Clomid ervaringen
donderdag 9 juli 2015 om 09:02
NaamLeeftijdKindjeRonde CBijzMissy_Ecco29/361e9e 100mgPCOSSkawa29/351eRonde 1 Gonal F PCOS ( 5 rondes Clomid gehadBelle1126/261e4e 150 mgDuna_201530/321e3e 25 mg-Famke8133/341e4e 150mgPCOSMyque32/332e5e ronde 100 mg + Pr + IUICyste, vleesboom en traag zaadElmo198926/271e2e 100 mgPCO'sMissyDee27/321e4e ronde 150 mgPCO'sKorfje28/301e2e 100 mg PCOSLientje8827/301enog niet gestart met c+pregnyl
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
Wachtbankje:
Duna
Mygue test datum 18-11
Zwanger:
IceAngel
Yentl
Fien86
Lilolalo
Skawa
Korfje
where ever you go, go with your heart
vrijdag 9 oktober 2015 om 20:24
Spannend Missy dee! Hopen dat ze goed groeien dit weekend!
@elmo: Echt super vervelend dat het nu niet duidelijk de ene of de andere kant op gaat. Hopelijk na het weekend meer duidelijkheid!
@Missy ecco: Super dat alles goed was! Zal vast een opluchting zijn!
@elmo: Echt super vervelend dat het nu niet duidelijk de ene of de andere kant op gaat. Hopelijk na het weekend meer duidelijkheid!
@Missy ecco: Super dat alles goed was! Zal vast een opluchting zijn!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
vrijdag 9 oktober 2015 om 21:48
Ik heb net de pregnyl gespoten en deze prik deed echt zeer! T is voor een goed doel. Word druk op ons wachtbankje na t weekend:) met de pregnyl test je positief dus mag echt pas over 2,5 week testen.
Missy dee ik wil je absoluut geen hoop ontnemen maar ik heb geleerd in t traject dat eitjes bij 19 Mm ongeveer pas springen ze groeien ongeveer 2mm per dag als ze goed groeien maar als die van jou pp dag 13 10 mm zit groeit die iets langzamer. Ik zou dus niet op t weekend rekenen. Gaan ze bij jou nog progesteron prikken om te checken of hij echt gesprongen is?
Elmo een hele dikke knuffel voor jou
En iedereen met springende eitjes fingers crossed
Missy dee ik wil je absoluut geen hoop ontnemen maar ik heb geleerd in t traject dat eitjes bij 19 Mm ongeveer pas springen ze groeien ongeveer 2mm per dag als ze goed groeien maar als die van jou pp dag 13 10 mm zit groeit die iets langzamer. Ik zou dus niet op t weekend rekenen. Gaan ze bij jou nog progesteron prikken om te checken of hij echt gesprongen is?
Elmo een hele dikke knuffel voor jou
En iedereen met springende eitjes fingers crossed
zaterdag 10 oktober 2015 om 00:43
@skawa, gadverdarrie! Je moet er veel voor over hebben zeg! Spuit je nog steeds dagelijks? Went het ook? We kunnen na het weekend weer aftellen!
@Duna, inderdaad een opluchting! Wel zei ik direct tegen m'n vriend: waarom duurt het dan zolang?! Maar we hebben samen even gepraat over de afgelopen maanden en dan kan ik ook weer relativeren dat het best meevalt met lang.
Missy D, ik herken het verhaal van Skawa dat de eitjes ongeveer 2 mm per dag groeien. Goed om rekening mee te houden dat je eitje later springt! Daar heb ik me ook wel in vergist, dan leek het erop dat dag 15 de eisprong zou zijn maar was m'n cyclus toch langer dan 29 dagen. Nog even door seksen dus
@Duna, inderdaad een opluchting! Wel zei ik direct tegen m'n vriend: waarom duurt het dan zolang?! Maar we hebben samen even gepraat over de afgelopen maanden en dan kan ik ook weer relativeren dat het best meevalt met lang.
Missy D, ik herken het verhaal van Skawa dat de eitjes ongeveer 2 mm per dag groeien. Goed om rekening mee te houden dat je eitje later springt! Daar heb ik me ook wel in vergist, dan leek het erop dat dag 15 de eisprong zou zijn maar was m'n cyclus toch langer dan 29 dagen. Nog even door seksen dus
zaterdag 10 oktober 2015 om 07:10
Nu hoef ik niet meer met die gonal f te spuiten missy wachtten tot ik of ongesteld word of hopelijk niet;)
Laat maar even weten wie ik na t weekend op t wachtbankje kan zetten.
Kan me voorstellen dat je je zorgen gaat maken, gelukkig kijken ze ook verder en weet je nu dat dat hsg onderzoek goed was:) met goede moed verder
Laat maar even weten wie ik na t weekend op t wachtbankje kan zetten.
Kan me voorstellen dat je je zorgen gaat maken, gelukkig kijken ze ook verder en weet je nu dat dat hsg onderzoek goed was:) met goede moed verder
zaterdag 10 oktober 2015 om 08:49
Ik heb eigenlijk bijna elke dag wel seks
maar gewoon alleen als we zin hebben. In de week van mijn eisprong deed ik t zo ie zo elke dag en dan met conseived glijmiddel dat helpt de zaadjes door je baarmoeder zwemmen. Nu met de pregnyl heb ik gisteren avond vanavond morgen avond en maandag avond in mijn hoofd om zo ie zo te vrijen. Ik kan me niet voorstellen dat t eitje dan geen zaadje tegen komt. Maar ja helaas is dat maar helft van de klus
zaterdag 10 oktober 2015 om 09:44
Fijn, even niet meer spuiten! Nouja, niet met naalden dan!
Ik probeer in ieder geval om de dag. Ik ga ervan uit dat ik vandaag m'n eisprong heb. Dinsdag, woensdag en donderdag seks gehad en pro-seed gebruikt. Gister had vriendje migraine, dus toen was het niet haalbaar. Vamdaag maar weer! Het moet in ieder geval leuk blijven hebben wij bedacht.
Ik probeer in ieder geval om de dag. Ik ga ervan uit dat ik vandaag m'n eisprong heb. Dinsdag, woensdag en donderdag seks gehad en pro-seed gebruikt. Gister had vriendje migraine, dus toen was het niet haalbaar. Vamdaag maar weer! Het moet in ieder geval leuk blijven hebben wij bedacht.
zaterdag 10 oktober 2015 om 14:12
zaterdag 10 oktober 2015 om 15:15
zaterdag 10 oktober 2015 om 15:41
Dat is ook echt super belang missy dat t leuk blijft! Ik weet dat om de dag ook genoeg is maar psychisch wil ik t rond mijn eisprong toch elke dag haha.
Mygue ik hoop t zo voor jou! Dan wacht ik nog rustig af of er nog symptomen op treden niet dat ik ze graag wil maar dan weet je wel dat t er goed in zat.
Mygue ik hoop t zo voor jou! Dan wacht ik nog rustig af of er nog symptomen op treden niet dat ik ze graag wil maar dan weet je wel dat t er goed in zat.
zaterdag 10 oktober 2015 om 18:54
Wij hebben ongeveer om de dag seks, maar merk dat hoe dichter ik voor m'n gevoel bij de eisprong kom, hoe vaker ik wil.
Vandaag, morgen en maandag dus waarschijnlijk sowieso wel. Ik weet dat om de dag voldoende (en soms zelfs beter) is, maar ik heb nu EIN-DE-LIJK een ei, dan wil ik m ook zeker benutten!
Myque, dat klinkt wel positief, spannend hoor! En wat duurt het dan nog lang he, zo'n week wachten? Ik ga voor je duimen, het is je erg gegund!
Vandaag, morgen en maandag dus waarschijnlijk sowieso wel. Ik weet dat om de dag voldoende (en soms zelfs beter) is, maar ik heb nu EIN-DE-LIJK een ei, dan wil ik m ook zeker benutten!
Myque, dat klinkt wel positief, spannend hoor! En wat duurt het dan nog lang he, zo'n week wachten? Ik ga voor je duimen, het is je erg gegund!
zondag 11 oktober 2015 om 07:53
Haha gisteren iets minder beiden de hele dag gewerkt en mijn vriend was niet lekker en echt erg moe. Hij lag al om acht uur half out op de bank.
Ik vond het echt sneu maar was nu toch echt wel ff nodig met mijn eisprong dus ik heb lingerie aangetrokken en hem verleid dat is gelukkig gelukt:) mijn stopwatch (aan gezet op tel toen ik de pregnyl spoot) staat op 35 uur en 20 min. Dus bijna eisprong )
Ik vond het echt sneu maar was nu toch echt wel ff nodig met mijn eisprong dus ik heb lingerie aangetrokken en hem verleid dat is gelukkig gelukt:) mijn stopwatch (aan gezet op tel toen ik de pregnyl spoot) staat op 35 uur en 20 min. Dus bijna eisprong )
zondag 11 oktober 2015 om 08:44
Haha Skawa, moest wel even grinniken om de stopwatch! Fijn dat het toch gelukt is. Zelf moet ik soms ook een beetje zin maken, maar dan is het binnen no-time leuk (al in t verleidingsstukje). Als ik er echt de hele tijd een beetje bij zou liggen van 'het moet maar', zou man het echt wel moeilijk vinden denk ik, en ik zelf trouwens ook.
zondag 11 oktober 2015 om 20:43
@ Skawa: Ik vind de stopwatch een geinig idee, moest er ook wel even om glimlachen
Zou je mij in de tabel aan willen passen 3e ronde clomid, 25mg
Hier ook af en toe echt zin maken hoor. Soms is het echt niet meer zo leuk, maar als je er samen voor gaat dan is er altijd wel iets van te maken! Ben er in ieder geval nog nooit chagrijnig door geworden
Zou je mij in de tabel aan willen passen 3e ronde clomid, 25mg
Hier ook af en toe echt zin maken hoor. Soms is het echt niet meer zo leuk, maar als je er samen voor gaat dan is er altijd wel iets van te maken! Ben er in ieder geval nog nooit chagrijnig door geworden
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
maandag 12 oktober 2015 om 07:42
quote:Skawa schreef op 10 oktober 2015 @ 10:03:
Mygue en jc2 wanneer merkte jullie wat van de pregnyl en wat merkte je? Ik heb hem gisteren rond acht uur geprikt en merk nog niets geen zere borsten niets
Skawa, ik heb mijn pregnyl woensdagavond gezet en merkte er niets van...
Nu een heel druk weekend gehad
Nu afwachten hé, hopen op goed nieuws
Mygue en jc2 wanneer merkte jullie wat van de pregnyl en wat merkte je? Ik heb hem gisteren rond acht uur geprikt en merk nog niets geen zere borsten niets
Skawa, ik heb mijn pregnyl woensdagavond gezet en merkte er niets van...
Nu een heel druk weekend gehad
Nu afwachten hé, hopen op goed nieuws
maandag 12 oktober 2015 om 08:00
Ja idd afwachtten. Ik heb gisteren mijn eisprong wel gevoeld en daarna van dat vieze glibberige doorzichtige slijm bij t afvegen dus das een goed teken. We hebben vrij za en zondag seks gehad mijn eisprong was op zondag omstreeks 12 uur s middags dus hopelijk lagen er zaadjes klaar om mijn ei te bespringen haha. Ik hoop t gewoon zo erg nu worden lange twee weken ook al ben ik super druk.
maandag 12 oktober 2015 om 10:17
@Skawa Fijn dat je de tekenen van eisprong gemerkt hebt; lijkt me wel geruststellend. Nu inderdaad lange weken, maar in ieder geval fijn dat je het druk hebt. De 25e is dan je testdatum toch?
@JC Fijn dat je er niks van gemerkt hebt en nu een fijn druk weekend achter de rug hebt.
Hier was het toch wel een spannend weekend. Ik vond het heel leuk en was superblij dat m'n eisprong eraan zat te komen, maar meteen word ik ook onzeker ervan. Ik twijfel of ik al een eisprong gehad heb. We hebben nu alle dagen seks gehad en dan houden we vol tot de echo woensdag, dus ik ben zeker niet bang hem te missen, maar zou het graag zeker willen weten. Gister wel een beetje last van rug/buik gehad, eigenlijk vergelijkbaar met de eerste lichte tekenen van ongesteldheid, maar ik heb geen idee hoe een eisprong zou moeten voelen (en volgens mij voelt ook niet iedereen dat toch?). Ik heb trouwens ook ovulatietesten gebruikt en zie absoluut niet overduidelijk een knaltest (dus ook geen overduidelijke LH-piek). Misschien dat jullie er wel iets in zien?
@JC Fijn dat je er niks van gemerkt hebt en nu een fijn druk weekend achter de rug hebt.
Hier was het toch wel een spannend weekend. Ik vond het heel leuk en was superblij dat m'n eisprong eraan zat te komen, maar meteen word ik ook onzeker ervan. Ik twijfel of ik al een eisprong gehad heb. We hebben nu alle dagen seks gehad en dan houden we vol tot de echo woensdag, dus ik ben zeker niet bang hem te missen, maar zou het graag zeker willen weten. Gister wel een beetje last van rug/buik gehad, eigenlijk vergelijkbaar met de eerste lichte tekenen van ongesteldheid, maar ik heb geen idee hoe een eisprong zou moeten voelen (en volgens mij voelt ook niet iedereen dat toch?). Ik heb trouwens ook ovulatietesten gebruikt en zie absoluut niet overduidelijk een knaltest (dus ook geen overduidelijke LH-piek). Misschien dat jullie er wel iets in zien?