Napraattopic deel 38
donderdag 8 oktober 2015 om 17:17
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:15
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:21
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:22
quote:SuzanneSuus schreef op 09 oktober 2015 @ 14:56:
[...]
Heel leuk! Kon ook niet anders met het programma. Heel,divers, oost en west + oud en nieuw combi, keuzemogelijkheden en leuk gastgezin. Daarvan mocht (moest?) ze elke avond met hun telefoon ff naar mij bellen.
Jeej wat fijn . Uitwisseling ís altijd ( nou ja bijna altijd) een geweldige ervaring.
Een fijn gastgezin helpt ook altijd mee, wat een lieverds dat ze je dagelijks vanuit hen mocht bellen .
[...]
Heel leuk! Kon ook niet anders met het programma. Heel,divers, oost en west + oud en nieuw combi, keuzemogelijkheden en leuk gastgezin. Daarvan mocht (moest?) ze elke avond met hun telefoon ff naar mij bellen.
Jeej wat fijn . Uitwisseling ís altijd ( nou ja bijna altijd) een geweldige ervaring.
Een fijn gastgezin helpt ook altijd mee, wat een lieverds dat ze je dagelijks vanuit hen mocht bellen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:24
quote:Eleonora-1 schreef op 09 oktober 2015 @ 15:17:
Daarom zei ik dat ik nauwelijks kan geloven dat ze met patiënten werkt en in de dertig is.
Het lijkt meer op een relpuber.
Althans, virtueel.
Alles kan.Voor sommige op het oog zeer respectabele mensen is het internet een vrijplaats om heerlijk te schelden, treiteren en stalken.
Bij mij is het trouwens precies andersom .
Daarom zei ik dat ik nauwelijks kan geloven dat ze met patiënten werkt en in de dertig is.
Het lijkt meer op een relpuber.
Althans, virtueel.
Alles kan.Voor sommige op het oog zeer respectabele mensen is het internet een vrijplaats om heerlijk te schelden, treiteren en stalken.
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:24
quote:Eleonora-1 schreef op 09 oktober 2015 @ 15:13:
[...]
Ik vind wel dat ze echt erg scheldt eigenlijk.
Dingen als 'debiel' en zo en 'stik in je eigen stront'. Gaat best ver.Fijne persoonlijkheid, en dat wil zich voortplanten .
[...]
Ik vind wel dat ze echt erg scheldt eigenlijk.
Dingen als 'debiel' en zo en 'stik in je eigen stront'. Gaat best ver.Fijne persoonlijkheid, en dat wil zich voortplanten .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:25
quote:Fenrir-Greyback schreef op 09 oktober 2015 @ 15:24:
[...]
[...]
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:28
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:36
quote:Fenrir-Greyback schreef op 09 oktober 2015 @ 15:24:
[...]
O maar dat weet ik hoor.
De gekste mensen zijn op het internet konijnen.
Of lijken aardig, daarna wat minder en uiteindelijk gaan ze dan je facebook vol lopen schelden.
Ik ben gewoon zoals ik in het echt ook ben.
Wat minder breedsprakig in het echt.
Hoewel....
[...]
O maar dat weet ik hoor.
De gekste mensen zijn op het internet konijnen.
Of lijken aardig, daarna wat minder en uiteindelijk gaan ze dan je facebook vol lopen schelden.
Ik ben gewoon zoals ik in het echt ook ben.
Wat minder breedsprakig in het echt.
Hoewel....
vrijdag 9 oktober 2015 om 15:42