Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 21:29:

Kia, ik ga het nog 1 keer uitleggen:

nat worden van puberjongens doe je maar ergens anders. Hier worden zwartgallige posten geëist...

(jep, als Queen mag ik deze smiley gebruiken ) jij bent stom
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 21:31:

[...]

Camaro is ook zo'n manenauto.

Geef mij maar een El Camino (en de bijpassende hunk op de passagiersstoel en de hond in de laadbak )Maar het was een Bumblebee. ook een gele. En ik Transformers.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Nog een leuk weetje: Mijn tweede vader vond Yolanthe een trut! Op hun kennismaking stelde zij zich aan hem voor. Mijn tweede vader zegt tegen haar: Wie ben jij? Zij heel beledigd: Ik ben Yolanthe! Mijn tweede vader: Nooit van gehoord! Ben je allang actrice? Want zo goed ben je niet! Pissig dat ze was! Mijn tweede vader was een schat van een man
De vent wil een Oldsmobile als ie ooit geld heeft.
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 21:07:

Ik wordt moe van die man. Het is een vriend van een goede vriendin van mij. Ik heb hem leren kennen op een oldtimershow en toen vond ie mij meteen al leuk. Zegt ie. Week later op de verjaardag. Niet veel met hem gepraat was te druk met die vriendin haar honden en katten. Weer een week later kom ik erachter dat hij mijn telefoonnummer heeft ontfutseld bij die vriendin. Neem het haar niet kwalijk maar leuk is anders. Toen kreeg ik van hem een app dat ik zo'n leuke ben en dat hij mij niet durfde aan te spreken omdat hij verlegen was omdat er meerdere bij zaten. Maar hij durfde wel later op de dag de vraag te stellen of ik meeging toeren in zijn oldtimer

Heb meteen duidelijk gezegd dat ik niet op een vent zit te wachten maar dat kwartje valt nog niet. Dus zonet nog maar een keer gezegd en dan krijg ik terug: Ja maar je kunt het me niet kwalijk nemen omdat je zo mooi bent! Waar is de kotssmiley! Heb toen gezegd dat hij nodig naar de brillenwinkel moest of even een afspraak bij de arts moest maken. Hij heeft het gelezen maar nog niet gereageerd. Ben benieuwd.

Omg, deze wil je zelfs niet in de friendzone hebben. Bij dit soort mannen vrees ik dat hier maar 1 ding voor is.

Ja, hij heeft geweldige ogen en zo'n lieve glimlach. En dat lichte baardje vind ik ook zo mmmmmmm.

Ik heb hem toch gezien bij Graham Norton samen met Benedict Cumberbatch en ze hadden ook nog is humor.
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 21:08:

Ik ben vannacht ongesteld geworden... Ik mag morgen de huisarts bellen en dan gaan we de onderzoeken in. Ach meid toch Wat klote zeg.
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 21:09:

Kia: Ga zo door met die mooie mannenplaatjes! Wij hebben dezelfde smaak! Vooral die metroagent van het vorige kitlertopic! Die mag altijd langskomen! By the way: Die man die mij schijnt leuk te vinden die is 46. Ik 33Leeftijdsverschil hoeft geen biggie te zijn, maar ongeacht wat je hiervan vind, jij bent niet geïnteresseerd.
Emi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Miss_Bean schreef op 11 oktober 2015 @ 21:35:

[afbeelding]

Ja, hij heeft geweldige ogen en zo'n lieve glimlach. En dat lichte baardje vind ik ook zo mmmmmmm.

Ik heb hem toch gezien bij Graham Norton samen met Benedict Cumberbatch en ze hadden ook nog is humor. I Graham en zijn gasten .
quote:Miss_Bean schreef op 11 oktober 2015 @ 21:10:

Ik heb dan geen PCOS, maar ik blijf er nu ook n beetje weg. Ben ook al n jaar bezig en nog steeds niet zwanger. Ik wil nu juist afleiding van het zwanger worden via t forum. Ik heb het er met mn man wel genoeg over.

Het steekt toch n beetje als sommige meiden zo klagen over de spanning en dan meteen zwanger raken.

Leven is soms oneerlijk daarin vind ik......Je hoort genoeg oeps!verhalen op het forum. Die mogen er ook zijn, maar steekt mij ook en ik ben niet eens bezig met zwanger worden.

Ik hoop dat het snel zover is voor diegenen die willen
quote:Miss_Bean schreef op 11 oktober 2015 @ 21:35:

[afbeelding]

Ik heb hem toch gezien bij Graham Norton samen met Benedict Cumberbatch en ze hadden ook nog is humor. Ooooo dat heb ik gemist en moet ik zekers terugkijken ~geekgasms~

quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 21:34:

Nog een leuk weetje: Mijn tweede vader vond Yolanthe een trut! Op hun kennismaking stelde zij zich aan hem voor. Mijn tweede vader zegt tegen haar: Wie ben jij? Zij heel beledigd: Ik ben Yolanthe! Mijn tweede vader: Nooit van gehoord! Ben je allang actrice? Want zo goed ben je niet! Pissig dat ze was! Mijn tweede vader was een schat van een man Ge-wel-dig! Yolanthe lijkt mij ook geen aardig mens IRL. Ookal doet ze haar zo best om wel sympatiek over te komen.....
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 21:14:

Ja weet je het aller ergste was nog dat mijn zusje anticonceptie niet zo nauw nam en zwanger raakte. En een abortus liet doen. Dat was voor haar het beste. En ik heb gesteund waar mogelijk, maar het was enorm pijnlijk.Ik heb ook een soortgelijk verhaal in mijn vriendinnengroep......Ongelooflijk *** Leven is a bitch!
Die gast klinkt gewoon fout en pushy en irritant. Bedoel een complimentje is leuk maar geen interesse is niet codetaal voor door blijven zaniken.
quote:OldWood schreef op 11 oktober 2015 @ 21:15:

Klote zeg, dat ongesteld worden.

Ik zit er ook weer op te wachten, maar hoop dat het niet komt.

Lullig dat je ze vaak zat leest of hoort, die de pil een keer vergeten zijn en pats-boem. Zwanger.

En als je je best doet, gaat het niet snel genoeg. Jammer is dat.

Maar goed, mooie mannen tijd
quote:TardarSauce schreef op 11 oktober 2015 @ 21:39:

[...]

Ooooo dat heb ik gemist en moet ik zekers terugkijken ~geekgasms~Moet je echt doen! Ze gingen ook alle Pine-nuts en Cumber-b*tches in het publiek n kus geven
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 21:16:

[...]

Ja, ik ben bang dat er wat uitkomt. En eigenlijk weet ik ook wel dat er iets uitkomt. Maar daar wil ik het eigenlijk niet over hebben.

Leuk zijn we samen hè . Haha vind zijn halsband het meest geweldige detail .
quote:Lovestar schreef op 11 oktober 2015 @ 21:36:

[...]

Leeftijdsverschil hoeft geen biggie te zijn, maar ongeacht wat je hiervan vind, jij bent niet geïnteresseerd.Nee dat leeftijdsverschil was meer om aan te geven dat de man geen jonge hond meer is. Het is een leuke vent maar ik wil gewoon niet omdat ik heel erg bang ben dat als ik wat met hem of iemand anders begin dat ik dan dingen niet ga verwerken die ik wel moet verwerken. Dat is de grootste reden. Reden twee is dat ik niet meer durf. Bang om weer zo vernederd en kapot te worden gemaakt. En de derde reden is mijn zoontje. Ook al is ie niet fysiek bij me toch gaat hij voor op alles. En de vierde reden: Hij kan wel wat beters krijgen. Kon mijn ex ook dus kan hij dat ook.
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 19:49:

Lieve dames en heer ( zie corona ben je niet vergeten!) ik stoor jullie even maar ik wou jullie even langs deze weg laten weten dat ik vanaf het begin met al jullie kitler topics meelees en dat jullie bij mij altijd weer een glimlach op mijn gezicht kunnen toveren met jullie plaatjes. En met de mooie gesprekken die jullie met elkaar hebben. Jullie laten mij weer even lachen terwijl het op dit moment het huilen nader staat dan het lachen bij mij. Daarom een welgemeend Dank Jullie Wel!! En een Voor kensi. Hoop dat het wat gaat met jou. En voor de rest van jullie ook een En trouwens: Wat hebben jullie prachtige tattoo's!! Dat wou ik alleen maar even zeggen

Hey Lindy

Dan weet je ook dat je een plaatje krijgt als je binnen komt (met tattoo.. Wel zo toepasselijk nu)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven