stage en zwanger

09-10-2015 13:22 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb de zoekoptie gebruikt maar kom er niet veel verder mee.

ik probeer deze maand voor het eerst zwanger te worden en in begin november begin ik met een stage van 4 dagen per week. Voor deze stage moet ik 6:40 de bus nemen en ben ik 6 uur thuis (ik kan als ik niet zelf kan koken gewoon bij mijn ouders eten) Hiernaast werk ik niet. Deze stage loopt door tot begin april. Volgens de berekening als het deze maand raak is, ben ik 10 juli ongeveer uitgerekend. Van begin april tot 13 juni ongeveer heb ik anderhalve dag per week school, hierna ben ik afgestudeerd.

Hoe lastig is de combinatie stage en zwanger zijn? Als mijn stage is afgelopen ben ik in theorie dus 31-32 weken zwanger. En bij ongeveer 10 weken zwangerschap heb ik 2 weken vrij (kerstvakantie). De stage is lichamelijk niet zwaar, het is in een ziekenhuis. Ik tel de zwangerschap overigens vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie ( 2 oktober)
quote:Ttas28 schreef op 10 oktober 2015 @ 15:46:

[...]

Ja ja even een frisse start,

Je heb je ook al flink laten gaan weer madam Q Nee hoor. Dan moet je echt opnieuw lezen. Ik werd namelijk uitgescholden. Tja dat pik ik idd niet. Niet irl en zeker niet op een forum.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 10 oktober 2015 @ 16:14:

[...]

Nee hoor. Dan moet je echt opnieuw lezen. Ik werd namelijk uitgescholden. Tja dat pik ik idd niet. Niet irl en zeker niet op een forum.Was maar een grapje
quote:Ttas28 schreef op 10 oktober 2015 @ 16:20:

[...]

Was maar een grapje

Oh sorry

All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:MadameQetesh schreef op 10 oktober 2015 @ 16:29:

[...]

Oh sorry

Maakt niet en idd mag je niet uitschelden.
Deze TO schaamt zich nu hopelijk en durft niet meer terug te komen.

30 + en je dan zo laten zien ?

Dwangmatige, controle willen hebbende mensen, stellen zo'n theoretische vraag!
quote:Hortence schreef op 10 oktober 2015 @ 16:52:

controle willen hebbende mensen, stellen zo'n theoretische vraag!En daar is helemaal niets mis mee.
quote:MadameQetesh schreef op 10 oktober 2015 @ 15:32:

[...]

Euh sorry hoor maar ze begint zelf zo te reageren. Niet zo handig als je fatsoenlijke antwoorden wil.

Dan zeg ik dat netjes en reageer vervolgens op haar OP en dan gaat ze lopen schelden.

Ja dikke koekoek, gek he dat je dan reacties krijgt.Ik bedoelde dit meer voor de mensen die zo gehaaid reageerde voordat TO een conflict kreeg/zelf begon te antwoorden. Ik heb trouwens ook niet verder gelezen dan de eerste 2 pagina's. Had het dus vooral over de eerste reagerende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven