar ik heb gewerkt (oa AH) mochten de klanten inderdaad het toilet eigenlijk niet gebruiken. Bij medische gronden in principe wel. Als klanten mij vroegen of ze het toilet mochten gebruiken fluisterde ik hen eventjes toe dat ze dan wel zogenaamd een blaasontsteking hadden, mocht een leidinggevende er wat van zeggen. :-) En zo heb ik alsnog regelmatig (inderdaad) staan wachten tot ze uitgeplast waren.

Bij een aantal klanten was de nood geloof ik ook wel écht hoog. Ik heb een paar keer oude mannetjes en vrouwtjes die normaliter achter een rollator liepen mee naar boven, steile trap, begeleid. Belachelijk dat ze dan eigenlijk niet naar de wc mochten..
Toen de ah hier op het onvolprezen wc met wel 5 winkels, nog c1000 was, was er een openbaar toilet in de winkel. Sinds het ah is, is het toilet verdwenen.

En verdere, eens met Fenrir-G.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Die AH had zeker de winkelindeling weer eens veranderd. Daar krijg ik ook altijd de schijt van.
quote:MadameQetesh schreef op 04 oktober 2015 @ 14:08:

[...]

De meeste winkelcentra hebben wel een Hema of klantentoilet.

En zo niet dan hou je het op. En als je echt nirt meer kunt poep je desnoods in je broek maar je trekt niet je broek naar beneden midden in een supermarkt.

En dan ook nog bij het brood. En niet iedere hema heeft een toilet. Ferdinant bol niet, Stadskanaal niet. Buiten dat is het gewoon heel vervelend dat er in nederland zo ontzettend weinig winkels mét toilet zijn. In het buitenland is het veel gebruikelijker.
quote:Bitje93 schreef op 04 oktober 2015 @ 16:52:

[...]

Dat kan je wel vragen maar mag gewoon niet.

Ik had laatst een probleem en vroeg aan mijn buurman, die daar werkt, of ik even de personeelstoilet mocht gebruiken maar het mag gewoon echt niet. Uiteraard even de situatie uitgelegd.

Ik heb door ziekte een probleem en het is echt niet de eerste keer dat ik 100 meter voor ik thuis ben moet stoppen omdat ik het echt niet meer kan houden. Op een autorit van 100 km is het ook zeker niet de eerste keer dat ik 3x moet stoppen.

Ik denk dat winkeliers door deze starre houding dit soort problemen ook over zich afroepen.

Heb het, toen ik een probleem had, wel gehad dat het echt niet meer op te houden was en te ver om nog naar huis te gaan. Dirk van de Broek wilde niet helpen terwijl het pand echt zo mega groot is dat een toilet voor klanten zou kunnen maar wie ben ik. Die ene keer moest ik echt de manager erbij halen dat ik 'zwanger' was en het niet meer kon ophouden. Toen mocht het pas. Een andere keer ervoor was in de zomer en moest ik het helaas in mijn broek doen. Dus ik ga er nooit meer heen, echt nooit meer.

Vroeger bij de COOP mocht je wel naar de personeelstoilet en de AH hier heeft gewoon standaard een toilet voor klanten. Gelukkig nu die klachten niet meer maar zeg heel eerlijk dat ik het niet meer van deze tijd vind om geen klantentoilet te hebben. De Ranzijn is ook ver van mij vandaan en ben altijd blij dat ik daar even normaal naar het toilet kan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier heel fijn dat Ranzijn, Hema, V&D en de AH een toilet hebben. De Mac ook maar die is uit het centrum vertrokken naar de rand van het centrum.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
http://www.metronieuws.nl ... ukke-gang-niemand-merkt-t

Deze kreeg ik laatst in mijn mailbox.

Komt helaas vaker voor blijkt. Smerig en zo onvoorstelbaar asociaal. Snap echt niet dat je het in je hoofd haalt om dit te doen.
Zo, da's aso zeg!

aIk snap niet dat ze het niet gewoon even vragen, meestal mag je best even naar de wc in de winkel.

Ik heb al een aantal jaar peuters, en gelukkig mag ik tot nu toe altijd met ze naar de wc als dat nodig is. Ik weet bij elke supermarkt hier in de buurt al hoe het magazijn en de personeelskantine er uit ziet ;)
Ik ken ook genoeg winkels waar je als klant niet naar de wc mag tenzij je duidelijk zwanger bent of heel af en toe als je een klein kind bij hebt wat net zindelijk is. Had ook een keer hoge nood dus ik loop een lunchroom binnen en vraag naar de wc, moest ik per se een consumptie nemen. Dat het niet gratis is kan ik inkomen maar ruim 2 euro uitgeven om naar de wc te kunnen?!

Ik vind het ook jammer dat je hier in Nederland zo weinig openbare toiletten hebt. Bij een V&D, Hema, Bijenkorf en een grote AH of Jumbo is het vaak geen probleem maar ik kom ook wel eens bij winkelcentra waarbij ik echt geen idee heb waar ik zo naar de WC zou kunnen mocht het nodig zijn want allemaal kleinere winkels. Niet dat ik graag naar een openbare wc ga hoor want vaak te ranzig maar als ik moet dan moet ik en ben k blij dat ik het ergens kwijt kan. En ik val ook liever niet het personeel lastig want dan zit ik ook niet lekker op de pot zeg maar als ik al gebruik mag maken van de wc.
quote:jo-elise schreef op 04 oktober 2015 @ 18:57:

http://www.metronieuws.nl ... ukke-gang-niemand-merkt-t

Deze kreeg ik laatst in mijn mailbox.

Komt helaas vaker voor blijkt. Smerig en zo onvoorstelbaar asociaal. Snap echt niet dat je het in je hoofd haalt om dit te doen.

Ieuwww!

Ik weet niet hoe het in Turkije zit, maar in elk Nederlands ziekenhuis kun je zo naar de wc. Dan ga je toch niet op de gang staan schijten? Gadverdamme.
Het lijkt mij toch niet de verantwoordelijk vd winkels om klanten naar het toilet te laten gaan.

In de meeste winkel straten kan je idd lastig naar de wc of je moet een restaurant inlopen.

Bij ons in het dorp Is een openbaar afgesloten toilet. Kost niks en alles gaat automatisch doortrekken spoelen etc. Dit zouden met gemeentes moeten doen voor hun bewoners.

Ik zeg iedereen brieven schrijven!
Ik ken dat winkelcentrum niet waar het is gebeurd, maar er zal daar toch vast wel een of andere lunchroom, McDonalds, Burger King, V&D of iets dergelijks zijn waar je naar het toilet kunt. Wat een smerige, ranzige, weerzinwekkende vrouwen. Hopelijk worden ze herkend door iemand uit hun omgeving en worden ze erop aangesproken hoe vies ze zijn. Ze zullen ook wel stinken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven