Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:Elsa schreef op 30 september 2015 @ 12:10:

de snel reageer staat er nog hoor

wel zie ik de waarschuwing van topik is verjaard

Dat is vreemd. Even dat we het zelfde voor ogen hebben: de snel reageer functionaliteit is de knop recht onder de openingspost. Die is nu dus vervangen door een melding. Zou jij indien je iets anders ziet, een screenshot kunnen mailen naar forum@viva.nl ?

Dankje!

Groeten,

Sanne

CM VIVA
oow, ik dacht dat het vlakje onderaan het topik de snel reageer was!

foutje mijnerzijds
heb ook nooit eerder op dat zwarte blokje geklikt onder de OP zie ik nu ;)
quote:Elsa schreef op 30 september 2015 @ 12:25:

heb ook nooit eerder op dat zwarte blokje geklikt onder de OP zie ik nu ;)

Geen probleem, fijn dat het opgelost is

Groet,

Sanne

CM VIVA
Mijn toetsenbord valt steeds weg. Heel vervelend want ik druk steeds per ongeluk daardoor op bericht plaatsen.

Ook duurt iets typen lang.

Zit mobiel en heb het alleen op viva.

Al eerder gehad maar toen niet zo erg als nu.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik heb het probleem nog steeds. Kan steeds 1 bericht normaal typen. Dan moet ik de site compleet afsluiten en weer terug komen. En dan valt hij tussen door weg.

Moet ik anders mailen?
quote:MadameQetesh schreef op 01 oktober 2015 @ 11:17:

Ik heb het probleem nog steeds. Kan steeds 1 bericht normaal typen. Dan moet ik de site compleet afsluiten en weer terug komen. En dan valt hij tussen door weg.

Moet ik anders mailen?

Dat is heel vervelend. Kun je aangeven op welk device je dit probleem ervaart, en welke browser je hebt?

Groet,

Sanne

CM VIVA
Geen idee waar ik het moet posten maar wat betekend dit:

Let op de laatste reactie is ouder dan 14 dagen.

Snel reageren is daarom uitgeschakeld.

Snel reageren?
Ik had net met een reactie, wou op versturen drukken, kreeg in het reageerveld continue knipperend witte vlak door mijn reactie heen, toen klikte ik op plaats reactie, was het weg. Weet alleen niet of het bij viva iets verkeerd ging of bij mij. Ik heb een Samsung Galaxy tab3 lite android 4.4
quote:mwa schreef op 01 oktober 2015 @ 13:53:

Snel reageren?Eerst even 5 minuten nadenken voordat je post, anders komen alle oude topics omhoog.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:mwa schreef op 01 oktober 2015 @ 13:53:

Snel reageren?Bij topics waar de afgelopen twee weken nog reacties op zijn gekomen, staat er onder de OP een button: plaats een reactie. Als je hierop klikt, klapt het reactieveld direct uit onder de OP en kun je 'snel reageren'. Omdat wij willen voorkomen dat er regelmatig binnen niet-actieve topics gereageerd wordt, hebben we deze functionaliteit vervangen door de door jou genoemde melding.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:Kensi schreef op 01 oktober 2015 @ 14:00:

Ik had net met een reactie, wou op versturen drukken, kreeg in het reageerveld continue knipperend witte vlak door mijn reactie heen, toen klikte ik op plaats reactie, was het weg. Weet alleen niet of het bij viva iets verkeerd ging of bij mij. Ik heb een Samsung Galaxy tab3 lite android 4.4

Beste Kensi,

Het 'knipperen' van de pagina is een teken dat deze nog niet helemaal geladen is. Het is het beste om even te wachten tot de spinner op je pagina weg is, dan weet je dat je rustig kunt typen en plaatsen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 01 oktober 2015 @ 12:35:

[...]

Dat is heel vervelend. Kun je aangeven op welk device je dit probleem ervaart, en welke browser je hebt?

Groet,

Sanne

CM VIVA

Mijn mobiel. Motorola g2.

Ik gebruik chrome.
quote:CommunityManagerViva schreef op 01 oktober 2015 @ 15:44:

[...]

Bij topics waar de afgelopen twee weken nog reacties op zijn gekomen, staat er onder de OP een button: plaats een reactie. Als je hierop klikt, klapt het reactieveld direct uit onder de OP en kun je 'snel reageren'. Omdat wij willen voorkomen dat er regelmatig binnen niet-actieve topics gereageerd wordt, hebben we deze functionaliteit vervangen door de door jou genoemde melding.

Groet,

Sanne

CM VIVADank sanne en Nouchi helder
werkt de zoekfunctie nog steeds niet of alweer niet?
never a failure, always a lesson
Het forum was net wegens 'grote belangstelling' onbereikbaar?
Het forum is traahaag!

En de bug dat 'wijzig bericht' wegvalt bij langere nicknames is er ook nog steeds. Jammer.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
En supertraag, inderdaad!
Het klopt dat we net enkele minuten offline waren. De technische dienst onderzoekt waar dit aan gelegen kan hebben.

@GeorgetteDansLeTabak, dat klopt, dit staat nog wel op de planning van TD.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:fireandice schreef op 03 oktober 2015 @ 20:06:

werkt de zoekfunctie nog steeds niet of alweer niet?

Wat bedoel je exact? Bij mij doet de zoekfunctionaliteit het zoals gebruikelijk.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Het trage is nog niet helemaal over helaas. Het lijkt wel of het forum 'stottert.'
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Mods,

Weet niet of ik dit hier goed post, maar:

ik zat net mobiel te forummen, en als je bij topics helemaal naar beneden scrollt naar "lees verder", kom je uit bij (bij artikelen behorende) afbeeldingen en advertenties met een paar regels tekst eronder.

Die regels tekst van het artikel en de advertentie lopen vaak in elkaar over, en nu lees ik dus dit:

" Patrick Martens: sex met uitvaartverzekering met een vrouw was echt een .... een lage premie!"

Niet echt een wereldprobleem waar ik een oplossing voor wil, maar ziet er wel een beetje lullig uit .
quote:equivokee schreef op 05 oktober 2015 @ 17:39:

Mods,

Weet niet of ik dit hier goed post, maar:

ik zat net mobiel te forummen, en als je bij topics helemaal naar beneden scrollt naar "lees verder", kom je uit bij (bij artikelen behorende) afbeeldingen en advertenties met een paar regels tekst eronder.

Die regels tekst van het artikel en de advertentie lopen vaak in elkaar over, en nu lees ik dus dit:

" Patrick Martens: sex met uitvaartverzekering met een vrouw was echt een .... een lage premie!"

Niet echt een wereldprobleem waar ik een oplossing voor wil, maar ziet er wel een beetje lullig uit .

Dat klinkt inderdaad niet zo geslaagd. Zou je een print screen kunnen mailen naar forum@viva.nl als dit nog een keer voorkomt? Dan kan ik bekijken hoe we dit op kunnen lossen.

Groet,

Sanne

CM VIVA
quote:GeorgetteDansLeTabak schreef op 05 oktober 2015 @ 17:20:

Het trage is nog niet helemaal over helaas. Het lijkt wel of het forum 'stottert.'

Het is bekend waar de korte offline tijd door veroorzaakt is, en de oorzaak is weggenomen. Het forum zou weer op normale snelheid moeten zijn. Mocht dit echt niet het geval zijn, dan hoor ik het graag.

Groet,

Sanne

CM VIVA
Het is nog steeds behoorlijk traag, ik zie de blauwe lijn lopen en het radarbeelden draaien. iPhone en volop wifi (want dataverbruik gaat nog steeds erg hard).

Dat zowel bij het aanklikken van een topic, bij het terug gaan en bij het plaatsen van een topic.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven