Kitler de achtste

08-10-2015 12:48 3013 berichten
Welkom Kitlers, nieuwelingen en stille meelezers!

Wees zo vriendelijk pas te beginnen met de topicvervuiling als Kitler deel 7 vol is.

Acht is mijn geluksgetal, dus ik dring even voor in de rangorde. Sorry Roos

Ben je nieuw, dan rollen we de rode loper uit en win je een gratis wandelvakantie naar een naar oord.

Meme (spreek uit als: meem)

A cultural item in the form of an image, video, phrase, etc., that is spread via the Internet and often altered in a creative or humorous way.

Wederom de traditionele lelijke kat :

En dan onze levensgedichten

Een kitler is een kat

die eruit ziet als Hitler

Desondanks toch een schat

daarom houden we van Kitler

Want het arme beest

kan er zelf ook niks aan doen

dat hij lijkt op de geest

van iemand die alleen maar kwaad kon doen

daarom verdienen ze een kroel

en een aai over hun lelijke bol

dus dit topic is een vrolijke boel

al gaat het over....geen ene hol

©Tardarsauce

Poor little Kitler

Little Kitler feels displeased..

He can not rest NOR sit with ease..

Some women, our fine Kitler heard,

think he’s evil! Which is absurd!

“It’s not my feline fault!”, he yells!

You all are mad at someone else!

I’m just a cat, it’s clear to see.

I luvz al Huuumins, equally! (Eno)

Although some Huuumins really suck

Which is simply their bad luck

It's so obvious to spy

Kitler is a cutie pie! (Max)

I’m a Kitler and I’m just a cat

Some people think something different and that makes me sad

I have nothing to do with the man with the moustache, so don’t be mad

If you stick here around, you’ll see: I’m not that bad (Luvvvvstar)

NOOT: Wij vinden Kitlers alleen grappig puur vanwege de vergelijkenis. We distantiëren ons verder geheel van zijn waanideeën.

***newsflash***

Het plakken van spinnenplaatjes (brrrr) is verboden, PUNT. Vooruit, links met een spoiler zijn toegestaan

Het gebruik van de :hihi : smiley is ook verboden, PUNT.
Alle reacties Link kopieren
Weet je, je leest dat soort dingen wel eens, en dan denk je 'wat ben ik blij dat dat soort mensen niet in mijn omgeving voorkomen, zeg'. Maar ze zijn er dus écht, die domme, kortzichtige, achterbakse mensen. En dichterbij dan ik dacht. Ik weet dat ik vrij naief ben hierin, maar ik had echt niet verwacht dat er gezeur om dochter zou komen omdat ze zó overduidelijk géén probleemkind op school is.

Maargoed. Vanmiddag verslag van het gesprek (de versie die voor het publiek geschikt is). En daarna de bloedvlekken van die muts uit mijn kleding wassen .

Ik zie die school de laatste tijd echt meer dan me lief is, zeg. Als het nou voor leuke dingen was, oke, maar vorige week nog dochter moeten halen wegens onvolwassen volwassenengedrag (sorry meelezert), nu wéér van dat rare gedrag. Ik ga toch wel het vertrouwen in de medemens verliezen zo ... en ik hoop vooral dat dochter hier toch niet te veel van meekrijgt, ze baalt er al van dat ze 'anders' blijkt te zijn, en als ze te horen krijgt dat er een 'volwassene' is die haar hier weg wil hebben... ik weet gewoon echt niet hoe ze daar op zou reageren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Corona67 schreef op 15 oktober 2015 @ 09:38:

[...]

He.. Een nieuwe?
Just because I rock, doesn't mean I'm made of stone.
Zo, even lekker afreageren in plaatjes. Niet dat ik wil impliceren dat ik die trut stom vind ofzo hoor . Dat dat even duidelijk is . Ik ken haar niet, dus weet niet of ze stom is. Maar ik vind haar wel al een trut.

Zal je zien dat het eigenlijk best een leuk mens is als ze voor rede vatbaar blijkt te zijn. Zou willen dat ik mensen niet zo snel en makkelijk aardig vond. Gewoon wat meer bitch zijn ofzo. En lekker vast blijven hangen in iemand stom een trut vinden.
quote:MadameHooch schreef op 15 oktober 2015 @ 09:40:

Weet je, je leest dat soort dingen wel eens, en dan denk je 'wat ben ik blij dat dat soort mensen niet in mijn omgeving voorkomen, zeg'. Maar ze zijn er dus écht, die domme, kortzichtige, achterbakse mensen. En dichterbij dan ik dacht. Ik weet dat ik vrij naief ben hierin, maar ik had echt niet verwacht dat er gezeur om dochter zou komen omdat ze zó overduidelijk géén probleemkind op school is.

Maargoed. Vanmiddag verslag van het gesprek (de versie die voor het publiek geschikt is). En daarna de bloedvlekken van die muts uit mijn kleding wassen .

Ik zie die school de laatste tijd echt meer dan me lief is, zeg. Als het nou voor leuke dingen was, oke, maar vorige week nog dochter moeten halen wegens onvolwassen volwassenengedrag (sorry meelezert), nu wéér van dat rare gedrag. Ik ga toch wel het vertrouwen in de medemens verliezen zo ... en ik hoop vooral dat dochter hier toch niet te veel van meekrijgt, ze baalt er al van dat ze 'anders' blijkt te zijn, en als ze te horen krijgt dat er een 'volwassene' is die haar hier weg wil hebben... ik weet gewoon echt niet hoe ze daar op zou reageren.

Mag ik mee naar dat gesprek? *lief kijk*

Zit me hier plaatsvervangend over op te winden...

Ik hoop dat dat mens er wat van opsteekt, al is dat vaak vergeefse hoop.
Zit nu even te denken of er echt mensen zijn aan wie ik een hekel heb. Ik kan niemand bedenken . Zelfs bij onaardige cliënten kan ik altijd wel bedenken waarom ze zich zo gedragen en er toch wat positiefs in vinden . Wat een belachelijke eigenschap van mij, zeg
Is juist mooi, moet je koesteren.
quote:roan2013 schreef op 15 oktober 2015 @ 09:55:

[...]

Mag ik mee naar dat gesprek? *lief kijk*

Zit me hier plaatsvervangend over op te winden...

Ik hoop dat dat mens er wat van opsteekt, al is dat vaak vergeefse hoop.

O, je wil niet weten hoe verschrikkelijk overtuigend ik in dat soort gesprekken kan zijn hoor. Mijn hele professionele vaardighedenlade trek ik open, en die krijgt ze voor haar kiezen. Met zoveel redelijkheid en logica kan ze niet anders dan inzien dat ze fout geweest is. Gaat écht gebeuren. Ik heb *opschepmodus aan* werkelijk nog nooit zo'n gesprek 'verloren', professioneel én privé niet. Ik lul werkelijk iedereen omver *opschepmodus uit*.

Ik kan aardig overtuigend zijn zeg maar . Ik maak me ook niet eens zo druk over het verloop van het gesprek (de school staat ook achter mijn dochter, dus ik héb ook niks om me druk over te maken wat dat betreft), maar meer om het feit dat het nodig blijkt te zijn. En dat ze zo vals is om haar dochter zo te instrueren. Naar gedrag.
Ik heb Grobbie al een hele tijd niet gezien hier?

GROBBIE!!! Lees je nog wel mee?
quote:MadameHooch schreef op 15 oktober 2015 @ 10:00:

[...]

O, je wil niet weten hoe verschrikkelijk overtuigend ik in dat soort gesprekken kan zijn hoor. Mijn hele professionele vaardighedenlade trek ik open, en die krijgt ze voor haar kiezen. Met zoveel redelijkheid en logica kan ze niet anders dan inzien dat ze fout geweest is. Gaat écht gebeuren. Ik heb *opschepmodus aan* werkelijk nog nooit zo'n gesprek 'verloren', professioneel én privé niet. Ik lul werkelijk iedereen omver *opschepmodus uit*.

Ik kan aardig overtuigend zijn zeg maar . Ik maak me ook niet eens zo druk over het verloop van het gesprek (de school staat ook achter mijn dochter, dus ik héb ook niks om me druk over te maken wat dat betreft), maar meer om het feit dat het nodig blijkt te zijn. En dat ze zo vals is om haar dochter zo te instrueren. Naar gedrag.Ik geloof jou meteen. Maar ik wil ook mee *ook lief kijkt* net als Roan. Ik heb wel zin om haar de tegelsvan het schoolplein van dichtbij te laten zien gewoon omdat het kan.
quote:MadameHooch schreef op 15 oktober 2015 @ 10:01:

Ik heb Grobbie al een hele tijd niet gezien hier?

GROBBIE!!! Lees je nog wel mee?Ik mis Grobbie ook
quote:charlottew88 schreef op 15 oktober 2015 @ 10:04:

[...]

Ik geloof jou meteen. Maar ik wil ook mee *ook lief kijkt* net als Roan. Ik heb wel zin om haar de tegelsvan het schoolplein van dichtbij te laten zien gewoon omdat het kan.Ja, wij zijn gewoon je eh... Bitch slap squad
Hopelijk gaat het goed met Grob
Daar bedoel ik niet Grobbie mee, he, voor de duidelijkheid

Grob is de liefste
Zo, eindelijk bijgelezen

Wat een geweldige plaatjes weer van iedereen en wat een heftig verhaal van Lindy:

Fijn dat kitlers je zo opmontert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven