VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Kunnen de kleren van Kiloknaller voortaan naar KP. Overigens is dat geen reele optie, doorgaans zijn ze al versleten voordat ze te klein zijn . Ben wel benieuwd hoe lang KP dan precies is nu, in de zomer groeien kinderen altijd wel hard door de zon ofzo.

BNJMN is even lang als Kiloknaller destijds, maar ietsje lichter. Zometeen kinderen halen en maar eens nieuwe schoenen aanschaffen, want die zijn ook te klein geworden volgens mij. Kost in elk geval erg veel moeite ze aan te krijgen, dus ik zal wel weer op mijn kop krijgen van de verkoopster....
quote:Morrie schreef op 24 september 2008 @ 11:54:

Succes vanmiddag Lien, is dat voor dat bedrijf met die 3 letters?Jup. Veel plezier met vriendje. Hoe laat wordt hij gehaald (ik weet inmiddels uit ervaring dat woensdagmiddag spelen het beste rond 15.00-16.00 afgelopen kan zijn ).
15 uur komt zijn moeder, ze heeft nog 2 oudere kinderen (beetje zelfde gezinssamenstelling als jij qua leeftijdsverschil denk ik) dus ze heeft ervaring . Vorige keer speelde Schorrie bij hen en kwam ze hem ook om 15 uur thuisbrengen.

Nu naar school. Later!
Ik lig in een deuk om die twee gozertjes hier. En ben heel blij dat we geen (aanwezige) buren hebben: ze zijn aan het 'djumstellen'. Drummen dus....
Kinderen hebben nieuwe schoenen en dat was een rib uit mijn lijf. Twee eigenlijk. Het doet pijn om te zien dat ze nu aan het voetballen zijn.... Maar goed, om nou weer hun (te kleine!) schoenen aan te trekken om te voetballen. Ga dus ook nog maar snel een paar schoenen kopen om op te rausen....
Spelende vriendjes maken het leven -soms- een stuk makkelijker he Morrie. Geen omkijken naar (totdat de moeheid toeslaat ).
Inderdaad pittig, die Wiske van jou. Vrouwelijke pasfotografe zoeken dus maar?

Wordt lastig als ze idd. een meester of BSO-man voor haar kiezen krijgt!

KK is een centimeter of 15 groter dan Mini denk ik. Die haalt de meter nog net niet. En het zal ook wel een kilo of 7,8 schelen!
Vrolijk, gefeliciteerd met je 33e verjaardag!!

Klinkt toch best mooi eigenlijk, 33. Heb je het nog gevierd vandaag?

Spelen was wisselend succes. Eerst leuk, toen kwam Schorrie steeds bij ons hangen (er was een vriendin van me op de thee), die was moe en wilde voelde zich geloof ik een beetje overdonderd in zijn eigen huis, en uiteindelijk gingen ze toch weer samen spelen gelukkig. Ze moesten nog even wennen aan elkaar in de thuisomgeving volgens mij. Maar ík heb wel erg gelachen om ze gelukkig .

Moet nog opruimen, werkster komt morgen. Das toch wel een nadeel van een werkster.

Gefeliciteerd lieve Vrolijk!

(ik weet alleen niet meer of ik je kaart vandaag of overmorgen heb laten bezorgen door TNT, heb wat verjaardagen door elkaar gegooid in mijn geheugen geloof ik )
Hoi! een stuk taart iemand?

Drop, dank je wel voor je kaart. Hij was er vandaag helemaal op tijd en wel. Lief van je!

Morrie, jij ook bijna he? Wij komen geloof ik uit hetzelfde bouwjaar toch? (overigens een heel goed jaar hahaha)

33 is best een mooi jaar hoor. Ik voel me eigenlijk niet anders dan met 32 dus dat is best een goed teken denk ik :-)

Hier een leuke dag gehad, al was ik een beetje gammel. Ik denk dat ik richting een keelontsteking steven dus morgen maar even dokter bellen. Zal je zien, is het viraal en dus gewoon uitzieken.

Maar vanmorgen leuke en mooie tekeningen gehad van de kinderen met een dikke kus erbij. Van Vrolijkerd een heel leuk kookboek van Tana Ramsey en een weekendje weg in oktober. Verder vandaag gebombardeerd door belletjes, mailtjes, krabbels en sms-jes dus heel lief van iedereen. Verder een gewoon rustige dag zonder visite aangezien ik sportmoeder was.

Lien, hoe was je gesprek? Wat een grote mannen heb jij! Mormel is ook groot, maar KK spant denk ik wel de kroon.

Mille, wat een ukkie is jouw mini dan he als je haar vergelijkt met KK. Met recht eer aan haar nick :-)

Peb, KP s denk ik ook een stuk kleiner dan Loeder terwijl ze uit zelfde bouwjaar komen. Was GP altijd al lang of krijgt KP nog een groeispurt?
Nou seg, had ik vanmorgen zo attent een behangetje met felicitaties geplaatst omdat ik helemaal zelf aan je verjaardag had gedacht, issie verdwenen..

Van harte Vrolijk! En 33 is nog hartstikke jong!

Goeoeoeoeoeiiiemorgen allemaal!

Om er maar eens een stukje niet relevante non-informatie tegenaan te gooien: ik ga zo zwemmen met Nano.

En vanmiddag op mijn vrije dag toch weer naar school want gebarentaalcursusvervolg.

En wat gaan jullie allemaal doen?
oeps.... verjaardag Vrolijk helemaal gemist. Lieve Vrolijk, alweer 33 en 1 dag, gefeliciteerd ;-]!!!!
Gesprek was leuk. Heb er 1.5 uur gezeten, helaas kwam aan het eind de salarisvraag en zij zitten veel lager, of ik veel hoger... Een ooverbrugbaar verschil (wat mij betreft in elk geval, ik wil wel ietsje zakken, maar echt niet veel). Jammer dus, als deze indicatie erbij had gestaan zou ik niet hebben gereageerd. En even arrogant: ik denk wel dat ik het geworden zou zijn, want het was een leuk gesprek.
Jammer Lien!
Haha, ik heb net de consultatie bureau boekjes vergeleken. Kiloknaller was met 3 maanden en 5 dagen 1 kilo (!!) dikker en 2 cm kleiner dan zijn broer met 3 maanden min 1 dag... Ik denk niet dat BNJMN in 6 dagen nog 1 kilo gaat aankomen .

Vrolijk, van harte nog!

Kom later terug, heb net geshopt en moet nu dus even aan Pebblo laten zien dat ik echt nog wel serieus met werk bezig ben.

Ik ben wel slecht, heb een jasje van ¤ 300,- op zij laten hangen. Ga ik vanavond halen, Pebblo vind het duur, maar hee, hij gaat een weekje naar NY!
KP is 1.11 meter.

GP is 1.34 meter.

Lieve Vrolijk, (alsnog) van harte! Had je een sms gestuurd, maar mijn telefoon doet recentelijk soms zo raar dat ik niet weet of die is aangekomen. Lekker, ik neem een stuk taart!

GP was altijd al lang Vrolijk. Ik denk niet dat Klein Pebbeltje in krap 2 jaar 23 cm zal groeien. Klein Pebbeltje is trouwens echt gegroeid van de zomer, maar gewoon een beetje een uk. Maar toch steeds gemiddelder, want vergeleken met klasgenootjes vind ik hem niet klein.

GP is echt de grootste van de klas. Wel aandoenlijk, hij is ook een enorme knuffelkont en het wordt nu echt zo slungelig lijf tegen je aan. Heb net truien en broeken voor hem gekocht in maat 134. Is ook weer een andere categorie hoek in de winkels zeg maar (56-98, 98-128 en nu dus 134-176). En weer minder leuk.

En echt wel ongelooflijk dat Nathje 1.30 was toen ze naar de brugklas ging! Is dat nou echt waar of wat het een grapje?
Nee Pebbles, ik was echt 1.30 m en schoenmaat 31. Ik was echt een dwerg. En gelukkig in 5 jaar tijd nog behoorlijk gegroeid naar 1.58 m en schoenmaat 34. Nu na zwangerschappen trouwens schoenmaat 35 joehoe!

En speciaal voor Vrolijk een nieuw soort behang:

Zie je de schaamsmiley ertussen staan? Sorry dat ik je verjaardag ben vergeten, maar alsnog van harte gefeliciteerd!!
Met terugwerkende kracht gefeliciteerd, Vrolijk!

Balen van sollicitatie, Lien. Was dit via w&s bureau?

Altijd klote als een sollicitatie stuk loopt op het salaris als de klik er duidelijk wel is. Op naar de volgende. Bij de weg... zag in de Intermediair een hele leuke vacature staan bij Bugaboo. Iets voor jou?

Vandaag leuke maar intensieve dag op het werk gehad. Teambuildingsessie gehad met MT, loopbaangesprek met iemand die helemaal vast zit in de organisatie en functie (en het roer helemaal wil omgooien) en nog een coachingsgesprek met een medewerker die last heeft van woedeaanvallen (erg onhandig). Op deze dagen ben ik echt blij met mijn baan!

Rustig hier...

Iemand nog iets leuks?

Oh, ja. Ik!

Mijn vriendin is bevallen van een dochter (Morrie, die vriendin die jij hebt gesproken op KW zijn verjaardag). Vind de naam ook helemala geweldig.

Nu even naar ak en reageren op verhaal van Mille. Heb het wel gelezen maar nog geen tijd genomen te reageren.
jammer Lien, van sollicitatie

Vrolijk, meis van harte nog met je verjaardag!!!!!

Wind, gefeliciteerd met je vriendin. Mijn vriendin is ook bevallen. Ze heet Julia Sophie. Mooie naam vind ik het.

Zen is ook nog onder een meter. Een klein bol dwergie

Vanavond lekker uit eten geweest met vriendin.

Over twee jaar, zijn we 15 jaar vriendinnen en dan gaan we om het te vieren lekker een weekje samen naar de zon, hebben we nu al bedacht!
Hai meiden, dank jullie wel voor alle leuke felicitaties! Lief dat jullie er aan hebben gedacht en beter laat dan nooit toch?

Leuke naam Ely en gefeliciteerd met het dochtertje van je vriendin. Leuk jullie wilde plannen om naar de zon te gaan :-)

Balen Lien dat het op salaris is stukgelopen. Jammer zeg want functie zag er erg leuk uit. Maar hoe is het verder met je project?

Wind, ook jij van harte met bevallen vriendin! Hoe is het met je DS verslaving? Ben je al uitgespeeld?

Mille, ik vind het toch zo leuk dat je gebarentaalles hebt. Dat zou ik nou ook een keer willen leren.

Ik heb toch vandaag toch zo lekker geshopt voor de kinderen. Allebei een paar schoenen en zeker met die van loeder ben ik helemaal content aangezien het leren donkerblauwe MJ modelletjes zijn die waren afgeprijst van 60 naar 30 euro! Laatste paar en niemand die kakschoenen wilde hebben denk ik :-) Mormel heeft stoere rib lacostes dus die ook blij met zijn 'tottodil' schoenen. Nog wat kleding gescoord voor ze, dus we komen een heel eind voor de winter.

Ook neefje wezen gluren aangezien zwager vandaag jarig was en wat een leuk ding is het toch ook. Grappig dat ik 3 neefjes heb en 2 van andere zwager, maar deze voelt toch meer eigen.

Verder ook aan de antibiotica aangezien keelontseking was en dus ook niet vanzelf weg ging, maar zelfs doorsloeg naar oor. Beetje jammer en pijnlijk dus toch maar een kuurtje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven