Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Vleer: het kan wel eens een callcenter zijn.. En dat ze dus jou niet horen. Maar je kunt ook dit proberen: http://omgekeerdzoeken.nl/new/

Werkt niet altijd hoor, bij geheime nummers enzo niet.

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je eigenlijk nog ZÓ'N stapel werk hebt liggen en zoveel dingen moet doen, dat je daardoor gestresst raakt en juist daardoor niks meer uit handen krijgt? Pff.. ik word (letterlijk!) zo moe van mezelf..
Aspoes .. heel herkenbaar .. Gisteren nieuwe ordners gehaald voor de administratie.. Maar nu ligt de hele stapel op de eettafel.. En er aan beginnen ho maar
Zeeeeeeeer herkenbaar Aspoes! Heb ik afgelopen weken echt mega-last van. Moet dan zoveel doen dat ik eigenlijk alleen maar de hele dag loop te bedenken waar ik zal beginnen... en dan is de dag alweer om!

Ben toch wel beetje zenuwachtig voor date met BD straks... Hij ziet het volgens mij al helemaal zitten, maar straks valt 'ie in het echt keihard tegen! Heb wel een backup plan met vriendin uitgestippeld, voor noodgevallen;-) Blijft toch eng, die stap van digitaal naar in het echt.

Holidayscharrel, Meta? Kennen wij die al? Kan me ff niet herinneren... Vertel!

Eerst nog even naar de gamma, muurverf kopen voor mijn plaatsje. Het wordt zo mooi!
Aspoes, dat had ik dus met mijn huis. Heb van de week helemaal van onder tot boven opgeruimd en schoongemaakt. Het was zo'n berg, dat ik er als een berg tegenop zag en dus maar niks meer deed.

Wat vaak bij mij helpt is met jezelf afspreken dat je er een half uur mee bezig gaat. En daarna mag je stoppen, en als e wilt doorgaan. Maar dan is er iig iets van klaar.

Wat vervelend Vleer. Ik las laatst hier ergens op het forum dat zulke kunstjes vaker worden geflikt en dat het een truc is om je telefoonrekening enorm op te hogen. Hoe het precies zit weet ik niet, maar ik zou het gewoon lekker laten gaan.

Meta, hoe zit het met MLHM?

Ik heb via RP een man die met me wil afspreken. Nu is het probleem dat ik de komende weekenden al volgeboekt zit. Hij wil wel door de week afspreken, maar wat moeten we dan doen?

En ik moet WWZE ook nog even melden dat ik op date ga....Ben benieuwd hoe hij reageert!
Mozz, veel plezier straks!
Mozz succes op je date!

BE gaat maar weer verder met zijn favoriete bezigheden, de was, schoonmaken.............
Vleer wil ook weer daten .. twijfel steeds meer over RPD.. maar dat komt misschien omdat ie nu op vakantie is en ik niets van hem hoor.. Naja ik laat ook niets van mij horen hehe kan hem straks wel ff smsje sturen om te vragen hoe zijn vakantie bevalt.

Moet voor a.s maandag mijn administratie wel op orde hebben , want maandagmiddag komt iemand van de verzekeringen.. Moet nog een aansprakelijkheids en inboedel verzekering hebben
Vleer, je kan ook RPD zelf laten reageren...........
BE hij had als laatste een smsje gestuurd op de dag dat ie vertrok.. Heb zelf 3 dagen nu niets van mij laten horen. Dus een klein smsje kan er nu wel vanaf..
okay op die manier.

Om en om doe ik meestal ook reageren.
Goedemoren allemaal Kan nog net

Jeetje wat een lekker weer hier! En ik word net pas wakker! Erg zonde al zeg ik het zelf. Maar goed, wel lekker geslapen. Mag ook wel met 6/7 wijntjes op.... Het uiteten gaan was erg gezellig.

Aspoes...Ja het is een scary verhaal inderdaad. Zo heb ik me ook erg gevoeld. Stress en niet weten wat het is, is heel eng en niet goed voor je lijf kan ik melden! Maar goed ik ben redelijk gerustgesteld en eind nov weet ik meer.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben inderdaad lerares. Op een basisschool. Alleen zijn we een hele grote school met ruim 700 leerlingen op het moment. Dus ook veel juffen! Er was gister wel 1 man in het gezelschap. Normaal lopen er 3 rond, waarvan 2 fulltime.

BE....lekker hoor schoonmaken, kom je hier ook even langs ;)

Enne ik ga niet naar Venray...dat is niet dichterbij voor mij. ik ga naar Hoofddorp.

Vleer....gaat het nu alweer beter? Al met je administratie begonnen. Ik heb het de laatste keer gedaan toen ik mijn belastingsdienst spullen moest hebben om in te vullen. Erg fijn...

Moz...Veel plezier!

Pop....je kan doordeweeks toch ook gewoon een drankje doen in de stad? Ik zeg gewoon afspreken!!
Goedemorgen !!!

Ingel heeft al een ochtend werk er op zitten.

Zodadelijk familie-dag, voor het eerst sinds 15 jaar volgens mij. Heb er wel zin in; heb best een leuke familie
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ja, ik denk dat ik voor het drankje ga, maar ik heb het de komende tijd zo druk, dat ik eigenlijk geen tijd heb, haha! Ben standaard twee avonden kwijt aan sporten, en heb het op mn werk erg druk dat ik weet dat ik heel goed moet slapen, anders komt het niet goed.

Ik vind het eigenljk best een beetje eng om het wwze te vertellen, stom he?

WM, ik heb gisteren even bijgelezen, en ik was vergeten om op je te reageren. Je had wel vaker laten doorschemeren dat er iets niet helemaal goed was, maar ik ben blij dat je nu een stuk geruster kan zijn. Spannend allemaal! Ik duim voor je!
Goedemorgen!

Pffff eerst alles teruggelezen...door 'omstandigheden' gisteravond/vanmorgen niet kunnen doen.

Ik ben vanavond ook een back-up voor een vriend van me...die heeft ook een date. Als het niks is stuurt ie me een sms en moet ik m bellen ben benieuwd voor m.
Dank je wel Pop. Het is nu wel goed hoor...ik verwacht geen schokkende dingen meer....

Hoe wil je het wwze vertellen dan?
Ehhh ik weet niet meer wie het vroeg, Ik heb donderdag leuke strandwandelingdate gehad en heerlijk gegeten met MLHM.

Relaxte middag en avond.

Ik doe het bewust heel rustig aan, want hij is nog niet zo heel lang single...

Bovendien heb ik veel plezier in mijn leventje zoals t nu is.

Vakantiescharrel tja ik laat m voor wat t is een vakantiescharrel, dat gevoel had ik al en wordt nu nog meer bevestigd door zijn manier van reageren op mij

Zo en nu rap doesjen en een vriendin met luddevedu door de middag en avond helpen met leuke bandjes, muziek, zon, drank Kortom Feest!
Hola,

Hoe gaat het met jullie? Ik ben weer thuis.

Gelukkig schijnt de zon in NL ook en....hoef ik maar 10 pagina's terug te lezen
Ik had dit plaatje gevonden dmv google, maar m'n naam is niet echt zichtbaar........misschien toch maar de oude avatar met zonsondergang weer gebruiken?
Deze kan ook:

Of deze:

Vind die M wel leuk met t rood

Hoe was je werkvakantie ?
Heeft haar verwarmingen ontlucht .. en nu is t wachten op pa die mij ff moet uitleggen hoe ik mijn ketel moet bijvullen zie nl meerdere slangen, buizen , koppelstukken liggen.. Had al wat geprobeerd, maar voordat de hele boel onder water staat of ik aan dingenzit te draaien waar t niet hoort.. Maar ff mijn pa ingeschakeld
Hola,

Zakelijke reis (zeker geen vakantie! is goed gegaan, veel beleefd, groep klikte goed en enerverende superbestemming ontdekt.

Hoe is het hier? Wie is er aan het daten?

Mag ik samenvatting als iemand zin heeft?

Bedankt voor de plaatjes, ik vind ze allebei leuk!

Wat een lekker zonnetje, moet er wel van gaan genieten deze 2 dagen, maandag is het over geloof ik?
ik heb maar even de film opgezocht waar mijn nieuw avatar vandaan komt...;-)

Miranda is a beautiful woman who runs a local tavern. After the loss of her husband in WWII, she tries out a variety of men. Over the course of four seasons she meets four men: in Winter the rich old council; in Spring there is the young chauffeur; in Summer the American G.I.; and in Autumn, the servant of the Tavern. Now she has to make a decision, who would be the best lover as well husband

Klinkt leuk!
Ja, Miran, klinkt zeker leuk, die film. Ga je hem ook een keer kijken? Want dan wil ik graag een recensie van je lezen!

WM, hoe ik het wwze wil vertellen weet ik niet zo goed. En het suffe is is dat ik wil dat hij het niet leuk vindt, althans ik wil niet dat hij het goed vindt, omdat ik dan het gevoel heb dat onze afgelopen tijd nogal 'plat' was. Snappen jullie? Ik kon het ook niet zo goed aan een vriendin uitleggen. Zij dacht dat ik hem toch wel erg leuk vind, maar dat is het niet....

Vleer, verstnadig om papa het even te laten voordoen> Ik snap dat ook nooit zo goed.
Pop...ik begrijp het misschien wel. Je hebt afgelopen tijd weinig gevoel bij hem gezien en je hoopt dat door deze situatie hij het nu wel laat zien? Als blijk dat de tijd die jullie samen ook iets voor hem heeft betekend??

Het is maar een hersenspinsel van mij op jouw woorden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven