Uitgerekend eind mei / begin juni 2016

23-09-2015 17:05 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdU.D. 1e/2e/ 3e kindje Bijzonderheden Rabida33 17 mei 2e kindje (dochter van 20 maanden) hartje zien kloppen bij 6.3

22 okt echo Mijnnickname29 27 mei 2e kindje (dochter van 10 maanden hartje zien kloppen bij 6.0

int vk op 9 okt Nijntje27 28 mei 2e kindje (zoon van 1,5) 7 okt int vk + echo Gurlie-124 Eind mei 1e kindje 28 okt echo gynlivelaughlovee24 Eind mei 1e kindje Nog geen afspraak Melleke158535 1 juni 2e kindje (dochter van 3) Nog geen afspraak Panda14 21 1 juni 16 okt echo gyn schaapjes30 2 juni 2e kindje (dochter van 13 maanden) Nog geen afspraak liefde536 2 juni 4e kindje + 1 bonuskindje Nog geen afspraak kleurig38 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak superstar 927 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak Bliss9124 ong 3 juni 1e kindje 30 okt int vk + echo XkusX28 8 juni 1e kindje Nog geen afspraak nadiaxx 30 8 juni 1e kindje 27 oktoberMiss Sjans21 1e kindje Nog geen afspraak Schaapje199124 12 juni 1e kindje 20 oktober echo

Hallo,

Afgelopen vrijdag heb ik ontdekt zwanger te zijn! We hebben al een dochter van negen maanden. Die kwam er niet zonder slag of stoot dus op tijd begonnen voor de tweede. Als alles goed gaat, ben ik ongeveer 27 mei uitgerekend. Ik wil het nieuws dit keer heel graag zo lang mogelijk voor me houden (liefst tot ik weet wat het geslacht is). Het kost me veel moeite om niets te zeggen, ben nogal een flapuit. Hoop op dit forum anderen tegen te komen die (net) zwanger zijn zodat we er in ieder geval met elkaar over kunnen praten. Ik hoor graag jullie verhaal!

Groetjes
Schaapje, bij mij is het de vorige keer ook zo gegaan: het viel niet te verbergen. Daarom vertellen wij het nu ook eerder. Misschien ter overweging: mijn schoonouders vonden het juist fijn om te weten dat ik zwanger was voor de miskraam, omdat het makkelijker is om mee te leven als je eerst ook blij bent geweest (heel kort uitgelegd, hoop dat je snapt wat ik bedoel).

Wat mij betreft ben je welkom liefde.

@nickname, in mijn vorige groepje gaven ze aam dat je officieel niet mag zeggen dat een groep vol is, hiervoor kan je een waarschuwing krijgen van de moderators. Al snap ik je punt dat het op een gegeven moment fijn is om een stabiele groep te hebben, maar ik wilde het in ieder geval even melden.
O gelukkig lijkt me wel gezellig namelijk om mee te schrijven. Mag ik ook in het tabel

Liefde 5

36 jaar

Uitrekend op 2 juni 2016

Mijn 4de kindje samen gesteld gezin kind nr 5.

Vraagje trouwens

Wie wilt er weten wat het word?

Wij willen het wel weten. En het aantal is voor ons heel belangrijk. Ga vanmiddag vk bellen.

En wie gaat er meedoen met moeders voor moeders twijfel nog
Er is inderdaad inmiddels een facebookgroep aangemaakt, maar we zijn pas met zijn tweeën omdat een hoop anderen willen wachten tot minimaal 12 weken. De facebookgroep is geheim dus niemand van je vrienden kan de groep zien. Ik heb eerder ook in een facebookgroepje gezeten en ik vind het onwijs leuk om ook fotootjes enzo te delen. Iedereen zijn test stond er bijvoorbeeld op, er werden al foto's van leuke zwangerschapskleding gedeeld enz enz. Bij 5 weken en 3 dagen ben ik er toen uitgestapt ivm een miskraam. Maar nogmaals, niemand kan zien dat je lid bent van die groep. Het zou zomaar kunnen zijn dat er in deze groep al een bekende van je zit, maar die kans is wel erg klein. En dan zit je toch maar samen in het zelfde schuitje. Mochten jullie bij de facebookgroep willen komen, stuur mij dan een mailtje op meijuni2016@gmail.com.

Mijn verhaal heb ik eerder verteld maar ik verteld het graag nog een keer. Want alleen hier kan ik het veelvuldig kwijt :-)

Begin van het jaar leerde ik iemand kennen. Een leuke, ontzettend slimme, zaakjes goed voor elkaar, goed uitziende en ook nog eens lieve man. Een soort Humberto Tan zeg maar, dezelfde kleur ook. In mei werd ik per ongeluk zwanger van hem. Maar we vonden het niet zo erg. Dat werd na 5 weken een miskraam. Ook dat vonden we niet zo erg. Het heeft dan gewoon niet zo moeten zijn. Uiteindelijk bleken we niet zo goed bij elkaar te passen. Ik irriteerde me heel erg aan hem dus begin augustus gingen we uit elkaar. Voor ons beide denk ik een opluchting. We hebben daarna nog 1x sex gehad. Vlak na mijn menstruatie dus een voorbehoedsmiddel was niet nodig, dachten we...... De eisprong zou immers nog 10 dagen op zich laten wachten. Nou blijkbaar heeft hij mega mindy zaad want van die ene laatste keer ben ik toch zwanger geworden. (vrouwtjes zaadjes leven langer en mannetjes zaadjes zijn sneller dus ik hoop op een mega mindy meisje ). Ooh ja, hij is blij met het kind en vooral blij voor mij omdat dit misschien wel mijn laatste kans is. We hadden er zelfs al eens over gesproken dat hij mij wel een kind wilde schenken. Maar daar wilde ik pas ergens volgend jaar naar kijken want ik wil het liefst gewoon een echt gezinnetje met een man met wie je dit alles kan delen. Hij is iemand die er wel voor me is, maar ik kan hem niet teveel om me heen verdragen. That's my story.... Niet super gecompliceerd dus, maar wel net even anders..
Jaaaaaaa ik wil het ook weten! En vervolgens mag dan ook iedereen het weten. Moet toch weten welke leuke kleertjes ik kan shoppen! Ik loop nu al met een grote boog om de baby afdeling bij de Hema heen om niet in de verleiding te komen..
Hahahaha wij willen het ook weten. Maar ook omdat dat het praktisch is. We zijn nog een manier aan het vinden om het aan onze kids te vertellen iemand leuke ideeën?
Ooh op pinterest, etsy en google staan veel leuke ideeën maar vooral als je zoekt op pregnancy announcement. In het nederlands kom je niet zoveel tegen. Ik heb zelf een supermooi gedicht gevonden waarmee ik het aan mijn ouders wil vertellen
O leuk zal is gaan kijken ben heel benieuwd hoe de kids het vinden 😊. Een gedicht is idd ook wel erg leuk.
Ik ben net lid geworden op fb is idd helemaal afgeschermd. Dus niemand kan het zien. Dus kom maar gezellig meiden stuur een mail naar kleurig haar email is meijuni2016@gmail.com

Gr sabje
Oo jaa wij willen het ook erg graag weten wat het word. Wil het nu al weten. Kan niet wachten om te shoppen!

Ik zou t liefst ook nu al vertellen als mijn ouders maar mijn vriend wil echt wachten tot. 12 weken. Ook wel weer leuk want als ik 12 weken ben gaan we een weekend weg met mijn ouders broer, zus en aanhang. Super leuke timing om het te vertellen dacht ik zo. En ja aan de andere kant als het mis gaat.... Zou natuurlijk kunnen. Maar daar wil ik eigenlijk niet te veel over nadenken.

Ik doe al mee met moeders voor moeders liefde. Waarom twijfel je?
Omdat ik elke keer zo misselijk boven die bakken word. Hahaahaha nee ik ga ze mailen. Ik ben gezegend dat ik elke keer super snel zwanger word en zo kan ik toch helpen. Alleen zou ik het dan wel eerder aan mijn kids moeten vertellen omdat het dan in de wc staat.😬
Nou het is haast niet bij te houden hier joh haha

Wij willen ook zeker weten wat het word! Zo snel mogelijk ook haha gewoon omdat ik het fijn vind om het te weten, maar ook om te kunnen shoppen hihi. Iedereen mag het dan trouwens ook weten, we houden het geslacht niet geheim.

Leuke/handige timing idd Gurlie!

Moeders voor moeders doe ik (nog) niet aan mee. Weet niet zo goed waarom niet eigenlijk, maar gewoon nu even niet. Misschien dat ik me later alsnog aanmeld hoor want het is natuurlijk wel een mooi doel!

Ik ga sowieso niet bij het Facebook groepje, ook niet na 12 weken.

Wel leuk hoor maar ik hou het gewoon lekker anoniem bij het forum vind het wel goed zo!
Ok is prima hoor daar ben je vrij in.

Ook hier mag iedereen het geslacht weten.
@kleurig

Wat goed dat het zo dan kan...

Wie weet hoe het verder allemaal zal

Lopen in de toekomst!
Wat gaat het snel hier haha, gefeliciteerd allemaal!

Bedankt voor de tips voor het stoppen met roken! Het is helaas nog niet helemaal gelukt, maar ik ben zwaar geminderd (van een groot pakje per dag naar 5/6 sigaretten).

Ook heb ik op 19 oktober een afspraak bij de verloskundige (ik kan niet wachten!!) en wil dan sowieso gestopt zijn met roken.

Heel erg leuk trouwens een 9 maanden boek, ik ben gelijk even op internet gaan zoeken!
Kleurig, wauw wat een verhaal! Gaat de vader wel een rol spelen of ga je het helemaal alleen doen?

Nijntjekonijntje ik snap wat je bedoelt! Bedankt voor je post!

Vriend wil heel graag wachten tot de eerste echo, dus dat gaan we ook doen! Lang over gehad maar is oke zo, die twee weken overleef ik ook wel

Ik wil het geslacht wel erg graag weten (al is het alleen al om te shoppen) maar vriend twijfelt nog! Ben benieuwd, we hebben wel altijd gezegd als 1 van de 2 het niet wil weten, dan de ander ook niet.

Hoe verbergen jullie je klachten? Mijn borsten zijn echt al groter geworden en zijn enorm gevoelig, misselijk en overal pukkeltje ineens! Wat gebruiken jullie als smoes?
Beste medeforummers, ik heb de tabel weer bijgewerkt. Ik merk dat ik steeds minder op het forum te vinden ben. Erg druk en geen tijd om alles bij te houden. Is er iemand anders die de tabel bij zou willen houden? Ik heb contact gehad met Viva en wat zij kunnen doen is als ren ander een nieuw topic opent, al onze berichten daarnaartoe kunnen kopiëren. Dan kan degene die het forum is gestart de tabel bijhouden en worden toch alle berichten meegenomen. Dit moet dan wel op korte termijn gebeuren omdat het anders te veel berichten worden. Natuurlijk wil ik je wel uitleggen hoe de tabel werkt!

Ik hoor graag wie interesse heeft!
Schaapje 1991

Ik gebruik als smoes herfst griepje voel me belabberd. Hahahaha trappen er nog in maar het is mijn 4de zwangerschap dus gaat sneller. Dus kijken hoe lang ik het kan rekken
Hi allemaal! Ik vandaag een vervroegde echo gehad omdat ik gisteren en vandaag wat bruinverlies had en er zoo ontzettend zenuwachtig van werd. Daarbij kreeg ik dus ook alleen maar meer buikpijn... De echo liet een mooie ronde baarmoeder zien met een mooi rond dooierzakje en nog iets maar ben vergeten hoe het heet. Verder dacht de gynaecoloog al een vruchtje van 5w6d te zien (wat precies klopt met mijn berekening) en ook dacht ze al hartactie te zien maar dat was nog moeilijk te meten. Al met al was ze er tevreden over de echo voor de duur van de zwangerschap en ben ik ook weer een beetje gerustgesteld, ben zooo blij dat ik gebeld heb 😊😊 Nu nog eventjes wachten en dan hebben we nog meer zekerheid!

Nickname, ik moet eerlijk toegeven dat ik ook niet super actief ben en heb bet behoorlijk druk dus voor mij zal het niet lukken de tabel bij te houden, sorry!!

Qua smoezen betreft, daarin zit ik echt ideaal! Ben pas geopereerd dus daardoor kan ik heel veel symptomen daaraan koppelen 😊👍🏻
Panda14 wat fijn dat je een goede echo hebt gehad, ik kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt! Spannende tijd hè!

Wanneer heb je weer een echo?
Wat fijn Panda! Iets minder stress nu...

Hoe is het met jullie misselijkheid?? Blehhhhh... ik ben met vlagen wel echt misselijk, zoals nu....

Ik ga maar gewoon naar bed en slapen... dan merk ik het niet... Slaaplekker!!
Wat jammer mynickname.. maar ik snap je helemaal. ik heb nu vakantie daarom zit ik nu vaak op het forum.

Volgende week is het feest weer klaar en weer gewoon fulltime werken. daarnaast nog 2 honden waar ik mee train en vrijwilligerswerk.

Dus dan zal ik ook wat minder aanwezig zijn. Ik kan je helaas niet overnemen. sorry

Hier zijn eigenlijk beide alle klachten ineens weg. Af en toe eens een steekje in mn buik.

ben niet meer misselijk, slaap s'nachts door, en heb ook geen braakneigingen meer.

Misschien omdat ik vandaag een super relaxte dag heb gehad?

Truste Kleurig! Hopelijk voel je je morgen beter!
Amor Vincit Omnia
Oooh dames ik ben zo misselijk. Bah.

Wat betreft de tabel, we kunnen wat mij betreft afspreken dat je hem gewoon niet meer update (tenzij je je gruwelijk verveelt ofzo), of we maken zo'n algemeen account aan zodat iedereen hem zelf kan bijhouden?
Goed idee schaapjes!

Ik ben nog niet zo ervaren op het forum dus dat zou fijn zijn.

Balen trouwens dat je je zo misselijk voelt...

Kleurig, hopelijk voel je je vandaag weer beter?

Fijn panda dat je die echo hebt gehad... Snap dat je je zorgen maakt.

Ik heb tot nu toe weinig last, alleen een heel vol gevoel. Vandaag 5 weken
Ik vind dat ook wel een goed idee van schaapjes om een algemeen iets aan te maken dan kan ieder voor zich het veranderen.

Ik heb namelijk ook geen tijd om dat bij te houden.

Wat naar dat je zo misselijk bent schaapjes ik ben nu 7 weken maar lijkt wel of het bij mij ook erger word. Met vlagen ben ik misselijk. Gisterochtend had ik een hele slechte ochtend. Was heel misselijk en duizelig ging heel erg zweten. Ging echt bijna tegen dr vlakte. Heb nu standaard wat naast me bed liggen qua eten.

Fijn panda dat je een echo heb gehad! Ik kan ook niet wachten. Nog 3 weken....

Dat volle gevoel herken ik nadia. Heb je ook last van opgezette buik? Lijkt wel of mijn broeken nu al strakker gaan zitten😳
Hoi! Kunnen we dat algemene account dan aanmaken onder het mailadres dat ook wordt gebruikt voor de Facebook groep?

Hier is moeders voor moeders net langs geweest. Leuke deken gehad en ik heb de flessen eens geroken, dat valt heel erg mee! Nu ben ik ook niet snel misselijk tijdens m'n zwangerschappen dus dat scheelt, maar goed te doen. Een aanrader voor iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven