Kitler de achtste
donderdag 8 oktober 2015 om 12:48
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.
Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos
Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.
Meme (spreek uit als: meem)
A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.
Wederom de traditionele lelijke kat :
En dan onze levensgedichten
Een kitler is een kat
die eruit ziet als Hitler
Desondanks toch een schat
daarom houden we van Kitler
Want het arme beest
kan er zelf ook niks aan doen
dat hij lijkt op de geest
van iemand die alleen maar kwaad kon doen
daarom verdienen ze een kroel
en een aai over hun lelijke bol
dus dit topic is een vrolijke boel
al gaat het over....geen ene hol
©Tardarsauce
Poor little Kitler
Little Kitler feels displeased..
He can not rest NOR sit with ease..
Some women, our fine Kitler heard,
think he’s evil! Which is absurd!
“It’s not my feline fault!”, he yells!
You all are mad at someone else!
I’m just a cat, it’s clear to see.
I luvz al Huuumins, equally! (Eno)
Although some Huuumins really suck
Which is simply their bad luck
It's so obvious to spy
Kitler is a cutie pie! (Max)
I’m a Kitler and I’m just a cat
Some people think something different and that makes me sad
I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad
If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)
NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.
***newsflash***
Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan
Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
zondag 11 oktober 2015 om 22:01
zondag 11 oktober 2015 om 22:03
Om nog even in de coole auto's te blijven. Wij hadden vroeger een jaguar. Tja, en heb je dat ma en de kids boodschappen gaan doen, ma vraagt, komt er verkeer aan? Nee ma, de weg is vrij, dus ze zet de auto in zijn achteruit, rijd een stukkie, en ineens een hoop kabaal, ma had met achteruti rijden de brievenbus( die nietsvermoedend stond te zijn op zijn paaltje) mee genomen, finaal naar de filistijnen. Krijgen wij op onze donder, wij hadden ze gezegt er komt nkis aan. Nou dat klopt toch. Die brievenbus deed niets. Ze heeft het nog jaren mieten aanhoren, nog steeds. En dit speelde zich af in de jaren 70.
We hadden ook een lieve hond, als je met de autosleutels rammelde zat meneer al in de zuto( raampjes bleven gewoon open)
We hadden ook een lieve hond, als je met de autosleutels rammelde zat meneer al in de zuto( raampjes bleven gewoon open)
zondag 11 oktober 2015 om 22:05
Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.
zondag 11 oktober 2015 om 22:06
quote:Kensi schreef op 11 oktober 2015 @ 22:03:
Om nog even in de coole auto's te blijven. Wij hadden vroeger een jaguar. Tja, en heb je dat ma en de kids boodschappen gaan doen, ma vraagt, komt er verkeer aan? Nee ma, de weg is vrij, dus ze zet de auto in zijn achteruit, rijd een stukkie, en ineens een hoop kabaal, ma had met achteruti rijden de brievenbus( die nietsvermoedend stond te zijn op zijn paaltje) mee genomen, finaal naar de filistijnen. Krijgen wij op onze donder, wij hadden ze gezegt er komt nkis aan. Nou dat klopt toch. Die brievenbus deed niets. Ze heeft het nog jaren mieten aanhoren, nog steeds. En dit speelde zich af in de jaren 70.
We hadden ook een lieve hond, als je met de autosleutels rammelde zat meneer al in de zuto( raampjes bleven gewoon open ) )Leuk paaltjes raken en dan je ouders er jaren mee plagen .
We hadden ook een lieve hond, als je met de autosleutels rammelde zat meneer al in de zuto( raampjes bleven gewoon open ) )Leuk paaltjes raken en dan je ouders er jaren mee plagen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
zondag 11 oktober 2015 om 22:07
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 22:05:
Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.Goed zo! Duidelijke taal en goed gesproken.
Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.Goed zo! Duidelijke taal en goed gesproken.
zondag 11 oktober 2015 om 22:09
Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.
Hij verdient wel punten met zijn volhardendheid.
Tering, opgeven staat niet in zijn woordenboek.
Tering, opgeven staat niet in zijn woordenboek.
zondag 11 oktober 2015 om 22:10
Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.Als ie dat nog niet begrijpt.. Dan houdt het op.. Veel duidelijker kan het niet he..
Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.Als ie dat nog niet begrijpt.. Dan houdt het op.. Veel duidelijker kan het niet he..
zondag 11 oktober 2015 om 22:14
quote:Kensi schreef op 11 oktober 2015 @ 22:03:
Voor 7000 euro heb ik een andere jaguar voor je.
Eenmaal, andermaal, ....
Voor 7000 euro heb ik een andere jaguar voor je.
Eenmaal, andermaal, ....
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zondag 11 oktober 2015 om 22:17
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 22:09:
[...]
Tering, opgeven staat niet in zijn woordenboek.Komt omdat ik zo wild aantrekkelijk ben! De man is compleet voor me gevallen. Waarschijnlijk languit op straat want hij zag de stoeprand te laat. Heeft ie waarschijnlijk hersenbeschadiging opgelopen.
[...]
Tering, opgeven staat niet in zijn woordenboek.Komt omdat ik zo wild aantrekkelijk ben! De man is compleet voor me gevallen. Waarschijnlijk languit op straat want hij zag de stoeprand te laat. Heeft ie waarschijnlijk hersenbeschadiging opgelopen.
zondag 11 oktober 2015 om 22:21
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 22:17:
[...]
Komt omdat ik zo wild aantrekkelijk ben! De man is compleet voor me gevallen. Waarschijnlijk languit op straat want hij zag de stoeprand te laat. Heeft ie waarschijnlijk hersenbeschadiging opgelopen.
Deed het pijn? Toen je uit de hemel viel?
Nee hoezo?
Omdat er iets stuk is in je hoofd.
[...]
Komt omdat ik zo wild aantrekkelijk ben! De man is compleet voor me gevallen. Waarschijnlijk languit op straat want hij zag de stoeprand te laat. Heeft ie waarschijnlijk hersenbeschadiging opgelopen.
Deed het pijn? Toen je uit de hemel viel?
Nee hoezo?
Omdat er iets stuk is in je hoofd.
zondag 11 oktober 2015 om 22:21
zondag 11 oktober 2015 om 22:22
zondag 11 oktober 2015 om 22:24