TVOH 2015-2016
vrijdag 16 oktober 2015 om 22:10
vrijdag 16 oktober 2015 om 22:11
quote:sannennas schreef op 16 oktober 2015 @ 22:09:
Hoe voelen weeën ook alweer? Als je je dat afvraagt zijn het ze niet toch?
euh, nee.
Geloof me.
euh, nee.
Geloof me.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 16 oktober 2015 om 22:13
quote:sannennas schreef op 16 oktober 2015 @ 22:09:
Kan best hoor. Bij mijn tweede zwangerschap had ik rugweeen. Die had ik bij de eerst niet gehad. Ik dacht dat ik gewoon rugpijn had. Wel raar zo ineens, rugpijn had ik anders nooit, maar ja.
Kind werd geboren zonder verloskundige omdat ik te laat doorhad dat ik weeën had.
Kan best hoor. Bij mijn tweede zwangerschap had ik rugweeen. Die had ik bij de eerst niet gehad. Ik dacht dat ik gewoon rugpijn had. Wel raar zo ineens, rugpijn had ik anders nooit, maar ja.
Kind werd geboren zonder verloskundige omdat ik te laat doorhad dat ik weeën had.
vrijdag 16 oktober 2015 om 22:15
quote:Nouschi schreef op 16 oktober 2015 @ 22:06:
[quote]barbaracartland schreef op 16 oktober 2015 @ 22:04:
[...]
Nieuwe verhaal nog korter!
Goed verhaal, lekker kort
Dank Iedereen heeft wel iets, denk ik altijd maar. Maar in deze situatie had ik het echt kunnen uitmelken, ware het niet dat ik echt heel belabberd zing.
[quote]barbaracartland schreef op 16 oktober 2015 @ 22:04:
[...]
Nieuwe verhaal nog korter!
Goed verhaal, lekker kort
Dank Iedereen heeft wel iets, denk ik altijd maar. Maar in deze situatie had ik het echt kunnen uitmelken, ware het niet dat ik echt heel belabberd zing.
vrijdag 16 oktober 2015 om 22:15
vrijdag 16 oktober 2015 om 22:19
quote:anitavansjonnie schreef op 16 oktober 2015 @ 22:13:
[...]
Kind werd geboren zonder verloskundige omdat ik te laat doorhad dat ik weeën had.Ja, rugweeen. Die monsters waren het bij de oudste ook. Ik had nogal fanatiek staan strijken, ik dacht dat het daar van kwam. Pas toen mijn man zei dat de rugpijn wel heel erg golverig was, begon me iets te dagen. Met de jongste buikweeen. Dat was interessant, dan weet je gewoon zeker dat de pijn van de aankomende bevalling komt.
[...]
Kind werd geboren zonder verloskundige omdat ik te laat doorhad dat ik weeën had.Ja, rugweeen. Die monsters waren het bij de oudste ook. Ik had nogal fanatiek staan strijken, ik dacht dat het daar van kwam. Pas toen mijn man zei dat de rugpijn wel heel erg golverig was, begon me iets te dagen. Met de jongste buikweeen. Dat was interessant, dan weet je gewoon zeker dat de pijn van de aankomende bevalling komt.