Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Alle reacties Link kopieren
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 21:08:

Ik ben vannacht ongesteld geworden... Ik mag morgen de huisarts bellen en dan gaan we de onderzoeken in.

Ben je bang dat er wat uitkomt? Of juist niets uitkomt?
En oldtimershow is erg gaaf ja! Kom er geregeld als ze er zijn. Ik kom net als mamaemeritus ook uit Friesland en daar heb je geregeld van dit soort shows. Loop er vaak met mijn jurk mee. De ophelia.
Ja weet je het aller ergste was nog dat mijn zusje anticonceptie niet zo nauw nam en zwanger raakte. En een abortus liet doen. Dat was voor haar het beste. En ik heb gesteund waar mogelijk, maar het was enorm pijnlijk.

Kijk Ophilia genoeg foto's nog van metro agent .
Klote zeg, dat ongesteld worden.

Ik zit er ook weer op te wachten, maar hoop dat het niet komt.

Lullig dat je ze vaak zat leest of hoort, die de pil een keer vergeten zijn en pats-boem. Zwanger.

En als je je best doet, gaat het niet snel genoeg. Jammer is dat.

Maar goed, mooie mannen tijd
quote:Miss_Bean schreef op 11 oktober 2015 @ 21:13:

[...]

Ben je bang dat er wat uitkomt? Of juist niets uitkomt?Ja, ik ben bang dat er wat uitkomt. En eigenlijk weet ik ook wel dat er iets uitkomt. Maar daar wil ik het eigenlijk niet over hebben.
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 21:13:

En oldtimershow is erg gaaf ja! Kom er geregeld als ze er zijn. Ik kom net als mamaemeritus ook uit Friesland en daar heb je geregeld van dit soort shows. Loop er vaak met mijn jurk mee. De ophelia.

Ah ik kom uit West-Friesland dus das aan de andere kant van het water maar bijvoorbeeld tijdens evenementen als Hoorn Rock n Roll zijn er ook vaak oldtimers.

zelf had ik een Citroen DS uit de jaren 70 echt was zo verliefd op die bak. Mijn droom is een cadillac of oldsmobile dus meer de fifties kant op maar de Citroen was echt mijn kindje.
Yes mooie mannen tijd please!
Ja dat is dus de reden waarom ik niet meer op dat topic kom. Het doet me zo zeer. Ik wist niet dat ik zwanger was want ik groeide niet en nergens last van maar wat was mijn jochie gewild. Mijn hart is voor eeuwig gebroken.
Hij heeft echt zo'n dreamy blik ~zucht~
quote:Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 21:14:

[img]http://p2.trrsf.com/image/fget/cf/308/4 ... rojpg9.jpg[/img]Vind jij dat een mooie man of zo?

Hadden we deze al gehad?
Lelijke baard en grote kin. Heb je echt niks mooiers. Hier word ik niet blij van
Een dikke knuffel voor jullie! Is klote als je graag zwanger wilt worden en het lukt niet. ( heb ik van dichtbij gezien)

Ik ben heel blij dat ik een prachtige dochter heb, want het is maar de vraag of ik anders nog kinderen had kunnen krijgen. ( heb endometriose)
quote:Blondie456 schreef op 11 oktober 2015 @ 21:18:

[...]

Vind jij dat een mooie man of zo?

Welkom Blondie

En die vrienden van mij hebben een mustang. Irritant kereltje een firebird. Prachtige wagens alletwee! Alleen de bestuurder niet! En kia: Dit doe je goed! Heel fijn! Het is dat ik niet zo gauw ergens van glij maar als ik glij dan doen ik het ook goed! Sorry heel vunzig weer!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven