zwanger en goedkoop weekendje weg, tips?

27-09-2008 10:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

titel zegt al genoeg. Vriend en ik willen over 2 weken nog een laatste weekendje weg, ben dan 37 weken zwanger. Sauna-weekendje of hele actieve weekenden vallen af. Willen wel in Nederland blijven, maar ook beetje goedkoop, weekendje center parcs (hoe burgerlijk ook ) is behoorlijk prijzig. Heeft iemand nog leuke ideetjes of aparte locaties?

Groeten!
Je kunt leuke Bed & Breakfastadressen vinden op http://www.bedandbreakfast.nl/

Misschien is dat wat?
kijk eens op de site van Roompot vakanties.

Daar hebben ze vaak hele leuke aanbiedingen voor 100 euro
Bij www.weekendjeweg.nl kan je goedkope weekendjes boeken.

Is de laatste jaren wel iets duurder geworden volgens mij, maar twee nachten onder de 100 euro moet volgens mij nog wel lukken en dan is het ook vaak met ontbijt.

Wil je maar 1 nachtje weg, dan kan je naar www.nachtjeweg.nl

I.i.g. veel plezier!
Lijkt mij niet echt verstandig om dan nog weg te gaan.

Je kind zal maar te vroeg geboren worden.

Daar sta je dan in een vreemde plaats waar je geen verloskundige of dokter kent.
weekendje nederland lijkt me geen probleem, ik ben trouwens toch niet van plan om vanaf nu alleen maar in een straal van 5 kilometer rond mijn huis te blijven!
Ik ga binnenkort ook nog een weekendje weg.

Ik ben dan 34 weken zwanger. Heb geboekt via http://www.weekendhotel.nl/

Heb wel een annuleringsverzekering (just in case). En voor de zekerheid neem ik dan toch ook een "bevallingskoffertje" mee. Tevens vraag ik de gyn. om een briefje waar instaat wanneer ik uitgeteld ben, welke medicatie ik gebruik etc.

Wij hebben trouwens een luxe bed and breakfast geboekt. Iets dat we niet meer zullen doen wanneer we een kind hebben. Want dan ga ik eerder naar centerparks etc
Lekker een dagje naar Amsterdam of Texel en een overnachting erbij. Leuk!

Veel plezier.
Op deze website vind je onder "Shop" ook een kopje reizen.

Daar staat een leuke aanbieding voor een paar dagen Maastricht. Van 89 euro.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
www.hotelabrona.nl

3-sterren, en een prima restaurant. Midden in Nederland (Oudewater) dus je kunt alle kanten op.

En zálige rust, dat kun je nog even gebruiken.

80 euro per nacht voor 2 personen, inclusief uitgebreid ontbijt.
Een waddeneiland zou ik trouwens niet doen, dan moet je misschien met de helicopter gehaald worden. En neem wel van die grote lappen mee uit je kraampakket, je weet maar nooit. Ook handig om er standaard één op je autostoel te leggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven