En wat eten we vandaag?
vrijdag 26 september 2008 om 22:24
quote:Cherise1981 schreef op 26 september 2008 @ 21:21:
Keeltjesstamp? Was da?Steeltjes of raapstelen. En dat zijn dan weer de "jonge gesteelde bladeren van de meiraap, gegeten als voorjaarsgroente". (Van Dale) En ook volgens de Van Dale smaken ze een beetje als spinazie.
Keeltjesstamp? Was da?Steeltjes of raapstelen. En dat zijn dan weer de "jonge gesteelde bladeren van de meiraap, gegeten als voorjaarsgroente". (Van Dale) En ook volgens de Van Dale smaken ze een beetje als spinazie.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 27 september 2008 om 13:04
Mijn moeder heeft haar pols gebroken dus ik ga voor haar en haar vriend vanavond koken.
Een geitenkaas amuse.
Hoofdgerecht een Griekse aardappelschotel, Griekse gehaktballetjes, Giros en een Griekse salade en uiteraard tzazikisaus.
Ik doe geen toetje want het is denk wel genoeg wat ik in gedachten heb.
Een geitenkaas amuse.
Hoofdgerecht een Griekse aardappelschotel, Griekse gehaktballetjes, Giros en een Griekse salade en uiteraard tzazikisaus.
Ik doe geen toetje want het is denk wel genoeg wat ik in gedachten heb.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 28 september 2008 om 09:35
Ik ga vandaag lekker een voorgerechtje maken met geitenkaas. En van gister heb ik nog van die Griekse aardappelschotel over, wat gehaktballetjes, salade en tzazikisaus. Giros is gister op gegaan.
Vanmiddag neem ik lekker Italiaanse tomatensoep met basilicum en een geroosterd broodje.
Vanmiddag neem ik lekker Italiaanse tomatensoep met basilicum en een geroosterd broodje.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 28 september 2008 om 10:31
Een soort van wrap/pizza. Die beleg ik met courgette, tomaten, mozzarella, gesnipperd uitje en stukjes gekruide kip uit de wok.
Mjammie!!! Over het toetje zit ik nog te dubben... heb eigenlijk trek ik slagroom. Heb nog de hele dag om daarover na te denken want de supermarkten zijn ook op zondag lekker de hele dag open!
Mjammie!!! Over het toetje zit ik nog te dubben... heb eigenlijk trek ik slagroom. Heb nog de hele dag om daarover na te denken want de supermarkten zijn ook op zondag lekker de hele dag open!
zondag 28 september 2008 om 14:38
Volg dit topic al een tijdje en hou zelf ook van lekker koken en eten, doe vaak ideeen op uit jullie dagmenu's! En de plaatjes erbij, ook heerlijk (in het bijzonder van MV).
Maar nu het volgende:
Ik heb in de koelkast: vis (pangasiusfilet), kipfilet, verschillende kaasjes ( franse, geitenkaas, creme fraiche etc) en een heleboel groenten. En verse pasta en rijst. En in de vriezer onder andere gamba's.
Plus: flink de blues dit weekend. Gisteren al geslaagd bij de toko voor een lekkere bami rames.
Iemand voor vandaag een idee voor een lekker moodfoodgerecht met mijn ingredienten?
Maar nu het volgende:
Ik heb in de koelkast: vis (pangasiusfilet), kipfilet, verschillende kaasjes ( franse, geitenkaas, creme fraiche etc) en een heleboel groenten. En verse pasta en rijst. En in de vriezer onder andere gamba's.
Plus: flink de blues dit weekend. Gisteren al geslaagd bij de toko voor een lekkere bami rames.
Iemand voor vandaag een idee voor een lekker moodfoodgerecht met mijn ingredienten?