Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 21:58:

[...]

Zie je wel. Die sukkel gewoon dumpen en lekker gezellig met mijn vrijgezelle vriend samenzijn!

Dan ís het geen vrijgezelle vriend meer hè .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Om nog even in de coole auto's te blijven. Wij hadden vroeger een jaguar. Tja, en heb je dat ma en de kids boodschappen gaan doen, ma vraagt, komt er verkeer aan? Nee ma, de weg is vrij, dus ze zet de auto in zijn achteruit, rijd een stukkie, en ineens een hoop kabaal, ma had met achteruti rijden de brievenbus( die nietsvermoedend stond te zijn op zijn paaltje) mee genomen, finaal naar de filistijnen. Krijgen wij op onze donder, wij hadden ze gezegt er komt nkis aan. Nou dat klopt toch. Die brievenbus deed niets. Ze heeft het nog jaren mieten aanhoren, nog steeds. En dit speelde zich af in de jaren 70.

We hadden ook een lieve hond, als je met de autosleutels rammelde zat meneer al in de zuto( raampjes bleven gewoon open)
Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.
quote:Kensi schreef op 11 oktober 2015 @ 22:03:

Om nog even in de coole auto's te blijven. Wij hadden vroeger een jaguar. Tja, en heb je dat ma en de kids boodschappen gaan doen, ma vraagt, komt er verkeer aan? Nee ma, de weg is vrij, dus ze zet de auto in zijn achteruit, rijd een stukkie, en ineens een hoop kabaal, ma had met achteruti rijden de brievenbus( die nietsvermoedend stond te zijn op zijn paaltje) mee genomen, finaal naar de filistijnen. Krijgen wij op onze donder, wij hadden ze gezegt er komt nkis aan. Nou dat klopt toch. Die brievenbus deed niets. Ze heeft het nog jaren mieten aanhoren, nog steeds. En dit speelde zich af in de jaren 70.

We hadden ook een lieve hond, als je met de autosleutels rammelde zat meneer al in de zuto( raampjes bleven gewoon open ) )Leuk paaltjes raken en dan je ouders er jaren mee plagen .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 22:05:

Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.Goed zo! Duidelijke taal en goed gesproken.

Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.

Hij verdient wel punten met zijn volhardendheid.

Tering, opgeven staat niet in zijn woordenboek.

Okay nou heb ik hem geblokt: De opmerking: Maar wat nou als ik de liefde van jou leven blijk? Ik blijf niet op je wachten hoor! Dit schoot mij even verkeerd in mijn keelgat en dus deze opmerking door geappt: Irritant ventje, waar heb ik gezegd dat jij op mij moet blijven wachten? En nog wat: Jij bent nu niet en nooit niet de liefde van mijn leven want als jij dat wel was geweest dan had je in ieder geval begrip voor mij gehad. Ik wens je het allerbeste maar niet met mij. Hopelijk heeft ie dit begrepen.Als ie dat nog niet begrijpt.. Dan houdt het op.. Veel duidelijker kan het niet he..
quote:Kensi schreef op 11 oktober 2015 @ 22:03:

We hadden ook een lieve hond, als je met de autosleutels rammelde zat meneer al in de zuto( raampjes bleven gewoon open)

Voor 7000 euro heb ik een andere jaguar voor je.

Eenmaal, andermaal, ....
I don't care what is written about me so long as it isn't true.

Charmant Co
quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 22:14:

[...]

Voor 7000 euro heb ik een andere jaguar voor je.

Eenmaal, andermaal, ....Verkocht!
quote:Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 22:15:

[afbeelding]

Charmant Co

Deze pose?

(Heb je ook al gestemd?)
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 22:09:

[...]

Hij verdient wel punten met zijn volhardendheid.

Tering, opgeven staat niet in zijn woordenboek.Komt omdat ik zo wild aantrekkelijk ben! De man is compleet voor me gevallen. Waarschijnlijk languit op straat want hij zag de stoeprand te laat. Heeft ie waarschijnlijk hersenbeschadiging opgelopen.
quote:Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 22:16:

[...]

Verkocht!

Moet je regelen met schoongrootvader.

(bestaat dat woord eigenlijk? )
quote:Corona67 schreef op 11 oktober 2015 @ 22:17:

[...]

Deze pose?

(Heb je ook al gestemd?)Als je dat ooit weer zo doet onterf ik je .
quote:lindybopophelia schreef op 11 oktober 2015 @ 22:17:

[...]

Komt omdat ik zo wild aantrekkelijk ben! De man is compleet voor me gevallen. Waarschijnlijk languit op straat want hij zag de stoeprand te laat. Heeft ie waarschijnlijk hersenbeschadiging opgelopen.

Deed het pijn? Toen je uit de hemel viel?

Nee hoezo?

Omdat er iets stuk is in je hoofd.

quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 22:18:

[...]

Moet je regelen met schoongrootvader.

(bestaat dat woord eigenlijk? )Geen idee of dat woord bestaat. Gelukkig weten wij allemaal wat je bedoelt .
quote:Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 22:20:

[afbeelding]

Je valt wel op jongere mannen, niet?

(en op mannen met een stoppelbaard, dus geef me even tijd, ga de mijne snel even vastbinden )
quote:Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 22:20:

[...]

Als je dat ooit weer zo doet onterf ik je .Pose niet goed. Broekspijpen te kort.. Het is ook nooit goed.
quote:Kia-Ora schreef op 11 oktober 2015 @ 22:15:

[afbeelding]

Charmant Co hij word steeds erger.
quote:DorothyParker schreef op 11 oktober 2015 @ 22:22:

[...]

Je valt wel op jongere mannen, niet?

(en op mannen met een stoppelbaard, dus geef me even tijd, ga de mijne snel even vastbinden )En verberg de zwepen en knuppels. Daar is ze gek op, vooral om te gebruiken
quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 22:21:

[...]

Nee hoezo?

quote:MamaEmeritus schreef op 11 oktober 2015 @ 22:21:

[...]

Nee hoezo?

quote:Corona67 schreef op 11 oktober 2015 @ 22:23:

[...]

Pose niet goed. Broekspijpen te kort.. Het is ook nooit goed.Kom je daar nu pas achter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven