Uitgerekend eind mei / begin juni 2016

23-09-2015 17:05 444 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdU.D. 1e/2e/ 3e kindje Bijzonderheden Rabida33 17 mei 2e kindje (dochter van 20 maanden) hartje zien kloppen bij 6.3

22 okt echo Mijnnickname29 27 mei 2e kindje (dochter van 10 maanden hartje zien kloppen bij 6.0

int vk op 9 okt Nijntje27 28 mei 2e kindje (zoon van 1,5) 7 okt int vk + echo Gurlie-124 Eind mei 1e kindje 28 okt echo gynlivelaughlovee24 Eind mei 1e kindje Nog geen afspraak Melleke158535 1 juni 2e kindje (dochter van 3) Nog geen afspraak Panda14 21 1 juni 16 okt echo gyn schaapjes30 2 juni 2e kindje (dochter van 13 maanden) Nog geen afspraak liefde536 2 juni 4e kindje + 1 bonuskindje Nog geen afspraak kleurig38 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak superstar 927 3 juni 1e kindje Nog geen afspraak Bliss9124 ong 3 juni 1e kindje 30 okt int vk + echo XkusX28 8 juni 1e kindje Nog geen afspraak nadiaxx 30 8 juni 1e kindje 27 oktoberMiss Sjans21 1e kindje Nog geen afspraak Schaapje199124 12 juni 1e kindje 20 oktober echo

Hallo,

Afgelopen vrijdag heb ik ontdekt zwanger te zijn! We hebben al een dochter van negen maanden. Die kwam er niet zonder slag of stoot dus op tijd begonnen voor de tweede. Als alles goed gaat, ben ik ongeveer 27 mei uitgerekend. Ik wil het nieuws dit keer heel graag zo lang mogelijk voor me houden (liefst tot ik weet wat het geslacht is). Het kost me veel moeite om niets te zeggen, ben nogal een flapuit. Hoop op dit forum anderen tegen te komen die (net) zwanger zijn zodat we er in ieder geval met elkaar over kunnen praten. Ik hoor graag jullie verhaal!

Groetjes
Ik ben net al even over mijn nek gegaan in de auto :( werd misselijk van mijn eigen rijgedrag. Wat een drama. Nu ook hoofdpijn en beetje grieperig gevoel.

Die flessen van mvm moet ik nu dus al helemaal niet aan denken nickname. Maar fijn dat jij ze mee vindt vallen
Ooh nee schaapjes! Waar heb je het gelaten!! Wat vreselijk!! Ik voel me vandaag minder misselijk dan gister. Maar gelukkig is het bij mij alleen misselijk, niet met het gevoel erbij dat ik moet overgeven gelukkig. Slapen doet wonderen en ik heb 10 uur geslapen vannacht.

Op zich vind ik het een prima idee. Ik weet alleen niet of dat kan, dit e-mail adres gebruiken. Omdat het e-mail adres gekoppeld zit aan mijn persoonlijke google-account. Ik zit nu te kijken hoe ik dat los kan koppelen maar dat kan ik niet vinden. Als ik de naam die eraan gekoppeld zit, wil wijzigen, dan wijzigt de hele naam van mijn google account. Dus ik vrees dat hij echt geïntegreerd zit. Maar een nieuw e-mail adres aanmaken kan ook natuurlijk. Maar wat mij betreft laten we het zo en zal de tabel dus niet echt meer wijzigen.

Ik heb me gisteravond trouwens aangemeld bij een verloskundige praktijk, dus ik zal vandaag wel gebeld worden.

Gisteravond zat ik even (sorry, nogal voorbarig) naar kinderwagens te kijken. Maar ik vind die bugaboos helemaal niet zo mooi. Je kunt hem zelf qua kleuren samenstellen op de website maar het zijn vreselijke kleuren! Of ligt dat aan mij.... Ik heb echt helemaal geen verstand van kinderwagens maar zie prima en mooie alles-in-1 wagens voorbij komen van rond de 400 euro. Heeft iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
Ik reed gelukkig op een rustige weg en kon even stoppen, toen maar snel een zakje gepakt. Echt wat een drama. Is er bij jou iets dat helpt tegen het misselijke gevoel? Ik ga ook op tijd naar bed, maar heb het sowieso erg druk op mijn werk dus dat helpt niet mee als je wilt uitrusten. En ook niet als je al een dreumes hebt rond kruipen.
Ik heb gelezen dat gember helpt tegen misselijkheid. Nu heb ik altijd zelf gemalen gember in de vriezer liggen dus ik denk dat ik dat zo maar in een thee-ei ga stoppen en lekker gember thee ga zetten.

Ik bof enorm met het feit dat ik vanuit huis werk. Dus ik kan middagslaapjes enzo doen en dus ook 's ochtends uitslapen. Omdat ik verder nog geen kinderen heb, hoef ik alleen maar rekening te houden met mezelf. Ik besef me dat dat een enorme luxe positie is!
Ja ik heb ook gember gekocht vanochtend! Al een glas thee van op en nu voel ik me wel iets beter. Niet zo misselijk meer maar wel hoofdpijn en moe.

Fijn zeg dat je vanuit huis kunt werken. Dat lijkt me in deze situatie ook heerlijk. Ik ga maar eens wat vrije dagen in mijn agenda zetten de komende weken.
Hoi dames.

Nickname. Wacht maar tot je wat verder bent dan gaan die flessen van moeders van moeders je tegen staan😉. Ik ging er altijd van kokhalzen. Moet me nog inschreven ga ik straks doen. Ben moe en af en toe misselijk. En moet 80x plassen voor al snachts. Verder gaat het👍.

Lekker hoor kleurig. Dat je lekker tussen door kunt slapen. Val af en toe weg op de bank tot dat de kids weer binnen komen mama gaat het wel? Ja hoor schat mama is niet lekker. Mijn dochtertje nee ik ook niet . Ze moest eens weten hahahaha
Haha kleurig dat is niet voorbarig hoor kijken naar kinderwagens. Ik doe dat namelijk al heel lang. Zelfs voordat ik zwanger was. Mezelf lekker maken met niks. Maar ik weet wel dat het de joolz gaat worden. Weet niet of ik voor de geo ga hoor. Iemand ervaring met joolz geo?

Hebben jullie al nagedacht of jullie een bepaalde sport willen gaan doen? Ik zit te denken om mee te doen met zwangerschapszwemmen. Vind het namelijk heerlijk om te zwemmen. Iemand ervaring mee?
O schaapjes wat ontzettend naar voor je! Hopen dat gember helpt!
Vervelend voor jullie al die misselijkheid!

Wij hebben de Joolz Day. En vanwege het kleine leeftijdsverschil zullen we straks een dubbele wagen moeten kopen. Als ik dan alleen ben met de kleintjes dan kan ik nog wel op pad. Als mijn man er dan bij is dan gebruiken we de Joolz in combinatie met een buggy.
Schaapjes sterkte met de misselijkheid.

Hier wel last van misselijkheid, maar gelukkig (nog) niet hoeven overgeven. Stort nu wel weer in qua energie, best lastig op een werkdag. Op een dag dat ik niet werk doe ik gewoon weinig / niets als dochter in bed ligt. Gelukkig morgen thuis werken en dan doe ik net als kleurig (behalve dat ik dochter wel eerst naar de opvang moet brengen natuurlijk )

Kinderwagens: wij hebben de joolz day earth en heel erg blij mee.

Van het weekend besloten dat het bij ons bij 2 kinderen blijft. Lastige beslissing want onze wensen lagen daarin niet op 1 lijn. Nu wel allebei een goed gevoel bij de beslissing. Wel jammer dat de kinderwagen dan "maar" voor 2 kindjes gebruikt wordt. Gelukkig is hij zijn geld zeker waard, want nog steeds wordt hij bijna dagelijks gebruikt.
Mijnnickname: ook een meerijd plankje / zitje overwogen? Want ondanks dat wij de kinderwagen nog veel gebruiken voor dochter merk ik wel dat ze steeds meer zelf wil lopen. Misschien een dure uitgave voor de relatief korte periode om dan ook nog een duo wagen aan te schaffen.
Hoi Rabida,

Ja, dat heb ik wel overwogen, maar ze is nog geen 1,5 als de tweede wordt geboren (als deze zwangerschap goed blijft gaan). Ik denk eigenlijk dat dat te jong is om al goed op zo'n plankje te zitten en te kunnen blijven zitten voor langere stukken.

We wilden ook geen dure kopen hoor, je hebt ook goedkopere. Wel veel minder mooi vind ik, maar het is idd maar voor een tijdje.

Pfft. Dochter lief wil niet slapen vandaag. Ikke wel, dat zorgt voor frustratie 😞
Hallo dames

Net gebeld Door vk 23 ste voor intake en 2 november pas de echo dus nog even stress over het aantal. Bij de eerste 13 jaar geleden. Had ik een bloeding dacht dat ik een miskraam had bij het maken vam de echo Bleek dat er een 2de vruchtzak leeg was. Waarschijnlijk daardoor die bloeding. Gelukkig bleef het daarna wel goed gaan. Mijn odste zoon word in november 14. Tijd vliegt
Ow klote zeg zo misselijk zijn! Hopelijk word het gauw beter!

Hier wederom heel druk en moe haha.. ga zo maar weer ff liggen denk ik

Vind het ook niet raar om al naar kinderwagens enzo te kijken hoor! Doe ik ook al lang haha. We weten ook al wel ongeveer wat we willen al zijn we er nog niet 100% over uit. Voorlopig houden we het op stokke crusi in t beige. Maar t kan nog alle kanten op nog genoeg tijd om rond te kijken he.

De kinderkamer weet ik trouwens wel al zo goed als zeker! Dat word een bratt decor kamertje

Nog even spannend dus Liefde!

Ik heb de puf gewoon niet om overal op te reageren sorry haha pff ik ga ff bankliggen! En waarschijnlijk in slaap vallen haha.
Ben ook kapot hahahahaha zit op de bank in de hoek. Maar moet zo mijn dochter van 7 weg brengen voor 2 uur selectie turnen.

Ik wil slapen pfffff nu gelukkig niet zo misselijk. Maar wel een vol gevoel in mijn buik.

Gr
Ik weet ook al ongeveer hoe de kinderkamer eruit moet gaan zien.. Even kijken of ik plaatjes kan plakken.

Ik wil een sebra kili meegroei bedje:

[img]http://3.bp.blogspot.com/_hOTeWoRErHo/T ... 0/grom.jpg[/img]
Oooh jammer, waarom lukt het nu niet om een plaatje te plakken....
Even een ego-post: wij hebben vandaag een hartje gezien! Zoals eigenlijk wel verwacht ben ik iets minder ver, net 6 weken nu al was het moeilijk in te schatten nu. Uitgerekende datum zal dus was begin juni worden.

Vanwege de miskraam mag ik volgende week weer langskomen!

Morgen een etentje op mijn werk dus ik denk dat ik mijn baas toch maar in ga lichten. Hij weet ook van de miskraam dus een erg grote verrassing zal het niet zijn.

Ik vind het trouwens geen probleem als de tabel niet meer geüpdate wordt.

Goed, vrijdag hoop ik uitgebreider te reageren!
Okidoki, dan laat ik de tabel voor wat hij is.

Maar super fijn dat je een hartje hebt gezien, dat geeft de burger moed!
Wat fijn dat je het hartje hebt gezien. Veel pleiter vanavond
Plezier bedoel ik
Vandaag weer thuis aan het werk, heel fijn die rust om me heen.

Maar wat kak ik 's middags in zeg! Gelukkig ben ik nu niet zo moe als tijdens de vorige zwangerschap, maar ik kan me echt niet meer concentreren op mijn werk. Lastig zeg!
Hoi Rabida, ik heb dat alleen als ik tarwe eet zo'n enorm inkak moment. En nu ik zwanger ben heb ik dat nog erger met tarwe. Dus ik eet het niet meer. Nu heb ik dus nergens meer last van. Tarwe staat erom bekent dat het een energie-dip geeft, helaas is dat maar bij weinig mensen bekend. Misschien een idee om dat eens uit te proberen?
Kleurig om plaatjes te plakken moet je die rechten aanvragen bij de viva moderator! Anders kan het alleen door een link naar een plaatje te plaatsen.

Wat fijn Nijntje een kloppend hartje! En volgende week weer een echo

Hier nu ongeveer 5+5/6 dus tegen de 6 weken aan alweer. Ik vind de tijd best snel gaan! Soms twijfel ik trouwens wel even of ik voor de lol niet gewoon al eerder een echo wil haha maar ik wacht toch maar gewoon geduldig tot de 30e.

Nu ga ik weer ff liggen haha lamlendig.
Nijntje, goed nieuws zeg. Hoe is het nu met de misselijkheid? Nog te doen? En heb je je werkgever inmiddels ingelicht?

Hier een veel betere dag dan gisteren. Heb van 20.45 tot 7.15 geslapen en gisteravond zo'n pilletje ingenomen en ik weet niet wat het was, maar vandaag dus veel beter en gewoon lekker gegeten. Fijn! Hopelijk morgen ook zo'n dag want heb een kennismakingsgesprek bij een bedrijf waar ik mogelijk kan gaan werken in de toekomst. Dus ik hoop dat ik daar toch in vredesnaam niet ineens kotsmisselijk word tijdens dat gesprek. Eerst maar uitchecken waar de wc is voordat we beginnen.

Bliss, wij zijn ongeveer even ver! Ik ga morgen de vk bellen om een afspraak te maken voor de intake.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven