***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Muis, heb e wel iets van een eetschemaofzo gekregen met wat je wel en niet kunt eten?

Lijkt mij zo moeilijk om ineens zo'n omschakeling te moeten maken,een lijstje vind ik altijd wel handig dan.
Lievelust, ik heb maandagochtend een afspraak met de dietiste in het ziekenhuis, dus ik krijg dan pas een eetschema. Tot die tijd moet ik het zelf een beetje uitzoeken!
He Muis, wat vreselijk vervelend zeg!

En dan ook nog eens een verkoudheid erbovenop, bah. Beterschap meissie.

Mijn oor is gelukkig aan de beterende hand, moet nog een aantal keren per dag druppelen, maar gelukkig gaat het stukken beter.

Hyves is trouwens echt leuk, zal kijken of ik wat vakantiefoto's kan toevoegen. Wat trouwens een leuke bijkomstigheid is, is dat ik dit zelfs op mijn kantoorcompu kan openen, dat kon met msn niet.

Lara, wat lief trouwens dat je mijn zusje even die info had gegeven. Was ik je helemaal vergeten te zeggen. We hadden op dat eiland of helemaal geen bereik, of we kregen sms-en 30 keer, erg irri. Gelukkig werkte de blackberry van manlief wel.

Icke, heb jij afgelopen nacht wel goed kunnen slapen?
hey een meisje voor Icke ! Gaaf ! Gefeliciteerd meid, je voorgevoel heeft je toch niet in de steek gelaten

Lievelust, hoe gaat het met jou, heb je vannacht wat kunnen slapen?

Vandaag gaan we met Xander om 16 u naar de oogarts, kijken of zijn oogjes ok zijn. Want bij het CB zeiden ze dat hij wat scheel keek. (zelf nog niets van gemerkt) Ik heb zelf wel scheel gekeken en moest op 2 jaar geopereerd worden. Hopelijk erft Xander dit niet van me over. Want we hebben het zo druk de komende tijd, dat het echt wel snel zal geopereerd moeten worden als het zo is.
Dag meisjes, even snel want druk druk druk (manlief en zoonlief gaan weekend weg en raad eens wie alles mag inpakken etc?, juist!) En zometeen vriendinnetje op bezoek.

Telefoon doet gek dus vandaar geen retour smsjes voor alle blije berichten van gisteren. Bedankt voor jullie felicitaties! Ik ben erg blij met een meisje, maar had een jongetje ook geweldig gevonden. Ach, misschien haalt dit de druk wat meer van de "ik wil er drie maar Ickeman niet-ketel". Kom maar op met het roze!!!!!

Ik ga weer druk doen!
Hey Icke, kan je lekker losgaan in de winkels !!

Ben nu ff aan het chatten met Layla, wist niet dat hyves ook een chatfunctie had leuk ... kan ik eindelijk eens vlotter met jullie praten
Moest vandaag even naar de gyn voor gesprek over medicatie en effect op baby. Ging ie ook nog even met de echo kijken. Had ik dus niet verwacht. Maar Noah krjgt er een broertje bij!!

Echt superleuk!!!!!!!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Gefeliciteerd DN! Nog een boy, leuk!!!

Hoe gaa het verder met de medicatie enzo? Geen effect voor de baby?

Icke, heb je een weekend alleen? Leuk, of niet leuk?

Succes met pakken, heerlijk he die mannen die ervan uitgaan dat vrouwlief alles wel even pakt? En dan vervolgens klagen als niet alles mee is!

Wij gaan even nieuwe schoenen kopen voor Finn.
Waw Draakje wat leuk, een broertje voor Noah Gefeliciteerd !!

Succes met het schoenen shoppen Swiss, wij gaan dit weekend ook om nieuwe schoenen voor Xander.
Gefeliciteerd draakje!

Swiss, voel je je al iets beter?

God Ick, heel herkenbaar die tassen inpakken, terwijl je zelf niet weggaat (en inderdaad klagen als je wat bent vergeten!). Slaap je dit weekend even lekker bij? En wat gaan de heren doen?

Hier alles prima. Puk is weer gezellig en het is mooi weer. Morgen vertrekt vriend tm zondag naar de Oktoberfesten in Duitsland (lees: keihard zuipen en braadworst eten).

Puk en ik gaan een nachtje naar mijn moeder (lees: eindeloos in bad en hopelijk uitslapen ). Zaterdag thuis een eetafspraak, zondag een koffieafspraak en hockey en toen was het weekend alweer om.

Schoonouders wilden ook nog langskomen, maar ik heb de boot afgehouden. Heb allemaal gezellige dingen staan en dat wil ik graag zo houden. Ze hadden vorig weekend ook kunnen komen toen het broertje van mijn vriend oppaste, maar hij wilde niet thuis blijven en zij niet naar het strand komen. Tsja, dan hoef ik me ook niet in bochten te wringen dacht ik zo.
Draakje, wat leuk, gefeliciteerd! Dat was wel even een verassing dan die echo.

Lara, groot gelijk, gewoon lekker je eigen plannetjes doen hoor, klinken veel gezelliger als schoonouders op bezoek =)

Icke, heeeeeeerlijk een heel weekend voor jezelf! Neem het ervan he, lekker de dingen doen die jij leuk vindt.

Swiss en Witch, shop ze !

Hier geen nieuws, ben nog steeds enorm dik en opgeblazen maar baby houdt zich koest.
Lievelust, je moet ook nog heel eventjes wachten, tot 3 oktober denk ik:)
Zwaai!!!
Ben net terug van de oogarts, alles is okay met Xander zijn ogen, moeten volgend jaar nog eens teruggaan.
Fijn Witchke, dat is zeker een grote geruststelling voor jullie.

We hebben wel leuke schoenen gezien vandaag, maar ze hebben niks leuks in zijn maat, dus die worden nu besteld. Hij heeft al maar 23.

Moet weer eens een afspraak maken bij de kinderarts voor prikken, dan kunnen we hem ook weer eens meten, volgens mij is hij behoorlijk gegroeid de laatste tijd.

We hadden ook nog bij de H&M naar winterjasjes gekeken, maar ik zag echt helemaal niks leuks. Maar een kijken of ik volgende week kan slagen.

Lievelust, ik ga voor 5 oktober.
Laar, in welke plaats gaat J. los? A. vertrekt namelijk morgen naar Munchen voor een weekendje zuip (al zegt hij van niet...); het is een personeelsuitje van zijn werk.

DN, wat leuk dat Noah een broertje krijgt!

Witch, fijn dat alles goed is met de oogjes van Xander. Loenst hij? Ik loens namelijk al heel mijn leven en heb nooit ergens last van gehad! (behalve dan van A. die het erg sexy vindt)

Ik heb heel de middag in mijn nest liggen rotten en voel me nog steeds niks niet lekker. Ik hoop echt dat ik me morgen beter voel, aangezien ik de komende acht dagen alleen de zorg heb voor de jongens. Heel gezellig, maar ook zwaar aangezien ik dan bijna geen tijd heb voor mezelf!
Hij gaat ook naar Munchen, want daar zijn de Oktoberfesten (en A. liegt dat hij barst als hij zegt dat hij niet gaat zuipen!!). Waarom ben je dan 8 dagen alleen? Hij gaat toch alleen in het weekend?

Beterschap! Was A. vandaag thuis om voor de jongens te zorgen? Ik voel me ook niet oke. Mijn oren zitten verstopt en volgens mij heb ik een voorhoofdsholteontsteking (wat een woord voor galgje!). Vroeg naar bed dus.
Lachen! Ik zal tegen A. zeggen dat hij op J. moet letten! (alhoewel hij geen idee heeft hoe hij eruit ziet!)

A. is altijd zo vroeg weg 's ochtends en 's avonds weer zo laat thuis, dat hij de jongens door de weeks eigenlijk bijna niet ziet. Vandaar dat ik zei dat ik er acht dagen in mijn uppertje voor sta!

Beterschap! Een voorhoofdsholteontsteking is niet leuk!
Oh ja, was ik even vergeten.

Ja, is goed. Ik zal J. ook op A. laten passen!

Wat vinden jullie: een van mijn liefste vriendinnetjes wil een weekendje op Puk passen. Ze is hartstikke lief met hem en ik heb er alle vertrouwen in. Nu vindt mijn vriend dat we dat dus niet kunnen maken voor een heel weekend omdat zijn ouders "zo ontzettend graag willen oppassen" en we hen altijd eerst moeten vragen en zij wel mag als zijn ouders niet kunnen.

Ik vind dat dus onzin en ik vind niet dat opa's en oma's alleen recht op weekendjes hebben (los van het wat ik van hun oppaskwaliteiten vind) en ik vind ook niet dat ik me hoef te verantwoorden wie ik laat oppassen, al is het voor een week.

Vriend heeft dus ineens besloten dat als dat vriendinnetje een weekend oppast, zijn ouders het weekend ervoor of erna oppassen. Zucht.

En nu ga ik eindelijk uitzoeken hoe de buggy op de buggydrager moet.
Ha ha, muis heeft last van A, vandaar 3 jongetjes in korte tijd

In elk geval succes de komende week, is zwaar, zo in je uppie. Hopelijk knap je snel op.

En Laar, ik vind t belachelijk dat je schoonouders perse moeten oppassen. Dat mag je toch zeker wel zelf bepalen!

Fijn dat alles goed is met Xander Witch.

Wat een grote voeten, swiss, ons kleintje past nog in maatje 20, maar dat is niet gek als papa maat 38 heeft. Wij leven dus niet op grote voet, hi hi.

Lievelust, nog een paar dagen, nog even volhouden!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Jeetje, hoort dat zo te wiebelen met een buggy op de fiets?

* Ja ik weet het, ik zou dat ding noooooooit meer gebruiken, maar het is toch ook wel relaxed zondag met de fiets naar hockey te gaan en nog een biertje te kunnen drinken..., niet veel maar ik drink uberaupt niet als ik nog moet rijden *
Even snel...

Leuk nieuws!!! Icke een meisje! Gefleciteerd en wat goed dat je eigen gevoel je niet bedrogen heeft! Lekker roze shoppen, genoeg leuks te koop!!!

Draakje: en jullie nog een knulletje erbij, gaaf hoor!!! Wij leven hier trouwens op dezelfde kleine voet wel schattig die kleine schoentjes en voetjes!!!
DN, wat leuk dat Noah nog een broertje krijgt.

Spitsmuis, petje af hoor, 8 dagen de zorg voor de jongens alleen in jouw toestand? Ik doe het je niet na hoor. (nou laat ik man sowieso niet een weekendje op zuip gaan )

FF stoom afblazen, ik heb Zahra vandaag naar het kdv gebracht en ze op het hart gedrukt om haar vaak te verschonen, want ze had vanmorgen nog een vervelend wondje op haar billen wat maar niet dicht wilde gaan. Voor de rest was haar luieruitslag helemaal weg. Nou heb ik ze opgehaald en toen ze thuis kwam had ze na een half uurtje een poepluier dus gingen we haar verschonen. Het arme kind ligt tot bloedens toe open. De uitslag is ook weer terug en die open wond is nog erger geworden terwijl ze juist weer aan de beterende hand was. Ik wil ze morgen echt niet naar het kdv laten gaan, want dit is zo zielig, ze wilde niet eens meer in de kinderstoel zitten omdat haar billen pijn doen. Dus ik probeer al de hele avond mijn moeder te bellen om te vragen of zij morgen op Zahra wil passen maar ze zijn niet thuis.

Ik ga morgen wel even met haar naar de huisarts, want dit is echt zielig, ik weet niet zo goed wat ik eraan moet doen, ik heb al een paar dagen geprobeerd om het droog te houden met maizena en een paar dagen om het juist vettig te met Bepanthen/Sudo, maar het gaat niet weg en dat open wondje vind ik eng.

Ik ben ook flink pissig op die leidsters, ik had het nog zoo gezegd dat ze echt regelmatig de luier moeten wisselen en volgens mij doen ze het dan toch niet vaak genoeg, want het is alleen maar erger geworden.

Ik zit trouwens te denken, zou het ook aan de doekjes kunnen liggen? Ik heb sinds vorige week Pamper doekjes in gebruik en die heb ik anders nooit, alleen die van Zwitsal, zou het een allergische reactie kunnen zijn?
Gefeliciteerd Draakje! Is leuk hoor 2 jongens!

Lara, ik vind het ook onzin hoor. Jij mag zelf bepalen wie er op Puk past. Ik snap dat je schoonouders het graag zouden willen en dat je vriend zich daardoor 'schuldig' voelt, maar dat betekent niet automatisch dat je je daar dan maar naar moet schikken.

Nu past je vriendin op en een volgende keer, als het zo uitkomt, wellicht je schoonouders. Tis niet anders..

Beterschap Muis en Lara !

Lekker Icke, weekendje alleen thuis! Kan ik zelf altijd erg van genieten (meestal komt het neer op een uurtje alleen thuis ofzo, maar toch..), wat gaan ze doen?

Fijn dat het goed is met Xanders oogjes Wtchke!

Ik ben "so you think you can dance" aan het kijken, vind ik wel zo'n geweldig programma! Ik ben helemaal gek op dansen en er zitten zulke goede dansers bij! Dus, reclame voorbij! Doei!
Arme Zahra

Allergische reactie zou best kunnen volgens mij. Volgens mij had Kaj dat vroeger ook bij bepaalde merken doekjes dat zijn billen daar zo rood van werden, dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven