stage en zwanger

09-10-2015 13:22 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb de zoekoptie gebruikt maar kom er niet veel verder mee.

ik probeer deze maand voor het eerst zwanger te worden en in begin november begin ik met een stage van 4 dagen per week. Voor deze stage moet ik 6:40 de bus nemen en ben ik 6 uur thuis (ik kan als ik niet zelf kan koken gewoon bij mijn ouders eten) Hiernaast werk ik niet. Deze stage loopt door tot begin april. Volgens de berekening als het deze maand raak is, ben ik 10 juli ongeveer uitgerekend. Van begin april tot 13 juni ongeveer heb ik anderhalve dag per week school, hierna ben ik afgestudeerd.

Hoe lastig is de combinatie stage en zwanger zijn? Als mijn stage is afgelopen ben ik in theorie dus 31-32 weken zwanger. En bij ongeveer 10 weken zwangerschap heb ik 2 weken vrij (kerstvakantie). De stage is lichamelijk niet zwaar, het is in een ziekenhuis. Ik tel de zwangerschap overigens vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie ( 2 oktober)
quote:MadameQetesh schreef op 09 oktober 2015 @ 13:59:

En wat heeft dat moslim en huwelijk er mee te maken? Als je niet voor het huwelijk seks mag hebben doe je dat toch niet.

Karma is a bitch, ik hoop dat je lekker moet kotsen.

Enne als je deze reacties al niet hebben kunt en meteen zo reageerd kun je hier je lol nog op.-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-10-2015 14:49
Reden: verwijderd ivm schelden
% gewijzigd
Enneh... lees nu pas de laatste reacties: schelden op iemand die de tijd neemt om op jouw topic te reageren is niet zo netjes. Of je het er wel of niet mee eens bent, soit, maar schelden lijkt me niet nodig...
quote:GateKeeper schreef op 09 oktober 2015 @ 14:00:

Zwangerschap maakt dik, dom en dement, (geen grap) dus als je nog examens hebt of een scriptie moet verdedigen dan zou ik nog heel even wachten met zwanger raken. Concentratie is ver te zoeken en onthouden wordt ineens ook een stuk lastiger.Scriptie/afstudeer gebeuren qua tentamens heb ik wel gehad. Moet alleen die stage dus lopen.
quote:vitamined schreef op 09 oktober 2015 @ 13:57:

Staat je netjes TO...Stijl & Klasse
quote:Saqua schreef op 09 oktober 2015 @ 14:01:

Enneh... lees nu pas de laatste reacties: schelden op iemand die de tijd neemt om op jouw topic te reageren is niet zo netjes. Of je het er wel of niet mee eens bent, soit, maar schelden lijkt me niet nodig...Ze hoeft die tijd niet te nemen, want ze geeft geen inhoudelijke reacties. Nogmaals: ik vraag niet of het realistisch is om gelijk zwanger te worden. Ik weet ook wel dat het niet gelijk raak hoeft te zijn. Dit is gewoon een situatieschets voor als het WEL gelijk raak is.
Ik zou proberen eerst wat meer geduld te kweken. Gezien een aantal reacties van je hier, lijkt me dat heel verstandig. Kinderen doen en zeggen ook vaak dingen die je niet leuk vindt. Dan kun je ook niet zo reageren, zoals je nu doet...

Succes met je beslissing.
quote:( hop, balen van die klachten!)

Dank je wel!

Ik was er oprecht van overtuigd dat ik dat wel even zou doen.

Daar waarschuw ik de TO ook. Als ik nu stage had moeten lopen, was het echt heel ellendig geweest.
quote:Vitaminess schreef op 09 oktober 2015 @ 13:57:

[...]

Kinderachtig mens. Met je rare verwensingen. Stik in je eigen stront wijf.

Ik heb je gestaft, jij begint namelijk te schelden terwijl ik toch echt op jou reageer.

Jij gaat direct in de verdediging, kun je reactie terug verwachten.

Ik kan veel hebben en ben niet vies van een discussie maar ik laat me niet voor debiel uitschelden. Zeker niet door iemand waar ik energie in sta te steken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 09 oktober 2015 @ 13:59:

En wat heeft dat moslim en huwelijk er mee te maken? Als je niet voor het huwelijk seks mag hebben doe je dat toch niet.

Karma is a bitch, ik hoop dat je lekker moet kotsen.

Enne als je deze reacties al niet hebben kunt en meteen zo reageerd kun je hier je lol nog op.

Ik denk dat ze bedoelt dat iedereen in haar familie binnen negen maanden na hun trouwen vader of moeder werd en dat dat betekend dat ze allemaal meteen na het trouwen zwanger werden, dus meteen zwanger.

Al denk ik als ik zoiets hoor dat mensen zich niet echt aan "de regels" gehouden hebben en dat er dan een hoop "moetjes" zijn qua trouwen.
quote:Azuri29 schreef op 09 oktober 2015 @ 14:02:

Ik zou proberen eerst wat meer geduld te kweken. Gezien een aantal reacties van je hier, lijkt me dat heel verstandig. Kinderen doen en zeggen ook vaak dingen die je niet leuk vindt. Dan kun je ook niet zo reageren, zoals je nu doet...

Succes met je beslissing.Van kinderen kan je het verwachten. Volwassenen zouden toch geen overbodige antwoorden hoeven te geven. Of zijn jullie soms ook nog kinderen?
quote:Vitaminess schreef op 09 oktober 2015 @ 14:00:

ACHTERLIJK WIJFHmm.. misschien moet je dat hele voortplanten sowieso nog even heroverwegen
quote:MadameQetesh schreef op 09 oktober 2015 @ 14:02:

[...]

Ik heb je gestaft, jij begint namelijk te schelden terwijl ik toch echt op jou reageer.

Jij gaat direct in de verdediging, kun je reactie terug verwachten.

Ik kan veel hebben en ben niet vies van een discussie maar ik laat me niet voor debiel uitschelden. Zeker niet door iemand waar ik energie in sta te steken.Verlaat dit topic dan gewoon.
Van een volwassene verwacht je dit schelden ook niet.

Maar goed ga zo door is je forum tijd hier snel afgelopen.
quote:_blabla_ schreef op 09 oktober 2015 @ 14:03:

[...]

Ik denk dat ze bedoelt dat iedereen in haar familie binnen negen maanden na hun trouwen vader of moeder werd en dat dat betekend dat ze allemaal meteen na het trouwen zwanger werden, dus meteen zwanger.

Al denk ik als ik zoiets hoor dat mensen zich niet echt aan "de regels" gehouden hebben en dat er dan een hoop "moetjes" zijn qua trouwen.

Mwah..

heb het hier over huwelijken die geregeld zijn, waarbij personen elkaar niet kenden. Leven op afstand van elkaar voor het trouwen enz.. En dan bedoel ik geen afstand zoals in Nederland, maar Nederland-MArokko
quote:elein schreef op 09 oktober 2015 @ 14:03:

[...]

Hmm.. misschien moet je dat hele voortplanten sowieso nog even heroverwegen Daar kan ik me wel in vinden
Oh, wat heerlijk als je je leven zo kunt plannen.
quote:MadameQetesh schreef op 09 oktober 2015 @ 14:05:

Van een volwassene verwacht je dit schelden ook niet.

Maar goed ga zo door is je forum tijd hier snel afgelopen.Ik wilde hier gewoon mijn vraag stellen, maakt niet uit als het snel afgelopen is.
quote:Bloes schreef op 09 oktober 2015 @ 14:05:

Oh, wat heerlijk als je je leven zo kunt plannen. THEORETISCHHHHHH
quote:Vitaminess schreef op 09 oktober 2015 @ 14:01:

[...]

Scriptie/afstudeer gebeuren qua tentamens heb ik wel gehad. Moet alleen die stage dus lopen.

Dan kan t op zich wel, genoeg zwangere vrouwen die nog fulltime werken. Alleen het is een beetje koffiedik kijken of je kwaaltjes krijgt. Ik heb nooit ergens last van gehad en ben blijven werken tot ik 36 wkn was, maar er zijn er genoeg die na 12 wkn al uitvallen.

Probeer iig klaar te zijn met je opleiding en dat je je diploma op zak hebt, want op het moment dat je een kleintje hebt dan is je kleintje het belangrijkste en dat zou zonde van je opleiding zijn.
quote:Vitaminess schreef op 09 oktober 2015 @ 13:57:

[...]

Kinderachtig mens. Met je rare verwensingen. Stik in je eigen stront wijf.Zo dan... en jij gaat met patiënten werken? Ben benieuwd waar, dan zorg ik dat ik uit de buurt blijf.
quote:Vitaminess schreef op 09 oktober 2015 @ 14:05:

[...]

Mwah..

heb het hier over huwelijken die geregeld zijn, waarbij personen elkaar niet kenden. Leven op afstand van elkaar voor het trouwen enz.. En dan bedoel ik geen afstand zoals in Nederland, maar Nederland-MArokkoZegt niks, weet je hoeveel procent van de kinderen eigenlijk niet van de vader is, waarbij de vader dat wel denkt....
Als ik terug ben van boodschappen doen, is dit topic vast al weg.

Ik hou wel van wat idioterie op zijn tijd.
quote:Vitaminess schreef op 09 oktober 2015 @ 14:04:

[...]

Verlaat dit topic dan gewoon.

Nou nee. Ik laat me namelijk niet uitschelden om dan weg te lopen. Ik heb je dus daarom ook gestaft. Wel sneu dat je mij moet hebben. Genoeg anderen die dezelfde antwoorden geven.

Tot ziens.
quote:Bij_Zonder schreef op 09 oktober 2015 @ 14:08:

[...]

Zo dan... en jij gaat met patiënten werken? Ben benieuwd waar, dan zorg ik dat ik uit de buurt blijf.lees eerst haar verwensing maar eens.
quote:GateKeeper schreef op 09 oktober 2015 @ 14:08:

[...]

Dan kan t op zich wel, genoeg zwangere vrouwen die nog fulltime werken. Alleen het is een beetje koffiedik kijken of je kwaaltjes krijgt. Ik heb nooit ergens last van gehad en ben blijven werken tot ik 36 wkn was, maar er zijn er genoeg die na 12 wkn al uitvallen.

Probeer iig klaar te zijn met je opleiding en dat je je diploma op zak hebt, want op het moment dat je een kleintje hebt dan is je kleintje het belangrijkste en dat zou zonde van je opleiding zijn.jep het is een beetje gokken inderdaad..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven