Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
quote:lindybopophelia schreef op 13 oktober 2015 @ 21:04:

[...]

Dank je lief! Het is nog maar 3 maanden geleden, maar serieus heb ik de opmerking al gehoord dat ik me er maar overheen moet zetten want het is "al" 3 maanden geleden. Ook na de crematie ben ik heel snel weer aan het werk gegaan ook al mocht het nog niet. Maar ik moest wat doen. Kon niet stilzitten dus ben ik twee weken na mijn bevalling alweer gaan werken. Ik kom een kennis tegen en die zegt tegen me: Oh je bent al aan het werk? Nou dan zal het ook allemaal wel meevallen met je. Ik heb die kennis toen geantwoord: Dit is nou één van de redenen dat wij geen innige vriendschapsband hebben, jij ongevoelige harteloos k*twijf! Ben toen weggelopen en naar mijn auto gegaan. Daar heb ik onbedaarlijk zitten janken. Mensen kunnen echt gemeen zijn. Toen ik dat trouwens zei tegen haar zat ik nog vol hormonen maar spijt heb ik er niet vanWoooooow!!! Wat een ***** En wat goed van je dat je zo adrem bent!!! Geen spijt van hebben, dit was terecht gezegd van je.
Alle reacties Link kopieren
quote:lindybopophelia schreef op 13 oktober 2015 @ 16:57:

ik ben gebeld dat mijn bestelde ashanger binnen is en dat mijn jochie bijna weer bij mij mag zijn. Dat klinkt misschien heel raar maar daar kijk ik naar uit.

Fijn dat je binnenkort je mannetje weer dicht bij je hart kunt dragen en niet enkel in je hart. Het is een heel prettig gevoel dat hij altijd bij je is. Het is echt niet raar om hem weer bij je te willen hebben. Klein advies, zorg voor een dubbele sluiting op de ketting. Bij mij is de sluiting een keer opengegaan en de ketting van mijn nek gegleden. De stress toen was vreselijk. Gelukkig hing het aan mijn broek. Daarna een potje heel hard zitten huilen .

Voel je niet bezwaard om te huilen, boos of verdrietig te zijn. Of blij, ook belangrijk! Mensen zijn hard en gemeen en zeggen soms dingen...
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Ik duik er ook weer in.

Slaap lekker allemaal
Slaap lekker bedgangers
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Slaap lekker Old!
quote:DorothyParker schreef op 13 oktober 2015 @ 23:38:

Boe?*schrikt*
quote:Kia-Ora schreef op 13 oktober 2015 @ 23:44:

[...]

Fijn dat je binnenkort je mannetje weer dicht bij je hart kunt dragen en niet enkel in je hart. Het is een heel prettig gevoel dat hij altijd bij je is. Het is echt niet raar om hem weer bij je te willen hebben. Klein advies, zorg voor een dubbele sluiting op de ketting. Bij mij is de sluiting een keer opengegaan en de ketting van mijn nek gegleden. De stress toen was vreselijk. Gelukkig hing het aan mijn broek. Daarna een potje heel hard zitten huilen .

Voel je niet bezwaard om te huilen, boos of verdrietig te zijn. Of blij, ook belangrijk! Mensen zijn hard en gemeen en zeggen soms dingen...Jeetje, wat een stress inderdaad! Gelukkig goed gekomen
Ik ga
Slaap lekker luvvvviiee!

Ik ga ook slapen
Goedemorgen slaapkopjes...

Lindy. Goed dat je zo van je afbijt !

Tar. Lief dat je de helft betaalt

Old. Je hoeft helemaal niet te gaan toch voor die griepprik. Vroegah toen je nog particulier en ziekenfonds verzekeringen had en ik ineens in de particuliere viel, kreeg ik ook meteen een oproep. Jaja.. Ben nooit gegaan
En de rest ook wie het willll. (moet nog ff goed bijlezen)
Goeiemorgen, Cor. Druk met je RL?

Waar het hart vol van is
Dag lieve Kitlers
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 14 oktober 2015 @ 09:05:

Dag lieve Kitlers

Hai lieve Charly

*Nieuwe kitlers al klaarstaan?
quote:MadameHooch schreef op 14 oktober 2015 @ 07:55:

Goeiemorgen, Cor. Druk met je RL?

[afbeelding]Just killed a man...
quote:Kia-Ora schreef op 14 oktober 2015 @ 09:19:

[...]

Hai lieve Charly

*Nieuwe kitlers al klaarstaan? Nee nog niet lieve Kia
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Corona67 schreef op 14 oktober 2015 @ 09:21:

[...]

Just killed a man...Another one bites the dust?
quote:charlottew88 schreef op 14 oktober 2015 @ 09:22:

[...]

Nee nog niet lieve Kia Nóg niet?

quote:charlottew88 schreef op 14 oktober 2015 @ 09:22:

[...]

Nee nog niet lieve Kia

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven