Clomid ervaringen

09-07-2015 09:02 1848 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl

Wachtbankje:

Duna

Mygue test datum 18-11

Zwanger:

IceAngel

Yentl

Fien86

Lilolalo

Skawa

Korfje
where ever you go, go with your heart
Thanks Skawa, ik vind het lastig: ik weet gewoon niet goed hoe donker/duidelijk ze moeten zijn Ik ga er dan maar van uit dat ik dan gister/vandaag eisprong heb (gehad). Het eitje was vrijdagochtend 16mm, dus zou gister ongeveer 20mm moeten zijn. Zeiden op zkh dat hij waarschijnlijk gister of vandaag zou springen. Moest ook eigenlijk morgenochtend voor echo, maar er was pas heel laat plek en dat was lastig met afspraken op werk, dus daarom woensdag. Nu wel een beetje spijt hoor, had het liever morgen al gehad. Dat wordt nog wat de komende weken: ik kan nu al niet twee dagen wachten op een echo, laat staan straks 2 weken tot het testmoment (of ongesteldheid).
Korfje, mijn ovulatietesten werden ook nooit donkerder dan de teststreep. Pas na de pregnyl-injectie (en dan telt de ovulatietest natuurlijk niet, maar ik wilde het toch proberen). Ik hoor vaak dat de smiley-testen van Clearblue duidelijk/fijn zijn, maar die vond ik verschrikkelijk duur. Heb nu gewone strips van sensitest, vind ik ook prima werken.
Verder word mijn geduld ook flink op de prief gesteld. Pregnyl zou nu echt wel uit mijn systeem moeten zijn, maar echt klachten heb ik nu niet meer. Behalve moe-moe-moe, maar dat zou ook een beginnend virusje overgenomen van mijn zoon kunnen zijn. Op internet lees ik dat veel vrouwen nu al (positief) testen. Maar ik durf dat echt nog niet! Zaterdag is 14dpo en dat is al aan de vroege kant volgens mij... Gelukkig een megadeadline op het werk komende dagen, heb ik ook geen tijd om er aan te denken!
@JC2: Ook erg spannend voor jou! Hopen op een mooie uitslag over 2 weken

@ Skawa: Fijn dat je een eisprong hebt gevoeld! Wachten duurt inderdaad lang...

@ Korfje: Die van dag 11 en 12 zijn wel mooi donker hoor. Heb eerlijk gezegd ook nog nooit een donkerdere gezien... Ik heb die van clear blue gebruikt (maar wist wanneer ik mijn eisprong kon verwachten en dus niet zo veel tests nodig, anders is het erg duur!) en die geven het erg duidelijk aan vind ik. 100x makkelijker dan streepjes kijken. Heb ook wel eens gelezen dat mensen beginnen met streepjes testen en dan als die donkerder worden er ook nog een clear blue achteraan doen om het zeker te weten...

Maar ik weet in ieder geval dat ik niet meer streepjes ga turen, want daar krijg ik hem niet mee gevonden...

@ myque: Ga je zaterdag wel testen als je nog niet ongesteld bent geworden? Of wacht je nog wat langer?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Blij om te horen dat het bij jullie ook nooit zo overduidelijk is. Misschien dat ik volgende keer inderdaad maar clearblue ga kopen

@myque Geduld.. dat blijft een lastig dingetje he? Hoop voor je dat deze week voorbij vliegt. Ga je zaterdag wel testen als je niet ongesteld bent geworden? 14dpo lijkt mij een prima moment, toch?
@korfje, ik dacht ook direct dag 11 en 12!

Ik voel m'n eisprong ook niet echt. Heb wel hier en daar wat steekjes, maar zouden net zo goed m'n darmen kunnen zijn! Zouden vrouwen die ' gewoon' zwanger willen worden ook zo op hun eisprong letten? Vraag ik me wel eens af..
Echt spannend hoor Mygue!

Wij gaan wel heel gelijk op Korfje dan. Mijn eisprong was gisteren dus dan kunnen wij ongeveer tegelijk testen!

Missy Ecco wanneer was jou eisprong?
Ik ga uit van zaterdag, als ik kijk naar mijn cyclus van de maanden ervoor. Weer 2 spannende weken!!
Dan zijn we straks met zijn drieën uitgerekend omstreeks de zelfde dag😇
Positieve test voor iedereen!
@elmo: Is er nog nieuws?

@missy dee: Hoe was je echo?
Dames kunnen jullie me helpen aan wat advies van de experts?

Ik heb mijn eerste 4 clomid 50 mg op. 5e morgen. Allemaal nogal spannend dus, maar dat snappen jullie ;)

Opvliegers en moeheid: tsjek! maar ook sinds vanmorgen heel veel witte afscheiding. Herkennen jullie dat? Wil dat zeggen dat er iets gaande is down under? Moet nog een week op de echo wachten maar hoop zo dat de clomid wat doet...

hoe merken jullie dat de clomid aanslaat?
@spinnekop, spannend bij het begin van je eerste ronde met medicatie! Ik heb zelf niet kunnen ontdekken wanneer het aanslaat, dat was alleen te zien met een echo. Vervelend he dat wachten!

Ik heb wel het idee dat ik meer vaginale droogheid heb door clomid. Ik zou het bij de echo gewoon even vragen!
Ik doe mee met de positiviteit en ga ervan uit dat we alledrie positief testen over 2 weken

Ha Spinnekop. Spannend de eerste ronde clomid! Bij mij was vooral veranderende afscheiding (dus ja dat herken ik) en de opvliegers een bijwerking/effect van clomid. Dat wil niet zeggen dat het ook echt werkt, vrees ik. Afscheiding is wel een indicatie van je cyclus, dus kan aangeven dat het goed zit. Helaas zit er niks anders op dan afwachten tot de echo en ondertussen lekker veel seks. Je schrijft trouwens dat je volgende week pas je echo hebt, op welke cyclusdag is dat dan?
woohoo!

Ik ben helemaal gespannen!! Komt ook omdat de arts had gezegd dat door het doorspoelen van m'n eileiders voor die foto het kan helpen bij zwanger worden..!
Hoi korfje. De echo is op dag 13. Tis geen vruchtbaar slijm, maar wel veeeeeel. Was al bang dat er niets anders op zit dan wachten...
Deze ochtend de 3e echo gehad (cd 17) en weer niets te zien. Bloed afgenomen maar ook daar geen spoor van eisprong komende / geweest! Vrijdag terug op cd 21.

Wat een positief nieuws voor jullie allemaal! Het mag wel eens een positieve vibe zijn ook e ... we duimen!
Missye dat is extra spannend dus! Ik word ook helemaal hyper van de sfeer hier hahaha

Spinnekop echo op dag 13 vind ik vrij laat (ik heb waarschijnlijk eisprong op cd13), dus ik zou vooral ook al eerder voldoende seks hebben en je vruchtbare slijm in de gaten houden.

Missyd wat balen! Als er vrijdag niks te zien is een kuurtje provera/Primolut en dan hogere dosis?
Oh goed dat je dat zegt korfje. Ik lees op Internet dat je ei pas rond dag 17 is met clomid?
Voor de moment, nog geen menstruatie, maar niet meer getest. (Witverlies, lastige borsten, maja dat kan vanalles zijn)

ben nu iets meer dan 1 week overtijd)

Ik duim mee voor alle dames, voor positief nieuws! (Maar mij niet achterlaten he?!)
Elmo, wat vervelend zeg! Heb je de gynaecoloog al gebeld?

@spinnekop, bij mij eerste echo tussen dag 10 en 12. Eisprong kan vanaf dag 14, al heb ik em rond dag 17/18. Woon je in België of nl?

MissyD, dislike!! Teleurstellend he.. :(

Ik ga voor positieve testen voor iedereen!
@Spinnekop: veel afscheiding ken ik niet. Zou het gewoon even vragen als je voor de echo gaat Ik heb altijd de echo op dag 12 en op dag 17 eisprong. Ik zou gewoon ook iets van ovulatietesten doen... dan is het wat duidelijker misschien

Hoop voor jullie op succes dames die op het wachtbankje zitten!

@Missy dee: Shit! Wat wordt het vervolgplan?

@Elmo: Dat is wel balen! Heb je al contact gehad met het ziekenhuis? Ik blijf voorlopig hier ook nog wel plakken hoor ;) Dus je blijft hier niet alleen over
Hi!! Ik meld me weer, paar dagen letterlijk weg geweest. Wow lekker veel dames op het wachtbankje!! Ik ga morgenmiddag vanuit werk voor echo 1 bij 100mg!
Neen, nog niet gebeld met mijn Gyn.

Ze had toen gezegd, als je 2 weken overtijd bent, een afspraak maken.

En ik heb 2 familiefeestjes dit weekend, dus weet het liever nog niet of het neg/pos is. (Voor men gemoed)

Waarschijnlijk is het gewoon ook een beetje uit 'angst'.

Gelukkig weten een paar mensen op het werk de situatie, daar heb ik ook wel steun aan. Vooral als er al lachend pijnlijke opmerkingen worden gemaakt. (Niet kwaad bedoeld)
Vrijdag nog 1 kansje op cd 21 voor deze cyclus. Als er dan niets te zien is , idd starten met Lutenyl. Ik vermoed dat er da nog 1 cyclus clomid komt met 150mg, of2, omdat je 3 keer een goed ei gehad moet hebben voor ze starten met spuitjes, tenzij die echt ni aanslaat. Dus alle hoop zit nog op vrijdag!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven