Uitgerekend April 2016

10-10-2015 12:07 25 berichten
Hoi!

Ik zag al meerdere topics met dit thema, maar die zaten al vol.

Graag zou ik schrijven met vrouwen die ook in april 2016 zijn uitgerekend.

Ik ben zelf uitgerekend op 11 april en heb een zoontje van bijna 3,5 jaar.

Ben 32 jaar.

Ik weet niet hoe je een tabel moet maken, maar kan wel een schema maken.

Naam: Liefzoontje

Leeftijd: 32 jaar, partner 31 jaar

UD: 11 april 2016

2e kindje

Bijzonderheden: 12 april controle, 27 april geslachtsecho

Naam: Beautie1

Leeftijd: 23 en 24

UD: 28 maart 2016

1e kindje

Bijzonderheden: een Meisje, 26-10 controle verloskundige en 11 nov 20-weken echo.

Naam: Laury89

Leeftijd partner 25, ik ben 26

UD: 10 april 2016

bijzonderheden: 24-10 geslachtsbepaling

Naam: Niomi

Leeftijd: 24, partner 30.

UD: 19 april 2016

Naam: Blue-Yoshi

Leeftijd: 30

UD: 25 april 2016
Alle reacties Link kopieren
Mag ik meeschrijven ook al ben ik 28 maart uitgerekend? Alles zit inderdaad al overvol!
Natuurlijk Beautie1 :-)
Ahh fijn en hopelijk gezellig.;) hierbij mijn gegevens.

Naam:Beautie1

Leeftijd: 23 en 24

UD: 28 maart 2016

1e kindje

Bijzonderheden: een Meisje, 26-10 controle verloskundige en 11 nov 20-weken echo.
Wat leuk dat je al weet dat het een meisje wordt, met hoeveel weken heb je geslachtsecho gedaan?

We hebben nog niet veel aanmeldingen voor dit topic
Ik heb vorige week 2 oktober met 14+5 dagen geslachtsbepalingsecho gehad. Dee eerste keer was op woensdag maar toen lag madam niet goed en ze wou niet keren hihi. Maar bij poging twee met wat geduld liet ze het ons toch goed zien.

Er werd gezegd dat de vk geen geslachtsbepaling deed, achteraf kan dit dus blijkbaar bij de 20-weken echo. Maargoed nu heel blij dat ik het weet.:)

Wil jij het weten?
Gaaf dat je het weet nu!! Het kan inderdaad al heel vroeg als ze er goed voor liggen

Ja ik wil het heel graag weten!

Ik heb een afspraak voor 27 okt (over ruim 2 weken)

Ben dan 16 weken.

Voel je je verder goed?

Ik begin me al beter te voelen, alleen nog vaak moe.
Hai dames

ik schrijf al mee in het ik ben zwanger praatgroepje, ken daar veel dames uit ons ikwilzwangerworden praatgroepje maar zou hier ook graag mee schrijven!

Leeftijd partner 25, ik ben 26

UD: 10 april 2016

bijzonderheden: 24-10 geslachtsbepaling

Dit is feitelijk gezien mijn 4e zwangerschap, de andere 3 gingen erg vroeg fout.. en de dag nadat mij partner voor 16 weken naar het buitenland vertrok voor zijn werk kwam ik erachter dat ik zwanger ben De kleine heeft het prima binnen en groeit hard, gisteren nog even gespiekt bij de verloskundige en hij/zij was volop in beweging !

Vermoeidheid valt mee, het is de misselijkheid die me letterlijk nekt haha !
Welkom Laury!

Ik schrijf ook al ergens anders mee, maar ik vind het leuk om met mensen te schrijven die ongeveer even lang zwanger zijn.

Ik heb ook 2 miskramen gehad Laury, naar he.

Hierdoor ben ik erg onzeker geweest de 1e 12 weken bij deze zwangerschap en eigenlijk nog weleens.

Gelukkig zijn we de kritieke fase nu door!!

Lastig dat je vriend zo lang weg moet..
Ik zou ook graag meeschrijven!

Leeftijd: 24, partner 30.

UD: 19 april.

Ik heb nu bijna twee weken geleden de termijn echo gehad. Was lekker druk aan het bewegen . We zouden wel graag het geslacht willen weten, maar wacht denk ik gewoon tot de 20 weken echo! Daar staat nog geen datum voor gepland.

Heb erg last gehad van misselijkheid en overgeven sinds week 6, maar krijg daar nu medicijnen voor en dan is het prima te doen gelukkig. Hopelijk zijn de medicijnen snel niet meer nodig. Verder voel ik me goed, alleen merk dat ik veel minder energie heb.
Welkom Niomi! Wat vervelend van de misselijkheid! hopelijk gaat het snel beter.
Hoi! Ik schrijf ook al in het mei-topic mee, maar ik heb deze week gehoord dat ik al langer zwanger ben dan ik dacht: Ik ben 25 april uitgerekend. Ben zelf 30, eerste kind en ben moe, moe en nog eens moe... Ik word er MOEdeloos van!

De echoscopiste heeft zelfs al een gok gedaan v.w.b. het geslacht... Ben benieuwd of het klopt!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Welkom Blue-Yoshi, altijd leuk als je vooruit wordt gezet toch?

Wat bijzonder dat ze al een gok kon doen wbt het geslacht, ik snap dat ze het niet met zekerheid kan zeggen, maar lijkt mij dat als ze er niet van overtuigd was wat ze zag ze het ook niet gezegd had?

Gokje, jongen?

Ga je nog een geslachtsbepalende echo doen? of wacht je op de 20 weken.

Morgen ben ik 14 weken en heb ik weer controle.

Best spannend weer, maar heb er onwijs naar uitgekeken. Ik vind toch steeds wel lang wachten hoor, tussen de controles.
Gezellig BlueYoshi! En.. wat dacht ze dat het geslacht is? Ik heb zelf het gevoel dat het bij mij een jongetje is, haha maar we zullen zien of het klopt. Het zou me ook niets uitmaken, heb geen voorkeur.

Pff ja die vermoeidheid! Ze zeggen dat het beter wordt in het tweede trimester, dus daar hoop ik op!
Vind het ook erg lang duren liefzoontje, ook jammer dat er zo weinig echo's zijn. Mijn controle is eind oktober pas weer.. Voelt nog zo ver weg. Succes morgen!
Ik denk ook een jongen en het maakt mij ook niet uit.

Ik zit net in het tweede trimester maar ben nog wel veel moe..
Thanks Niomi! Ja nog best ver zeg.

Ik vind 4 weken wachten steeds wel lang, dus heb daarom ook over 2 weken nog de pretecho gepland
@liefzoontje, was alles goed tijdens de controle?
Niomi, ja controle was helemaal goed... Mooi regelmatig hartje gehoord.

De baby lag wel verstopt (achterin de baarmoeder) waardoor het hartje niet zo luid klonk.

Maar de verloskundige heeft me ervan overtuigd dat dat geen kwaad kan.. ze luisteren naar de regelmaat en snelheid en dat was perfect!!

Als het niet goed was, had ze het echt wel gezegd zei ze.

Ze zei dat er zelfs vrouwen zijn waarbij het hartje nog niet gehoord kan worden met de doptone, omdat de baby nog zo verstopt kan zitten door veel ruimte in de baarmoeder
@lief zoontje ja t blijft dan zo onzeker in het begin.. hakte er erg in, kreeg ook hoofdpijn etc van de stress haha

Wat fijn dat je het hartje hebt gehoord hier ligt de placenta acteren dus ze verwacht dat ik de baby snel zal voelen !

Hier had ik zondag een buikfoto gemaakt.. vandaag was hij ineens huge ! Stuurde een foto naar mn ventje van mn buik en die moest zo hard lachen haha ach.. verklaart de bandenpijn !
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik voel het al.. wist ook niet dat dat zo vroeg kon... maar ik herken het precies van mijn zoontje, zijn echt niet mijn darmen. .

Ahhh leuk he dat je buik gaat groeien, hier ook al een duidelijk zwangerbuikje, ben er trots op zeg
Ik had ook uitgesproken naar de vk dat ik dacht de baby al te hebben gevoeld en ze zei dat dat idd kan.. dus vind t zo bizar ! Vrijdag weer op controle miss mag ik snel even spieken of naar het hartje luisteren
Mooi dat alles goed was liefzoontje!

Bij mij ligt de placenta voor, waardoor ik het waarschijnlijk pas laat zal gaan voelen.. Bij mij is m'n buik ook al aan het groeien, maar vind me zelf nu nog gewoon wat dikker lijken ipv zwanger. Hopelijk ook snel een mooi zwanger buikje!
Zaterdag geslachtsbepaling gehad ipv a.s. zaterdag... en we krijgen een zoon! Zooo gelukkig ! Ze liet zelfs nog even de baby in 3d zien echt heel gaaf

Ik lag op de bank met mijn hand op mn buik en voelde een stuk onder mn navel ineens een soort borrelen.. paar seconden later weer maar dan meer naar rechts.. kan niet wachten tot ik nog meer voel!
Hallo allemaal,

ik ben een oud-forummer, maar in de tijd van het zwanger-worden heb ik het even links laten liggen.

Nu ik 16 weken zwanger ben (11 april uitgerekend), lijkt het me toch leuk om mee te praten met dames in dezelfde situatie.

Ik zal alleen dat de topicstarter haar account heeft verwijderd. Is het dus een idee om een nieuw topic te openen?

Ik ben trouwens 26, m'n vriend 27 en dit is ons eerste kindje. Donderdag horen we hopelijk of we een jongetje of meisje krijgen.

Vorige week hadden we controle bij de verloskundige en heb ik een brochure mee gekregen over de 20-weken echo. Vanavond heb ik daar nog een gesprek over met een van de verloskundigen, want ik zit opeens vol met vragen. Eerlijk gezegd hoop ik dat ik meteen weer even naar het hartje mag luisteren.

Verder hier volgens mij één of twee keer iets gevoeld binnenin, maar mijn placenta zit aan de voorkant, dus het kan nog even duren voordat ik echt wat voel. Verder ben ik helaas te lang om al een buikje te hebben, dus ik vermoed te moeten wachten tot zo ongeveer week 20 tot er wat te zien is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven